Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Δες σύστημα άμεσου ψεκασμού Direct Injection με βάσει το κωδικό κινητήρα σου . Έρχονται προ ρυθμισμένα από το εργοστάσιο. Ενδεικτικά δες Lovato , Aeb , Prins, Landirenzo . Βγάζουν και για μοτέρ σαν το δικό σου οι συγκεκριμένες εταιρείες Χωρις να εχω εμπειρια εγω θα εβαζα prins .Δεν ξερω γιατι μου εχει "κατσει" οτι ειναι το πιο αξιοπιστο . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 34 λεπτά πριν, zio10 είπε Διαφημίζει η Renault το clio με εργοστασιακό υγραέριο δωρεάν. Ενδιαφέρον! Εδώ, που είναι και πρόσφατο, γίνεται λόγος για 670€ διαφορά με το απλό. Εννοείται πως είναι ενδιαφέρον! https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-renault-clio-10-tce-lpg 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Και το νέο Sandero Stepway με LPG είναι συμπαθητικό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AggTs Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, meletis_m είπε Δες σύστημα άμεσου ψεκασμού Direct Injection με βάσει το κωδικό κινητήρα σου . Έρχονται προ ρυθμισμένα από το εργοστάσιο. Ενδεικτικά δες Lovato , Aeb , Prins, Landirenzo . Βγάζουν και για μοτέρ σαν το δικό σου οι συγκεκριμένες εταιρείες Οποτε να κοιταξω αμεσου ψεκασμου. Απο περιεργεια και μονο, για το δικο μου κινητηρα θα μπορουσα να βαλω και εμμεσου;; Ή δεν θα εχει την ιδια αποδοση; Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2021 από AggTs Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oykas2001 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, korakios είπε Και το νέο Sandero Stepway με LPG είναι συμπαθητικό Μου άρεσε υπερβολικά, απλά δεν έχω πετύχει ακόμα κανένα από κοντά. Τρομερή τιμή (όπως και το duster), κόψανε το πετρέλαιο νομίζω. Η ερώτηση μου είναι: εργοστασιακό αέριο= καλύτερα επιμέρους υλικά στη μηχανή για να αντέχει το αέριο, άρα και καλύτερη αξιοπιστία από ένα άφτερ σύστημα;;;; Η εγκατάσταση είναι από το εργοστάσιο ή μπαίνει μετά; Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2021 από oykas2001 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Μόλις τώρα, oykas2001 είπε Μου άρεσε υπερβολικά, απλά δεν έχω πετύχει ακόμα κανένα από κοντά. Τρομερή τιμή (όπως και το duster), κόψανε το πετρέλαιο νομίζω. Η ερώτηση μου είναι: εργοστασιακό αέριο= καλύτερα επιμέρους υλικά στη μηχανή για να αντέχει το αέριο, άρα και καλύτερη αξιοπιστία από ένα άφτερ σύστημα;;;; Η εγκατάσταση είναι από το εργοστάσιο ή μπαίνει μετά; Αυτό είναι όντως άγνωστο και μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε ,δυστυχώς . Παίζει να είναι το ίδιο μοτέρ χωρίς διαφορετικό κράμα και απλά να του βάλανε ένα κιτ και μπουζί ιριδίου .Δηλαδή κερδίζεις στο οτι αποφεύγεις άσχετο μάστορα που θα έκανε ζημιά στο κακορυθμισμένο μοτέρ . Βέβαια μπορεί απο το εργοστάσιο να το έχουν να καίει χωρίς μίγμα για να ρίξουν ρύπους . Πολλά τα σενάρια! Ίσως αν κάποιος έχει πρόσβαση σε κωδικούς ανταλλακτικών μπορέσει να δει αν είναι τα ίδια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oykas2001 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Σε κάποια διαβάζω κατά καιρούς ότι έχουν καλύτερο κράμα για το αέριο, σε αρκετά πάλι όχι και είναι κάτι που με προβληματίζει γενικά σε αυτά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greektrooper Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, oykas2001 είπε Η ερώτηση μου είναι: εργοστασιακό αέριο= καλύτερα επιμέρους υλικά στη μηχανή για να αντέχει το αέριο, άρα και καλύτερη αξιοπιστία από ένα άφτερ σύστημα;;;; Η εγκατάσταση είναι από το εργοστάσιο ή μπαίνει μετά; Πίστεψε με, και το ίδιο ακριβώς μοτέρ να είναι χωρίς παραλλαγές, μόνο και μόνο που η χαρτογράφηση και ο προγραμματισμός έχει γίνει εργοστασιακά, έχει τεράστια διαφορά αφού οι περισσότερες εγκαταστάσεις στην Ελλάδα εκεί πάσχουν. Στο μηχανικό κομμάτι της εγκατάστασης λίγο ως πολύ όλα τα εξαρτήματα έχουν συγκεκριμένο μπούσουλα πως θα τοποθετηθούν. Ο προγραμματισμός όμως είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο μόνος του που δυστυχώς ενώ έχει και το μεγαλύτερο ρόλο ευθύνης για την καλή λειτουργία ενός συστήματος LPG (μαζί με τον σωστό και υποδειγματικό τρόπο τοποθέτησης των μπεκ), μονίμως περνάει σε 2η μοίρα απλώς πατώντας Auto Calibrate. Και ύστερα αρχίζουν τα φταίει το αμάξι, ο πολλαπλασιαστής, τα μπουζί, ο maf, ο map, ο μαπ31 και πάει λέγοντας. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 5 ώρες πριν, AggTs είπε Οποτε να κοιταξω αμεσου ψεκασμου. Απο περιεργεια και μονο, για το δικο μου κινητηρα θα μπορουσα να βαλω και εμμεσου;; Ή δεν θα εχει την ιδια αποδοση; Μπαίνει και έμμεσου ψεκασμού θέλει ρύθμιση εξ αρχής απλώς θα καίει παραπάνω βενζίνη συνήθως 25-30% . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vamvakoolas Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 13 ώρες πριν, Greektrooper είπε Πίστεψε με, και το ίδιο ακριβώς μοτέρ να είναι χωρίς παραλλαγές, μόνο και μόνο που η χαρτογράφηση και ο προγραμματισμός έχει γίνει εργοστασιακά, έχει τεράστια διαφορά αφού οι περισσότερες εγκαταστάσεις στην Ελλάδα εκεί πάσχουν. Στο μηχανικό κομμάτι της εγκατάστασης λίγο ως πολύ όλα τα εξαρτήματα έχουν συγκεκριμένο μπούσουλα πως θα τοποθετηθούν. Ο προγραμματισμός όμως είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο μόνος του που δυστυχώς ενώ έχει και το μεγαλύτερο ρόλο ευθύνης για την καλή λειτουργία ενός συστήματος LPG (μαζί με τον σωστό και υποδειγματικό τρόπο τοποθέτησης των μπεκ), μονίμως περνάει σε 2η μοίρα απλώς πατώντας Auto Calibrate. Και ύστερα αρχίζουν τα φταίει το αμάξι, ο πολλαπλασιαστής, τα μπουζί, ο maf, ο map, ο μαπ31 και πάει λέγοντας. νομιζω το καλυτερο σχολιο εδω και πολλες σελιδες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 13 ώρες πριν, Greektrooper είπε Πίστεψε με, και το ίδιο ακριβώς μοτέρ να είναι χωρίς παραλλαγές, μόνο και μόνο που η χαρτογράφηση και ο προγραμματισμός έχει γίνει εργοστασιακά, έχει τεράστια διαφορά αφού οι περισσότερες εγκαταστάσεις στην Ελλάδα εκεί πάσχουν. Στο μηχανικό κομμάτι της εγκατάστασης λίγο ως πολύ όλα τα εξαρτήματα έχουν συγκεκριμένο μπούσουλα πως θα τοποθετηθούν. Ο προγραμματισμός όμως είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο μόνος του που δυστυχώς ενώ έχει και το μεγαλύτερο ρόλο ευθύνης για την καλή λειτουργία ενός συστήματος LPG (μαζί με τον σωστό και υποδειγματικό τρόπο τοποθέτησης των μπεκ), μονίμως περνάει σε 2η μοίρα απλώς πατώντας Auto Calibrate. Και ύστερα αρχίζουν τα φταίει το αμάξι, ο πολλαπλασιαστής, τα μπουζί, ο maf, ο map, ο μαπ31 και πάει λέγοντας. Θα συμφωνήσω εν μέρει . Μή τους βάζουμε όλους στο ίδιο σακί τους εγκαταστάτες . Υπάρχει και ποσοστό που το βγάζουν και στο δρόμο και σε δυναμόμετρο και με αναλυτή καυσαερίων . Αυτό απαιτεί χρόνο αλλά και γνώση . Υπάρχει μεγάλο ποσοστό που πατάνε αυτόματο καλιμπράρισμα και τα fuel trims να διαφέρουν σε σύγκριση με τής βενζίνης . Συνήθως ο λ ανάβει εάν υπάρχει διαφορά >15% . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vamvakoolas Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Θα συμφωνήσω εν μέρει . Μή τους βάζουμε όλους στο ίδιο σακί τους εγκαταστάτες . Υπάρχει και ποσοστό που το βγάζουν και στο δρόμο και σε δυναμόμετρο και με αναλυτή καυσαερίων . Αυτό απαιτεί χρόνο αλλά και γνώση . Υπάρχει μεγάλο ποσοστό που πατάνε αυτόματο καλιμπράρισμα και τα fuel trims να διαφέρουν σε σύγκριση με τής βενζίνης . Συνήθως ο λ ανάβει εάν υπάρχει διαφορά >15% . βρε ανθρωπε (χωρις να κανω το διατητη) εγραψε οτι οι "περισσοτεροι"...δεν εγραψε ολοι. Μη ξεχασουμε και τα ελληνικα.. εγω παντως εγκαταστατη να κανει αναλυσεις, να οδηγαει οχημα μετα την εγκατασταση, δυναμομετρο, να ελεγχει εγκεφαλο με λαπτοπι σε βολτα κτλ εχω ακουσει ξερω ενα με δυο....σε ολη τη χωρα! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atrigane Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε εγω παντως εγκαταστατη να κανει αναλυσεις, να οδηγαει οχημα μετα την εγκατασταση, δυναμομετρο, να ελεγχει εγκεφαλο με λαπτοπι σε βολτα κτλ εχω ακουσει ξερω ενα με δυο....σε ολη τη χωρα! Εγω εναν ξερω, και περιμενω να μην δουλευω πρωι να κανω το 2ωρο ταξιδι μπας και βρω προκοπή.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vchristod84 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Γειά σας! Διέθετα εδώ και 5 χρόνια ένα Mercedes sportscoupe με υγραεριο και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Έχω βρει το επόμενο μου αυτοκίνητο το οποίο είναι το vw scirocco με σύστημα vialle lpdi. Προφανώς θα πάω να το ελέγξω πριν την αγορά αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας αν είναι κάποιος γνώστης του αντικειμένου. Ευχαριστώ πολύ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 26 Ιουνίου 2021 30 λεπτά πριν, vchristod84 είπε Γειά σας! Διέθετα εδώ και 5 χρόνια ένα Mercedes sportscoupe με υγραεριο και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Έχω βρει το επόμενο μου αυτοκίνητο το οποίο είναι το vw scirocco με σύστημα vialle lpdi. Προφανώς θα πάω να το ελέγξω πριν την αγορά αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας αν είναι κάποιος γνώστης του αντικειμένου. Ευχαριστώ πολύ! Γιατι την αλλαζεις ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα