meletis_m Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 19 λεπτά πριν, Greektrooper είπε Μιας και είχα το ίδιο αυτοκίνητο θα σου πω δυο πράγματα για να σχηματίσεις άποψη. Βασικά ισχύουν στο ακέραιο αυτά που σου έγραψε ο @meletis_m : Επειδή τα G είχαν χρόνιες παθογένειες με κάποιες αστοχίες που η απαράδεκτη Opel δεν αξιώθηκε να τις φτιάξει ΠΟΤΕ προτείνω: 1) αλλαγή προληπτικά μεν αλλά οπωσδήποτε ενός πολλαπλασιαστή. Είναι ένα Xtra κόστος περί τα 80-100€ (ένας Beru ή Ngk είναι καλά) αλλά πίστεψε με, παίζει ΜΕΓΑΛΟ ρόλο και στην βενζίνη και στο αέριο. Μπορεί να έχει πρόβλημα αλλά μέχρι να φτάσει στο σημείο να εμφανίσει το check engine και να καταλάβετε ότι είναι αυτό μπορεί να στείλει τον μηχανικό, τον ηλεκτρολόγο αλλά και τον γκαζά σου στο φρενοκομείο!!! Περιττό να σου πω πως είχα αλλάξει 3 σε διάρκεια 7 χρόνων! Ρεταρισματα, παίξιμο στροφών στο ρελαντί, έντονα πεσμένη απόδοση μερικά συμπτώματα. 2) Έλεγχος/καθάρισμα (αν σου επιτρέπουν τα οικονομικά σου θα πρότεινα αλλαγή. Κόστος περίπου ένα 50αρικο) της EGR. Μια τόσο μικρή βαλβίδα αλλά δυστυχώς οι δύσπνοιες που προκαλεί είναι ακριβώς οι ίδιες με του πολλαπλασιαστή! 3) Επιλογή διαφορετικού συστήματος από αυτό που σου προτείνουν. Όχι γιατί δεν είναι καλό αλλά να μπορείς στο μέλλον να βρεις υποστήριξη και κάποιον να στο ρυθμίζει αν τυχόν χρειαστεί. Brc, Lovato, Vialle π.χ είναι καλές επιλογές, έχουν δοκιμαστεί και τις δουλεύουν αρκετοί. Αν δεν σου αρέσει ο ένας πας σε κάποιον άλλον. 4) Προληπτικά αλλά σημαντικό βήμα, θα πρότεινα μια αλλαγή στο αντιψυκτικό πριν την εγκατάσταση. Κόστος περί τα 20-25€. Αν ήδη είναι λασπωμένο και περάσει στον πνεύμονα, μειώνεις κατά πολύ την αξιοπιστία του και το προσδόκιμο ζωής του. 5) Όπου και αν το πας, όποιος και να στο ρυθμίσει θα προτείνω το εξής.... λίγο πλουσιότερο μείγμα ειδικά στις χαμηλές στροφές. Είναι προτιμότερο να κάψεις και λίγο περισσότερο βενζίνη παρά κάποια στιγμή να ξεχαστείς και να επιχειρήσεις προσπέραση με κρεμασμένη 3η και 2000στρ και να ζοριστούν οι μπιέλες και τα πιστόνια με στεγνό μείγμα αερίου. 6) Επειδή είμαι παθών και μαθων, πρόσεξε στην πορεία την αλλαγή και την ποιότητα των μπουζί. Από ένα σημείο και μετά προσωπικά άλλαξα τα μπουζί και έβαλα λίγο πιο ψυχρά ιριδίου προκειμένου να βοηθήσω λίγο την απαγωγή της θερμότητας. Είναι ακριβή επιλογή, το ξέρω, γι'αυτό αν δεις ότι δεν σε παίρνει τότε φρόντισε σίγουρα να αλλάζεις στην ώρα τους τα εργοστασιακά μπουζί. 7) Προσοχή κατά την εγκατάσταση των μπεκ ή της μπεκιερας (αν μπει rail). Να τοποθετηθούν εργονομικά ούτως ώστε αν θέλεις να αλλάζεις μπουζί ή πολλαπλασιαστή να μην χρειάζεται να λύσεις όλο το σύστημα ψεκασμού του αερίου. Πίστεψε με παίζει ρόλο μαζί με το καπάκι της μηχανής που έχει, και πολλοί στηρίζουν εκεί πάνω σωλήνες, μπεκ κλπ. 😎Επειδή το μοντέλο το δικό σου (99) είχε φλάντζα κεφαλής από περμανιτη, μεγάλη προσοχή πάντα στην στάθμη του αντιψυκτικού και στην τάπα του λαδιού για τυχόν διαρροές. Από το '01 και μετά η Opel χρησιμοποίησε μεταλλική φλάντζα. Έως τότε τα καπάκια πηγαινοερχοντουσαν στα ρεκτιφιε πιο συχνά και από τα delivery καφέ!!!! Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο που δέχεται το αέριο αν όμως προσεχθούν αυτά τα δύο τρία πράγματα που ουσιαστικά ισχύουν για όλα βέβαια τα αυτοκίνητα απλώς στο G θέλει μια προσοχή παραπάνω. Αν προσέξεις λίγο τότε προχώρα το.span widget Συμφωνώ μαζί σου . Η συγκεκριμένη γενιά έβγαζε θέμα με την EGR αλλά και με τόν εγκέφαλο . Καλό είναι να πλυθεί το κύκλωμα ψύξης και να μπεί ποιοτικό αντιψυκτικό ή ότι ορίζει ο κατασκευαστής . Και να δεί και το θερμοστάτη πολλές φορές μένει λίγο ανοιχτός κυρίως λόγω φθοράς . Σε 21 χρονών αμάξι πολύ πιθανόν να έχει αλλάξει πολλαπλασιαστή , όλα τα Opel το βγάζουν βλάβη και είναι ως ένα βαθμό αναλώσιμό ανεξαρτήτου μάρκας οχήματος Στο συγκεκριμένο αμάξι δέν θέλει κάτι πολύ ακριβό σύστημα . Πιστεύω κάνει δουλειά οποιοδήποτε έμμεσου ψεκασμου είτε με μπέκ ηλεκτροβαλβίδες ή μπέκ τύπου βενζίνης ( προτείνω τα 2α μπέκ για γραμμικό ψεκασμό) Περιττό θα ήταν να βάλει σύστημα με Obd , πολύ πιθανόν να μήν συνεργάζεται σωστά. Αλλά αυτό προυποθέτει ο εγκαταστάτης να το βγάλει στο δρόμο να γίνει σωστή ρύθμιση . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greektrooper Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 10 λεπτά πριν, meletis_m είπε .......αλλά και με τόν εγκέφαλο . 😆 Τι μου τα θυμίζεις τώρα...... περιττό να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο εδώ και 4 χρόνια πάει με χαλασμένο εγκέφαλο!!! Η πατέντα, της πατέντας, ω πατέντα!!!! Επίσης σωστά για το Obd να μην μπλέξει το παλικάρι. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι σ'αυτό το αμάξι δεν θα λειτουργήσει σωστά. Με ένα πιο σχετικά "πιο απλό" σύστημα και σωστή ρύθμιση θα είναι όλα κομπλέ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristos_ttg Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!! Πραγματικά με βοηθήσατε πάρα πολύ και έμαθα και πράγματα που δεν ξέρω. Θα τσεκαρω όλα όσα προαναφέρθηκαν και θα επανέλθω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johndompros Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 25/3/2019 στις 6:36 ΜΜ, Doubt είπε Πριν από χρόνια έτυχε να περάσω κι εγώ δίπλα από παρκαρισμένο κοντά στο σπίτι μου και μάλιστα μουράτο BMW και να μυρίζει υγραέριο. Δεν έκανα τίποτα, απλά έφυγα, ούτε έμαθα ποτέ τίνος ήταν το αυτοκίνητο, πάντως έκρηξη δεν έγινε, όπως δεν θα γινόταν και στη δική σου περίπτωση. καλησπερα φιλε επαθα και εγω το ιδιο με bmw ε 36 cabrio χωρια την μυρωδια απορησα ομως να εχεις τετοιο αμαξι και να βαζεις αεριο . επισης εχω δει και bmw z4 τα σχολια δικα σας Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2020 από johndompros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Πήρα τηλ την autovision kteo να ρωτήσω πόσο είναι ο έλεγχος αλλαγής δεξαμενής κ μου λένε 40 ευρώ.. ισχύει?έχει πάει κανείς αποδω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 38 λεπτά πριν, daPro είπε Πήρα τηλ την autovision kteo να ρωτήσω πόσο είναι ο έλεγχος αλλαγής δεξαμενής κ μου λένε 40 ευρώ.. ισχύει?έχει πάει κανείς αποδω? Νομιζω 70 ευρω ειναι . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Νομιζω 70 ευρω ειναι . κ εγώ κάπου είχα διαβάσει περίπου 80 ευρώ.την ξαναρωτάω ο έλεγχος αλλαγής δεξαμενής είναι 40 ευρώ? Μου λέε στην δικιά μας εταιρεία είναι 40 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Νομιζω γινεται γενικος ελεχος εγκαταστασης οπως στην αρχικη εγκατασταση 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, daPro είπε Πήρα τηλ την autovision kteo να ρωτήσω πόσο είναι ο έλεγχος αλλαγής δεξαμενής κ μου λένε 40 ευρώ.. ισχύει?έχει πάει κανείς αποδω? Στο συγκεκριμένο δέν έχω πάει . Τη διαδικασία την έκανα πρίν 6 μήνες , πλήρωσα 81€ μόνο για το ΚΤΕΟ υγραερίου . Υπολόγισε όλα μαζί ~300€ , γνώμη μου άλλαξε και την πολυβαλβίδα , είναι σημαντικό εξάρτημα για ασφάλεια και ας μην έχει θέμα η παλιά . Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2020 από meletis_m Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ώρες ώρες μου έρχεται να το δώσω όσο ναναι και να μην ξανά ασχοληθώ με υγραέριο.. Πάω σήμερα το πρωι συνεργείο και αλλάζουμε την δεξαμενή.του λέω να αλλάξουμε και την πολυβαλβιδα?μου λέει όχι δεν χρειάζεται είναι BRC και δεν παθαίνει τπτ.. Αφού τελείωσε η εργασία πάει μου βάζει 20 ευρώ LPG και κάνει την δοκιμαστική βόλτα..έρχεται μου λέει όλα οκ.. Πάω σπίτι τρώω και πάω για δουλειά...όλα οκ.. Λέω κάτσε να το γεμίσω να μην τρέχω μετά..πάω στο αγαπημένο μου βενζινάδικο και του λέω γέμισε το...και εδώ είναι το θέμα.. πριν αλλάξω την δεξαμενή όταν γέμιζε σταματούσε ακαριαία η μάνικα ενώ τώρα δεν σταμάτησε αλλά σιγά σιγά έδινε μέχρι που το σταμάτησε ο βενζινας..ψιλό ανησύχησα.. Μετά το 8ωρο (απογευματινος) μπαίνω στο αμάξι και μυρίζει υγραέριο στην καμπίνα..όχι πολύ έντονα αλλά μύριζε.. Αφού μύρισα όλο το αμάξι βρήκα ότι η διαρροή έρχεται κάπου απτην δεξαμενή.. Εκεί που λέω πάει και αυτό το βάσανο πάλι τρεχαματα.. Αυτό που με ανησύχησε πολυ είναι ότι δεν σταμάτησε ακαριαία η μάνικα του πρατηρίου.και δεν ξέρω τι θα γινόταν αν δεν το σταματούσε ο βενζινας. Πάω αύριο στο συνεργείο και ενημερώνω..(το συνεργείο δεν είναι της γειτονιάς αλλά γνωστό όνομα) Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2020 από daPro Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 19 λεπτά πριν, daPro είπε Ώρες ώρες μου έρχεται να το δώσω όσο ναναι και να μην ξανά ασχοληθώ με υγραέριο.. Πάω σήμερα το πρωι συνεργείο και αλλάζουμε την δεξαμενή.του λέω να αλλάξουμε και την πολυβαλβιδα?μου λέει όχι δεν χρειάζεται είναι BRC και δεν παθαίνει τπτ.. Αφού τελείωσε η εργασία πάει μου βάζει 20 ευρώ LPG και κάνει την δοκιμαστική βόλτα..έρχεται μου λέει όλα οκ.. Πάω σπίτι τρώω και πάω για δουλειά...όλα οκ.. Λέω κάτσε να το γεμίσω να μην τρέχω μετά..πάω στο αγαπημένο μου βενζινάδικο και του λέω γέμισε το...και εδώ είναι το θέμα.. πριν αλλάξω την δεξαμενή όταν γέμιζε σταματούσε ακαριαία η μάνικα ενώ τώρα δεν σταμάτησε αλλά σιγά σιγά έδινε μέχρι που το σταμάτησε ο βενζινας..ψιλό ανησύχησα.. Μετά το 8ωρο (απογευματινος) μπαίνω στο αμάξι και μυρίζει υγραέριο στην καμπίνα..όχι πολύ έντονα αλλά μύριζε.. Αφού μύρισα όλο το αμάξι βρήκα ότι η διαρροή έρχεται κάπου απτην δεξαμενή.. Εκεί που λέω πάει και αυτό το βάσανο πάλι τρεχαματα.. Αυτό που με ανησύχησε πολυ είναι ότι δεν σταμάτησε ακαριαία η μάνικα του πρατηρίου.και δεν ξέρω τι θα γινόταν αν δεν το σταματούσε ο βενζινας. Πάω αύριο στο συνεργείο και ενημερώνω..(το συνεργείο δεν είναι της γειτονιάς αλλά γνωστό όνομα) Ρόλο παίζει και η πίεση της αντλίας του πρατηρίου . Γέμιζε αργα ή γρήγορα ; Εμένα μου είπε εξ αρχής να αλλάξουμε και πολυβαλβίδα και το ίδιο θα του έλεγα και εγω , 40 ή 50€ είχα δωσει . Στα τόσα χρόνια με υγραέριο δεν είναι θέμα το κόστος πολυβαλβίδας . Το λογικό είναι να σταματησει στ0 ~80% της πληρότητας εφόσον δουλεύει σωστα και δέν έχει στραβωθεί το φλοτέρ . Όπως και να έχει ξαναπήγαινε . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Στις 4/12/2020 στις 1:10 ΠΜ, daPro είπε Ώρες ώρες μου έρχεται να το δώσω όσο ναναι και να μην ξανά ασχοληθώ με υγραέριο.. Πάω σήμερα το πρωι συνεργείο και αλλάζουμε την δεξαμενή.του λέω να αλλάξουμε και την πολυβαλβιδα?μου λέει όχι δεν χρειάζεται είναι BRC και δεν παθαίνει τπτ.. Αφού τελείωσε η εργασία πάει μου βάζει 20 ευρώ LPG και κάνει την δοκιμαστική βόλτα..έρχεται μου λέει όλα οκ.. Πάω σπίτι τρώω και πάω για δουλειά...όλα οκ.. Λέω κάτσε να το γεμίσω να μην τρέχω μετά..πάω στο αγαπημένο μου βενζινάδικο και του λέω γέμισε το...και εδώ είναι το θέμα.. πριν αλλάξω την δεξαμενή όταν γέμιζε σταματούσε ακαριαία η μάνικα ενώ τώρα δεν σταμάτησε αλλά σιγά σιγά έδινε μέχρι που το σταμάτησε ο βενζινας..ψιλό ανησύχησα.. Μετά το 8ωρο (απογευματινος) μπαίνω στο αμάξι και μυρίζει υγραέριο στην καμπίνα..όχι πολύ έντονα αλλά μύριζε.. Αφού μύρισα όλο το αμάξι βρήκα ότι η διαρροή έρχεται κάπου απτην δεξαμενή.. Εκεί που λέω πάει και αυτό το βάσανο πάλι τρεχαματα.. Αυτό που με ανησύχησε πολυ είναι ότι δεν σταμάτησε ακαριαία η μάνικα του πρατηρίου.και δεν ξέρω τι θα γινόταν αν δεν το σταματούσε ο βενζινας. Πάω αύριο στο συνεργείο και ενημερώνω..(το συνεργείο δεν είναι της γειτονιάς αλλά γνωστό όνομα) Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ανησυχείς για αυτό. Σε εμένα έτσι ήταν από πάντα αυτά που περιγράφεις 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, gbras είπε Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ανησυχείς για αυτό. Σε εμένα έτσι ήταν από πάντα αυτά που περιγράφεις Για ποιο λες για την δεξαμενή που δεν σταμάτησε όπως πρέπει η που μυρίζει η καμπίνα? Σε εμένα πριν αλλάξουμε την δεξαμενή σταματούσε μπαμ η μάνικα και ποτέ δεν μύριζε η καμπίνα..αύριο έχω ραντεβού στο συνεργείο. Και νομίζω ότι και για τα δύο θα πρέπει να ανησυχώ. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2020 από daPro Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Μόλις γύρισα από το συνεργείο.. Βάλανε ειδικό μηχάνημα ακριβείας και δεν βρήκε πουθενά διαρροή.μιυ είπε ότι μπορεί όταν κάθεται το αμάξι να κάνει εκτόνωση η βαλβίδα.τεσπα όταν αδειάσει η δεξαμενή θα πάω να αλλάξω την βαλβίδα αλλά μου είπε 100-120 ευρώ..σαν πολλά δεν είναι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, daPro είπε Μόλις γύρισα από το συνεργείο.. Βάλανε ειδικό μηχάνημα ακριβείας και δεν βρήκε πουθενά διαρροή.μιυ είπε ότι μπορεί όταν κάθεται το αμάξι να κάνει εκτόνωση η βαλβίδα.τεσπα όταν αδειάσει η δεξαμενή θα πάω να αλλάξω την βαλβίδα αλλά μου είπε 100-120 ευρώ..σαν πολλά δεν είναι? Παρα παρα πολλα ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα