Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, Doubt είπε

Εδώ ρωτάνε κάθε τρεις και λίγο για αυτοκίνητα 15ετίας και άνω και δεν θα βάλεις εσύ με το "καινουργές";

Να ρωτήσεις όμως τι γίνεται με την εγγύηση σου, υποθέτω είναι ακόμα εντός. Αν υπάρχει λύση "αντιπροσωπείας" με δικιά τους εγγύηση να το προτιμήσεις κι ας είναι λίγο ακριβότερο.

δε δίνουν , τουλάχιστον 2 χρόνια πριν που πήρε φίλος μου το i10 και ρώτησε σε αντιπροσωπίες . Τώρα το σκέφτεται να τη βράσει την εγγύηση και να περάσει υγραέριο

Αν μπορεί κάποιος να φέρει απο Ιταλία  και να ισχύει ευρωπαϊκή εγγύηση , δεν ξέρω , θέλει ψάξιμο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Μελέτη, μιας και αναφέρεται συχνά αυτός ο έλεγχος:

Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει βλάβη, πριν γίνει αυτός ο έλεγχος; Το 40 χιλ. χιλιόμετρα προκύπτει από την ως τώρα εμπειρία;

Εάν είναι εντελώς αρυθμιστο το αμάξι στο υγραέριο , και το πιέζεις ναι υπάρχει ενδεχόμενο σε αυτά τα χιλιόμετρα.

Κυρίως οι βαλβίδες εξαγωγής θα κλείσει το διάκενο. 

Βέβαια μη ξεχνάμε ότι όταν έχουμε και μόνο βενζινοκίνητα που δε δούλευαν σωστά γενικά υπήρξε θεμα με βαλβίδες .

Προσωπικά είχα 2 οχήματα με μηχανικές βαλβίδες κάθε 40,000 χιλιόμετρα που γινόταν έλεγχος δεν είχε βρεθεί να έχουν κλείσει το διάκενο τους . Όμως και τα 2 αμάξια ήταν ρυθμισμένα σε πορεία στο δρόμο , όσο αφορά το υγραερίο.

 

2 ώρες πριν, kaktos77 είπε

Έχω την εντύπωση ότι είναι άμεσου ψεκασμού, ναι. Για τις βαλβίδες δυστυχώς δεν γνωρίζω. Θα το κοιτάξω όμως. 

Εάν είναι όντως άμεσου ψεκασμού , συνήθως οι εταιρείες βγάζουν σύστημα υγραερίου με το κωδικό κινητήρα και έρχονται προ ρυθμισμένα . Λίγα πράγματα πειράζει ο εκάστοτε εγκατάστασης.

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Doubt είπε

Εδώ ρωτάνε κάθε τρεις και λίγο για αυτοκίνητα 15ετίας και άνω και δεν θα βάλεις εσύ με το "καινουργές";

Να ρωτήσεις όμως τι γίνεται με την εγγύηση σου, υποθέτω είναι ακόμα εντός. Αν υπάρχει λύση "αντιπροσωπείας" με δικιά τους εγγύηση να το προτιμήσεις κι ας είναι λίγο ακριβότερο.

Από τη μια λένε έτσι και υπάρχουν και άλλοι που λένε, θα πας να πειράξεις καινούργιο αυτοκίνητο βάζοντας κιτ τρίτου, ότι χάνει την μεταπωλητική του αξία και άλλα πολλά που έχω ακούσει/διαβάσει.

1 χρόνο εγγύηση έχει ακόμα, θα προτιμήσω να βάλω το κιτ και ας την χάσω στη τελική.

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Εάν είναι εντελώς αρυθμιστο το αμάξι στο υγραέριο , και το πιέζεις ναι υπάρχει ενδεχόμενο σε αυτά τα χιλιόμετρα.

Κυρίως οι βαλβίδες εξαγωγής θα κλείσει το διάκενο. 

Βέβαια μη ξεχνάμε ότι όταν έχουμε και μόνο βενζινοκίνητα που δε δούλευαν σωστά γενικά υπήρξε θεμα με βαλβίδες .

Προσωπικά είχα 2 οχήματα με μηχανικές βαλβίδες κάθε 40,000 χιλιόμετρα που γινόταν έλεγχος δεν είχε βρεθεί να έχουν κλείσει το διάκενο τους . Όμως και τα 2 αμάξια ήταν ρυθμισμένα σε πορεία στο δρόμο , όσο αφορά το υγραερίο.

 

Εάν είναι όντως άμεσου ψεκασμού , συνήθως οι εταιρείες βγάζουν σύστημα υγραερίου με το κωδικό κινητήρα και έρχονται προ ρυθμισμένα . Λίγα πράγματα πειράζει ο εκάστοτε εγκατάστασης.

Τέλεια, θα ρωτήσω απευθείας στον εγκαταστάτη.

Τι λέτε για την europegas; Διάβασα καλά σχόλια στο forum, τα τοποθετεί και η ίδια, οπότε λέω να ρωτήσω εκεί. Υπάρχει κάποιος άλλος εγκαταστάτης που προτείνετε (Νότια προάστια ή γενικά Αθήνα).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, kaktos77 είπε

Από τη μια λένε έτσι και υπάρχουν και άλλοι που λένε, θα πας να πειράξεις καινούργιο αυτοκίνητο βάζοντας κιτ τρίτου, ότι χάνει την μεταπωλητική του αξία και άλλα πολλά που έχω ακούσει/διαβάσει.

Εγώ πάντως όταν αγόρασα μεταχειρισμένο πήρα 6ετίας με κιτ υγραερίου και δεν το μετάνιωσα. Για την αξία μεταπώλησης δεν ισχύει, ίσα ίσα, δίνεις επιπλέον αξία στο αυτοκίνητο.

Αν η κρίση τιμών των καυσίμων κρατήσει πολύ (όπως φαίνεται) τα αποκλειστικά βενζινοκίνητα πάνε προς de facto κατάργηση. Πίκρα μεγάλη.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Doubt είπε

Εγώ πάντως όταν αγόρασα μεταχειρισμένο πήρα 6ετίας με κιτ υγραερίου και δεν το μετάνιωσα. Για την αξία μεταπώλησης δεν ισχύει, ίσα ίσα, δίνεις επιπλέον αξία στο αυτοκίνητο.

Αν η κρίση τιμών των καυσίμων κρατήσει πολύ (όπως φαίνεται) τα αποκλειστικά βενζινοκίνητα πάνε προς de facto κατάργηση. Πίκρα μεγάλη.. 

Και εγώ αν έπαιρνα μεταχειρισμένο με lpg έτσι θα το σκεφτόμουν, ότι δηλαδή είναι ένα επιπλέον θετικό. Από εκεί και πέρα όμως στους υποψήφιους αγοραστές μπαίνει και ο προβληματισμός της καλής εγκατάστασης κλπ.

Πίκρα δεν λες τίποτα...Φτάσαμε στο σημείο να βάλουμε lpg για να πληρώνουμε τα ίδια που δίναμε μέχρι πριν 2 χρόνια για βενζίνη, το ίδιο φυσικά ισχύει, ίσως και χειρότερα, για τους κατόχους diesel, που πήραν Diesel και έχει φτάσει η τιμή 1.80/λτ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδια, εκανα πολυ προσφατα μετατροπη στο αμαξι μου renault clio iv του 17 απλη εκδοση και εβαλα brc κιτ. Το αμαξι το δεχτηκε καλα ομως υπαρχεξ τ εξης φαινόμενο, ενω γυρναει αυτόματα σε υγραεριο μολις ζεσταθεί τ αμαξι και καταναλώνει υγραεριο, παρόλαυτα κατεβαινει και ο δείκτης της βενζινης κανονικά. Ο μαστορας μου είπε οτι το εχει βαλει να ψεκάζει ενα 8% πανω απο τις 2.800 και για πανω απο τις 4.000 18%. Και οκ αυτα ειναι λογικά ποσοστα για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα. Ο εγκεφαλος ομως του ρενο αντιλαμβάνεται οτι καταναλώνει κανονικά Βενζίνη ισως μεσω της χιλιομςτρικης αποστασης?? Υπαρχει λυση για αυτό? Γιατί είναι θεμα και μπερδεμα να μην ξερω ποση Βενζίνη εχω στο ντεποζιτο. Και να ειναι αναμμενη ενδειξη για βενζίνη ενω εγω εχω μεσα μισο ντεπιζιτο. Σας ευχαριστώ 

Επεξ/σία από mixos1987
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, mixos1987 είπε

Καλησπέρα παιδια, εκανα πολυ προσφατα μετατροπη στο αμαξι μου renault clio iv του 17 απλη εκδοση και εβαλα brc κιτ. Το αμαξι το δεχτηκε καλα ομως υπαρχεξ τ εξης φαινόμενο, ενω γυρναει αυτόματα σε υγραεριο μολις ζεσταθεί τ αμαξι και καταναλώνει υγραεριο, παρόλαυτα κατεβαινει και ο δείκτης της βενζινης κανονικά. Ο μαστορας μου είπε οτι το εχει βαλει να ψεκάζει ενα 8% πανω απο τις 2.800 και για πανω απο τις 4.000 18%. Και οκ αυτα ειναι λογικά ποσοστα για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα. Ο εγκεφαλος ομως του ρενο αντιλαμβάνεται οτι καταναλώνει κανονικά Βενζίνη ισως μεσω της χιλιομςτρικης αποστασης?? Υπαρχει λυση για αυτό? Γιατί είναι θεμα και μπερδεμα να μην ξερω ποση Βενζίνη εχω στο ντεποζιτο. Και να ειναι αναμμενη ενδειξη για βενζίνη ενω εγω εχω μεσα μισο ντεπιζιτο. Σας ευχαριστώ

εδω εισαι. Απο οσο εχω καταλαβει ισχυει σε ολα τα γαλλικα. Και εγω ακομα ψαχνω να βρω εγκαταστατη καλο κοντα μου, δεν εχω καταληξει καπου(Peugeot 206).

Στις 1/3/2022 στις 9:14 ΜΜ, meletis_m είπε

Να απευθυνθείς στόν εγκατστάτη σου και να ζητήσεις να σου βάλει ενα emulator - εξομοιωτή στάθμης βενζίνης , ξέρω οτι βγάζει η εταιρεία AEB .

Επεξ/σία από jimakos234
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ για την απάντηση και την πληροφορία, γνωρίζεις κοστος? Για εγκαταστατη παντως εγω κινήθηκα μεσω του επίσημου σαιτ της brc και βρήκα κοντα μου (αργυρουπολη) γνώστης φαινεται.. Θα δειξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να μου προτείνετε ένα καλό συνεργείο lovato στην περιοχή πέριξ του Ζωγράφου.

Η αιτία είναι οτι έχω διαροές στον πνεύμονα του συστήματος.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, teachertza είπε

Θα ήθελα να μου προτείνετε ένα καλό συνεργείο lovato στην περιοχή πέριξ του Ζωγράφου.

Η αιτία είναι οτι έχω διαροές στον πνεύμονα του συστήματος.

Ευχαριστώ.

Δές στή επίσημη σελίδα τους που έχουν συνεργατη . 

https://www.lovatohellas.gr/stores

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mixos1987 είπε

Ο μαστορας μου είπε οτι το εχει βαλει να ψεκάζει ενα 8% πανω απο τις 2.800 και για πανω απο τις 4.000 18%. Και οκ αυτα ειναι λογικά ποσοστα για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα.

αν έλεγες σκέτη βενζίνη πάνω απο τις 4000 στροφές τότε θα έλεγα οκ για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα

(όπως και σκέτη στο ρελαντί και γενναίο ψεκασμό σε φορτία)

το βγάλατε στο δρόμο για ρύθμιση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, korakios είπε

αν έλεγες σκέτη βενζίνη πάνω απο τις 4000 στροφές τότε θα έλεγα οκ για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα

(όπως και σκέτη στο ρελαντί και γενναίο ψεκασμό σε φορτία)

το βγάλατε στο δρόμο για ρύθμιση ?

Δέ υπάρχει λόγος και στο ρελαντί σκέτη βενζίνη , γιατί στο τέλος το ποσοστό εξοικονόμησης θα είναι ελάχιστο . Εάν έχει ρυθμιστεί σωστά , δηλαδή να έχει βγεί στο δρόμο ωστε να φτιαχτεί σωστά ο χάρτης δε θα έχει θέμα . Και με το παράλληλο ψεκασμό στα φορτία εννοείται. 

Εννοείται το υγραέριο το βάλαμε για οικονομία , εάν θές να το δουλέψεις πολύστροφα γύρισε το βενζίνη .

Σου αναφέρω τη εμπειρία μου , έχοντας σε 2 Ιαπωνικά ( Honda & Mazda 6 ) υγραέριο για 150,000 , θεωρούνται γενικά πιο ευαισθητα στη χρήση με υγραέριο

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Δέ υπάρχει λόγος και στο ρελαντί σκέτη βενζίνη .

σε Avensis είχε μεγάλη διαφορά στις θερμοκρασίες (καλοκαίρι με AC και κίνηση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, korakios είπε

σε Avensis είχε μεγάλη διαφορά στις θερμοκρασίες (καλοκαίρι με AC και κίνηση)

Στις θερμοκρασίες καυσαερίων λογικά θα αναφέρεσαι . Το είχες μετρήσει . Πάντως εγώ , ρελαντί δούλευε συνέχεια υγραέριο απλώς είχα βάλει να ρίχνει αυτόματα συνεχώς βενζίνη αναλόγως το φορτίο και στα 2 αμάξια . (Honda accord & Mazda 6 ) . Ρυθμισμένα στο δρόμο εννοείται . Δεν μου παρουσίασαν θέμα με το υγραερίο για 150,000. Και όταν μπήκε το υγραερίο είχαν επάνω 200,000+

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια, Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Η ρυθμιση εγινε στο δρομο ναι και η αληθεια ειναι οτι δεν μου εκανε εντύπωση για τα ποσοστα ψεκασμου που μου είπε ότι μου ρυθμισε οταν μου εκγατεστησε τ κιτ καθως παντου διαβαζω οτι ειναι καλο ν υπαρχει ενα 5-8% ψεκασμου κοντα στις 3000 στροφές και στα γκαζια λιγο παραπανω. Οποτε αυτο δεν με παρεξενεψε. Τωρα τ ψαχνω εν τελη να βαλω προσομοιωτη σταθμης βενζινης αλλα ενημερωνομαι οτι διάφορα μοντελα της ΑΕΒ βγαζουν προβληματα, οποτε λεω να κινηθω σε προσομοιωτη της brc οπως είναι και τ υπολοιπο κιτ. Εχει καποιος υπόψην του να μου πει εμπειρία και αξιοπιστία? 

Επεξ/σία από mixos1987
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...