Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω ειδα ενα 10% πανω με μπεκ τυπου βεζινης αν παιζει ρολο,36λτ/360χλμ .Τριχες δλδ με την διαφορα τιμης που εχει τωρα.

Ηθελα 110-120 ευρω για 550-600χλμ με seat leon 1.6.

Aυτα τα vουμερα χωρις να μπει στην εξισωση το a/c , εκει παμε +2λτ /100 ανετα.

Επεξ/σία από tsiro7
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

παίδες γνωρίζει κανείς έαν συμφέρει να προσθέσω LPG σε Hyundai i20 (του 2018);

Περιμένω να συμπληρώσω την 5ετία της επίσημης εγγύησης και μετά να προσθέσω LPG στο τεχνικό τμήμα/service της αντιπροσωπίας Hyundai. Έχει κανείς εμπειρία σχετικά; Θα εμφανίσει το αμάξι θεματάκια με την προσθήκη αυτή;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, _filippos_ είπε

παίδες γνωρίζει κανείς έαν συμφέρει να προσθέσω LPG σε Hyundai i20 (του 2018);

Περιμένω να συμπληρώσω την 5ετία της επίσημης εγγύησης και μετά να προσθέσω LPG στο τεχνικό τμήμα/service της αντιπροσωπίας Hyundai. Έχει κανείς εμπειρία σχετικά; Θα εμφανίσει το αμάξι θεματάκια με την προσθήκη αυτή;
 

Γνωστός έχει με εργοστασιακό υγραέριο ίδιο μοντέλο του 2016 i20 είναι εισαγωγής βέβαια. Δε ξέρω τι σύστημα έχει ωστόσο. Έχει κανεί 30,000 κανένα θέμα δε έχει.

Αυτό που πρέπει να μάθεις είναι τι βαλβίδες έχει μηχανικές ή υδραυλικές; 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, _filippos_ είπε

παίδες γνωρίζει κανείς έαν συμφέρει να προσθέσω LPG σε Hyundai i20 (του 2018);

Περιμένω να συμπληρώσω την 5ετία της επίσημης εγγύησης και μετά να προσθέσω LPG στο τεχνικό τμήμα/service της αντιπροσωπίας Hyundai. Έχει κανείς εμπειρία σχετικά; Θα εμφανίσει το αμάξι θεματάκια με την προσθήκη αυτή;
 

Αν το ήξερα, θα αγόραζα hyundai εξ' αρχής.

Ίσως είναι το πιο εύκολο αυτοκίνητο για αέριο. Φίλος έχει το i30, σε 10 χρόνια έκανε 360 χιλ. χλμ. χωρίς κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

@meletis_mΔεν ξέρω τέτοιου είδους τεχνικά χαρακτηριστικά.
Όταν το πήρα απο την επίσημη αντιπροσωπία, με είχαν ενημερώσει κατόπιν δικιάς μου ερώτησης, πως το τεχνικό τους τμήμα αναλαμβάνει εγκαταστάσεις LPG σε Hyundai, οπότε σκέφτομαι να το πάω σε αυτούς για σιγουριά. Η τιμή, τότε, ηταν ανταγωνιστική.
Ο πωλητής βέβαια μου είχε προτείνει να το καθυστερήσω διότι το αμάξι ήταν καινούριο του κουτιού, με χαμηλή κατανάλωση και πως πάντα τέτοιου είδους εγκαταστάσεις επιβαρύνουν το αμάξι σε σημείο να εμφανίσει το κατι τοις του αργότερα.

Το προηγούμενο αμάξι που είχα, passat, του πέρασα LPG και πάντα μου εμφάνιζε την πορτοκαλί λυχνία του κινητήρα. Όποτε το πήγαινα για σερβις διότι είχε θεματάκια που δεν σχετίζονταν με το LPG πάντα κάναμε reset κι έσβηνε η λυχνία, μέχρι να ξανα ανάψει. Θα μου πείτε πως οκ αφου δεν είχε θέμα γιατι να ασχοληθείς; Διότι εαν όντως αργότερα εμφανιζόταν θέμα δεν θα το καταλάβαινα αφου η λυχνία θα ήταν μονίμως αναμένη.

Τέτοια ή παρεμφερή θα τα έχω και στο Hyundai εαν του περάσω LPG?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, _filippos_ είπε

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

@meletis_mΔεν ξέρω τέτοιου είδους τεχνικά χαρακτηριστικά.
Όταν το πήρα απο την επίσημη αντιπροσωπία, με είχαν ενημερώσει κατόπιν δικιάς μου ερώτησης, πως το τεχνικό τους τμήμα αναλαμβάνει εγκαταστάσεις LPG σε Hyundai, οπότε σκέφτομαι να το πάω σε αυτούς για σιγουριά. Η τιμή, τότε, ηταν ανταγωνιστική.
Ο πωλητής βέβαια μου είχε προτείνει να το καθυστερήσω διότι το αμάξι ήταν καινούριο του κουτιού, με χαμηλή κατανάλωση και πως πάντα τέτοιου είδους εγκαταστάσεις επιβαρύνουν το αμάξι σε σημείο να εμφανίσει το κατι τοις του αργότερα.

Το προηγούμενο αμάξι που είχα, passat, του πέρασα LPG και πάντα μου εμφάνιζε την πορτοκαλί λυχνία του κινητήρα. Όποτε το πήγαινα για σερβις διότι είχε θεματάκια που δεν σχετίζονταν με το LPG πάντα κάναμε reset κι έσβηνε η λυχνία, μέχρι να ξανα ανάψει. Θα μου πείτε πως οκ αφου δεν είχε θέμα γιατι να ασχοληθείς; Διότι εαν όντως αργότερα εμφανιζόταν θέμα δεν θα το καταλάβαινα αφου η λυχνία θα ήταν μονίμως αναμένη.

Τέτοια ή παρεμφερή θα τα έχω και στο Hyundai εαν του περάσω LPG?

Εάν ρυθμιστεί σωστά δε θα έχεις θέματα με check engine.

Ψάξε να δεις με ποια εταιρεία βάζει η hyundai. Πολλές φορές έχουν ήδη σχεδιάγραμμα εργοστασιακό βάσει μοντέλου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, _filippos_ είπε

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

@meletis_mΔεν ξέρω τέτοιου είδους τεχνικά χαρακτηριστικά.
Όταν το πήρα απο την επίσημη αντιπροσωπία, με είχαν ενημερώσει κατόπιν δικιάς μου ερώτησης, πως το τεχνικό τους τμήμα αναλαμβάνει εγκαταστάσεις LPG σε Hyundai, οπότε σκέφτομαι να το πάω σε αυτούς για σιγουριά. Η τιμή, τότε, ηταν ανταγωνιστική.
Ο πωλητής βέβαια μου είχε προτείνει να το καθυστερήσω διότι το αμάξι ήταν καινούριο του κουτιού, με χαμηλή κατανάλωση και πως πάντα τέτοιου είδους εγκαταστάσεις επιβαρύνουν το αμάξι σε σημείο να εμφανίσει το κατι τοις του αργότερα.

Το προηγούμενο αμάξι που είχα, passat, του πέρασα LPG και πάντα μου εμφάνιζε την πορτοκαλί λυχνία του κινητήρα. Όποτε το πήγαινα για σερβις διότι είχε θεματάκια που δεν σχετίζονταν με το LPG πάντα κάναμε reset κι έσβηνε η λυχνία, μέχρι να ξανα ανάψει. Θα μου πείτε πως οκ αφου δεν είχε θέμα γιατι να ασχοληθείς; Διότι εαν όντως αργότερα εμφανιζόταν θέμα δεν θα το καταλάβαινα αφου η λυχνία θα ήταν μονίμως αναμένη.

Τέτοια ή παρεμφερή θα τα έχω και στο Hyundai εαν του περάσω LPG?

Άσχετη ερώτηση:

Ποιό passat είχες και με ποιό κινητήρα;

Ψάχνομαι για το δικό μου του '06 blf 1.6 fsi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, filarhos είπε

Άσχετη ερώτηση:

Ποιό passat είχες και με ποιό κινητήρα;

Ψάχνομαι για το δικό μου του '06 blf 1.6 fsi.

εαν θυμάμαι καλά ήταν μοντέλο του 2003 1.2 κυβικα (;) . Δεν ήταν fsi αλλα παλιότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, filarhos είπε

Άσχετη ερώτηση:

Ποιό passat είχες και με ποιό κινητήρα;

Ψάχνομαι για το δικό μου του '06 blf 1.6 fsi.

Δες άμεσου ψεκασμού σύστημα. Αλλά καλό θα ήταν να καθαρίσεις τη εισαγωγή του εάν έχει πολλά χιλιόμετρα. Εκεί πονάνε αυτά.

Δες με το κινητήρα σου για Vialle ή Prins

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Δες άμεσου ψεκασμού σύστημα. Αλλά καλό θα ήταν να καθαρίσεις τη εισαγωγή του εάν έχει πολλά χιλιόμετρα. Εκεί πονάνε αυτά.

Δες με το κινητήρα σου για Vialle ή Prins

 

Σε ευχαριστώ πολύ. 

Ακόμα το σκέφτομαι...

Θέλω να έχω μια εναλλακτική όταν θα χρειαστεί να το χρησιμοποιώ περισσότερο από 4χιλχλμ τον χρόνο που κάνω τώρα.

90χιλχλμ έχει τώρα και δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα, σε σχέση με φίλων μου... 

 

Αυτά, Vialle ή Prins, είναι με μπεκ διπλού καυσίμου; Κάτι έχω δει με 1300€, νομίζω της lovato, αλλά δεν το έχω ψάξει περισσότερο...

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, filarhos είπε

Σε ευχαριστώ πολύ. 

Ακόμα το σκέφτομαι...

Θέλω να έχω μια εναλλακτική όταν θα χρειαστεί να το χρησιμοποιώ περισσότερο από 4χιλχλμ τον χρόνο που κάνω τώρα.

90χιλχλμ έχει τώρα και δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα, σε σχέση με φίλων μου... 

 

Αυτά, Vialle ή Prins, είναι με μπεκ διπλού καυσίμου; Κάτι έχω δει με 1300€, νομίζω της lovato, αλλά δεν το έχω ψάξει περισσότερο...

Με κατω απο 10000 χλμ τον χρονοα δεν αξιζει να βαλεις υγραεριο εκτος και εχεις σκοπο να κρατησει πολλα χρονια το αυτοκινητο

Υπολογισε ποσα θελεις τον χρονο τωρα για καυσιμα και βγαλε μ.ο. κοστους ανα χλμ 

Με υγραεριο θα εχεις μειωση κοστους 40% σε ευρω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπολόγισε και τη βενζίνη που ψεκάζει. Εμένα σε κάθε 5 γεμίσματα αδειάζει το ντεπόζιτο, οπότε με την σημερινή τιμή θέλω 160 ευρώ άρα σε κάθε γέμισμα lpg έχω άλλα 32ευρώ κόστος. Δεν είναι αμελητέο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Με υγραεριο θα εχεις μειωση κοστους 40% σε ευρω 

Ίσως να είναι και λίγο μεγαλύτερη η μείωση, αν κρίνεις ότι η αναλογία τιμής αερίου προς βενζίνης είναι 1:2,40, ανάλογα το αυτοκίνητο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Ίσως να είναι και λίγο μεγαλύτερη η μείωση, αν κρίνεις ότι η αναλογία τιμής αερίου προς βενζίνης είναι 1:2,40, ανάλογα το αυτοκίνητο.

 

Αν υπολογισεις και την βενζινη που θα κατανλωσεις που ειδικα τον χειμωνα αν κανεις μικρες διαδρομες ειναι σημαντικη καθως και το service του υγραεριου δεν νομιζω να ξεπερναει το 40%

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...