Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Babisveria είπε

Καλησπέρα. Ο πατέρας μου πρόσφατα αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Suzuki Jimny του 2005 στα 205.000 χλμ. Επειδή εγώ έχω πετρελαιοκίνητο και πλήρη άγνοια για τα συστήματα υγραερίου, έχετε κάτι να προτείνετε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Πχ προελέγχους, συστήματα που έχει καποιος περάσει σε αυτό το μοντέλο κλπ. 

Πρώτα από όλα τα έχει τα χιλιόμετρα του.

Θα του κάνει πλήρη service να το παρακολουθήσει στη βενζίνη πως πηγαίνει και μετά θα προχωρήσει.

Να κοιτάξει τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας και είναι μηχανικές να κάνει αυστηρά έλεγχο διακενων κάθε 30.000.

Επιπλέον να δεις και τα μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη.

Εάν έχουν θέμα θα φανεί σίγουρα στο υγραεριο , (ισχύει για όλα)

Σύστημα ότι και να επιλέξει ρόλο παίζει ο εγκαταστάτης να ασχοληθεί με τη ρύθμιση του στο δρόμο εν κινήσει. Ας κοιτάξει πολωνικά ή Ιταλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, meletis_m είπε

Πρώτα από όλα τα έχει τα χιλιόμετρα του.

Θα του κάνει πλήρη service να το παρακολουθήσει στη βενζίνη πως πηγαίνει και μετά θα προχωρήσει.

Να κοιτάξει τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας και είναι μηχανικές να κάνει αυστηρά έλεγχο διακενων κάθε 30.000.

Επιπλέον να δεις και τα μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη.

Εάν έχουν θέμα θα φανεί σίγουρα στο υγραεριο , (ισχύει για όλα)

Σύστημα ότι και να επιλέξει ρόλο παίζει ο εγκαταστάτης να ασχοληθεί με τη ρύθμιση του στο δρόμο εν κινήσει. Ας κοιτάξει πολωνικά ή Ιταλικά.

Ευχαριστώ πολύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, daPro είπε

Για getz με brc τι μπουζι για LPG να βάλω?

Εγώ πάντα έβαζα NGK ότι έδινε το εργοστάσιο και αλλαγή κάθε 20.000.

Γιατί θες να βάλεις υγραεριου που έχουν 60€ η 4αδα.

Κλείνεις και το διάκενο λίγο για να μην ζοριζεις τους πολλαπλασιαστες και άλλαξε τα κάθε 20.000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Εγώ πάντα έβαζα NGK ότι έδινε το εργοστάσιο και αλλαγή κάθε 20.000.

Γιατί θες να βάλεις υγραεριου που έχουν 60€ η 4αδα.

Κλείνεις και το διάκενο λίγο για να μην ζοριζεις τους πολλαπλασιαστες και άλλαξε τα κάθε 20.000

Κ εγώ denso βαζω και μειώνω την διάκενο αλλά στα χαμηλά μου κάνει κενά μερικές φορές..όταν όμως είναι καινούργια τα μπουζί δεν το κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, daPro είπε

Κ εγώ denso βαζω και μειώνω την διάκενο αλλά στα χαμηλά μου κάνει κενά μερικές φορές..όταν όμως είναι καινούργια τα μπουζί δεν το κάνει.

Μήπως είναι θέμα καλωδιών - πολλαπλασιαστών ; 

όριο ζωής έχουν ~120.000 χιλιόμετρα.

Εάν το δουλέψεις 1-2 ημερες σου κάνει διακοπές στην βενζίνη. Να ξερεις εάν υπάρχει διαρροή ή θέμα με μπουζοκαλώδιο πιο έντονο ειναι στο γκάζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και καλή χρονιά. Σήμερα πήρα το νέο μου αυτοκίνητο (όχι καινούριο), Skoda Superb 1,4 TSI, του 10/2011 και 121.000χμ.
Αν και ήταν να πάρω άλλο με 240,000χμ τελικά κατέληξα σε ένα με λιγότερα.

Τώρα που το έχω με βενζίνη θα το κυκλοφορήσω περίπου 2 εβδομάδες να δω πώς πάει και αν βγάλει τίποτα. (πριν το πάρω πέρασε απο συνεργείο και λαμαρίνα για έλεγχο) έχει και χαρτί απο Skoda όπου γράφει τα service έως το 2016 στα 64.000χμ και έπειτα είναι αγορασμένο απο τον Κατάκις Θεσσαλονίκη. το 2018 περίπου και έχει σερβις στο βιβλίο του με σφραγίδες.

Πρίν απο ένα μήνα που το είχα ψάξει είχα βρει για την μηχανή που έχει και αυτό CAXC τα εξής συστήματα και τιμές.  Περιμένω της απόψεις και της εμπειρίες σας.
LandiRenzo στα 1350 ευρώ μαζί με ΚΤΕΟ και ΦΠΑ
Lovato στα 1300 ευρώ μαζί με ΚΤΕΟ και ΦΠΑ
STAG στα 1300 ευρώ μαζί με ΚΤΕΟ και ΦΠΑ
BRC στα 1300 ευρώ μαζί με ΦΠΑ Χωρίς ΚΤΕΟ

Επεξ/σία από BoullyBoy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BoullyBoy είπε

Καλησπέρα και καλή χρονιά. Σήμερα πήρα το νέο μου αυτοκίνητο (όχι καινούριο), Skoda Superb 1,4 TSI, του 10/2011 και 121.000χμ.
Αν και ήταν να πάρω άλλο με 240,000χμ τελικά κατέληξα σε ένα με λιγότερα.

Τώρα που το έχω με βενζίνη θα το κυκλοφορήσω περίπου 2 εβδομάδες να δω πώς πάει και αν βγάλει τίποτα. (πριν το πάρω πέρασε απο συνεργείο και λαμαρίνα για έλεγχο) έχει και χαρτί απο Skoda όπου γράφει τα service έως το 2016 στα 64.000χμ και έπειτα είναι αγορασμένο απο τον Κατάκις Θεσσαλονίκη. το 2018 περίπου και έχει σερβις στο βιβλίο του με σφραγίδες.

Πρίν απο ένα μήνα που το είχα ψάξει είχα βρει για την μηχανή που έχει και αυτό CAXC τα εξής συστήματα και τιμές.  Περιμένω της απόψεις και της εμπειρίες σας.
LandiRenzo στα 1350 ευρώ μαζί με ΚΤΕΟ και ΦΠΑ
Lovato στα 1300 ευρώ μαζί με ΚΤΕΟ και ΦΠΑ
STAG στα 1300 ευρώ μαζί με ΚΤΕΟ και ΦΠΑ
BRC στα 1300 ευρώ μαζί με ΦΠΑ Χωρίς ΚΤΕΟ

Τα θεωρώ πάρα πολλά τα λεφτά.

Εγώ έχω attiker εδώ και 6 χρόνια 70.000 χιλιόμετρα σε Σκόντα και όλα έχουν καλώς.

1050 με ΚΤΕΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για tsi κλπ νομιζω εκει στα 1300 κυμαινεται η τιμη .Επισης απο οτι ξερω εχουν και μεγαλυτερη καταναλωση σε βενζινη απο τα αλλα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα πήρα την άδεια και πήγα στον φίλο μου αντιπρόσωπος της Lovato για το αέριο, Θα μπει τελικά το σύστημα Lovato Direct με KP μπεκ μαμά. 1300 μου είχε πει όλα μαζί αλλά θα το ξανακοιτάξει μπας και μπορέσει να κατεβάσει κανένα 50-100άρικο.

Για νεότερα θα ενημερώσω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/12/2019 στις 2:29 ΜΜ, meletis_m είπε

.

Σου μιλάω καθώς έκαως έκανα ~160.000 με υγραεριο σε Ιαπωνικό - Honda σε 3 χρόνια , που υποτίθεται είναι πιο ευαίσθητα στο υγραέριο 

160.000 σε 3 χρόνια? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, LIGHT1NG είπε

160.000 σε 3 χρόνια? 

Ναι κανει αρκετά λόγω δουλειάς το αμάξι. Σύνολο έκανε 500.000. Δούλευε μια χαρά απλώς με χτύπησαν και βγήκε άχρηστο, σημασία έχει που σωθηκα.

Εάν είχα τα χρήματα θα πήγαινα σε diesel καινούργιο και επαγγελματικό.

Τώρα πήγα πάλι σε βενζίνη και σε λίγο καιρό θα βάλω εκ νέου υγραέριο.

 

20 ώρες πριν, BoullyBoy είπε

Σήμερα πήρα την άδεια και πήγα στον φίλο μου αντιπρόσωπος της Lovato για το αέριο, Θα μπει τελικά το σύστημα Lovato Direct με KP μπεκ μαμά. 1300 μου είχε πει όλα μαζί αλλά θα το ξανακοιτάξει μπας και μπορέσει να κατεβάσει κανένα 50-100άρικο.

Για νεότερα θα ενημερώσω.

Προχώρησε το , εφόσον είναι και επίσημος δεν έχεις θέμα.

Κατανάλωση θα έχεις 30-35%

Ας το βάλει και σε διαγνωστικο και να το δει το αμάξι γενικά στη βενζίνη πως δουλευει

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ναι κανει αρκετά λόγω δουλειάς το αμάξι. Σύνολο έκανε 500.000. Δούλευε μια χαρά απλώς με χτύπησαν και βγήκε άχρηστο, σημασία έχει που σωθηκα.

Εάν είχα τα χρήματα θα πήγαινα σε diesel καινούργιο και επαγγελματικό.

Χαρά στο κουράγιο σου τόσα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι κάθε μέρα εμένα κάθε χρόνο τους 5 μήνες ξεκουράζεται λόγο σεζόν😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και καλή χρονια θα ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει κατά τη γνώμη σας να κάνω μετατροπή ενα renault twingo 16v του 2002 με 85000 χιλιόμετρα. 

Βασικά ερωτήματα είναι θα είναι αξιόπιστο κάτι που έχει ακουστεί ότι μπορεί να σου κάψει τη μηχανή γίνονται? Και αν γνωρίζετε το κόστος της μετατροπης για ένα τέτοιο αμαξι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, alex42 είπε

Καλησπέρα και καλή χρονια θα ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει κατά τη γνώμη σας να κάνω μετατροπή ενα renault twingo 16v του 2002 με 85000 χιλιόμετρα. 

Βασικά ερωτήματα είναι θα είναι αξιόπιστο κάτι που έχει ακουστεί ότι μπορεί να σου κάψει τη μηχανή γίνονται? Και αν γνωρίζετε το κόστος της μετατροπης για ένα τέτοιο αμαξι. 

Εάν κάνεις >10.000 χιλιόμετρα ετησίως να βάλεις υγραέριο. Από 700€ να υπολογίζεις ενα πολωνικό ή Ιταλικο συστημα. Σημασία έχει ο εγκαταστάτης.

Φθορά έχεις εάν δεν ρυθμιστεί σωστά το συστημα .

Υπ οψιν έβαλα σε αμάξι με 300.000 χιλιόμετρα και έκανα ακόμη 160.000 με υγραέριο σε 3 χρόνια . Εάν δεν με χτυπούσαν το αμάξι δούλευε σωστα, δεν ειχε φθορά απο το υγραέριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...