tyf Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 4 ώρες πριν, meletis_m είπε Στήν Ελλάδα όλα γίνονται αφού κανένας δέν τιμωρείται. Το σωστό είναι οτι δέν γίνεται η μεταφορά εγκατάστασης σε άλλο όχημα , και η δεξαμενη υγραερίου θέλει αλλαγή σε 10 χρόνια. φιλε μου στο ενημερωτικο που δινει ο τσοπελογιαννης λεει οτι με 150 ευρω μπορεις να το μεταφερεις σε αλλο αυτοκινητο. οχι να παρεις ενα παλιο και να το βαλεις. να παρεις αυτο που σου εχει τοποθετησει και να το βαλεις σε αλλο αυτοκινητο που αγορασες. ο νομος λεει για παλια μεταχειρισμενα σετ που δεν μπορει να σου βαλει καποιος στο αμαξι νομιμα. 1
konior198 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 17 λεπτά πριν, chsam είπε Το ποιο ειναι καλυτερο δεν ειναι ευκολο να σου πει καποιος γιατι και καθε μαρκα εχει διαφορα κιτ.Εγω περα απο αλλες παραμετρους διαλεξα lovato (c-obd II 1000euro λογω turbo κινητηρα ομως), γιατι εχει πολλα επισημα και συνεργαζομενα συνεργεια για υποστηριξη. Ηθελα να βαλω landirenzo omegas αλλα επειδη παιζει να μετακομισω κρητη και η landirezo ειχε εναν αντιπροσωπο μονο Ηρακλειο, πηγα σε lovato. Π.χ. αντιπροσωπος romano ειναι ο τσοπελογιαννης με οτι συνεπαγεται αυτο. Σωστά ναι.. Άρα καλύτερα να παραμείνω σε lovato που σκέφτηκα εξαρχής.. Γιατί και εμένα λίγο το θέμα με τα πολλά συνεργαζομενα καταστήματα με κάνει να νοιώθω ποιο άνετος.. Λόγω ότι ταξιδεύω συχνά και από ότι είδα έχει παντού...και από τι μου είπαν με κάποιο συριακο αριθμό του συστήματος η εγγύηση μου ισχυει παντού. 30 λεπτά πριν, meletis_m είπε Δές για Lovato , Aeb , EuropeGas , Stag . Prins νομίζω είναι πολύ ακριβό για το όχημα σου είναι η γνώμη μου Και εγώ το ίδιο πιστεύω.. Απλά το συζήτησα λόγω του ότι έχω σκοπό να κρατήσω αρκετά το αμάξι ακόμα.. Αν δεν κάνω λάθος όμως η AEB δεν έχει ολόκληρο κιτ αλλά είναι άλλος πνεύμονας αλλά μπέκ και μόνο ο εγκέφαλος είναι AEB. Δεν ξέρω σίγουρα κατά πόσο ισχύει.
chsam Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 9 λεπτά πριν, konior198 είπε Λόγω ότι ταξιδεύω συχνά και από ότι είδα έχει παντού...και από τι μου είπαν με κάποιο συριακο αριθμό του συστήματος η εγγύηση μου ισχυει παντού. Και μονο που λες για ταξιδια, ειναι μονοδρομος η lovato εκτος κ αν υπαρχει κ αλλη εταιρεια με τοσους πολλους αντιπροσωπους/συνεργεια. Ναι ισχυει αυτο με τον σειριακο, το επιβεβαιωσα μετα απο επικοινωνια με την lovato.
konior198 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 26 λεπτά πριν, chsam είπε Και μονο που λες για ταξιδια, ειναι μονοδρομος η lovato εκτος κ αν υπαρχει κ αλλη εταιρεια με τοσους πολλους αντιπροσωπους/συνεργεια. Ναι ισχυει αυτο με τον σειριακο, το επιβεβαιωσα μετα απο επικοινωνια με την lovato. Γενικά είσαι ικανοποιημένος με την επιλογή σου? Οικονομία? Συμπεριφορά του οχήματος σου? Κάποιο έστω και μικρό προβληματάκι στον καιρό που το έχεις? Γιατί γραφοντε πολλά του τύπου:η lovato έχει μείνει πίσω σχετικά με άλλους εγκεφάλους άλλων εταιριών.
chsam Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 59 λεπτά πριν, konior198 είπε Γενικά είσαι ικανοποιημένος με την επιλογή σου? Οικονομία? Συμπεριφορά του οχήματος σου? Κάποιο έστω και μικρό προβληματάκι στον καιρό που το έχεις? Γιατί γραφοντε πολλά του τύπου:η lovato έχει μείνει πίσω σχετικά με άλλους εγκεφάλους άλλων εταιριών. Ειμαι πολυ κανοποιημενος.Δεν εχω κανει πολλα χιλιομετρα (οπως πιστευα οτι θα κανω) απο τελη αυγουστου που το εβαλα και αρκετες διαδρομες ηταν πολυ κοντινες, ετσι δεν προλαβαινε να γυρισει σε υγραεριο.Σκεψου με το πρωτο γεμισμα 24ευρω υγραεριο και 10 ευρω βενζινη εκανα καπου 340χλμ. Το οχημα μου ειναι απο τα πολυ συμβατα και συνεργασιμα με lpg (ειδικα ιταλικα) αφου ειναι fiat bravo tjet. Τωρα για τους εγκεφαλους δεν ειμαι ο πιο ειδικος, αλλα δε νομιζω να τιθεται τοσο θεμα παλαιοτητας αφου με απαραιτητες αναβαθμισεις ειναι οκ.Δεν ειναι κ οπως οι cpu που σε αναγκαζουν να αναβαθμιζεις καθε χρονο ξερω γω. 1
konior198 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, chsam είπε Ειμαι πολυ κανοποιημενος.Δεν εχω κανει πολλα χιλιομετρα (οπως πιστευα οτι θα κανω) απο τελη αυγουστου που το εβαλα και αρκετες διαδρομες ηταν πολυ κοντινες, ετσι δεν προλαβαινε να γυρισει σε υγραεριο.Σκεψου με το πρωτο γεμισμα 24ευρω υγραεριο και 10 ευρω βενζινη εκανα καπου 340χλμ. Το οχημα μου ειναι απο τα πολυ συμβατα και συνεργασιμα με lpg (ειδικα ιταλικα) αφου ειναι fiat bravo tjet. Τωρα για τους εγκεφαλους δεν ειμαι ο πιο ειδικος, αλλα δε νομιζω να τιθεται τοσο θεμα παλαιοτητας αφου με απαραιτητες αναβαθμισεις ειναι οκ.Δεν ειναι κ οπως οι cpu που σε αναγκαζουν να αναβαθμιζεις καθε χρονο ξερω γω. Σου εύχομαι πολλά και Απροβληματιστο χιλιόμετρα... 1
definitio Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Στις 26/3/2019 στις 7:15 ΜΜ, panoskatos είπε Σίγουρα μακροπρόθεσμα συμφέρει. Αλλιώς είναι να βάζεις καύσιμο με 1.50€ και αλλιώς με 0.90 (Βάζω στο κουτουρού παραπάνω τιμή λόγο +κατανάλωσης/100χλμ) . Εγώ διαβάζω το συγκεκριμένο θέμα εγκυκλοπαιδικα, δεν έχω lpg ούτε έχω σκοπό να βάλω. αν είσαι βόρεια ελλάδα εντός/κοντά στη Θεσσαλονίκη, περισσότερο συμφέρει μια βόλτα μέχρι τη Γευγελή και γέμισμα ντεπόζιτου με 1€/λίτρο (60-66 δηνάρια). Πώς στο καλό είναι τόσο φθηνή η βενζίνη εκεί;
chsam Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 56 λεπτά πριν, definitio είπε αν είσαι βόρεια ελλάδα εντός/κοντά στη Θεσσαλονίκη, περισσότερο συμφέρει μια βόλτα μέχρι τη Γευγελή και γέμισμα ντεπόζιτου με 1€/λίτρο (60-66 δηνάρια). Πώς στο καλό είναι τόσο φθηνή η βενζίνη εκεί; Δε νομιζω να συμφερει εναν θεσσαλονικιο να κανει 180 χλμ πηγαινε ελα για να γεμισει με 1ευρω αντι υγραεριου....Αυτο βολευει τους κατοικους των κοντινων περιοχων του Κιλκις οπως και το ιδιο κανουν στις κοντινες περιοχες των Σερρων με την βουλγαρια. Η τιμη της βενζινης οφειλεται οτι οι φοροι εκει ειναι πολυ χαμηλοτεροι, ενω στην Ελλαδαρα μας παρε παραδειγμα "Σημειώνεται ότι η τελική τιμή λιανικής διαμορφώνεται από την τιμή διυλιστηρίου κατά 31,05%, από τους φόρους, σταθερούς και μεταβλητούς, κατά 63,21% και από τα εκτιμώμενα περιθώρια των εταιριών εμπορίας, των μεταφορέων υγρών καυσίμων και των πρατηρίων κατά 5,73%."
panoskatos Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 4 ώρες πριν, definitio είπε αν είσαι βόρεια ελλάδα εντός/κοντά στη Θεσσαλονίκη, περισσότερο συμφέρει μια βόλτα μέχρι τη Γευγελή και γέμισμα ντεπόζιτου με 1€/λίτρο (60-66 δηνάρια). Πώς στο καλό είναι τόσο φθηνή η βενζίνη εκεί; Εδώ η βενζίνη είναι ακόμα πιο φθηνή! Το νταβατζιλίκι με τις κρατήσεις και φόρους του κράτους την μετατρέπουν σε ακριβή. Όταν δίνεις 10 € σ ένα βενζινάδικο αγοράζεις 3€ καύσιμα και δίνεις και 7€ στον νταβατζή!
teddy71 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Και για τους κατοίκους των Σκοπίων και της Βουλγαρίας η βενζίνη είναι ακριβή αν αναλογιστής ότι οι μισθοί τους είναι 250+300€. Αν και εκεί είχαν παρόμοιους με την Ελλάδα μισθούς σίγουρα οι τιμές στα καύσιμα θα ήταν ίδιες ή και παραπάνω ακόμη καν ειδικότερα ζτα Σκόπια οπου όλη τη βενζίνη τους την εισάγουν καθως δεν έχουν δυιλιστηρια.
zio10 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 9/4/2019 στις 8:35 ΜΜ, chsam είπε Ειμαι πολυ κανοποιημενος.Δεν εχω κανει πολλα χιλιομετρα (οπως πιστευα οτι θα κανω) απο τελη αυγουστου που το εβαλα και αρκετες διαδρομες ηταν πολυ κοντινες, ετσι δεν προλαβαινε να γυρισει σε υγραεριο.Σκεψου με το πρωτο γεμισμα 24ευρω υγραεριο και 10 ευρω βενζινη εκανα καπου 340χλμ. Το οχημα μου ειναι απο τα πολυ συμβατα και συνεργασιμα με lpg (ειδικα ιταλικα) αφου ειναι fiat bravo tjet. Τωρα για τους εγκεφαλους δεν ειμαι ο πιο ειδικος, αλλα δε νομιζω να τιθεται τοσο θεμα παλαιοτητας αφου με απαραιτητες αναβαθμισεις ειναι οκ.Δεν ειναι κ οπως οι cpu που σε αναγκαζουν να αναβαθμιζεις καθε χρονο ξερω γω. Καλησπέρα, ποιο tjet έχεις και πόσο σου πήγε η εγκατάσταση του συστήματος; Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από zio10
chsam Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 4 λεπτά πριν, zio10 είπε Καλησπέρα, ποιο tjet σε σχέση έχεις και πόσο σου πήγε η εγκατάσταση του συστήματος; Ειναι με τα 120hp και βγηκε 1000 ευρω σε 12 ατοκες με πιστωτικη για το lovato c-obd II.Στην τιμη περιλαμβανονταν και το κτεο και η εκδοση νεας αδειας (αυτοι μου τα εκαναν, εγω δεν πηγα πουθενα) καθως κ ενα αμαξακι για να πηγαινω στην δουλεια τις δυο μερες που το ειχαν.Δεν ξερω αν υπαρχει θεμα που το αναφερω, αλλα το καταστημα ηταν το ecokinisi Ηλιουπολη,Αττικη. 1 1
vectorone Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Κατοχος Civic EJ6 (coupe) 1998. D16Υ7 κινητηρας, μονο εξατμιση απο καταλυτη μεχρι πισω και ελευθερο φιλτρο. Μπουζι αλλαξα σε πλατινες (τα βρηκα σε καλη τιμη μαζι με σετ μπλε μπουζοκαλωδια NGK), αλλα με βαση αρκετα ξενα forum και 2 μαστορια που ξερω (αλλα που δυστυχως δεν φτιαχνουν Stag), θα μπορουσα να αφησω πανω τα μαμα μπουζι και απλα να τα αλλαζω πιο συχνα απο οτι προβλεπεται. Στο οχημα, μπηκε συστημα Stag (δεν εχω ευκαιρο το μοντελο, μπορω να το δω αυριο καποια στιγμη αν ενδιαφερεται καποιος) σε γνωστο καταστημα της υγραεριοκινησης, απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη. Σε γενικες γραμμες, η εγκατασταση ειναι ΟΚ, με το σημειο πληρωσης διπλα στο της βενζινης (δεν εχει τρυπα στο προφυλακτηρα δηλαδη), σωληνωσεις οκ, με 2 αρνητικα: η καλωδιωση δεν φαινεται και πολυ "σοϊ" και το μεγαλυτερο σφαλμα της εγκαταστασης, το οποιο εαν ημουν εγω ο αρχικος πελατης δεν υπηρχε περιπτωση να γινει (μαλλον ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν στον κοσμο του), ειναι η εγκατασταση του εγκεφαλου του αεριου. Τον εχουν εγκαταστησει στο φτερο, μπροστα ακριβως απο τη σωληνα της εισαγωγης αερα, με αποτελεσμα να εμποδιζει την ηδη δυσκολη ληψη αερα. Επισης, μια φορα μου ετυχε, που δεν διαβαζε σωστα τη σταθμη, πηγα στον εγκαταστατη και το σενιαρε. Με γεματη δεξαμενη (36 λιτρα περιπου) βγαζω 350-360χμ εντος πολεως, με νορμαλ και οχι συντηρητικη οδηγηση. Με πολυ συντηρητικη οδηγηση εχω δει και 410χμ. αυτο βεβαια πριν το πρωτο σερβις, οπου κατι πειραξαν στις ρυθμισεις των μειγματων μαλλον και εχει ελαφρως ανεβασμενη καταναλωση (της ταξεως των -10/15χμ ανα ρεζερβουαρ). Μεγαλη υποθεση για την τσεπη το υγραεριο, αλλα εαν (φτου-φτου) παθει κατι το μοτερ και παω σε μετατροπη Β16/18 δεν προκειται να σκασω 600-700€ για καινουργιο συστημα... Φιλος με βελτιωμενο Octavia GT 193, με 245 αλογα τροχο, εβαλε BRC πριν εναν χρονο καπου στο Χαϊδαρι και περαν κατι μικρορυθμισεων που χρειαστηκαν να γινουν μετα την εγκατασταση, κυκλοφορει αφοβα και μεχρι στιγμης απροβληματιστα. Βεβαια οτι και αν του προκυψει, θα φανει μακροπροθεσμα... Εμενα το συστημα ειναι πανω απο τα τελη του 2016. Για το καταστημα που εγινε η τοποθετηση, θα μπορουσα να συνταξω ξεχωριστη εκθεση, αλλα δεν θελω να επεκταθω δημοσια γιατι δεν κερδιζει κανεις κατι. Θα πω απλα οτι, δυστυχως μαλλον λογω της εποχης και της πιεσης στον εργατικο τομεα, υπαλληλοι, υπαλληλοι-μαστορες και τεχνικοι βλεπουν τον πελατη του οποιου το αυτοκινητο φτιαχνουν, σαν πορτοφολι και τιποτα αλλο. Και να το κανεις αυτο, οκ το καταλαβαινω, αλλα τουλαχιστον τα λεφτα που πληρωνεσαι να ανταποκρινονται στις υπηρεσιες που παρεχεις... Τελως παντων, επειδη πλησιαζει το σερβις και περαν της παραπανω παραγραφου, το συνεργειο αυτο βρισκεται στα 40χμ απο το σπιτι μου (πηγαινε-ελα), ειμαι σε αναζητηση καποιου συνεργειου το οποιο διαθετει τα απαραιτητα εργαλεια για την διαγνωση και ρυθμιση των συστηματων Stag, κατα προτιμηση εντος Πειραιως και γυρω περιοχων. Αν κανεις σας εχει κατι στα υποψιν, αλλα ακομα και ας μην ειναι διπλα μου, ας κανει ενα ποστ και εαν θεωρειται διαφημιση να γινει δημοσια, ας μου στειλει ενα pm. Προβλημα με την εγκατασταση, σαν εγκατασταση δεν νοειται. Αλλα ολη η μαγεια ειναι η ρυθμιση. Αν καποιος λοιπον εχει καποιο μαγαζι ή καποιο μαστορα στα υποψιν, ριχτε μια φωνη. 1
xgol Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Σε merc kompressor c200 εχει βάλει καποιος καποιο κιτ? Προτείνετε καποια μαρκα ως πιο αξιόπιστη? Υ.Γ. Εχω κοντα μου πρατηριο cng. Μηπως ειναι προτιμοτερο καποιο κιτ cng?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα