Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Δες σύστημα άμεσου ψεκασμού Direct Injection με βάσει το κωδικό κινητήρα σου . Έρχονται προ ρυθμισμένα από το εργοστάσιο.

Ενδεικτικά δες Lovato , Aeb , Prins, Landirenzo . Βγάζουν και για μοτέρ σαν το δικό σου οι συγκεκριμένες εταιρείες 

Χωρις να εχω εμπειρια εγω θα εβαζα prins .Δεν ξερω γιατι μου εχει "κατσει" οτι ειναι το πιο αξιοπιστο .

  • Like 1
  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, zio10 είπε

Διαφημίζει η Renault το clio με εργοστασιακό υγραέριο δωρεάν. Ενδιαφέρον!

Εδώ, που είναι και πρόσφατο, γίνεται λόγος για 670€ διαφορά με το απλό.

Εννοείται πως είναι ενδιαφέρον!

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-renault-clio-10-tce-lpg

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Δες σύστημα άμεσου ψεκασμού Direct Injection με βάσει το κωδικό κινητήρα σου . Έρχονται προ ρυθμισμένα από το εργοστάσιο.

Ενδεικτικά δες Lovato , Aeb , Prins, Landirenzo . Βγάζουν και για μοτέρ σαν το δικό σου οι συγκεκριμένες εταιρείες 

Οποτε να κοιταξω αμεσου ψεκασμου. Απο περιεργεια και μονο, για το δικο μου κινητηρα θα μπορουσα να βαλω και εμμεσου;; Ή δεν θα εχει την ιδια αποδοση;

Επεξ/σία από AggTs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, korakios είπε

Και το νέο Sandero Stepway με LPG είναι συμπαθητικό :)

Μου άρεσε υπερβολικά, απλά δεν έχω πετύχει ακόμα κανένα από κοντά. Τρομερή τιμή (όπως και το duster), κόψανε το πετρέλαιο νομίζω. Η ερώτηση μου είναι: εργοστασιακό αέριο= καλύτερα επιμέρους υλικά στη μηχανή για να αντέχει το αέριο, άρα και καλύτερη αξιοπιστία από ένα άφτερ σύστημα;;;; Η εγκατάσταση είναι από το εργοστάσιο ή μπαίνει μετά;

Επεξ/σία από oykas2001
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, oykas2001 είπε

Μου άρεσε υπερβολικά, απλά δεν έχω πετύχει ακόμα κανένα από κοντά. Τρομερή τιμή (όπως και το duster), κόψανε το πετρέλαιο νομίζω. Η ερώτηση μου είναι: εργοστασιακό αέριο= καλύτερα επιμέρους υλικά στη μηχανή για να αντέχει το αέριο, άρα και καλύτερη αξιοπιστία από ένα άφτερ σύστημα;;;; Η εγκατάσταση είναι από το εργοστάσιο ή μπαίνει μετά;

Αυτό είναι όντως άγνωστο και μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε ,δυστυχώς . Παίζει να είναι το ίδιο μοτέρ χωρίς διαφορετικό κράμα και απλά να του βάλανε ένα κιτ και μπουζί ιριδίου .Δηλαδή κερδίζεις στο οτι αποφεύγεις άσχετο μάστορα που θα έκανε ζημιά στο κακορυθμισμένο μοτέρ . Βέβαια μπορεί απο το εργοστάσιο να το έχουν να καίει χωρίς μίγμα για να ρίξουν ρύπους . Πολλά τα σενάρια!

Ίσως αν κάποιος έχει πρόσβαση σε κωδικούς ανταλλακτικών μπορέσει να δει αν είναι τα ίδια

 

Δημοσ.

Σε κάποια διαβάζω κατά καιρούς ότι έχουν καλύτερο κράμα για το αέριο, σε αρκετά πάλι όχι και είναι κάτι που με προβληματίζει γενικά σε αυτά

Δημοσ.
1 ώρα πριν, oykas2001 είπε

Η ερώτηση μου είναι: εργοστασιακό αέριο= καλύτερα επιμέρους υλικά στη μηχανή για να αντέχει το αέριο, άρα και καλύτερη αξιοπιστία από ένα άφτερ σύστημα;;;; Η εγκατάσταση είναι από το εργοστάσιο ή μπαίνει μετά;

Πίστεψε με, και το ίδιο ακριβώς μοτέρ να είναι χωρίς παραλλαγές, μόνο και μόνο που η χαρτογράφηση και ο προγραμματισμός έχει γίνει εργοστασιακά, έχει τεράστια διαφορά αφού οι περισσότερες εγκαταστάσεις στην Ελλάδα εκεί πάσχουν.

Στο μηχανικό κομμάτι της εγκατάστασης λίγο ως πολύ όλα τα εξαρτήματα έχουν συγκεκριμένο μπούσουλα πως θα τοποθετηθούν. Ο προγραμματισμός όμως είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο μόνος του που δυστυχώς ενώ έχει και το μεγαλύτερο ρόλο ευθύνης για την καλή λειτουργία ενός συστήματος LPG (μαζί με τον σωστό και υποδειγματικό τρόπο τοποθέτησης των μπεκ), μονίμως περνάει σε 2η μοίρα απλώς πατώντας Auto Calibrate. Και ύστερα αρχίζουν τα φταίει το αμάξι, ο πολλαπλασιαστής, τα μπουζί, ο maf, ο map, ο μαπ31 και πάει λέγοντας.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, AggTs είπε

Οποτε να κοιταξω αμεσου ψεκασμου. Απο περιεργεια και μονο, για το δικο μου κινητηρα θα μπορουσα να βαλω και εμμεσου;; Ή δεν θα εχει την ιδια αποδοση;

Μπαίνει και έμμεσου ψεκασμού θέλει ρύθμιση εξ αρχής απλώς θα καίει παραπάνω βενζίνη συνήθως 25-30% .

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Greektrooper είπε

Πίστεψε με, και το ίδιο ακριβώς μοτέρ να είναι χωρίς παραλλαγές, μόνο και μόνο που η χαρτογράφηση και ο προγραμματισμός έχει γίνει εργοστασιακά, έχει τεράστια διαφορά αφού οι περισσότερες εγκαταστάσεις στην Ελλάδα εκεί πάσχουν.

Στο μηχανικό κομμάτι της εγκατάστασης λίγο ως πολύ όλα τα εξαρτήματα έχουν συγκεκριμένο μπούσουλα πως θα τοποθετηθούν. Ο προγραμματισμός όμως είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο μόνος του που δυστυχώς ενώ έχει και το μεγαλύτερο ρόλο ευθύνης για την καλή λειτουργία ενός συστήματος LPG (μαζί με τον σωστό και υποδειγματικό τρόπο τοποθέτησης των μπεκ), μονίμως περνάει σε 2η μοίρα απλώς πατώντας Auto Calibrate. Και ύστερα αρχίζουν τα φταίει το αμάξι, ο πολλαπλασιαστής, τα μπουζί, ο maf, ο map, ο μαπ31 και πάει λέγοντας.

νομιζω το καλυτερο σχολιο εδω και πολλες σελιδες

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Greektrooper είπε

Πίστεψε με, και το ίδιο ακριβώς μοτέρ να είναι χωρίς παραλλαγές, μόνο και μόνο που η χαρτογράφηση και ο προγραμματισμός έχει γίνει εργοστασιακά, έχει τεράστια διαφορά αφού οι περισσότερες εγκαταστάσεις στην Ελλάδα εκεί πάσχουν.

Στο μηχανικό κομμάτι της εγκατάστασης λίγο ως πολύ όλα τα εξαρτήματα έχουν συγκεκριμένο μπούσουλα πως θα τοποθετηθούν. Ο προγραμματισμός όμως είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο μόνος του που δυστυχώς ενώ έχει και το μεγαλύτερο ρόλο ευθύνης για την καλή λειτουργία ενός συστήματος LPG (μαζί με τον σωστό και υποδειγματικό τρόπο τοποθέτησης των μπεκ), μονίμως περνάει σε 2η μοίρα απλώς πατώντας Auto Calibrate. Και ύστερα αρχίζουν τα φταίει το αμάξι, ο πολλαπλασιαστής, τα μπουζί, ο maf, ο map, ο μαπ31 και πάει λέγοντας.

Θα συμφωνήσω εν μέρει . Μή τους βάζουμε όλους στο ίδιο σακί τους εγκαταστάτες . Υπάρχει και ποσοστό που το βγάζουν και στο δρόμο και σε δυναμόμετρο και με αναλυτή καυσαερίων . Αυτό απαιτεί χρόνο αλλά και γνώση . Υπάρχει μεγάλο ποσοστό που πατάνε αυτόματο καλιμπράρισμα και τα fuel trims να διαφέρουν σε σύγκριση με τής βενζίνης . Συνήθως ο λ ανάβει εάν υπάρχει διαφορά >15% .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Θα συμφωνήσω εν μέρει . Μή τους βάζουμε όλους στο ίδιο σακί τους εγκαταστάτες . Υπάρχει και ποσοστό που το βγάζουν και στο δρόμο και σε δυναμόμετρο και με αναλυτή καυσαερίων . Αυτό απαιτεί χρόνο αλλά και γνώση . Υπάρχει μεγάλο ποσοστό που πατάνε αυτόματο καλιμπράρισμα και τα fuel trims να διαφέρουν σε σύγκριση με τής βενζίνης . Συνήθως ο λ ανάβει εάν υπάρχει διαφορά >15% .

βρε ανθρωπε (χωρις να κανω το διατητη) εγραψε οτι οι "περισσοτεροι"...δεν εγραψε ολοι. Μη ξεχασουμε και τα ελληνικα..

 

εγω παντως εγκαταστατη να κανει αναλυσεις, να οδηγαει οχημα μετα την εγκατασταση, δυναμομετρο, να ελεγχει εγκεφαλο με λαπτοπι σε βολτα κτλ εχω ακουσει ξερω ενα με δυο....σε ολη τη χωρα!

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

εγω παντως εγκαταστατη να κανει αναλυσεις, να οδηγαει οχημα μετα την εγκατασταση, δυναμομετρο, να ελεγχει εγκεφαλο με λαπτοπι σε βολτα κτλ εχω ακουσει ξερω ενα με δυο....σε ολη τη χωρα!

Εγω εναν ξερω, και περιμενω να μην δουλευω πρωι να κανω το 2ωρο ταξιδι μπας και βρω προκοπή..

  • Like 1
Δημοσ.

Γειά σας! Διέθετα εδώ και 5 χρόνια ένα Mercedes sportscoupe με υγραεριο και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Έχω βρει το επόμενο μου αυτοκίνητο το οποίο είναι το vw scirocco με σύστημα vialle lpdi. Προφανώς θα πάω να το ελέγξω πριν την αγορά αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας αν είναι κάποιος γνώστης του αντικειμένου. Ευχαριστώ πολύ!

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, vchristod84 είπε

Γειά σας! Διέθετα εδώ και 5 χρόνια ένα Mercedes sportscoupe με υγραεριο και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Έχω βρει το επόμενο μου αυτοκίνητο το οποίο είναι το vw scirocco με σύστημα vialle lpdi. Προφανώς θα πάω να το ελέγξω πριν την αγορά αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας αν είναι κάποιος γνώστης του αντικειμένου. Ευχαριστώ πολύ!

Γιατι την αλλαζεις ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...