Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

48 λεπτά πριν, korakios είπε

Πάντως στο fb group έχουν πέσει μαζικές ερωτήσεις για μετατροπή 😁

άσχετη ερώτηση , όσοι βάζετε υγραέριο ,παλιότερα πετύχατε ποτέ αναμονή κανα αμάξι ? αυτές τις μέρες είναι ίδια η κίνηση ή αυξήθηκε ?

Αντίθετα, στο πετρέλαιο έχει αυξηθεί η κίνηση. Στο αέριο, στην περιοχή μου, θα έλεγα ελαττώθηκε κιόλας. 

Μάλλον έχει έρθει πολύ diesel από γερμανία/βέλγιο. Κυρίως κάτι clio/polo/ibiza. Ειδικά το clio το βλέπω καθημερινά σε όλα τα χρώματα και εκδόσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Αντίθετα, στο πετρέλαιο έχει αυξηθεί η κίνηση. Στο αέριο, στην περιοχή μου, θα έλεγα ελαττώθηκε κιόλας. 

Μάλλον έχει έρθει πολύ diesel από γερμανία/βέλγιο. Κυρίως κάτι clio/polo/ibiza. Ειδικά το clio το βλέπω καθημερινά σε όλα τα χρώματα και εκδόσεις

Έχω παρατηρήσει το ίδιο, αυξήθηκε η κίνηση στο πετρέλαιο, στο υγραέριο δεν έχω δει επιπλέον αναμονή. Ισως και γιαυτό έχει τη μικρότερη αύξηση; Δεν είναι δημοφιλές επομένως δεν έχει ιδιαίτερο κέρδος άρα δεν βαράνε την τιμή. Πριν ξεκινήσει ο πόλεμος είχε (λίγο πάνω από) το μισό της βενζίνης. Τώρα το βρίσκεις μιάμιση φορά κάτω.

Ω ναι πολύ πετρέλαιο πλέον στους δρόμους. Και πολλά που καπνίζουν αβέρτα.

Επεξ/σία από atrigane
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/6/2022 στις 7:57 ΜΜ, Haldol είπε

Ποια η γνώμη σας για Prins VSI-DI (2.0) σε T-ROC 1.0 (κινητήρας DKRF); Σκεφτόμουν για Lovato Direct ExR, αλλά μ' ενημέρωσε ο εγκαταστάτης που 'χω επιλέξει ότι η εταιρεία δε το βγάζει για τον κωδικό του μοτέρ μου.

Τελικώς, έκλεισα για Landi Renzo με δεξαμενή στα 48 λίτρα (καθαρά). Υπομονή μέχρι να έρθει η μπεκιέρα, διότι το T-ROC 1.0 είναι 3-cyl και ο εισαγωγέας είχε μόνο 4-cyl. Λογικά, την άλλη ή παράλλη 'βδομάδα, θα το δώσω για εγκατάσταση :D

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω η lovato ότι έβγαλε ειδικό εγκέφαλο και για τους προβληματικούς fsi ~1300€ του group VW. 

Το γνωρίζει κανείς;

Υ.Γ. Με τις τιμές αυτές δεν κινείται το passat με τον 1.6fsi... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να παρουσιάσω ένα προβληματισμό σχετικά με το είδος του υγραερίου από διάφορες εταιρίες. Ο μηχανικός που μου έκανε τη μετατροπή πριν 7 χρόνια, θυμαμαι οτι μου είχε πει οτι υπάρχουν διαφορετικά μίγματα που δίνει κάθε εταιρία.
Μπορεί να είναι της φαντασίας μου, μπορεί και να αρχίζουν προβλήματα στο κινητήρα (παει στα 100Κ χιλ με αέριο - 200Κ σύνολο), αλλά παρατηρώ διαφορετική συμπεριφορά ανάλογα με την εταιρία LPG.
Δεν αναφέρω εταιρίες αλλά με LPG μιας συγκεκριμένης που βάζω συνεχώς τον τελευταίο χρόνο, το αυτοκίνητο κάνει αισθητό ένα μικρο τρανταγμα όταν αλλάζω (ανεβάζω)  ταχύτητα. Έβαλα για πρώτη φορά από  άλλη τις προάλλες και το τράνταγμα ηταν σχεδόν ανεπαίσθητο, έως μηδέν. Υπάρχει και μια συγκεκριμένη που σταμάτησα να βάζω επειδή μου βρωμάει πολύ, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Σημειωτέον οτι δεν το ζορίζω ιδιαίτερα (4Κ στροφές max) και χρησιμοποιώ βενζίνη στο 20% περίπου

Υπάρχει καμμια εξήγηση γιατι το αυτοκίνητο συμπεριφέρετε διαφορετικά ανάλογα με το καύσιμο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, koupan16 είπε

Θα ήθελα να παρουσιάσω ένα προβληματισμό σχετικά με το είδος του υγραερίου από διάφορες εταιρίες. Ο μηχανικός που μου έκανε τη μετατροπή πριν 7 χρόνια, θυμαμαι οτι μου είχε πει οτι υπάρχουν διαφορετικά μίγματα που δίνει κάθε εταιρία.
Μπορεί να είναι της φαντασίας μου, μπορεί και να αρχίζουν προβλήματα στο κινητήρα (παει στα 100Κ χιλ με αέριο - 200Κ σύνολο), αλλά παρατηρώ διαφορετική συμπεριφορά ανάλογα με την εταιρία LPG.
Δεν αναφέρω εταιρίες αλλά με LPG μιας συγκεκριμένης που βάζω συνεχώς τον τελευταίο χρόνο, το αυτοκίνητο κάνει αισθητό ένα μικρο τρανταγμα όταν αλλάζω (ανεβάζω)  ταχύτητα. Έβαλα για πρώτη φορά από  άλλη τις προάλλες και το τράνταγμα ηταν σχεδόν ανεπαίσθητο, έως μηδέν. Υπάρχει και μια συγκεκριμένη που σταμάτησα να βάζω επειδή μου βρωμάει πολύ, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Σημειωτέον οτι δεν το ζορίζω ιδιαίτερα (4Κ στροφές max) και χρησιμοποιώ βενζίνη στο 20% περίπου

Υπάρχει καμμια εξήγηση γιατι το αυτοκίνητο συμπεριφέρετε διαφορετικά ανάλογα με το καύσιμο?

Υπάρχει μια αισθητή διαφορά όπως λες , εγώ περισσότερο στα χιλιόμετρα το έβλεπα σε σχέση με τα πρατήρια .

Στη βενζίνη το αμάξι πως δουλεύει ; Μπεκ υγραερίου και το μειωτηρα το έχεις κοιτάξει καθώς πλησιάζεις 100,000 χιλιομετρα ; 

Ίσως να θέλει λίγο κοίταγμα ξανά εκ νέου ο χάρτης του . Παίζει παράγοντας η θερμοκρασία περιβάλλοντος , η πίεση και πολλά . Στα χιλιόμετρα έχεις δει απόκλιση ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, koupan16 είπε

Θα ήθελα να παρουσιάσω ένα προβληματισμό σχετικά με το είδος του υγραερίου από διάφορες εταιρίες. Ο μηχανικός που μου έκανε τη μετατροπή πριν 7 χρόνια, θυμαμαι οτι μου είχε πει οτι υπάρχουν διαφορετικά μίγματα που δίνει κάθε εταιρία.
Μπορεί να είναι της φαντασίας μου, μπορεί και να αρχίζουν προβλήματα στο κινητήρα (παει στα 100Κ χιλ με αέριο - 200Κ σύνολο), αλλά παρατηρώ διαφορετική συμπεριφορά ανάλογα με την εταιρία LPG.
Δεν αναφέρω εταιρίες αλλά με LPG μιας συγκεκριμένης που βάζω συνεχώς τον τελευταίο χρόνο, το αυτοκίνητο κάνει αισθητό ένα μικρο τρανταγμα όταν αλλάζω (ανεβάζω)  ταχύτητα. Έβαλα για πρώτη φορά από  άλλη τις προάλλες και το τράνταγμα ηταν σχεδόν ανεπαίσθητο, έως μηδέν. Υπάρχει και μια συγκεκριμένη που σταμάτησα να βάζω επειδή μου βρωμάει πολύ, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Σημειωτέον οτι δεν το ζορίζω ιδιαίτερα (4Κ στροφές max) και χρησιμοποιώ βενζίνη στο 20% περίπου

Υπάρχει καμμια εξήγηση γιατι το αυτοκίνητο συμπεριφέρετε διαφορετικά ανάλογα με το καύσιμο?

Βάζω χρόνια σε έναν σταθερά, κανένα πρόβλημα. Προηγούμενο Ιούλιο βρήκα έναν στο δρόμο μου πολύ φτηνό με καλές κριτικές στο γνωστό app. Βάζω, στα μισά πριν αδειάσει η δεξαμενή πετάει ένα check engine ενώ είχα ήδη παρατηρήσει τράνταγμα στο ρελαντί. Σβήνω το λαμπάκι βάζω από τον παλιό όλα καλά, μήτε λαμπάκι μήτε τράνταγμα. Ξαναβάζω απτον φτηνό τα ίδια. Οπότε ξαναγύρισα στον παλιό καλό ακριβό.

Πριν 2 μήνες που είχε φτάσει ψηλά το υγραέριο έβαλα με δισταγμό από έναν άλλο που ήταν πιο φτηνός. Είχα το νου μου αν θα αλλάξει κάτι. Τίποτα όλα καλά ούτε τρέμουλο ούτε λαμπάκι. Την προηγούμενη βδομάδα ξέμεινα και έβαλα αναγκαστικά από τον ίδιο που έβαζα χρόνια. Έ μου φάνηκε ότι το αμάξι φιμώθηκε σαν να ήταν νωθρό. Σίγουρα υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ,

λοιπόν το πέρασα πριν κανα διμηνο από τον μηχανικό, άλλαξε κάτι μπεκ, το τσέκαρε, το ρύθμισε, κάτι του έκανε με το laptop, δεν τα ξέρω καλά και μου είπε όλα καλά και να ξαναπεράσω μετά από 15Κ χιλ.

Από πρατήρια γενικά προσπαθω να βάζω από πιστοποιημένους, αυτό το τελευταίο που με εξέπληξε θετικά ήταν από πρατήριο του αδερφού μου που αυτός βάζει μόνο βενζίνη.

Με βεζίνη κανένα πρόβλημα, λαδια μηδέν κάψιμο, χτες το πέρασα από ΚΤΕΟ πριν του κάνω το ετήσιο σερβις, όλα οκ

Από κατανάλωση δεν το πρόσεξα ακριβώς, θα το δω προσεκτικά και θα αναφέρω , αλλά σκέφτομαι ότι ίσως κάθε κινητήρας έχει την ... "προτίμησή" του στα διάφορα μίγματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, harris231 είπε

Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι σχετικά με τις τιμές του υγραερίου και να εξισωθεί με τη βενζίνη; Ακούσατε κάτι; 

ζητάς να σου κάνει κάποιος πρόβλεψη για το μέλλον . Ο μόνος τρόπος να ξέρει κάποιος είναι να είναι μέσα στο υπουργείο

Όσο παραμένει το % χαμηλό δε νομίζω να ασχοληθούν . Όταν δηλαδή δεις ουρές σε πρατήρια για να γεμίσουν υγραέριο τότε να ανησυχήσεις

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Από κατανάλωση πως πάτε; εμένα το meriva b που είναι εργοστασιακό με 37 λίτρα έβγαλε 370 χιλιόμετρα.

Παίζουν πολλά ρόλο, όπως κυβικά, ίπποι, βάρος κλπ.

Τι χαρακτηριστικά έχει το meriva;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LLLEFTERIS είπε

Από κατανάλωση πως πάτε; εμένα το meriva b που είναι εργοστασιακό με 37 λίτρα έβγαλε 370 χιλιόμετρα.

5-10 % πιο πανω απο οτι καταναλωνει με βενζινη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Παίζουν πολλά ρόλο, όπως κυβικά, ίπποι, βάρος κλπ.

Τι χαρακτηριστικά έχει το meriva;

Είναι 1400 τούρμπο 120 άλογα 1300 κιλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...