Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1. Εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mercedes στην Ελλάδα δε θα βρεις. Εκτός και αν αναλάβουν την τοποθέτηση του συστήματος αυτοί αλλά και πάλι θα πρέπει να υπάρχει πτυχιούχος για να σου δώσει και την απαραίτητη βεβαίωση. Μάλλον νόμιμο εννοείς.

 

2. Σε όλα τα βενζινάδικα το ίδιο καύσιμο είναι.

 

3. Μετά την τοποθέτηση ο τεχνικός υποχρεούται να σου δώσει μία υπεύθυνη δήλωση με την οποία θα ενημερώνει την διεύθυνση του ΚΤΕΟ ότι είναι κάτοχος αδείας ασκήσεως επαγγέλματος με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου και ότι σου έχει εγκαταστήσει στο όχημα σου, σύστημα το οποίο πληρεί τις προϋποθέσεις και τους κανονισμούς από το Υπ. Μεταφορών. Με αυτή τη δήλωση πηγαίνεις στο ΚΤΕΟ για να γίνει ο έλεγχος και με την σειρά του το ΚΤΕΟ ενημερώνει την Διεύθυνση Τεχν. Οχημ. του Υπ. Μεταφορών ώστε να σου βγάλουν καινούργια άδεια στην οποία θα αναγράφεται ότι έχεις και το υγραέριο ως καύσιμο.

"ΦΕΡΕΙ ΣΥΣΚΕΥΗ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ"

 

4. Καλό είναι να τους ενημερώσεις αλλά και πάλι δε θα επέμβουν αυτοί στο σύστημα αυτό. Είναι τελείως ανεξάρτητο. Αυτοί θα κάνουν τις δικές τους αλλαγές στο σύστημα κάτι το οποίο δε θα επηρεάσει επ' ουδενί το δικό σου.

 

5.Αν και η κατανάλωση θα σου αυξηθεί λόγω του ότι το υγραέριο δεν έχει την ίδια ενέργεια με την βενζίνη στο λίτρο, λόγω του χαμηλού κόστους δε θα σε νοιάζει. Η διαφορά είναι +20%. Δηλαδή αν για μία απόσταση με την βενζίνη θες 10 λίτρα, με το υγραέριο σε αυτή την απόσταση θα καις 12 λίτρα υγραέριο. Αν το δεις σε €€€ τότε έχεις

10λίτρα βενζίνης x 1.5€=15€

12 λίτρα υγραερίου x 0.7=8.4€

 

 

Σε ευχαριστώ φίλε για τις απαντήσεις σου ,τότε λοιπόν αφου δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο απο την mercedes μηπως γνωρίζεις που θα βρώ τότε συνεργείο που να κάνει εγκαταστασεις στην Αθήνα;

και κάτι που ξέχασα πιο πριν είναι τι χωρητικοτητα σε λίτρα εχουν τα ρεζερβουάρ των προπανίων;

 

ευχαριστω

Επεξ/σία από dream21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δεν είναι προπάνιο, είναι υγραέριο.

για συνεργείο δε ξέρω. Μπορείς να ψάξεις από το διαδίκτυο. Μπορείς να ρωτήσεις και το σέρβις της αντιπροσωπείας μήπως ξέρουν κάτι αυτοί...

για χωρητικότητες, όλα είναι ρευστά. Ξεκινάνε από τις μικρές οι οποίες αντικαθιστούν τον εφεδρικό τροχό στο χώρο της ρεζέρβας (σε σχήμα ντόνατ) και μετά έρχεσαι στο κλασικό κυλινδρικό σχήμα όπου βάζεις ότι θες εσύ. Πάντα γεμίζει στο 80% για λόγους ασφαλείας. Δηλαδή αν βάλεις μία 100λίτρα τότε αυτή θα γεμίζει πάντα στα 80. Συνήθως ο κόσμος στις κούρσες βάζει το μέγιστο φάρδος του χώρου στο πορτμαγκαζ ακριβώς πίσω από την πλάτη καθισμάτων. Αν έχεις τζιπ τότε ίσως να μπαίνει και από κάτω από το αυτοκίνητο... Αυτό το συζητάς εκείνη την ώρα με τον μηχανικό σου. Τα πάντα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεχρι πριν λιγο καιρο ξερω οτι δινανε επιδοτησεις εως 50% νομιζω και παραπανω ? στο κοστος μετατροπης σε υγραεριο μου το πε ενας ασφαλιστης.

Επεξ/σία από Deathy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπου ειδα αυτο για αυτοκινητα με εναλλακτικα καυσιμα:

 

Ελλάδα: Μηδενικό τέλος ταξινόμησης , μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (εκτός αν είναι πάνω από 2000 cc οπότε 50% των τελών για συνήθη οχήματα_

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους και μπραβο για το πολυ ενδιαφερον thead. Θελω να ρωτησω εαν εχει βαλει καποιος σε Opel Astra 1.4 μοντελο 1999. Επισης εχω 202000 χλμ αλλα δεν σκοπευω να αλλαξω αυτοκινητο (μαλλον πιο πολυ για μηχανη το βλεπω οταν ερθει η ωρα) αφου παει πολυ καλα και ειναι σε αψογη κατασταση. Αξιζει πιστευετε ο κοπος να βαλω υγραεριο? Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους. Μπορεί κανείς να γράψει πόσο πάει το λίτρο στα βενζινάδικα της Θεσ/νίκης? Εγώ μέχρι τώρα έχω βάλει στη shell στον κορινό (τιμή 79λ/λίτρο) και στο Aegean στη στροφή για καζίνο (69λ/λίτρο).

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπου ειδα αυτο για αυτοκινητα με εναλλακτικα καυσιμα:

 

Ελλάδα: Μηδενικό τέλος ταξινόμησης , μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (εκτός αν είναι πάνω από 2000 cc οπότε 50% των τελών για συνήθη οχήματα_

 

ισχυει αυτο πραγματικα αν κανει μετατροπη σε υγραεριο το αυτοκινητο καποιος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι προπάνιο, είναι υγραέριο.

για συνεργείο δε ξέρω. Μπορείς να ψάξεις από το διαδίκτυο. Μπορείς να ρωτήσεις και το σέρβις της αντιπροσωπείας μήπως ξέρουν κάτι αυτοί...

για χωρητικότητες, όλα είναι ρευστά. Ξεκινάνε από τις μικρές οι οποίες αντικαθιστούν τον εφεδρικό τροχό στο χώρο της ρεζέρβας (σε σχήμα ντόνατ) και μετά έρχεσαι στο κλασικό κυλινδρικό σχήμα όπου βάζεις ότι θες εσύ. Πάντα γεμίζει στο 80% για λόγους ασφαλείας. Δηλαδή αν βάλεις μία 100λίτρα τότε αυτή θα γεμίζει πάντα στα 80. Συνήθως ο κόσμος στις κούρσες βάζει το μέγιστο φάρδος του χώρου στο πορτμαγκαζ ακριβώς πίσω από την πλάτη καθισμάτων. Αν έχεις τζιπ τότε ίσως να μπαίνει και από κάτω από το αυτοκίνητο... Αυτό το συζητάς εκείνη την ώρα με τον μηχανικό σου. Τα πάντα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους...

 

πηγα σημερα στον καρβουνη mazda λεωφ.λαυριου 30 αθηνα για να δω εαν περνει τη δεξαμενη τυπου donats κατω στην ρεζερβα.δυστηχως χωραει μονο την 33λιτρη donat και οχι την πιο μεγαλη την 50αρα καθαρη οπως μου ειπε.τωρα αναγκαστικα μονο μπουκαλα πισω στο πορτμπαγκαζ αλλα θα χασω σχεδον μια βαλιτσα χωρο στο clk μου.το μειονεκτημα τις 33 donats ειναι οτι θα πρεπει να γεμιζω 6 φορες το μηνα υγραεριο μιας και μου ειπε οτι εχει αυτονομια 300 χιλιομετρα η 33λιτρη και εγω το μηνα κανω γυρω στα 1200-1500 χιλιομετρα :( anyway

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηγα σημερα στον καρβουνη mazda λεωφ.λαυριου 30 αθηνα για να δω εαν περνει τη δεξαμενη τυπου donats κατω στην ρεζερβα.δυστηχως χωραει μονο την 33λιτρη donat και οχι την πιο μεγαλη την 50αρα καθαρη οπως μου ειπε.τωρα αναγκαστικα μονο μπουκαλα πισω στο πορτμπαγκαζ αλλα θα χασω σχεδον μια βαλιτσα χωρο στο clk μου.το μειονεκτημα τις 33 donats ειναι οτι θα πρεπει να γεμιζω 6 φορες το μηνα υγραεριο μιας και μου ειπε οτι εχει αυτονομια 300 χιλιομετρα η 33λιτρη και εγω το μηνα κανω γυρω στα 1200-1500 χιλιομετρα :( anyway

 

 

βάλε την μεγάλη και πάρε λιγότερα πράγματα ή τακτοποίησε τα καλύτερα...

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ηθελα να σας ενημερωσω για μια καινουργια διαταγη που ηρθε χτες στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:

Οσοι εχουν αδεια για να περνανε υγραερια να επιστραφει στο υπουργειο για πιστοποιηση αυτης! Ακομα και την δικια μου που ειναι καινουργια την κρατανε...

Τα 5ης γενιας εχουν 890€ + 300€ εργατικα = 1190€ περιπου αναλογα το αυτοκινητο γιατι κουμπωνεις εγκεφαλο πάνω ο Κυριος Κατσαμπερης προσεξτε γιατι δεν εχει αδεια!!! και αν πατε πειτε του να σας την υποδηξει... Επησεις μπορείτε να παρεται τηλ. στο υπουργειο μεταφορων και να ρωτησετε 2310 - 593911 το ειπε και ενασ φιλος σε προηγουμενο post.

Εαν βαλεται υγραεριο ειναι ο μηχανικος υπευθηνος εαν δεν ερθει μαζι σας στο κτεο και μετα στο μηχανολογικο (διαδικασια 1-2 ωρες) και πρεπει απειυθειας μετα την μετατροπη! παραβολο στο κτεο 44€ κλασικο κτεο ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ"".

Τον κυριο Θεοδωρου σημερα που ημουν μεσα στο συγκοινωνιών ακουσα οτι του εστειλαν την εφορια για ελεγχο γιατι πηρε την αδεια με πλαγειο τροπο.

Οτι ερωτησεις εχετε θα χαρω να απαντησω!

Επεισης ξεχασα να τονισω αυτος που υπογραφει την αδεια πρεπει να ειναι πτηχειουχος μηχανολογος μηχανικος και εγκεκριμενος με την αδεια στο ονομα του!!!

 

Καλησπέρα σας.

Ονομάζομαι Θεοδώρου Τάσος.

 

Ενημερώθηκα για την συγκεκριμένη καταχώρηση, από γνωστό μου, που συμμετέχει στο συγκεκριμένο forum.

Θεώρησα σκόπιμο, να δώσω ο ίδιος μια ξεκάθαρη απάντηση, θεωρώντας συγχρόνως πως τέτοιου είδους ανήθικες και ύπουλες κατηγορίες, πρέπει να απαντώνται με σκληρό τρόπο.

 

Η Gas Theodorou, ασχολείται με το υγραέριο από το 1974. Από το 1981, που επιτράπηκε η εγκατάσταση στα ταξί, η εταιρία μας, δημιούργησε και λειτουργεί ένα πρότυπο συνεργείο εγκαταστάσεων στην έδρα μας, στη Γιαννιτσών 181, πίσω από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

 

Έχουμε κάνει δεκάδες χιλιάδες εγκαταστάσεις υγραεριοκίνησης και μπορώ να υποστηρίξω με βεβαιότητα, πως και εμείς, βάλαμε ένα μικρό λιθαράκι (κάποιοι λένε μεγάλο) στην ανάπτυξη της υγραεριοκίνησης στην Ελλάδα.

 

Διαβάζοντας όλη τη συζήτηση, μετά την ενημέρωσή μου, για την συγκεκριμένη κατηγορία, διαπίστωσα πως ακόμη και οι ‘’σχετικοί’’ με το θέμα, απέχουν πολύ από την πλήρη γνώση της υγραεριοκίνησης.

 

Διάβασα για ‘’εύφλεκτα υλικά’’, διάβασα για ‘’επιβάρυνση στα λιπαντικά’’, διάβασα για ‘’1,2 lt υγραερίου ανά 1 lt βενζίνης’’.

 

Συνιστώ σε όλους όσους ενδιαφέρονται πραγματικά, να επισκεφτούν το site μας, http://www.autogas.gr στο οποίο μπορείτε να πληροφορηθείτε όλες τις λεπτομέρειες της υγραεριοκίνησης, και να σας απαντηθούν όλες σας οι απορίες, υπεύθυνα και αναλυτικά.

 

Για τους πλέον δύσπιστους, όσο αφορά την ασφάλεια της συγκεκριμένης εγκατάστασης, μπορείτε να δείτε δύο πολύ ενδιαφέροντα βίντεο, με Crash Tests πάνω στην ασφάλεια του υγραερίου, όπου θα διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι το πόσο ασφαλής είναι η εγκατάσταση υγραερίου στα αυτοκίνητα.

 

Όλα αυτά τα χρόνια, η εμπειρία μου, μου έδειξε πως στο χώρο αυτό, υπάρχουν και σωστοί επαγγελματίες, αλλά και πολλά λαμόγια. Άνθρωποι που επιδιώκουν τον εύκολο πλουτισμό, εισάγοντες στο χώρο συσκευές αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης, αδιαφορώντας πλήρως για αυτό που ονομάζουμε ‘’υγιή ανάπτυξη του προϊόντος’’.

 

Με αυτούς τους ανθρώπους, ανέκαθεν είμαι απέναντι.

Με βρίσκουν συνεχώς μπροστά τους, διότι, πολύ απλά, δεν δέχομαι από κανέναν να μολύνει το χώρο της υγραεριοκίνησης.

 

Αυτοί οι άνθρωποι, χρησιμοποιούν πολλές μεθόδους για να επιβιώσουν , με την άρρωστη νοοτροπία που τους χαρακτηρίζει, με την πιο συνηθισμένη, αυτή της συκοφαντίας

 

Η συγκεκριμένη καταχώρηση που έγινε στο forum σας, είναι μια τέτοια προσπάθεια.

 

Χάρηκα προσωπικά που διαπίστωσα πολλούς εκ των συνομιλητών να παίρνουν το λόγο υπερασπιζόμενοι το όνομά μου, χωρίς κάποιο συγκεκριμένο όφελος, αλλά υποθέτω, απλά και μόνο υπερασπιζόμενοι το Αληθές και το Ορθό. Για αυτό, τους συγκεκριμένους οφείλω να ευχαριστήσω .

 

Επειδή όμως, ανώνυμες καταγγελίες απαιτούν πειστήρια, τα οποία ο συγκεκριμένος αδυνατεί να προσκομίσει, απαιτώ άμεσα είτε να τα προσκομίσει, είτε να ανακαλέσει.

 

Απαιτώ άμεσα να αποδεχθεί το ψεύτικο (ή εσφαλμένο) της καταχώρησής του, και να ζητήσει δημόσια συγνώμη, τόσο από εμένα, όσο και από το πλήθος των εργαζομένων της εταιρίας μου.

 

Απαιτώ να διαγραφεί το συγκεκριμένο μήνυμα, ως κατάπτυστο και συκοφαντικό, διότι θίγει την Αξιοπρέπεια και την Επαγγελματική μου Τιμιότητα, για την οποία μάρτυρές μου είναι οι χιλιάδες ικανοποιημένοι πελάτες μου.

 

Ως τέτοιον θεωρώ τον συγκεκριμένο, και κλείνω λέγοντας, πως η επιθυμία μου, να κινηθώ δικαστικώς εναντίων οιοσδήποτε θίγει την επαγγελματική μου νοοτροπία, απαιτεί την δημοσίευση των στοιχείων του συγκεκριμένου ατόμου, κάτι όμως που έρχεται σε αντίθεση με την πάγια θέση μου, για προάσπιση της ανωνυμίας του internet, και απαγόρευσης οποιαδήποτε παρέμβασης στο ανώνυμο του Δικτύου.

Δεν θα προβώ λοιπόν σε καμία απαίτηση από τους διαχειριστές της σελίδας αυτής, με την προϋπόθεση είτε να διαγραφεί η συγκεκριμένη ψευδής καταχώρηση, είτε να γίνει σύνδεσμος πάνω της, ώστε να παραπέμπεται ο κάθε αναγνώστης στην παρούσα απαντητική επιστολή μου.

 

 

Με τιμή

 

Θεοδώρου Τάσος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα σε σκοτώσω εγώ... xaxaxaxxa

 

δε πρόκειται να πάρω ένα υβριδικό αυτοκίνητο της τάξης των 23.000,00€ για να κάνω οικονομία (Toyota Auris Hybrid). Μπορώ να αγοράσω ένα πολύ αξιόπιστο KIA CEED ή ένα i30 επίσης αξιόπιστο και να του βάλω υγραέριο σε όποιο θες και με τελικό κόστος μαζί με το σύστημα υγραερίου στα ~15.500,00€ να έχω ήδη τα 8.500,00€ της διαφοράς στην τσέπη μου για να γεμίζω υγραέριο και να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο από τις αναστολές της υβριδικής κίνησης για την Ελλάδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα σε σκοτώσω εγώ... xaxaxaxxa

 

δε πρόκειται να πάρω ένα υβριδικό αυτοκίνητο της τάξης των 23.000,00€ για να κάνω οικονομία (Toyota Auris Hybrid). Μπορώ να αγοράσω ένα πολύ αξιόπιστο KIA CEED ή ένα i30 επίσης αξιόπιστο και να του βάλω υγραέριο σε όποιο θες και με τελικό κόστος μαζί με το σύστημα υγραερίου στα ~15.500,00€ να έχω ήδη τα 8.500,00€ της διαφοράς στην τσέπη μου για να γεμίζω υγραέριο και να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο από τις αναστολές της υβριδικής κίνησης για την Ελλάδα...

 

Ναι αλλα γλυτωνεις και καρτες καυσαεριων και τελη κυκλοφοριας με ενα hybrid. Τωρα ειδα σε διαφημιση οτι κυκλοφορησε το Honda CRZ. Τωρα κατι κανουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...