Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, teachertza είπε

Δέν μου λέτε. Αν βάλω στο πόλο αέριο λέτε να τον πάρω στο χέρι τον κινητήρα μετά απο λίγο καιρό?

Μπορώ να σου πώ οτι θα κάνεις ~150.000.

τα γερμανικά δέχονται καλύτερα το υγραέριο.

Υπ οψιν να έχει γινει σωστη ρύθμιση και το αμάξι να δουλεύει σωστά στην βενζίνη πρίν την εγκατάσταση του υγραερίου.

Εγω θα σου πρότεινα πρίν το υγραέριο να αλλάξεις τουλάχιστον μπουζί , φιλτρο αερα, φίλτρο καυσιμου, παραφλού , και λάδια .

Εκτός εάν τα έχεις αλλάξει πρόσφατα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 ώρες πριν, teachertza είπε

Δέν μου λέτε. Αν βάλω στο πόλο αέριο λέτε να τον πάρω στο χέρι τον κινητήρα μετά απο λίγο καιρό?

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχεις προβλημα αρκεί να βρεις έναν επαγγελματία μάστορα.

Βάλε χωρίς δεύτερη σκέψη.

Θα κάνεις άμεσα απόσβεση και στην συνέχεια θα εξοικονομήσεις τεράστια ποσά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Θα ηθελα την γνώμη σας για το αν μπορώ να βάλω υγραέριο σε ένα   Mitsubishi Lancer  του 97. Στο συνεργείο που πάω μου  είπαν πως λόγω  θερμοκρασιών θα καταστραφεί ο κινητήρας.  Το αμάξι είναι αρκετά παλιό και δεν ξέρω αν αξίζει να ρισκάρω   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ilias30f είπε

Καλησπέρα. Θα ηθελα την γνώμη σας για το αν μπορώ να βάλω υγραέριο σε ένα   Mitsubishi Lancer  του 97. Στο συνεργείο που πάω μου  είπαν πως λόγω  θερμοκρασιών θα καταστραφεί ο κινητήρας.  Το αμάξι είναι αρκετά παλιό και δεν ξέρω αν αξίζει να ρισκάρω   

Κοίτα να δεις..... είναι λίγο περίεργη η φάση γιατί παίζει μεγάλο ρόλο σε τι κατάσταση είναι ήδη το μοτέρ. Αν υποθέσουμε ότι το έχεις προσεγμένο και είσαι σίγουρος ότι θες να κρατήσεις κι άλλο ένα αμάξι ήδη 22 ετών τότε όλα γίνονται. Τώρα αν έχει τίποτα 200.000 χλμ, τσιμπάει λάδια ή παραφλου τότε αυτά πρέπει να τα φτιάξεις πριν προχωρήσεις. Σε αυτή την περίπτωση δεν νομίζω ότι σε συμφέρει οικονομικά. Δώσε λίγες λεπτομέρειες να έχουμε πιο καλή εικόνα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. 

Ολοκληρωθηκε η εγκατασταση στο πόλο με σύστημα της λοβατο από ένα μαγαζί που έχουν βάλει 2-3 γνωστοί μου στα γλυκά νερά.

γενικα πάει καλά.

μου έχει σβήσει δυο φορές όταν βάζω νεκρό και φρέναρω σε φανάρι. Σβήνει τόσο αθόρυβα που δεν το καταλαβαίνω καν. Θ το δω πως πάει και αν είναι πάω πίσω για έλεγχο. Ελπίζω να μην έχει τέτοια θέματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, teachertza είπε

Καλησπέρα. 

Ολοκληρωθηκε η εγκατασταση στο πόλο με σύστημα της λοβατο από ένα μαγαζί που έχουν βάλει 2-3 γνωστοί μου στα γλυκά νερά.

γενικα πάει καλά.

μου έχει σβήσει δυο φορές όταν βάζω νεκρό και φρέναρω σε φανάρι. Σβήνει τόσο αθόρυβα που δεν το καταλαβαίνω καν. Θ το δω πως πάει και αν είναι πάω πίσω για έλεγχο. Ελπίζω να μην έχει τέτοια θέματα...

Τι εννοεις οτι σβηνει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Τι εννοεις οτι σβηνει ?

Οδηγάω κανονικά.

παταω φρένο κατεβάζω ταχύτητες κτλ για να σταματήσω σε φανάρι.

με το που σταματήσω αντιλαμβάνομαι ότι το λαμπάκι της μπαταρίας είναι κόκκινο και οι στροφές στο 0.

ολα αυτά χωρίς κάποια προειδοποίηση. Πχ να σκορτσαρει λίγο η κάτι άλλο.

σε τυχαίες στιγμές δεν μπορώ δηλαδή να το επαναλάβω οργανωμένα.

Επεξ/σία από teachertza
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, teachertza είπε

Οδηγάω κανονικά.

παταω φρένο κατεβάζω ταχύτητες κτλ για να σταματήσω σε φανάρι.

με το που σταματήσω αντιλαμβάνομαι ότι το λαμπάκι της μπαταρίας είναι κόκκινο και οι στροφές στο 0.

ολα αυτά χωρίς κάποια προειδοποίηση. Πχ να σκορτσαρει λίγο η κάτι άλλο.

σε τυχαίες στιγμές δεν μπορώ δηλαδή να το επαναλάβω οργανωμένα.

Αυτο μετά το υγραεριο σίγουρα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Περίεργο αλλά πες το στον εγκατάστατη. 

Ναι σίγουρα από βδομάδα θα το κοιτάξω αν συνεχίσει... 

Εχει κάποιος κάτι ανάλογο;

Επεξ/σία από teachertza
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, teachertza είπε

Ναι σίγουρα από βδομάδα θα το κοιτάξω αν συνεχίσει... 

μέχρι κάποιος κάτι ανάλογο;

Αν δεν στο έκανε/κάνει και στην βενζίνη το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα στο μείγμα του υγραερίου. Θέλει λάπτοπ επάνω και ρύθμιση των trims του ψεκασμού των μπεκ στις χαμηλές στροφές. 

Αν τυχόν το είχες και στην βενζίνη θα σου έλεγα μήπως για κάποιο λόγο πείραξαν πεταλούδα (για καθαρισμό π.χ) και δεν την σεταραν μετά. (Βασικά δεν θυμάμαι, έχεις ηλεκτρική πεταλούδα ή ντιζα?) Μετά μπορεί να δεις για έλεγχο μπουζί. Έχω δει φωστήρας εγκαταστάτη να βάζει μπουζί "υγραερίου" γιατί είναι πιο ψυχρό ΑΜΕΣΩΣ μετά την εγκατάσταση και το αυτοκίνητο έσβηνε. Το πρόβλημα λύθηκε όταν το αμάξι κινήθηκε για καμιά 50-70αρια χιλιόμετρα με αυτά τα μπουζί σε βενζίνη όμως, και όταν τα διάβασε σωστά ο εγκέφαλος τότε γύρισε σε αέριο. Το σβήσιμο (όχι βέβαια δια μαγείας...η μαγεία δεν έχει θέση εδώ!) εξαφανίστηκε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, teachertza είπε

Καλησπέρα. 

Ολοκληρωθηκε η εγκατασταση στο πόλο με σύστημα της λοβατο από ένα μαγαζί που έχουν βάλει 2-3 γνωστοί μου στα γλυκά νερά.

γενικα πάει καλά.

μου έχει σβήσει δυο φορές όταν βάζω νεκρό και φρέναρω σε φανάρι. Σβήνει τόσο αθόρυβα που δεν το καταλαβαίνω καν. Θ το δω πως πάει και αν είναι πάω πίσω για έλεγχο. Ελπίζω να μην έχει τέτοια θέματα...

Καλοταξιδο.

Εννοείται ότι θα το πας στα 1000 χιλιόμετρα όταν συμπληρώσεις.

Τώρα στην αρχή να παρακολουθείς τη στάθμη Παραφλου με κρύο κινητηρα και εάν μπορείς να το δουλεύεις με υψηλές ταχύτητες στο κιβώτιο ταχυτήτων (4η,5η ) για να διαμορφώσει τις τιμές ο εγκέφαλος με τέρμα γκάζι .

Δηλαδή ένα παράδειγμα βάλε 4η με 50-60 χλμ με a/c και πάτησε τέρμα το γκαζι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, teachertza είπε

Οδηγάω κανονικά.

παταω φρένο κατεβάζω ταχύτητες κτλ για να σταματήσω σε φανάρι.

με το που σταματήσω αντιλαμβάνομαι ότι το λαμπάκι της μπαταρίας είναι κόκκινο και οι στροφές στο 0.

ολα αυτά χωρίς κάποια προειδοποίηση. Πχ να σκορτσαρει λίγο η κάτι άλλο.

σε τυχαίες στιγμές δεν μπορώ δηλαδή να το επαναλάβω οργανωμένα.

Στη βενζίνη  σου κάνει το ίδιο;;;;;;

Ποιο polo είναι και ποιας χρονολογίας;;;;; Α τώρα το είδα που είναι του 2008 . Οπότε άκυρο.Πες μας αν το κάνει και στην βενζίνη.

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...