meletis_m Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 37 λεπτά πριν, teachertza είπε Καλησπέρα. Ο θείος μου έχει βάλει σε 4 αυτοκίνητα και δεν είχε ποτέ πρόβλημα. Τα έχει αποσβέσει. Δυστυχως μενει Γιάννενα και τα εγκατέστησε εκεί. Παιδιά δυστυχώς η φάση με το αέριο είναι περίεργη. Έχει μέσα της τη λεγόμενη "πατεντούλα" και αυτό φαίνεται αν ανοίξετε απλά τον κινητήρα μετά την εγκατάσταση. Είναι ενα εξτρά σύστημα που μπαίνει εξτρά στον κινητήρα, δέν είναι ενσωματωμένο πάνω με ειδικές θέσεις για τις βίδες κτλ όπως κάτι εργοστασιακό. Με εντυπωσιάζει επίσης που άτομα που έχουν υγραέριο λένε οτι "δέν θα αγόραζα αμάξι με εγκατεστημένο σύστημα". Δηλαδή με λίγα λόγια σου λένε οτι το αμάξι χάνει τη μεταπωλητική του αξία, και μάλλον έτσι είναι. Προσωπικά το μόνο που έχω ενδοιασμό είναι οτι δέν έβαλα το prins που δείχνει καλύτερο σύστημα και που δέν το έψαξα για αυτά που λένε οτι δέν έχουν πνεύμονα. Αυτά ακούγεται οτι δένουν τέλεια με τον κινητήρα και τα ξεχνάς. Απλά έχουν και διπλή τιμή και δέν έχει νόημα. Εάν είχες αμάξι με κινητήρα tsi/ fsi να έβαζες σύστημα άμεσου ψεκασμού. Τώρα θα έδινες τσάμπα παραπάνω χρήματα. Όταν συμπληρώσεις 1000 χιλιόμετρα πήγαινε το , βγάλτε στο δρόμο με συνδεδεμένο τον υπολογιστή κάντε 20 χιλιόμετρα και θα είσαι εντάξει. Να δει ο εγκαταστάτης σου το χάρτη. Να αλλάζεις και φίλτρα συστήματος και το υπόλοιπο service όπως το έκανες και δεν έχεις θέμα. Βεβαίως χάνει τη μεταπωλητιμη αξία. Υγραεριο βάζεις με τη σκέψη ότι θα το κρατήσεις το αμάξι 3-4 χρόνια και ότι κανείς 20.000 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 53 λεπτά πριν, teachertza είπε Καλησπέρα. Ο θείος μου έχει βάλει σε 4 αυτοκίνητα και δεν είχε ποτέ πρόβλημα. Τα έχει αποσβέσει. Δυστυχως μενει Γιάννενα και τα εγκατέστησε εκεί. Παιδιά δυστυχώς η φάση με το αέριο είναι περίεργη. Έχει μέσα της τη λεγόμενη "πατεντούλα" και αυτό φαίνεται αν ανοίξετε απλά τον κινητήρα μετά την εγκατάσταση. Είναι ενα εξτρά σύστημα που μπαίνει εξτρά στον κινητήρα, δέν είναι ενσωματωμένο πάνω με ειδικές θέσεις για τις βίδες κτλ όπως κάτι εργοστασιακό. Με εντυπωσιάζει επίσης που άτομα που έχουν υγραέριο λένε οτι "δέν θα αγόραζα αμάξι με εγκατεστημένο σύστημα". Δηλαδή με λίγα λόγια σου λένε οτι το αμάξι χάνει τη μεταπωλητική του αξία, και μάλλον έτσι είναι. Προσωπικά το μόνο που έχω ενδοιασμό είναι οτι δέν έβαλα το prins που δείχνει καλύτερο σύστημα και που δέν το έψαξα για αυτά που λένε οτι δέν έχουν πνεύμονα. Αυτά ακούγεται οτι δένουν τέλεια με τον κινητήρα και τα ξεχνάς. Απλά έχουν και διπλή τιμή και δέν έχει νόημα. Θα σου πω κάτι. όταν το πας για έλεγχο ρύθμιση ζήτα να σου τον κάνει όχι ο Κώστας ή ένας αδύνατος αλλά ένας γεματούλης με κοντά αραιά μαλλιά που συνήθως έχει μόνιμο πόστο δίπλα από το σημείο που αλλάζουν λάστιχα και κάνει περισσότερο τις νέες εγκαταστάσεις. Νομίζω ότι είναι κορυφαίος μάστορας απλά μιλάει λίγο και όσοι μιλάνε λίγο να ξέρεις σκέφτονται πολύ.Την τελευταία φορά μου έκανε αυτός τελείως μόνος το έβγαλε μόνος και στο δρόμο και πλέον δεν θα αφήνω άλλον. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nkar Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Σε ποιο συνεργειο αναφέρεσαι? Πολυ μ' αρεσε αυτο που ειπες γι αυτους που μιλανε λιγο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 25 λεπτά πριν, nkar είπε Σε ποιο συνεργειο αναφέρεσαι? Πολυ μ' αρεσε αυτο που ειπες γι αυτους που μιλανε λιγο... Καλογρίτσα στα Γλυκά Νερά.😊 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
villasg Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Οσο για "πατεντουλες" κλπ , να ξερετε οτι υπαρχουν "κιτ" απο τις εταιριες για το καθε αυτοκινητο. Ενα τετοιο εβαλα και εγω ( BRC SEQUENT PLUG & DRIVE )το 2011 στο i30 μου και μεχρι σημερα δεν εχω κανενα προβλημα ουτε λαμπακια ουτε κατι αλλο , απλα τις αλλαγες των φιλτρων . Επισης τεραστιο ρολο παιζει και ο εγκαταστατης , να ξερει το αεριο αλλα και να ξερει το συστημα να το ρυθμισει , εμενα ο lpgas.gr (Kος Χρηστος) εκανε καταπληκτικη δουλεια ( φωτο εδω ) . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teachertza Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, villasg είπε Οσο για "πατεντουλες" κλπ , να ξερετε οτι υπαρχουν "κιτ" απο τις εταιριες για το καθε αυτοκινητο. Ενα τετοιο εβαλα και εγω ( BRC SEQUENT PLUG & DRIVE )το 2011 στο i30 μου και μεχρι σημερα δεν εχω κανενα προβλημα ουτε λαμπακια ουτε κατι αλλο , απλα τις αλλαγες των φιλτρων . Επισης τεραστιο ρολο παιζει και ο εγκαταστατης , να ξερει το αεριο αλλα και να ξερει το συστημα να το ρυθμισει , εμενα ο lpgas.gr (Kος Χρηστος) εκανε καταπληκτικη δουλεια ( φωτο εδω ) . Δηλαδή η BRC πουλάει έτοιμο κίτ για το δικό μου αυτοκίνητο? Είναι για τό δικό μου ή είναι για μία ομάδα αυτοκινήτων? Το BRC δηλαδή κόβει διαφορετικό κίτ για κάθε κινητήρα / μάρκα? Επίσης να φανταστώ οτι στο αυτοκίνητο σου δέν άνοιξαν ούτε ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ πουθενά...εφόσον είναι προβλεπόμενο για το αυτοκίνητο κιτ. Το ρωτάω γιατί δέν μου είπαν κάτι τέτοιο... 23 ώρες πριν, meletis_m είπε Εάν είχες αμάξι με κινητήρα tsi/ fsi να έβαζες σύστημα άμεσου ψεκασμού. Τώρα θα έδινες τσάμπα παραπάνω χρήματα. Όταν συμπληρώσεις 1000 χιλιόμετρα πήγαινε το , βγάλτε στο δρόμο με συνδεδεμένο τον υπολογιστή κάντε 20 χιλιόμετρα και θα είσαι εντάξει. Να δει ο εγκαταστάτης σου το χάρτη. Να αλλάζεις και φίλτρα συστήματος και το υπόλοιπο service όπως το έκανες και δεν έχεις θέμα. Βεβαίως χάνει τη μεταπωλητιμη αξία. Υγραεριο βάζεις με τη σκέψη ότι θα το κρατήσεις το αμάξι 3-4 χρόνια και ότι κανείς 20.000 Νομίζω μου είπε να πάω στα 8000 χιλιόμετρα για το σέρβις. Δέν μου είπε να πάω στα 1000. Πάντως το αυτοκίνητο πάει καλύτερα απ ότι πριν την εγκατάσταση, παίζει να μου καθάρισε τίποτα μέσα κατα την εγκατάσταση. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2019 από teachertza 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, teachertza είπε Δηλαδή η BRC πουλάει έτοιμο κίτ για το δικό μου αυτοκίνητο? Είναι για τό δικό μου ή είναι για μία ομάδα αυτοκινήτων? Το BRC δηλαδή κόβει διαφορετικό κίτ για κάθε κινητήρα / μάρκα? Επίσης να φανταστώ οτι στο αυτοκίνητο σου δέν άνοιξαν ούτε ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ πουθενά...εφόσον είναι προβλεπόμενο για το αυτοκίνητο κιτ. Το ρωτάω γιατί δέν μου είπαν κάτι τέτοιο... Νομίζω μου είπε να πάω στα 8000 χιλιόμετρα για το σέρβις. Δέν μου είπε να πάω στα 1000. Πάντως το αυτοκίνητο πάει καλύτερα απ ότι πριν την εγκατάσταση, παίζει να μου καθάρισε τίποτα μέσα κατα την εγκατάσταση. Ίσως να σου καθάρισε την πεταλούδα γκαζιού - εισαγωγή. Εάν σου είπε στα 8000 χιλιόμετρα κανένα πρόβλημα. Συνήθως στα 1000 με 1500 το πηγαίνουν για επανέλεγχο των ρυθμίσεων , διορθώσεις, και έλεγχο στο σύστημα. Ακολούθησε τίς οδηγίες του εγκαταστάτη σου . 3 ώρες πριν, villasg είπε Οσο για "πατεντουλες" κλπ , να ξερετε οτι υπαρχουν "κιτ" απο τις εταιριες για το καθε αυτοκινητο. Ενα τετοιο εβαλα και εγω ( BRC SEQUENT PLUG & DRIVE )το 2011 στο i30 μου και μεχρι σημερα δεν εχω κανενα προβλημα ουτε λαμπακια ουτε κατι αλλο , απλα τις αλλαγες των φιλτρων . Επισης τεραστιο ρολο παιζει και ο εγκαταστατης , να ξερει το αεριο αλλα και να ξερει το συστημα να το ρυθμισει , εμενα ο lpgas.gr (Kος Χρηστος) εκανε καταπληκτικη δουλεια ( φωτο εδω ) . H κάθε εταιρεία συστημάτων υγραερίου, πιστεύω έχει κάνει ενα μέρος έρευνας σε κάθε τύπο κινητήρα. Για αυτό έχουν βγάλει και τις εν λόγω λίστες οχημάτων. Όλα τα συστήματα θέλουν πάντρεμα στον βενζινοκινητήρα. Παράδειγμα τρύπημα εισαγωγής , κόψιμο τα κολάρα για παροχή στον πνεύμονα, και επέμβαση στην πλεξούδα για το ρεύμα και ηλεκτρονική διαχείρηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teachertza Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα και πάλι. Πήγα σήμερα να πάρω την άδεια του αυτοκινήτου, του είπα το πρόβλημα μου. Το κατάλαβε αμέσως, μου είπε οτι δέν είναι τίποτα, θέλει ρύθμιση, να πάω να μου το φτιάξει μεσοβδόμαδα που θα είναι ανοιχτό το συνεργείο. Γενικά πολύ εξυπηρετικός μου φάνηκε. Βέβαια εντόπισα ακόμα ένα πρόβλημα. Μου έβαλε τον εγκέφαλο του αερίου ... πίσω απο τις λάμπες. Και για να αλλάξω λάμπα πορείας πρέπει να τον ξεβιδώσω και να περάσω τη λάμπα μετά... Δέν καταλαβαίνω με ποια λογική. Τέλος πάντων... Πάντως μου είπε οτι αυτό το συγκεκριμένο αμάξι (polo) αντέχει καλά χωρίς μεγάλη εισαγωγή βενζίνης 7 - 10%. Αφήνω να κάψει το πρώτο ντεπόζιτο. Ήδη είμαι στο κόκκινο το λαμπάκι, στα 260 χιλιόμετρα. Λίγα δέν είναι? Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2019 από teachertza Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 39 λεπτά πριν, teachertza είπε Καλησπέρα και πάλι. Πήγα σήμερα να πάρω την άδεια του αυτοκινήτου, του είπα το πρόβλημα μου. Το κατάλαβε αμέσως, μου είπε οτι δέν είναι τίποτα, θέλει ρύθμιση, να πάω να μου το φτιάξει μεσοβδόμαδα που θα είναι ανοιχτό το συνεργείο. Γενικά πολύ εξυπηρετικός μου φάνηκε. Βέβαια εντόπισα ακόμα ένα πρόβλημα. Μου έβαλε τον εγκέφαλο του αερίου ... πίσω απο τις λάμπες. Και για να αλλάξω λάμπα πορείας πρέπει να τον ξεβιδώσω και να περάσω τη λάμπα μετά... Δέν καταλαβαίνω με ποια λογική. Τέλος πάντων... Πάντως μου είπε οτι αυτό το συγκεκριμένο αμάξι (polo) αντέχει καλά χωρίς μεγάλη εισαγωγή βενζίνης 7 - 10%. Αφήνω να κάψει το πρώτο ντεπόζιτο. Ήδη είμαι στο κόκκινο το λαμπάκι, στα 260 χιλιόμετρα. Λίγα δέν είναι? Εξαρταται. Ποσο καταναλωση εχεις και ποση χωρητικότητα εχει. Εμένα π.χ. γεμίζει στα 32-33 λιτρα. Αλλα είχε χώρο το αυτοκίνητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greektrooper Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, teachertza είπε Αφήνω να κάψει το πρώτο ντεπόζιτο. Ήδη είμαι στο κόκκινο το λαμπάκι, στα 260 χιλιόμετρα. Λίγα δέν είναι? Πες μας χωρητικότητα δεξαμενής που μπήκε πίσω και μέση κατανάλωση βενζίνης σε μικτή διαδρομή. Ούτως ή άλλως όμως ότι και να δεις στην αρχή, όταν "κάτσει" καλά το υγραέριο και διαβάσει σωστά ο χάρτης η λογική λέει ότι θα βελτιωθεί η αυτονομία σου. Μην απελπιζεσαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, teachertza είπε Καλησπέρα και πάλι. Πήγα σήμερα να πάρω την άδεια του αυτοκινήτου, του είπα το πρόβλημα μου. Το κατάλαβε αμέσως, μου είπε οτι δέν είναι τίποτα, θέλει ρύθμιση, να πάω να μου το φτιάξει μεσοβδόμαδα που θα είναι ανοιχτό το συνεργείο. Γενικά πολύ εξυπηρετικός μου φάνηκε. Βέβαια εντόπισα ακόμα ένα πρόβλημα. Μου έβαλε τον εγκέφαλο του αερίου ... πίσω απο τις λάμπες. Και για να αλλάξω λάμπα πορείας πρέπει να τον ξεβιδώσω και να περάσω τη λάμπα μετά... Δέν καταλαβαίνω με ποια λογική. Τέλος πάντων... Πάντως μου είπε οτι αυτό το συγκεκριμένο αμάξι (polo) αντέχει καλά χωρίς μεγάλη εισαγωγή βενζίνης 7 - 10%. Αφήνω να κάψει το πρώτο ντεπόζιτο. Ήδη είμαι στο κόκκινο το λαμπάκι, στα 260 χιλιόμετρα. Λίγα δέν είναι? Ετσειμαι εγω αλλα με Honda CRV 2000 κυβικα και οδηγηση εντος πολης με μικρες διαδρομες. Δεξαμενη 50αρα αρα 40-42 λιτρα καθαρα . Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2019 από Γιάννης Platano Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teachertza Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 6 λεπτά πριν, Greektrooper είπε Πες μας χωρητικότητα δεξαμενής που μπήκε πίσω και μέση κατανάλωση βενζίνης σε μικτή διαδρομή. Ούτως ή άλλως όμως ότι και να δεις στην αρχή, όταν "κάτσει" καλά το υγραέριο και διαβάσει σωστά ο χάρτης η λογική λέει ότι θα βελτιωθεί η αυτονομία σου. Μην απελπιζεσαι. Χμμμ.... Δέν ξέρω!!! Θα πάω να δώ το μάνιουαλ. Εντωμεταξύ τον δείκτη του υγραερίου, οκ εγώ του είπα, τον έβαλε πάνω στο ταμπλό αλλα δέν μου φαίνεται σωστά ευθυγραμμισμένος, και να πώ την αλήθεια δέν ταιριάζει. Φαντάζομαι είναι μανούρα να τον περάσει κανείς πλάγια λίγο πιο κρυφά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 5 ώρες πριν, teachertza είπε Χμμμ.... Δέν ξέρω!!! Θα πάω να δώ το μάνιουαλ. Εντωμεταξύ τον δείκτη του υγραερίου, οκ εγώ του είπα, τον έβαλε πάνω στο ταμπλό αλλα δέν μου φαίνεται σωστά ευθυγραμμισμένος, και να πώ την αλήθεια δέν ταιριάζει. Φαντάζομαι είναι μανούρα να τον περάσει κανείς πλάγια λίγο πιο κρυφά. Αυτό είναι σχετικά εύκολα αναλόγως πως έχει περάσει το καλώδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 13 ώρες πριν, teachertza είπε Εντωμεταξύ τον δείκτη του υγραερίου, οκ εγώ του είπα, τον έβαλε πάνω στο ταμπλό αλλα δέν μου φαίνεται σωστά ευθυγραμμισμένος, και να πώ την αλήθεια δέν ταιριάζει. Φαντάζομαι είναι μανούρα να τον περάσει κανείς πλάγια λίγο πιο κρυφά. Αν έχει τρυπήσει εκεί, θα σου μείνει η τρύπα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
villasg Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 24/7/2019 στις 12:22 ΜΜ, teachertza είπε Δηλαδή η BRC πουλάει έτοιμο κίτ για το δικό μου αυτοκίνητο? Δες για να καταλαβεις απο το δικο μου Spoiler https://www.scribd.com/fullscreen/60321320?access_key=key-1cm3gelf4bzsvuo6422i . . Στις 24/7/2019 στις 12:22 ΜΜ, teachertza είπε Το BRC δηλαδή κόβει διαφορετικό κίτ για κάθε κινητήρα / μάρκα? Το μοντελο πχ sequent 24 plug and drive ειναι 1 ( με αλλαγες στα μπεκ αναλογα το αμαξι ) απο εκει και περα οι σωληνωσεις/δεξαμενη ειναι διαφορετικες για καθε μοντελο αυτοκινητου Στις 24/7/2019 στις 12:22 ΜΜ, teachertza είπε Επίσης να φανταστώ οτι στο αυτοκίνητο σου δέν άνοιξαν ούτε ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ πουθενά...εφόσον είναι προβλεπόμενο για το αυτοκίνητο κιτ. Καποιες υποχρεωτικα ανοιχτηκανε , δες το μανθαλ που σου εβαλα απο πανω Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2019 από villasg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα