Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παίδες.Εχω ένα getz κ έχει κάνει 120 χιλιάδες χιλιόμετρα με υγραέριο(brc)εδω και κάνα χρόνο τα πρωινά χτυπάνε τα ωστηρια αλλά μετά από 5 λεπτά σταματάνε, πήγα σε μηχανικό κ λέει ότι αυτά τα θεματακια είναι απτό υγραέριο υψηλές θερμοκρασίες κτλ.και μου είπε να μην ανησυχώ αφού σταματάνε μετά από λίγο δεν υπάρχει θέμα..

Έχει κανείς παρόμοιο θέμα με τα ωστηρια?

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Doubt είπε

Ακούγεται όταν δουλεύει με βενζίνη ή όταν γυρίσει στο υγραέριο;

Μα το πρωί μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας μόνο με βενζίνη δουλεύει.. μέχρι να γυρίσει στο υγραέριο σταματάνε να ακούγονται τα ωστηρια (λογικά έχει ανέβει το λάδι)

Επεξ/σία από daPro
Δημοσ.
3 ώρες πριν, daPro είπε

Μα το πρωί μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας μόνο με βενζίνη δουλεύει.. μέχρι να γυρίσει στο υγραέριο σταματάνε να ακούγονται τα ωστηρια (λογικά έχει ανέβει το λάδι)

Είναι σίγουρα ωστηρια ή τα μπεκ υγραεριου ; 

Τι λάδι βάζεις ; Έχει καδένα το αμάξι ;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, daPro είπε

Καλημέρα παίδες.Εχω ένα getz κ έχει κάνει 120 χιλιάδες χιλιόμετρα......

Μήπως άλλαξες είτε το ιξώδες είτε μάρκα λαδιού την τελευταία φορά? Μπορεί για παράδειγμα να έβαλες ότι έβαζες (π.χ 10-40) αλλά για δοκιμή ας πούμε να άλλαξες λάδια..... σπάνιο φαινόμενο αλλά έχει τύχει. Αν ναι, δεν σημαίνει  ότι οφείλεται αποκλειστικά στην ποιότητα του λαδιού αλλά στις απαιτήσεις του εκάστοτε κινητήρα σε συγκεκριμένες προδιαγραφές λαδιού. Εμένα μου έχει τύχει στο 20βαλβιδο μοτέρ VAG.... μέχρι να στείλει παντού η τρόμπα συγκεκριμένο λάδι, στα ξεκινηματα είχα θέμα. Μετά έστρωνε. 

Δημοσ.

Λάδια πάντα βάζω Castrol..το θέμα είναι ότι σήμερα το πρωί να χτυπάνε κ αύριο πάλι πρωί να μην ακούγεται τπτ..αποτι μου είπε το μαστορι λογικά είναι κάποια τσιμουχα ωστηριου κ δεν κρατάει λάδι..

Δημοσ.

Να κάνω και εγώ την ερώτηση μου σε σχέση με το γκάζι.

Αξίζει σε αυτοκίνητο (Astra του 2000) το οποίο η χρήση του είναι αμιγώς εντός πόλης, δουλειές, φροντιστήρια κλπ να μπει αέριο;

Η κατανάλωση καύσιμου το μήνα είναι περίπου στα 50 λίτρα.

Το γκάζι παίρνει μπροστά αφού ζεσταθεί ο κινητήρας οι αποστάσεις που διανύω στην πόλη είναι συνήθως 2-3 χλμ, θα προλαβαίνει να δουλέψει το γκάζι ή θα είναι μικρή η χρήση του στο τέλος της διαδρομής;

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, takeit είπε

Να κάνω και εγώ την ερώτηση μου σε σχέση με το γκάζι.

Αξίζει σε αυτοκίνητο (Astra του 2000) το οποίο η χρήση του είναι αμιγώς εντός πόλης, δουλειές, φροντιστήρια κλπ να μπει αέριο;

Η κατανάλωση καύσιμου το μήνα είναι περίπου στα 50 λίτρα.

Το γκάζι παίρνει μπροστά αφού ζεσταθεί ο κινητήρας οι αποστάσεις που διανύω στην πόλη είναι συνήθως 2-3 χλμ, θα προλαβαίνει να δουλέψει το γκάζι ή θα είναι μικρή η χρήση του στο τέλος της διαδρομής;

Ευχαριστώ.

Για τετοιες μικρες διαδρομε που κανεις , κι εγω το ιδιο κανω, τον χειμωνα ουσιαστηκα θα εισαι με βενζινη.Το καλοκαιρι στα πρωτα 300 μετρα μου γυριζει σε υγραεριο αλλα τον χειμωνα με 2-3 βαθμους εξω θελει 3+ χλμ .

Δημοσ.
2 ώρες πριν, takeit είπε

Να κάνω και εγώ την ερώτηση μου σε σχέση με το γκάζι.

Αξίζει σε αυτοκίνητο (Astra του 2000) το οποίο η χρήση του είναι αμιγώς εντός πόλης, δουλειές, φροντιστήρια κλπ να μπει αέριο;

Η κατανάλωση καύσιμου το μήνα είναι περίπου στα 50 λίτρα.

Το γκάζι παίρνει μπροστά αφού ζεσταθεί ο κινητήρας οι αποστάσεις που διανύω στην πόλη είναι συνήθως 2-3 χλμ, θα προλαβαίνει να δουλέψει το γκάζι ή θα είναι μικρή η χρήση του στο τέλος της διαδρομής;

Ευχαριστώ.

Γενικά τα συγκεκριμένα μοντέλα δέχονται αρκετά καλά το υγραέριο.

'Εχουν ευαισθησία στόν πολλαπλασιαστή και στην βαλβίδα egr ( δέν ευθύνεται το υγραέριο)

Εάν δέν κάνεις >10.000 θα αργήσεις για απόσβεση , άλλα ήδη έχει πέσει η μεταπωλητική του αξία , γνώμη μου είναι να του βάλεις εάν το κρατήσεις ακόμη 2-3 χρόνια.

Συνήθως μετά τους 30-35 βαθμούς μπαίνει το υγραέριο.

Δημοσ.

Με 10000χλμ και να το κρατήσει 2-3 χρόνια το όφελος που θα έχει θα είναι ελάχιστο καθώς τόσο θα κάνει να αποσβεσει την εγκατάσταση υγραερίου. 

Δημοσ.

Βέβαια όταν βάλεις υγραέριο, δε το σκέφτεσαι το καύσιμο και καταλήγεις να χρησιμοποιείς περισσότερο το αυτοκίνητο. Εμείς κάνουμε τουλάχιστον 20% παραπάνω χιλιόμετρα σε σχέση με πριν τη μετατροπη. 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, takeit είπε

Να κάνω και εγώ την ερώτηση μου σε σχέση με το γκάζι.

Αξίζει σε αυτοκίνητο (Astra του 2000) το οποίο η χρήση του είναι αμιγώς εντός πόλης, δουλειές, φροντιστήρια κλπ να μπει αέριο;

Η κατανάλωση καύσιμου το μήνα είναι περίπου στα 50 λίτρα.

Το γκάζι παίρνει μπροστά αφού ζεσταθεί ο κινητήρας οι αποστάσεις που διανύω στην πόλη είναι συνήθως 2-3 χλμ, θα προλαβαίνει να δουλέψει το γκάζι ή θα είναι μικρή η χρήση του στο τέλος της διαδρομής;

Ευχαριστώ.

Όλα είναι αριθμοί.

Πολύ σημαντικό είναι αυτό που είπε ο σχολιαστής ποιο κάτω ότι εφόσον βάλεις αέριο μετά θα κάνεις ποιο εύκολα χρήση του αυτοκινήτου διότι θα είσαι σχεδον στο μισό.

Ισχύει 100% αυτό διότι το έζησα και εγώ και το αιρκοντίσιον δουλεύει μόνιμα το καλοκαίρι που το είχα 7 χρόνια σε απραξία.

Οπότε εγώ θα σου πω ότι έπρεπε ήδη να έχεις βάλει αεριο.

Όσον αφορά τους αριθμούς εάν σπαταλάς 50 λίτρα βενζίνη σημαίνει 78 ευρώ κόστος τον μήνα.

Οπότε από Μάρτιο έως Οκτώβριο 8χ78=624ευρώ.οποτε χονδρικά τους ζεστούς μήνες 280 ευρώ όφελος με τα υπαρχον χιλιόμετρα που είπες.βαλε και ένα 50 αρικο τον χειμώνα αν και τα θεωρώ πολύ λίγα διότι εάν μένεις Αθήνα τα 3 χιλιόμετρα μπορεί να τα κάνεις και 20 λεπτα οποτε είσαι στα 330 λειαν επιεικως.

Οπότε και πάλι κερδισμένος εισαι και το σημαντικό,θα ηρεμήσεις από το ανχος του πρατηρίου διότι άλλο είναι να γεμίζεις και να δίνεις 70 ευρώ και διαφορετικά αισθάνεσαι όταν φουλαρεις και δίνεις 35.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, vaggooss είπε

Όλα είναι αριθμοί.

Πολύ σημαντικό είναι αυτό που είπε ο σχολιαστής ποιο κάτω ότι εφόσον βάλεις αέριο μετά θα κάνεις ποιο εύκολα χρήση του αυτοκινήτου διότι θα είσαι σχεδον στο μισό.

Ισχύει 100% αυτό διότι το έζησα και εγώ και το αιρκοντίσιον δουλεύει μόνιμα το καλοκαίρι που το είχα 7 χρόνια σε απραξία.

Οπότε εγώ θα σου πω ότι έπρεπε ήδη να έχεις βάλει αεριο.

Όσον αφορά τους αριθμούς εάν σπαταλάς 50 λίτρα βενζίνη σημαίνει 78 ευρώ κόστος τον μήνα.

Οπότε από Μάρτιο έως Οκτώβριο 8χ78=624ευρώ.οποτε χονδρικά τους ζεστούς μήνες 280 ευρώ όφελος με τα υπαρχον χιλιόμετρα που είπες.βαλε και ένα 50 αρικο τον χειμώνα αν και τα θεωρώ πολύ λίγα διότι εάν μένεις Αθήνα τα 3 χιλιόμετρα μπορεί να τα κάνεις και 20 λεπτα οποτε είσαι στα 330 λειαν επιεικως.

Οπότε και πάλι κερδισμένος εισαι και το σημαντικό,θα ηρεμήσεις από το ανχος του πρατηρίου διότι άλλο είναι να γεμίζεις και να δίνεις 70 ευρώ και διαφορετικά αισθάνεσαι όταν φουλαρεις και δίνεις 35.

Είμαι στη Λάρισα, οι αποστάσεις δεν είναι μεγάλες και σπάνια έχει μποτιλιάρισμα, επίσης υπάρχει 2ο μικρότερο (σε κυβικά)  αυτοκίνητο το οποίο έχει αέριο εδώ και 8 χρόνια (αυτό κάνει καθημερινά 80-180 χλμ και έχει κάνει απόσβεση). Επιπλέον το Astra το καλοκαίρι μπαίνει σε ακινησία για 2 μήνες, χρησιμοποιούμε μόνο το μικρό!

12 ώρες πριν, meletis_m είπε

Γενικά τα συγκεκριμένα μοντέλα δέχονται αρκετά καλά το υγραέριο.

'Εχουν ευαισθησία στόν πολλαπλασιαστή και στην βαλβίδα egr ( δέν ευθύνεται το υγραέριο)

Εάν δέν κάνεις >10.000 θα αργήσεις για απόσβεση , άλλα ήδη έχει πέσει η μεταπωλητική του αξία , γνώμη μου είναι να του βάλεις εάν το κρατήσεις ακόμη 2-3 χρόνια.

Συνήθως μετά τους 30-35 βαθμούς μπαίνει το υγραέριο.

Πολλαπλασιαστή άλλαξα πριν από μερικούς μήνες, ρέταρε φοβερά !!

Να προσθέσω ότι το κόστος της τοποθέτησης είναι περίπου στα 850 ευρώ.

Με αυτά που έψαξα και υπολόγισα νομίζω ότι δεν έχει αξία η μετατροπή του, με δεδομένο ότι υπάρχει 2ο αυτοκίνητο με αέριο και αυτό δεν το χρησιμοποιούμε το καλοκαίρι.

Επεξ/σία από takeit

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...