Doubt Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 20 λεπτά πριν, andreas201083 είπε -LOVATO καλυτερος πνευμονας σε βαθος χρονου -ΒRC καλυτερα μπεκ τυπου βενζινης και 64bit εγκεφαλο με καλυτερη διαχειριση και γενικα ποιο φινετσατα προιοντα Θα ηθελα την αποψη σας Στην ίδια ή παρόμοια τιμή (άποψη μου) BRC. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas201083 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 150 ευρω ποιο ακριβω το BRC!!!σχετικα με τις ζημιες στις βαλβιδες καλα τα ειπε ο εγκαταστατης??ποια η γνωμη για φθωρες στις βαλβιδες εξαγωγης?? μπουζι απλα η ενισχυμενα?? ευχαριστω για το ενδιαφερον Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2020 από andreas201083 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, andreas201083 είπε Καλησπερα σε ολους!πριν λιγες μερες απεκτησα ενα AVENSIS T25 1.8 2004 με 200.000 χιλιομετρα(πραγματικα)!!το αμαξι ειναι σε αψογη κατασταση με ολα τα σερβις στην αντιπροσωπεια(τρελος ψηρας ο τυπος)!!!Λογο τησ καταναλωσης 10 λιτρα στην πολη(δικαιολογημενα βεβαια ΚΥΒΙΚΑ-ΒΑΡΟΣ-ΠΑΛΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ) σκεφτομαι σοβαρα για LPG!!!με φρεναρουν λιγο οι αποψεις σχετικα με την φθορα των βαλβιδων γενικα στα JAPAN!!μετα απο πολυ ψαξιμο εχω βρει τον καταληλο εγκαταστατη στο χαιδαρι Λ.Αθηνων(LPG HELLAS) με διαβεβαιωσε οτι οι ζημιες γινονται απο φτηνα συστηματα και λαθος ρυθμισεις με φτωχα μειγματα (φαινετε πολυ γνωστης,εμπνεει εμπιστοσυνη και κανενα αρνητικο σχολιο απο πελατες) και ειμαι αναμεσα σε LOVATO OBD2 και BRC PLUG N DRIVE και τα δυο εννοειτε μικτου ψεκασμου!!!οι διαφορες αναμεσα τους... -LOVATO OBD2(850 ΜΕ ΚΤΕΟ) καλυτερος πνευμονας σε βαθος χρονου -ΒRC(1000 ΜΕ ΚΤΕΟ) καλυτερα μπεκ τυπου βενζινης και 64bit εγκεφαλο με καλυτερη διαχειριση και γενικα ποιο φινετσατα προιοντα Θα ηθελα την αποψη σας Ευχαριστω Είχα σε Γιαπωνέζικο Honda Accord (2003) ίδιας χρονολογίας με το δικό σου . Υγραέριο έβαλα το 2016 και μέχρι πρίν 6 μήνες (με χτύπησαν) το αμάξι έκανε με υγραέριο 160.000+ και σύνολο 500.000 (1ο χέρι). Lovato είχα και εγώ . Εάν κάνεις >15000 / ετησίως βάλε υγραέριο Αφού το πήρες πρόσφατα , μην βιάζεσαι για υγραέριο δούλεψε 1 μήνα βενζίνη παρακολούθησε το και κάνε ενα γενικό Service . Εάν έχει οποιαδήποτε δυσλειτουργία όπως και στα ρεύματα θα φανεί στο υγραέριο να ξέρεις. Τώρα ένα σημαντικό κομμάτι που γράφουν για τις βαλβίδες τα Ιαπωνικά τα περισσότερα έχουν μηχανικές είτε με καπελώτα ή με κοκοράκια. Θα κάνεις έλεγχο διάκενων βαλβίδων κάθε 25.000 Με σωστή ρύθμιση στο δρόμο εν κίνησει και ενεργοποίηση παράλληλου ψεκασμού στο φορτίο δέν θα έχεις πρόβλημα. Θα κάνεις >100.000 . Μήν κολλάς με το σύστημα αλλά με τον εγκαταστάτη που θα στο αναλάβει. Ποιο Lovato σου προτείνει το Smart Exr με KP μπέκ ; Δές επίσης και το Europegas avance 32 με μπέκ της Hana εξίσου καλό πολωνικό. Για το συγκεκριμένο καλές κριτικές εχώ δεί , δέν ξέρω περισσότερα . Τσέκαρε εάν ειναι επίσημος συνεργάτης της Lovato στήν σελίδα τους . Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2020 από meletis_m Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas201083 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 47 minutes ago, meletis_m said: Είχα σε Γιαπωνέζικο Honda Accord (2003) ίδιας χρονολογίας με το δικό σου . Υγραέριο έβαλα το 2016 και μέχρι πρίν 6 μήνες (με χτύπησαν) το αμάξι έκανε με υγραέριο 160.000+ και σύνολο 500.000 (1ο χέρι). Lovato είχα και εγώ . Εάν κάνεις >15000 / ετησίως βάλε υγραέριο Αφού το πήρες πρόσφατα , μην βιάζεσαι για υγραέριο δούλεψε 1 μήνα βενζίνη παρακολούθησε το και κάνε ενα γενικό Service . Εάν έχει οποιαδήποτε δυσλειτουργία όπως και στα ρεύματα θα φανεί στο υγραέριο να ξέρεις. Τώρα ένα σημαντικό κομμάτι που γράφουν για τις βαλβίδες τα Ιαπωνικά τα περισσότερα έχουν μηχανικές είτε με καπελώτα ή με κοκοράκια. Θα κάνεις έλεγχο διάκενων βαλβίδων κάθε 25.000 Με σωστή ρύθμιση στο δρόμο εν κίνησει και ενεργοποίηση παράλληλου ψεκασμού στο φορτίο δέν θα έχεις πρόβλημα. Θα κάνεις >100.000 . Μήν κολλάς με το σύστημα αλλά με τον εγκαταστάτη που θα στο αναλάβει. Ποιο Lovato σου προτείνει το Smart Exr με KP μπέκ ; Δές επίσης και το Europegas avance 32 με μπέκ της Hana εξίσου καλό πολωνικό. Για το συγκεκριμένο καλές κριτικές εχώ δεί , δέν ξέρω περισσότερα . Τσέκαρε εάν ειναι επίσημος συνεργάτης της Lovato στήν σελίδα τους . Ευχαριστω για τις απαντησεις σου!! το αυτοκινητο ειναι απο service με καθαρισμο πεταλουδας και carbon off καθαρισμο με υδρογονο!ΠΟΛΥ καλα συντηριμενο και αψογο λειτουργικα!ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!βενζινη ΠΑΝΤΑ V-POWER!! το συστημα που μου προτηνει ειναι το LOVATO ODB2 και το BRC PLUG & DRIVE Ο εγκαταστατης ειναι επισημος συνεργατης lovato και BRC (ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) το LOVATO ΒΓΑΙΝΕΙ 150 ΕΥΡΩ ποιο φτηνο 850 κομπλε αλλα κολλαω λιγο στα μπεκ που ειναι ηλεκτροβαλβιδες και οχι τυπου βενζινης σε σχεση με BRC βεβαια μου ειπε οτι και της LOVATO ειναι στην κατηγορια με τα γρηγορου ψεκασμου και long life(100.000 km) στα 2ohm μπουζι να βαλω για lpg? χιλιομετρα τον χρονο παιζω στα 10 με 13000 και πολυ νορμαλ οδηγηση (οικογενεια-ελαφρυ ποδι-γυναικεια οδηγηση-αλλαγες κατω απο 3000 στροφεσ χαχαχαχαχα) ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΩ ΚΑΘΟΛΟΥ??πανω απο 2-3 χρονια δεν θα το κρατησω!μηπως δεν αξιζει το ρισκο για καπακια......???? Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2020 από andreas201083 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 10 λεπτά πριν, andreas201083 είπε Ευχαριστω για τις απαντησεις σου!! το αυτοκινητο ειναι απο service με καθαρισμο πεταλουδας και carbon off καθαρισμο με υδρογονο!ΠΟΛΥ καλα συντηριμενο και αψογο λειτουργικα!ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!βενζινη ΠΑΝΤΑ V-POWER!! το συστημα που μου προτηνει ειναι το LOVATO ODB2 και το BRC PLUG & DRIVE Ο εγκαταστατης ειναι επισημος συνεργατης lovato και BRC (ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) το LOVATO ΒΓΑΙΝΕΙ 150 ΕΥΡΩ ποιο φτηνο 850 κομπλε αλλα κολλαω λιγο στα μπεκ που ειναι ηλεκτροβαλβιδες και οχι τυπου βενζινης σε σχεση με BRC βεβαια μου ειπε οτι και της LOVATO ειναι στην κατηγορια με τα γρηγορου ψεκασμου και long life(100.000 km) στα 2ohm μπουζι να βαλω για lpg? χιλιομετρα τον χρονο παιζω στα 10 με 13000 και πολυ νορμαλ οδηγηση (οικογενεια-ελαφρυ-γυναικεια οδηγηση-αλλαγες κατω απο 3000 στροφεσ χαχαχαχαχα) ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΩ ΚΑΘΟΛΟΥ??πανω απο 2-3 χρονια δεν θα το κρατησω!μηπως δεν αξιζει το ρισκο για καπακια......???? Είναι εξίσου καλά και τα μπέκ της Lovato. Ζητησε να σου βάλει τα KP διάβασε και την επίσημη σελίδα της εταιρείας . Μήν ξοδεύεις τα λεφτά σου σε ενισχυμένες βενζίνες , βάλε 95 αρα και συχνή ανανέωση όταν και εάν βάλεις υγραέριο να είναι >1/4 Εάν αξίζει η μετατροπή εσύ θα το αποφασίσεις , εφόσον το αμάξι ειναι σε καλή κατάσταση και θα το κρατήσεις 3-4 χρόνια , εγώ θα έβαζα . Μπουζί εργοστασιακα έβαζα και αλλαγή λίγο νωρίτερα . Ρώτησε και τον εγκαταταστάτη σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas201083 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Ευχαριστω για το χρονο σου και τις συμβουλες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greektrooper Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 45 λεπτά πριν, andreas201083 είπε ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΩ ΚΑΘΟΛΟΥ??πανω απο 2-3 χρονια δεν θα το κρατησω!μηπως δεν αξιζει το ρισκο για καπακια......???? Αν όντως είσαι σίγουρος ότι δεν θα το κρατήσεις πάνω από 3 χρόνια και με τα χιλιόμετρα που γράφεις ότι κάνεις τότε θα σου πρότεινα να το αφήσεις ως έχει. Βέβαια επειδή το αυτοκίνητο το ξέρω γιατί μέχρι πρόσφατα το είχε ο αδερφός μου, δεν βλέπω τον λόγο να το δώσεις τόσο σύντομα. Είναι από την τελευταία φουρνιά των πολύ ποιοτικών αυτοκινήτων της Toyota και με φουλ εξοπλισμό. Αν είναι και στην μηχανική κατάσταση που περιγράφεις, τότε το βαστας λίγα χρόνια παραπάνω οπότε και το υγραέριο είναι μονόδρομος. Όσον αφορά το σύστημα, θα πρότεινα να μην επιλέξεις το Lovato μόνο και μόνο λόγω μπεκ. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που είναι πιο φθηνό από το BRC μιας και μια τετράδα Hana βενζίνης έχει από 120-150€. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
terry308 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 2 ώρες πριν, andreas201083 είπε Καλησπερα σε ολους!πριν λιγες μερες απεκτησα ενα AVENSIS T25 1.8 2004 με 200.000 χιλιομετρα( Να σε μπερδέψω λίγο περισσότερο, δες και εγκατάσταση φυσικού αερίου https://www.fisikon.gr/synergia/ Εάν σε βολεύουν πρατήρια, θα έχεις μεγαλύτερη οικονομία... Όσο για το υγραέριο, είχα brc σε fiat punto, όλα τέλεια, απλά έφτασε ~360.000χλμ συνολικά και είχα μπει στο τρυπακι για καινούριο αυτοκίνητο και φυσικού αερίου. Κάθε μετατροπή έχει τους κινδύνους της, ΚΑΝΕΙΣ δε μπορεί να σου υποσχεθεί ότι όλα θα πάνε τέλεια, επίσης όσο για τα μπουζί, είχα βάλει και ιριδιου για lpg, τζάμπα €€ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas201083 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 6 minutes ago, Greektrooper said: Αν όντως είσαι σίγουρος ότι δεν θα το κρατήσεις πάνω από 3 χρόνια και με τα χιλιόμετρα που γράφεις ότι κάνεις τότε θα σου πρότεινα να το αφήσεις ως έχει. Βέβαια επειδή το αυτοκίνητο το ξέρω γιατί μέχρι πρόσφατα το είχε ο αδερφός μου, δεν βλέπω τον λόγο να το δώσεις τόσο σύντομα. Είναι από την τελευταία φουρνιά των πολύ ποιοτικών αυτοκινήτων της Toyota και με φουλ εξοπλισμό. Αν είναι και στην μηχανική κατάσταση που περιγράφεις, τότε το βαστας λίγα χρόνια παραπάνω οπότε και το υγραέριο είναι μονόδρομος. Όσον αφορά το σύστημα, θα πρότεινα να μην επιλέξεις το Lovato μόνο και μόνο λόγω μπεκ. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που είναι πιο φθηνό από το BRC μιας και μια τετράδα Hana βενζίνης έχει από 120-150€. Η αληθεια ειναι οτι τωρα το πηρα και ειναι σχετικα νωρις για το αν θα το κρατησω 2-3-4 χρονια!!πραγματι προκειται για πολυ ποιοτικο αμαξι ειδικα για τα χρονια του και πλουσιο εξοπλισμο(sol)!!! Δεν εχει να ζηλεψει πολλα απο τα καινουρια μοντελα εκτος της καταναλωσης 10λιτρα και κατι εντος πολης που ειναι λογικο λογο (βαρους-κυβικων-ποιο παλιας τεχνολογιας) οσο για την μηχανικη κατασταση αν και δεν το εχω στην κατοχη μου πολυ καιρο (1 μηνα) αλλα επειδη εχω αρκετη εμπειρια στα αυτοκινητα και ο προηγουμενος (1ο χερι) ηταν πολυ τυπικος με τα service στην αντιπροσοπεια το αμαξι διχνει αψογο εκτος και αν καιει τιποτα λαδια!!!Το μονο κλασικο τρεμουλο στο ρελαντι που το νιωθεις και στο τιμονι αλλα ειναι συνηθες φαινομενο στα toyota! ειμαι και εγω της αποψης οτι κερδιζει σε ποντους το BRC λογο μπεκ!μεταξυ BRC KAI HANA νομιζω ειναι ισαξια με ενα κλικ στα hana, συμφωνω οτι οποιαδηποτε μετατροπη εχει το ρισκο της!τωρα οσον αφορα για φυσικο αεριο νομιζω σαν να εχω ακουσει οτι δεν εχει μεγαλη αυτονομια και γενικα ειναι σε πολυ αρχικο σταδιο εγκαταστασεων-εξιδικευσης εδω στην ελλαδα.βεβαια εχει καλυτερη καυση και 10-15% περισσοτερη οικονομια απο LPG!!πρατηριο εχω πολυ κοντα μου στον ΡΕΝΤΗ!! ΚΟΣΤΟΣ για φυσικο αεριο?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
terry308 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, andreas201083 είπε 10-15% περισσοτερη οικονομια απο LPG!!πρατηριο εχω πολυ κοντα μου στον ΡΕΝΤΗ!! ΚΟΣΤΟΣ για φυσικο αεριο?? Κόστος δεν ξέρω, εγώ πήρα μαμά Οικονομία σε σχέση με lpg 45-50% 29 λίτρα υγραέριο 21€ χοντρικά 350χλμ 11 kg cng 10€ στρογγυλά 300χλμ Δεν είναι καινούργιο στην Ελλάδα Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2020 από terry308 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teddy71 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Για υγραέριο επιλέγουμε μόνο σύστημα με μπει τύπου βενζίνης. Τα τυπου ηλεκτροβαλβιδας θέλουν συντήρηση, καταναλώνουν κάτιτις παραπανω, οπότε σου έρχεται στο τέλος μια η άλλη. Βάζεις βενζίνης εξ αρχής και ξενοιαζεις και έχεις και καλυτερη διαχείριση καυσίμου. Το φυσικό αέριο μπορεί να βγαίνει πιο οικονομικο στη χρηση αλλά σαν συστημα είναι πιο ακριβό το δίκτυο είναι πολύ περιορισμένο και η χωρητικότητα των δεξαμενών περιορισμένη. Αν σου ταιριάζει ή όχι αυτό θα πεις εσύ. Είσαι κοντά σε πρατήρια ή θα ξοδεύεις ένα μεγάλο ποσοστό καυσίμου για να πας για γέμισμα και θα τρως και τοσο χρόνο. Αυτονομία βγάζεις κοντά στη μισή από ένα lpg σύστημα είσαι διατεθειμένος να κάθε λίγο να τρεχεις για γέμισμα? Βέβαια μπορείς να αυξήσεις το αριθμό των δεξαμενών αλλά είσαι διατεθειμένος να αύξησης και άλλο το κόστος εγκατάστασης, να αύξησης το επιπλέον βάρος πίσω, να εξαφανίσεις και το λίγο χώρο που μένει στο πορτμπαγκάζ? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, teddy71 είπε Για υγραέριο επιλέγουμε μόνο σύστημα με μπει τύπου βενζίνης. Τα τυπου ηλεκτροβαλβιδας θέλουν συντήρηση, καταναλώνουν κάτιτις παραπανω, οπότε σου έρχεται στο τέλος μια η άλλη. Βάζεις βενζίνης εξ αρχής και ξενοιαζεις και έχεις και καλυτερη διαχείριση καυσίμου. Το φυσικό αέριο μπορεί να βγαίνει πιο οικονομικο στη χρηση αλλά σαν συστημα είναι πιο ακριβό το δίκτυο είναι πολύ περιορισμένο και η χωρητικότητα των δεξαμενών περιορισμένη. Αν σου ταιριάζει ή όχι αυτό θα πεις εσύ. Είσαι κοντά σε πρατήρια ή θα ξοδεύεις ένα μεγάλο ποσοστό καυσίμου για να πας για γέμισμα και θα τρως και τοσο χρόνο. Αυτονομία βγάζεις κοντά στη μισή από ένα lpg σύστημα είσαι διατεθειμένος να κάθε λίγο να τρεχεις για γέμισμα? Βέβαια μπορείς να αυξήσεις το αριθμό των δεξαμενών αλλά είσαι διατεθειμένος να αύξησης και άλλο το κόστος εγκατάστασης, να αύξησης το επιπλέον βάρος πίσω, να εξαφανίσεις και το λίγο χώρο που μένει στο πορτμπαγκάζ? Επειδή ασχολήθηκα με το αμάξι του πατέρα μου , πήγε του 'έβαλε υγραέριο. Ωστόσο ο συγκεκριμένος δεν ήξερε να ρυθμίζει . Όντως το σύστημα είχε επάνω ηλεκτροβαλβίδες . Το θέμα όμως δεν ήταν τα μπέκ αλλά οτι ο 1ος εγκαταστάτης ρύθμιζε μόνο ρελαντί! Μέχρι και διαγνωστικό αγόρασα. Το αμάξι το διόρθωσα σε άλλον. Αναλόγως το τύπο μερικές επισκευάζονται και άλλες όχι. Κάτι που δεν ξέρει πολύς κόσμος είναι οτι αναλόγως το σύστημα και το software πολλά συστήματα δέν έχουν στην επιλογή των μπέκ για τύπου βενζίνης , η ωμική αντίσταση μας ενδιαφέρει. Με τα μπέκ τύπου βενζίνης είναι πιο γρήγορα στο χρόνο ψεκασμού - ms ( έχουν κυρίως τα Ιαπωνικά) και έχουν γραμμικό ψεκασμό και τα 4 . Το πλεονέκτημα επίσης είναι οτι μπορείς να τα καθαρίσεις με υπέρηχους 12 ώρες πριν, terry308 είπε Κόστος δεν ξέρω, εγώ πήρα μαμά Οικονομία σε σχέση με lpg 45-50% 29 λίτρα υγραέριο 21€ χοντρικά 350χλμ 11 kg cng 10€ στρογγυλά 300χλμ Δεν είναι καινούργιο στην Ελλάδα Και στο δεύτερο αμάκι που πήρα προσωπικά θα βάλω υγραέριο. Γιατί στην περιοχή μου δεν εχω δίκτυο φυσικού αερίου . Ναι μέν έχεις οικονομία περισσότερη όπως πολύ σωστά αναφέρεις αλλά χάνεις και ιπποδύναμη . Φυσικό αέριο θα έβαζα σε κάποιο επαγγελματικό φορτηγάκι . Τό κόστος εγκατάστασης από όσο έχω διαβάσει είναι το διπλάσιο σε σύγκριση με το υγραέριο lpg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik416 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Αυτο με τα μπεκ Hana 1.9 η 1.3 om μπορεί κάποιος να μου εξηγήσεις τη γίνετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LIGHT1NG Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 μια γρήγορη ερώτηση είναι καλό να βάλουμε τα σκευάσματα για καθαρισμό μπεκ μέσα στην βενζίνη? διότι μέχρι να ζεσταθεί λίγο το αυτοκίνητο δουλεύει με βενζίνη είχα αρκετά χρόνια πετρελαίο και με βενζίνη δεν είχα ασχοληθεί και πολύ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Μόλις τώρα, LIGHT1NG είπε μια γρήγορη ερώτηση είναι καλό να βάλουμε τα σκευάσματα για καθαρισμό μπεκ μέσα στην βενζίνη? διότι μέχρι να ζεσταθεί λίγο το αυτοκίνητο δουλεύει με βενζίνη Αν μιλάς για τα μπεκ βενζίνης, στη βενζίνη θα τα βάλεις βέβαια. *Δεν έχω βάλει ποτέ, ούτε πρόκειται, πεταμένα λεφτά. Αν χρειάζονται καθαρισμό, τα πας στο μάστορα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα