Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Ο καλος εγκαταστατης ξεριε καλα ποια εινι καλα....Ενδεικτικα και μονο 

BRC, Lovato , AEB , Prins ,Omvl (εχω εγω)και αρκετα ακομα .

Εγκαταστάτη εννοώ να του πούμε. Του λέμε γενικά "βρες καλό εγκαταστάτη" που αν δεν έχεις κάποιο γνωστό να έχει βάλει ειναι σα να ψάχνεις στα τυφλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εγκαταστάτη εννοώ να του πούμε. Του λέμε γενικά "βρες καλό εγκαταστάτη" που αν δεν έχεις κάποιο γνωστό να έχει βάλει ειναι σα να ψάχνεις στα τυφλά...

Αυτό ας γίνει με προσωπικό μήνυμα καλύτερα να μην θεωρηθεί διαφήμιση εδώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, val007 είπε

Καλησπέρα , έχει βάλει κανείς υγραέριο σε Toyota Yaris 2007 να μου πει εντυπώσεις;;;

Τι ακριβώς θες να μάθεις.

Είχα σε Ιαπωνικό Honda Accord που θεωρούνται πιο ευαίσθητα στο υγραεριο λόγω μεταλλων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεώτερα απο το πρόβλημα. Το Σάββατο του έβαλα 50 ευρώ κατοσταρα κιόλας παρακαλώ, και το δούλευω με βενζίνη. Το πρόβλημα λύθηκε-βελτιώθηκε σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Το πήρε και η σύζυγος και μου είπε ότι δεν αντιμετώπισε το κλασσικό πρόβλημα το πρωί. Επίσης μου είπε οτι τραβάει καλύτερα στο δρόμο, εγώ πάντως μέχρι χτες είχα την αίσθηση οτι πήγαινε πολύ χειρότερα στο άρπαγμα του κινητήρα. Θα το τσεκάρω το απόγευμα πως τραβάει. Οπότε πρόβλημα εγκεφάλου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, zeys13 είπε

Νεώτερα απο το πρόβλημα. Το Σάββατο του έβαλα 50 ευρώ κατοσταρα κιόλας παρακαλώ, και το δούλευω με βενζίνη. Το πρόβλημα λύθηκε-βελτιώθηκε σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Το πήρε και η σύζυγος και μου είπε ότι δεν αντιμετώπισε το κλασσικό πρόβλημα το πρωί. Επίσης μου είπε οτι τραβάει καλύτερα στο δρόμο, εγώ πάντως μέχρι χτες είχα την αίσθηση οτι πήγαινε πολύ χειρότερα στο άρπαγμα του κινητήρα. Θα το τσεκάρω το απόγευμα πως τραβάει. Οπότε πρόβλημα εγκεφάλου;

Αν έχεις αλλάξει τρόμπα βενζίνης, μπεκ, πολλαπλασιαστή, τότε πήγαινε σε άλλο μάστορα υγραερίου για δεύτερη γνώμη. Από θερμοστάτη πως πας; Εμένα μου έκανε μούρλιες και είχα ταυτόχρονα θέμα με θερμοκρασίες (δεν ανέβαζε θερμοκρασία, κολλημένη βαλβίδα θερμοστάτη) οπότε τρελαινόταν ο εγκέφαλος του κινητήρα και έδινε ό,τι καύσιμο να'ναι με αποτέλεσμα να ρετάρει, να πετάει άκαυστη βενζίνη κλπ, ο μάστορας μου έλεγε άλλα αντί άλλων (πεταλούδα, μπεκ κλπ) μέχρι που καθώς ήμουν παρκαρισμένος και το μάρσαρα λίγο να δω τι γίνεται, μου έσπασε ένα κολάρο και γέμισε ο τόπος νερά (και έβγαλε ατμούς σαν να πήρε φωτιά το αμάξι!!!), αυτή ήταν η δική μου συνεισφορά ώστε να γίνει επιτέλους σωστή "διάγνωση" και να βρεθεί ότι το σφάλμα ήταν στο κύκλωμα ψύξης :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στην παρέα

Δεν γνωρίζω πολλά σχετικά με το θέμα αλλά ενδιαφέρομαι.
Χθες έκανα service σε Seat Toledo 2004 1600cc. Για κάποιο λόγο λέω να το κρατήσω, αλλά καίει αρκετά.
Στα τελευταία γεμίσματα υπολόγισα σχεδόν 11lt/100km. Με γέμισμα ~80€, βγάζει περίπου 500km.
Λειτουργούσε και το κλιματιστικό βέβαια αλλά και πάλι καίει αρκετά.

Αξίζει/μπορεί να μπει σε αυτό το αυτοκίνητο πιστεύετε;
Απλά έχω ακούσει κάποιοι κινητήρες παίρνουν καλύτερα την μετατροπή, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.

Εγκαταστάτη μου έχει προτείνει ένας φίλος, δεν είμαι σίγουρος αν θα έπρεπε να αναφέρω το όνομα εδώ για λόγους διαφήμισης.
Ενώ είχε κάνει εγκατάσταση στον Tsop αρχικά, είχε αρκετά προβλήματα και με αυτόν τώρα είναι ικανοποιημένος εδώ και λίγα χρόνια.

Επίσης να ρωτήσω, επειδή δεν έχω καταλάβει, χρειάζεται μετά συχνότερα service ή κάτι άλλο που θα πρέπει να προσέχω;
Μπάινει κάποιο άλλο πάγιο/τακτικό έξοδο που δεν είχα πριν;
Υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να λάβω υπόψη μου;

Ευχαριστώ για κάθε συμβουλή/γνώμη!

ΥΓ. Υπολογίζω μέχρι 800€ για ένα αξιόπιστο/καλό σύστημα. Ισχύει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, trabakoulas είπε

Δεν γνωρίζω πολλά σχετικά με το θέμα αλλά ενδιαφέρομαι.
Χθες έκανα service σε Seat Toledo 2004 1600cc. 

Καλημέρα, ο αδερφός μου με ibiza 2003 μοντέλο δεν έχει κανένα πρόβλημα εδώ και 10ετια με brc σύστημα και περίπου 300.000 χλμ.  Βρες αξιόπιστο εγκαταστατη & σύστημα & προχώρα το ΕΑΝ σκοπεύεις να το κρατήσεις για χρόνια και κάνεις χιλιόμετρα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, terry308 είπε

.........& προχώρα το ΕΑΝ σκοπεύεις να το κρατήσεις για χρόνια και κάνεις χιλιόμετρα. 

Αυτό ακριβώς! Επειδή γράφεις μοντέλο του 04 αυτό υποθέτω σημαίνει πάνω από 150-160000χλμ? Αρα λοιπόν το μοτέρ έχει ήδη μια επιβάρυνση, συν του ότι όπως γράφεις έχεις ήδη αρκετή κατανάλωση γιατί όντως τα 10λτ/100 είναι αρκετή και ενδεχομένως να αυξηθεί και λίγο με το αέριο. 

Τι θα σου πρότεινα..... πριν πας στον οποιοδήποτε εγκαταστάτη, πήγαινε στον μηχανικό σου.....αν του έχεις εμπιστοσύνη, συμβουλέψου τον μπας και δώσεις άλλα 150-200€ συν από αυτά που υπολογίζεις προκειμένου να ανοίξεις στα γρήγορα καπάκι, να αλλάξεις φλατζα και να τσεκαρεις βαλβίδες, τσιμουχακια-οδηγούς κλπ κλπ. Έτσι μειώνεις κατά πολύ τις πιθανότητες να σου βγάλει κάτι στο μέλλον με το αέριο γιατί 8/10 αμάξια με πρόβλημα, εκεί πονάνε..... φλατζα/βαλβίδες. Άσε που φτιάχνοντας καπάκι μπορεί να βελτιωθεί αρκετά και η κατανάλωση γιατί μπορεί να έχουν καρβουνιασει όλα εκεί μέσα. 

Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι πολύ δύσκολο οικονομικά να κάνεις αυτό το βήμα όμως το θεωρώ απαραίτητο με τα χρόνια που έχεις και τα χιλιόμετρα που μάλλον έχεις. Σκέψου να βάλεις το αέριο, να αρχίσουν τίποτα δυσπνοιες που θα οφείλονται όμως στο αμάξι, και να σε πάρει η κάτω βόλτα ψυχολογικά κυρίως.... Θα βρίζεις εγκαταστάτες, αέρια, βενζιναδες για κάτι που μπορείς να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες. Και πρόσεξε..... όλα αυτά υποθέτοντας ότι στο service που έκανες πάνε όλα καλά και δεν έχεις άλλα θέματα με ρεύματα, καταναλώσεις λαδιού κ.α. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, trabakoulas είπε

Καλημέρα στην παρέα

Δεν γνωρίζω πολλά σχετικά με το θέμα αλλά ενδιαφέρομαι.
Χθες έκανα service σε Seat Toledo 2004 1600cc. Για κάποιο λόγο λέω να το κρατήσω, αλλά καίει αρκετά.
Στα τελευταία γεμίσματα υπολόγισα σχεδόν 11lt/100km. Με γέμισμα ~80€, βγάζει περίπου 500km.
Λειτουργούσε και το κλιματιστικό βέβαια αλλά και πάλι καίει αρκετά.

Αξίζει/μπορεί να μπει σε αυτό το αυτοκίνητο πιστεύετε;
Απλά έχω ακούσει κάποιοι κινητήρες παίρνουν καλύτερα την μετατροπή, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.

Εγκαταστάτη μου έχει προτείνει ένας φίλος, δεν είμαι σίγουρος αν θα έπρεπε να αναφέρω το όνομα εδώ για λόγους διαφήμισης.
Ενώ είχε κάνει εγκατάσταση στον Tsop αρχικά, είχε αρκετά προβλήματα και με αυτόν τώρα είναι ικανοποιημένος εδώ και λίγα χρόνια.

Επίσης να ρωτήσω, επειδή δεν έχω καταλάβει, χρειάζεται μετά συχνότερα service ή κάτι άλλο που θα πρέπει να προσέχω;
Μπάινει κάποιο άλλο πάγιο/τακτικό έξοδο που δεν είχα πριν;
Υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να λάβω υπόψη μου;

Ευχαριστώ για κάθε συμβουλή/γνώμη!

ΥΓ. Υπολογίζω μέχρι 800€ για ένα αξιόπιστο/καλό σύστημα. Ισχύει;

Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να βρεις έμπειρο και καλό μάστορα.

Ότι έκανες πριν τα ίδια θα κάνεις και τώρα.

Μόνο το καύσιμο αλλάζεις.

Συμφέρει 100,000% και χαζομάρα μου που δεν το έβαλα νωρίτερα. Στα 6 χρόνια που το έχω έχω κάνει απόσβεση 3.500 ευρώ σε σχέση με την βενζινη και απροβληματιστα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, trabakoulas είπε

Καλημέρα στην παρέα

Δεν γνωρίζω πολλά σχετικά με το θέμα αλλά ενδιαφέρομαι.
Χθες έκανα service σε Seat Toledo 2004 1600cc. Για κάποιο λόγο λέω να το κρατήσω, αλλά καίει αρκετά.
Στα τελευταία γεμίσματα υπολόγισα σχεδόν 11lt/100km. Με γέμισμα ~80€, βγάζει περίπου 500km.
Λειτουργούσε και το κλιματιστικό βέβαια αλλά και πάλι καίει αρκετά.

Αξίζει/μπορεί να μπει σε αυτό το αυτοκίνητο πιστεύετε;
Απλά έχω ακούσει κάποιοι κινητήρες παίρνουν καλύτερα την μετατροπή, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.

Εγκαταστάτη μου έχει προτείνει ένας φίλος, δεν είμαι σίγουρος αν θα έπρεπε να αναφέρω το όνομα εδώ για λόγους διαφήμισης.
Ενώ είχε κάνει εγκατάσταση στον Tsop αρχικά, είχε αρκετά προβλήματα και με αυτόν τώρα είναι ικανοποιημένος εδώ και λίγα χρόνια.

Επίσης να ρωτήσω, επειδή δεν έχω καταλάβει, χρειάζεται μετά συχνότερα service ή κάτι άλλο που θα πρέπει να προσέχω;
Μπάινει κάποιο άλλο πάγιο/τακτικό έξοδο που δεν είχα πριν;
Υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να λάβω υπόψη μου;

Ευχαριστώ για κάθε συμβουλή/γνώμη!

ΥΓ. Υπολογίζω μέχρι 800€ για ένα αξιόπιστο/καλό σύστημα. Ισχύει;

Πρώτα από όλα θα κάνεις γενικό Service φιλτρα, λάδια, μπουζι .  Θα το βάλεις σε διαγνωστικό να δείς εαν έχει οποιοδήποτε θέμα σε κωδικό βλάβης .

Επίσης εάν έχει πρόβλημα με πολλαπλασιαστή ή μπουζοκαλώδια να το φτιάξεις τώρα.

Το δουλεύεις κανένα μήνα βενζίνη να το παρακολουθήσεις .

Υγραέριο με 850-900€ ( προτίμησε πολωνικό συστημα ή Ιταλικό ) αλλά με μπέκ βενζίνης .

Εστιάσε ποιος θα στο περάσει, παίζει τόσο η ρύθμιση του αλλά και η σωστή λειτουργία στο καύσιμο της βενζίνης.

Στην ουσία θα καίει +-1λτ/100 σε σύγκριση με βενζίνη και κερδίζεις στη τιμή καυσίμου.

Εάν το κρατήσεις 2-3 χρόνια και κάνεις >10.000/ ετησίως τοποθέτησε το.

20 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να βρεις έμπειρο και καλό μάστορα.

Ότι έκανες πριν τα ίδια θα κάνεις και τώρα.

Μόνο το καύσιμο αλλάζεις.

Συμφέρει 100,000% και χαζομάρα μου που δεν το έβαλα νωρίτερα. Στα 6 χρόνια που το έχω έχω κάνει απόσβεση 3.500 ευρώ σε σχέση με την βενζινη και απροβληματιστα.

Εγω να δείς κουταμάρα που είχα κάνεις σε 3 χρόνια με υγραέριο εχω κάνει 160.000 χιλιόμετρα.

Και σε λίγο διάστημα θα νάλω και στο Mazda 6

23 λεπτά πριν, Greektrooper είπε

Αυτό ακριβώς! Επειδή γράφεις μοντέλο του 04 αυτό υποθέτω σημαίνει πάνω από 150-160000χλμ? Αρα λοιπόν το μοτέρ έχει ήδη μια επιβάρυνση, συν του ότι όπως γράφεις έχεις ήδη αρκετή κατανάλωση γιατί όντως τα 10λτ/100 είναι αρκετή και ενδεχομένως να αυξηθεί και λίγο με το αέριο. 

Τι θα σου πρότεινα..... πριν πας στον οποιοδήποτε εγκαταστάτη, πήγαινε στον μηχανικό σου.....αν του έχεις εμπιστοσύνη, συμβουλέψου τον μπας και δώσεις άλλα 150-200€ συν από αυτά που υπολογίζεις προκειμένου να ανοίξεις στα γρήγορα καπάκι, να αλλάξεις φλατζα και να τσεκαρεις βαλβίδες, τσιμουχακια-οδηγούς κλπ κλπ. Έτσι μειώνεις κατά πολύ τις πιθανότητες να σου βγάλει κάτι στο μέλλον με το αέριο γιατί 8/10 αμάξια με πρόβλημα, εκεί πονάνε..... φλατζα/βαλβίδες. Άσε που φτιάχνοντας καπάκι μπορεί να βελτιωθεί αρκετά και η κατανάλωση γιατί μπορεί να έχουν καρβουνιασει όλα εκεί μέσα. 

Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι πολύ δύσκολο οικονομικά να κάνεις αυτό το βήμα όμως το θεωρώ απαραίτητο με τα χρόνια που έχεις και τα χιλιόμετρα που μάλλον έχεις. Σκέψου να βάλεις το αέριο, να αρχίσουν τίποτα δυσπνοιες που θα οφείλονται όμως στο αμάξι, και να σε πάρει η κάτω βόλτα ψυχολογικά κυρίως.... Θα βρίζεις εγκαταστάτες, αέρια, βενζιναδες για κάτι που μπορείς να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες. Και πρόσεξε..... όλα αυτά υποθέτοντας ότι στο service που έκανες πάνε όλα καλά και δεν έχεις άλλα θέματα με ρεύματα, καταναλώσεις λαδιού κ.α. 

Εάν δεν έχει κατανάλωση λαδιού ας μήν το πειράξει δηλαδή άνοιγμα κινητήρα.

Αλλά πρίν να κάνει ενα γενικό Service και να δεί και τα ρεύματα του.

Να το παρακολουθήσει στη βενζίνη λίγο καιρό και μετά να βάλει γκάζι.

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος δεν έχει την δυνατότητα να αλλάξει το βενζινοκίνητο του να τοποθετήσει σύστημα υγραερίου ΑΒΛΕΠΗ.

Μην ακούτε κανέναν εξυπνακια έχω άπειρους φίλους συγγενείς γνωστούς κλπ που έχουν βάλει υγραέριο και κανείς ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ δεν μου είπε ότι του έβγαλε πρόβλημα.

Το ποιο κραυγαλέο φίλος μου έχει εδώ και 10 χρόνια σε αυτοκίνητο μάρκας hundai που δεν είναι σε θέμα ποιότητας υλικών BMW η MERCEDES έχει διανύσει 200.000 Χιλ και συνεχίζει άνετα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2019 στις 8:49 ΜΜ, vaggooss είπε

Όποιος δεν έχει την δυνατότητα να αλλάξει το βενζινοκίνητο του να τοποθετήσει σύστημα υγραερίου ΑΒΛΕΠΗ.

Μην ακούτε κανέναν εξυπνακια έχω άπειρους φίλους συγγενείς γνωστούς κλπ που έχουν βάλει υγραέριο και κανείς ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ δεν μου είπε ότι του έβγαλε πρόβλημα.

Το ποιο κραυγαλέο φίλος μου έχει εδώ και 10 χρόνια σε αυτοκίνητο μάρκας hundai που δεν είναι σε θέμα ποιότητας υλικών BMW η MERCEDES έχει διανύσει 200.000 Χιλ και συνεχίζει άνετα.

Και κάτι που ξεχασα 200.000 σημαίνει όφελος 9.000 ευρώ λειαν επιεικως.

Το hundai εάν το βάλει προς πώληση πιάνει 4.000 ευρώ.

Δλδ προς απάντηση αυτόν που λένε ότι θα χαλάσει το αυτοκίνητο είναι αυτά τα ποσά.

Ασχέτως που δεν έχει πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...