Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, BoullyBoy είπε

Ξέρουμε την αντοχή των κινητήρων σε VVTI 1.6 και Valvematik 1.6; συγκεκριμένα για μοντέλο Avensis 2005 και 2010

Ευπάθεια έχουν όλα τα Ιαπωνικά ( είχα υγραέριο σε Honda Accord)

Κοιτάς για ηδη μετατροπή ή μονο βενζίνη και να βάλεις εσυ;

Με σωστή ρύθμιση , μπέκ βενζίνης = γρ.ψεκασμός, και έλελγχο διάκενων ανα 30.000 θα βγάλεις πάνω απο 100.000.

Προυπόθεση να δουλεύει σωστά σε βενζίνη πρίν οποιαδήποτε επέμβαση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν και θα το έχεις διαβάσει και αλλού θέλω να το γράψω και εδώ πέρα μπας και βγει κάποιος που να το έχει.

Μου έτυχε μια ευκαιρία Skoda Superb 1.4 TSI 2009 με 230.000χμ, Η τιμή είναι στα 5000 ευρώ απο γνωστό χέρι που έκανε ολικό σέρβις πριν απο ένα χρόνο με κόστος 1.800 ευρώ. Δεν έχει ανάγκη και θέλει να πάει σε αυτόματο και η αντιπροσωπία του δίνει τόσα αλλά προτιμάει να το δώσει σε χέρι (δεν υπάρχει πουθενά σε αγγελία, ούτε έχει βάλει χαρτάκι ότι πωλείται).

Αναφέρετε εδω πέρα πως οι TSI είναι αρκετά ζόρικη αλλα και με τέτοια ευκαιρία γίνεται να το χάσεις; Τη επιλογές και κόστος θα έχω για ένα καλό σύστημα αερίου άμα τελικά καταφέρω και το πάρω;

Περιμένω και απάντηση για την αποζημίωση από την ασφάλεια όπου έχει γίνει όπως θα δείτε στην φώτο.

WhatsApp Image 2019-11-12 at 16.10.57(1).jpeg

WhatsApp Image 2019-11-12 at 16.10.57.jpeg

κατάλογος.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, BoullyBoy είπε

Αν και θα το έχεις διαβάσει και αλλού θέλω να το γράψω και εδώ πέρα μπας και βγει κάποιος που να το έχει.

Μου έτυχε μια ευκαιρία Skoda Superb 1.4 TSI 2009 με 230.000χμ, Η τιμή είναι στα 5000 ευρώ απο γνωστό χέρι που έκανε ολικό σέρβις πριν απο ένα χρόνο με κόστος 1.800 ευρώ. Δεν έχει ανάγκη και θέλει να πάει σε αυτόματο και η αντιπροσωπία του δίνει τόσα αλλά προτιμάει να το δώσει σε χέρι (δεν υπάρχει πουθενά σε αγγελία, ούτε έχει βάλει χαρτάκι ότι πωλείται).

Αναφέρετε εδω πέρα πως οι TSI είναι αρκετά ζόρικη αλλα και με τέτοια ευκαιρία γίνεται να το χάσεις; Τη επιλογές και κόστος θα έχω για ένα καλό σύστημα αερίου άμα τελικά καταφέρω και το πάρω;

Συμφέρει μόνο αν αναφέρεις τι περιλαμβάνει το ολικό σέρβις που γράφεις των 1800€. Τα συγκεκριμένα μοτέρ συμπεριφέρονται στο λάδι χειρότερα κι από φριτεζες εκτός κι αν γίνουν κάποιες διορθώσεις στις εργοστασιακές αστοχίες των προβληματικών ελατηρίων των πιστονιων. Όλων! "Φρεσκαρισμα" στο καπάκι (και ότι συμπεριλαμβάνεται σε αυτό). Τότε μόνο προχώρα άφοβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Doubt είπε

Ευκαιρία το λες αυτό;

Ενα αμάξι που πωλείτε έξω στην αγορά απο μάντρες 9000 ευρώ που δεν ξέρεις καν τη χμ έχει και αυτό είναι απο χέρι με 5000 ευρώ και τέτοιο σερβις ναι είναι προσφορά. Σε αυτήν την τιμή στην καλύτερη κανένα μοντέλο 2005 βρίσκεις και όχι σε αυτήν την κλάση.

1 ώρα πριν, Greektrooper είπε

Συμφέρει μόνο αν αναφέρεις τι περιλαμβάνει το ολικό σέρβις που γράφεις των 1800€. Τα συγκεκριμένα μοτέρ συμπεριφέρονται στο λάδι χειρότερα κι από φριτεζες εκτός κι αν γίνουν κάποιες διορθώσεις στις εργοστασιακές αστοχίες των προβληματικών ελατηρίων των πιστονιων. Όλων! "Φρεσκαρισμα" στο καπάκι (και ότι συμπεριλαμβάνεται σε αυτό). Τότε μόνο προχώρα άφοβα.

Αυτό που με ενδιαφέρει αρχικά να βρω ένα ωραίο αμάξι, και μου κάθετε τέλειο αυτό με τα χαρακτηριστικά που έχει (Εσωτερικά, Εμφάνιση, Συντηρημένο). Εκτός αυτό θα μπορέσω να πάρω ένα Avensis του 2004 όπου και χαμηλότερη κλάση είναι και πιο παλιό, και πιο άσχημο (παπουδικο αμάξι).

Εγώ υπολογίζω 5000 ευρώ για το αμάξι, 1500 για ένα σύστημα αερίπου μου βγαίνει 6500. Μέχρι τα 9000 που κάνει έξω είναι μια διαφορά 2500 Ευρώ. Ας πούμε μετά απο 3 χρόνια να βγάλει πρόβλημα, με αυτά τα 2500 την μηχανή θα την κάνω καινούρια και θα μου μείνουν και λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

230.000 χλμ είναι πολλά.

Γιατί δεν ψάχνεις κάποιο μοτέρ που να παίρνει πιο απλό Κιτ με 800 ευρώ ας πούμε;

1500 € είναι μεγάλη επένδυση για αυτοκίνητο δεκαετίας με τόσα χιλιόμετρα στη πλάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, daPro είπε

Ξέρετε πόσο περίπου πάει η αλλαγή μπουκάλας υγραερίου..πρέπει να την αλλάξω σένα χρόνο.ειναι αυτή που μπαίνει στην θέση της ρεζέρβας..

Αναλόγως τις διαστάσεις. 

Ξεκινάνε απο 120€ + ΚΤΕΟ

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Αναλόγως τις διαστάσεις. 

Ξεκινάνε απο 120€ + ΚΤΕΟ

70 ευρω το ΚΤΕΟ οπως στην αρχικη εγκατασταση .

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

70 ευρω το ΚΤΕΟ οπως στην αρχικη εγκατασταση .

Είναι ειδικό ΚΤΕΟ αυτό?δλδ αν πρέπει να περάσω ΚΤΕΟ το αμάξι και αλλάξω και την μπουκάλα θα περάσω 2 φορές?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, daPro είπε

Είναι ειδικό ΚΤΕΟ αυτό?δλδ αν πρέπει να περάσω ΚΤΕΟ το αμάξι και αλλάξω και την μπουκάλα θα περάσω 2 φορές?

Δυστυχως.....Αν πας να περασεις ΚΤΕΟ και δουν ότι ληγει η μπουκαλα σου πριν τα δυο χρονια θα σου δωσουν βεβαιωση μεχρι την ημερομηνια ληξης της.

Δεν ξερω αν όταν ληξει η δεξαμενή και περασεις ΚΤΕΟ ανανεώνεται για 2 χρονια και το κλασικο ΚΤΕΟ.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Δυστυχως.....Αν πας να περασεις ΚΤΕΟ και δουν ότι ληγει η μπουκαλα σου πριν τα δυο χρονια θα σου δωσουν βεβαιωση μεχρι την ημερομηνια ληξης της.

Δεν ξερω αν όταν ληξει η δεξαμενή και περασεις ΚΤΕΟ ανανεώνεται για 2 χρονια και το κλασικο ΚΤΕΟ.

Τον Αύγουστο που πέρασα ΚΤΕΟ μου είπαν ότι στο επόμενο πρέπει να αλλάξω μπουκάλα(λήγει)..θα πάρω να ρωτήσω κ θα ενημερώσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά έχω ένα toyota avensis του 1998,1600 κυβικά 157.000 χλμ.Αυτη την στιγμή μου καίει εντός πόλης 20€τα 120 χλμ και το ερώτημα μου είναι αν αξίζει να του βάλω υγραερίο καθως θέλω να το παίρνω στη σχολή μου και θα κάνω τουλάχιστον 60 χλμ 5 μέρες την εβδομάδα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Tzi73 είπε

Καλησπέρα παιδιά έχω ένα toyota avensis του 1998,1600 κυβικά 157.000 χλμ.Αυτη την στιγμή μου καίει εντός πόλης 20€τα 120 χλμ και το ερώτημα μου είναι αν αξίζει να του βάλω υγραερίο καθως θέλω να το παίρνω στη σχολή μου και θα κάνω τουλάχιστον 60 χλμ 5 μέρες την εβδομάδα 

Οικονομια να υπολογιζεις 40% σε ευρω

Εσυ αποφασιζεις αν σε συμφερει και ποτε θα κανεις αποσβεση .

300 χλμ την εβδομαδα αρα 1200 τον μηνα δεν ειναι πολλα αλλα λογικα θα κανεις κι αλλα.Ποσο καιρο θα κρατησεις το αμαξι ?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Οικονομια να υπολογιζεις 40% σε ευρω

Εσυ αποφασιζεις αν σε συμφερει και ποτε θα κανεις αποσβεση .

300 χλμ την εβδομαδα αρα 1200 τον μηνα δεν ειναι πολλα αλλα λογικα θα κανεις κι αλλα.Ποσο καιρο θα κρατησεις το αμαξι ?

Θα το κρατήσω μέχρι να μην αντέχει αλλο.Απλα έχω απελπιστικά γιατί καίει απροσδόκητα πολύ 10€ τα 60 χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...