Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν αξιόλογες διαφορές μεταξύ συστημάτων LPG υγρής και αέριας φάσης ψεκασμού; Υπάρχει λόγος να προτιμήσει κανείς σύστημα υγρού ψεκασμού που έχει αυξημένο κόστος εγκατάστασης;

Επεξ/σία από techPro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, techPro είπε

Υπάρχουν αξιόλογες διαφορές μεταξύ συστημάτων LPG υγρής και αέριας φάσης ψεκασμού; Υπάρχει λόγος να προτιμήσει κανείς σύστημα υγρού ψεκασμού που έχει αυξημένο κόστος εγκατάστασης;

Εάν έχεις κινητήρα άμεσου ψεκασμού , με τα υγρής φάσης ( υγρού ψεκασμου) , δε έχεις μεγαλη κατανάλωση σε βενζίνη . Έρχονται και προ-ρυθμισμένα με βασει το κωδικό μοτέρ . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, meletis_m said:

Εάν έχεις κινητήρα άμεσου ψεκασμού , με τα υγρής φάσης ( υγρού ψεκασμου) , δε έχεις μεγαλη κατανάλωση σε βενζίνη . Έρχονται και προ-ρυθμισμένα με βασει το κωδικό μοτέρ . 

Για κινητήρα έμμεσου ψεκασμού ενδιαφέρομαι. ΄Έχω 2 συστήματα υπόψιν: Vialle LiquidSi και icom JTG.

Αν έρχονται με έτοιμο πρόγραμμα αυτό πιθανόν να είναι ένα θετικό στοιχείο. Βέβαια και ένας καλός προγραμματιστής φαντάζομαι θα τα καταφέρνει και χωρίς έτοιμο πρόγραμμα.

Άλλα ουσιαστικά πλεονεκτήματα υπάρχουν; Μιλάω για πλεονεκτήματα μετά την εγκατάσταση όπως αξιοπιστία συστήματος, προστασία κινητήρα, χαμηλότερη κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, techPro είπε

Για κινητήρα έμμεσου ψεκασμού ενδιαφέρομαι. ΄Έχω 2 συστήματα υπόψιν: Vialle LiquidSi και icom JTG.

Αν έρχονται με έτοιμο πρόγραμμα αυτό πιθανόν να είναι ένα θετικό στοιχείο. Βέβαια και ένας καλός προγραμματιστής φαντάζομαι θα τα καταφέρνει και χωρίς έτοιμο πρόγραμμα.

Άλλα ουσιαστικά πλεονεκτήματα υπάρχουν; Μιλάω για πλεονεκτήματα μετά την εγκατάσταση όπως αξιοπιστία συστήματος, προστασία κινητήρα, χαμηλότερη κατανάλωση.

Αρχικά πρέπει να δείς το δίκτυο και τους αντιπροσώπους εδω Ελλάδα . 

Σε τι αμάξι θές να το τοποθέτησεις  ; Γνωρίζεις εάν έχει μηχανικές ή υδραυλικές βαλβίδες ;

Είχα σε 2 μοτέρ έμμεσου ψεκασμου ,  αντίστοιχα συστήματα έμεσσου ψεκασμου με μπέκ τύπου βενζίνης .  Χωρίς πρόωθηση εγω είχα Lovato και Europegas . 

Προστασία κινητήρα εάν ρυθμιστεί σωστά δε έχεις θέματα ( χάρτης ψεκασμού)  . Εγω είχα ενεργοποιήσει και μεικτό ψεκασμό βενζινης στα φορτία. 

Υπάρχουν πρόσθετα που ρίχνεις τόσο στη δεξαμενη υγραερίου όσο και στο ρεζερβουάρ βενζίνης . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι έχει μηχανικές βαλβίδες και θέλει αλλαγή ωστηρίων για ρύθμιση. Αλλά η ερώτηση είναι περισσότερο γενική. Έχει πλεονεκτήματα ο υγρός ψεκασμός για τους κινητήρες; Φθείρει λιγότερο τις βαλβίδες ή όχι;

Αν δεν έχει για τον κινητήρα από κει και πέρα μένει η αξιοπιστία του ίδιου του συστήματος. Η έλλειψη εξαερωτή ίσως είναι άλλο ένα πλεονέκτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο εγκέφαλος EG SUPERIOR 48 της Europegas τι επιπλέον προφέρει από το AVANCE 32; Ο τελευταίος συνδέεται με την OBD, σωστά;

Ο SUPERIOR συνδέεται με OBD; Απ' ότι βλέπω στην Πολωνική σελίδα της εταιρίας διαθέτει επιπρόσθετα Built-in Timing Advance Processor. Υπάρχει πρακτικό πλεονέκτημα από τον επιπλέον επεξεργαστή; Είναι κάτι το οποίο παραμετροποιεί ο εγκαταστάτης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, techPro είπε

Ο εγκέφαλος EG SUPERIOR 48 της Europegas τι επιπλέον προφέρει από το AVANCE 32; Ο τελευταίος συνδέεται με την OBD, σωστά;

Ο SUPERIOR συνδέεται με OBD; Απ' ότι βλέπω στην Πολωνική σελίδα της εταιρίας διαθέτει επιπρόσθετα Built-in Timing Advance Processor. Υπάρχει πρακτικό πλεονέκτημα από τον επιπλέον επεξεργαστή; Είναι κάτι το οποίο παραμετροποιεί ο εγκαταστάτης;

Το Avance 32 ναι συνδέεται με τη obd , το είχα σε Mazda 6 2005.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, meletis_m said:

Το Avance 32 ναι συνδέεται με τη obd , το είχα σε Mazda 6 2005.

Απορίας άξιο είναι γιατί δεν πολυχρησιμοποιείται ο Superior. Είναι τόσο δύσκολος ο προγραμματισμός του ή είναι μικρά τα οφέλη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια για να εχω μια εικονα ποσο κοστιζει αλλαγη δεξαμενης? Αφορα polo 2005

Επισης τι πρεπει να προσεξω?

Ευχαριστω..

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Παιδια για να εχω μια εικονα ποσο κοστιζει αλλαγη δεξαμενης? Αφορα polo 2005

Επισης τι πρεπει να προσεξω?

Ευχαριστω..

Θα αλλαξω τον Ιουλιο σε Honda CRV 48 λιτρα καθαρα 

250 ευρω + 50 πολυβαλβιδα αν θελω 

Μαζι με το ΚΤΕΟ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Θα αλλαξω τον Ιουλιο σε Honda CRV 48 λιτρα καθαρα 

250 ευρω + 50 πολυβαλβιδα αν θελω 

Μαζι με το ΚΤΕΟ

Και μενα τον Ιουλιο ειναι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Και μενα τον Ιουλιο ειναι!

Σε μένα συνέπεσε με το τακτικό ΚΤΕΟ που είναι αρχές Αυγούστου. 

Έχω βρει εγκατάστατη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Seat Leon  S 2004, 1.6, 120 άλογα συντηρημένο άψογα με 90.000 χιλιόμετρα. Τι σύστημα θα μου προτείνατε, τι να προσέξω (έκτος από καλό εγκαταστάτη) και αν μπαίνει υγρού ψεκασμού (και ποιο θεωρείτε καλύτερο).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/5/2022 στις 3:08 ΜΜ, PLACEBO_89 είπε

Παιδια για να εχω μια εικονα ποσο κοστιζει αλλαγη δεξαμενης? Αφορα polo 2005

Επισης τι πρεπει να προσεξω?

Ευχαριστω..

Υπολογισε 250-300€ , και για εμένα να αλλάξεις και πολυβαλβιδα , γιατί αυτή κάνει όλη τη δουλειά 

2 ώρες πριν, Αδειμαντος είπε

Καλησπέρα σε όλους. Seat Leon  S 2004, 1.6, 120 άλογα συντηρημένο άψογα με 90.000 χιλιόμετρα. Τι σύστημα θα μου προτείνατε, τι να προσέξω (έκτος από καλό εγκαταστάτη) και αν μπαίνει υγρού ψεκασμού (και ποιο θεωρείτε καλύτερο).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Οποιοδήποτε και να βάλεις πολωνικό ή ιταλικό με μπεκ τύπου βενζίνης δε έχεις θέμα . Δες ενδεικτικά , Lovato , Europegas, Brc , Stag 

Το κυριότερο είναι ρύθμιση εν κινήσει και βάλε στα φορτία μεικτό ψεκασμο. 

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Υπολογισε 250-300€ , και για εμένα να αλλάξεις και πολυβαλβιδα , γιατί αυτή κάνει όλη τη δουλειά 

Οποιοδήποτε και να βάλεις πολωνικό ή ιταλικό με μπεκ τύπου βενζίνης δε έχεις θέμα . Δες ενδεικτικά , Lovato , Europegas, Brc , Stag 

Το κυριότερο είναι ρύθμιση εν κινήσει και βάλε στα φορτία μεικτό ψεκασμο. 

 

 

 

Σε ευχαριστώ πολύ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...