Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Μιας και μιλάμε για υγραέριο, υπάρχουν πολύ λίγοι αξιόπιστοι εγκαταστάτες ανά την επικράτεια. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν γύρω μας κινητές βόμβες από παράτυπες εγκαταστάσεις.

Κι επειδή αρκετοί γκασμάδες (κατά τα ελληνικά πρότυπα) βλέπουν το δάχτυλο και και όχι το πρόβλημα, το ότι μιλάμε για το υγραέριο εδώ και λέμε για την επικινδυνότητά του, οφείλεται στο ότι ΘΕΜΑ αναφέρεται στην ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ. Δεν οφείλεται σε καμία κάψα, όπως ανέφερε κάποιος. Σε άλλα θέματα, συζητάμε για άλλα πράγματα.

Κώστα στο είπα και στο άλλο θέμα, γράφεις πράγματα που έχουν βάση, αλλά διακρίνω μια τάση να είσαι υπερβολικός. Αν ήταν όλα τα αυτοκίνητα με υγραέριο να έχουν τόσο χοντρό πρόβλημα, εδώ και μια δεκαετία που έχουν μπει οι μετατροπές υγραερίου στην Ελλάδα και μια 5ετία που έχει γίνει χαμός, θα γινόταν της κακομοίρας από ατυχήματα, φωτιές και εκρήξεις στους ελληνικούς δρόμους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, kostasgr78 είπε

Κλασικός ελληνάρας με το κιλό σε αυτή τη χώρα. Κάποιος αναφέρεται σε προδιαγραφές και αποκλειστικά στο θέμα συζήτησης, κι αυτός απαντάει κάνοντας προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Έχεις κάνει πάλι τέτοιες αναφορές παραπίσω στη συζήτηση και τις έχω αγνοήσει.

Να με συγχωρείς, δεν γνώριζα ότι οι "γκασμάδες" παραπέμπουν σε κάποια προδιαγραφή. Ανακαλώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jp77s είπε

Να με συγχωρείς, δεν γνώριζα ότι οι "γκασμάδες" παραπέμπουν σε κάποια προδιαγραφή. Ανακαλώ...

Δεν αναφέρθηκα σε κανέναν επί προσωπικού, αναφέρθηκα σε αυτούς που δεν συζητούν το πρόβλημα που θέτει κάποιος, αλλά ψάχνουν να δουν ποιός το λέει. Αυτό είναι κατεξοχήν ελληνικό χαρακτηριστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Δεν αναφέρθηκα σε κανέναν επί προσωπικού, αναφέρθηκα σε αυτούς που δεν συζητούν το πρόβλημα που θέτει κάποιος, αλλά ψάχνουν να δουν ποιός το λέει. Αυτό είναι κατεξοχήν ελληνικό χαρακτηριστικό.

Μην ξαναλέμε τα ίδια. Μας είπες ότι είναι επικίνδυνο το lpg και από εκεί και πέρα μας άφησες να ψάχνουμε γωνία στο δεκάρικο. Δεν βλέπω να γίνεται επί της ουσίας συζήτηση και αυτό το έθιξαν ουκ ολίγοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Κώστα στο είπα και στο άλλο θέμα, γράφεις πράγματα που έχουν βάση, αλλά διακρίνω μια τάση να είσαι υπερβολικός. Αν ήταν όλα τα αυτοκίνητα με υγραέριο να έχουν τόσο χοντρό πρόβλημα, εδώ και μια δεκαετία που έχουν μπει οι μετατροπές υγραερίου στην Ελλάδα και μια 5ετία που έχει γίνει χαμός, θα γινόταν της κακομοίρας από ατυχήματα, φωτιές και εκρήξεις στους ελληνικούς δρόμους!

Όταν σχεδιάζουμε συστήματα ασφαλείας και προδιαγραφές ως κοινωνίες, δεν το κάνουμε με γνώμονα να μην έχουμε εκατομμύρια νεκρούς αλλά με γνώμονα να ελαχιστοποιήσουμε ακόμα και στο μηδέν τις απώλειες.

Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή έχουμε εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς στο δρόμο, λόγω μη τήρησης προδιαγραφών και υπάρχουν και νεκροί και από υγραέριο, δεν χρειάζεται να το πουν στις ειδήσεις.

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που έχω συναντήσει που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στο να ζουν κάποιοι άλλοι ασφαλείς.

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Δεν αναφέρθηκα σε κανέναν επί προσωπικού, αναφέρθηκα σε αυτούς που δεν συζητούν το πρόβλημα που θέτει κάποιος, αλλά ψάχνουν να δουν ποιός το λέει. Αυτό είναι κατεξοχήν ελληνικό χαρακτηριστικό.

Είπες ότι είσαι τεχνικός ασφαλείας και σου ζήτησαν οι περισσότεροι να στοιχειοθετήσεις τους κινδύνους που επικαλείσαι. Δεν θα ψάξουμε ποιός το λέει? Σε γνωρίζουμε προσωπικά δηλαδή? Πως ξέρουμε ότι δεν είσαι ο περιπτεράς της γειτονιάς που μας λέει ιστορίες με αγρίους. Το ότι σου ζήτησαν τόσοι άνθρωποι να πεις πιο αναλυτικά αυτό που εννοείς και εσύ αναλώνεσαι στο να μιλάς για την παραγωγή του lpg, για την χημική του σύσταση και τις ιδιότητές του και για την αξία της επιστημονικής έρευνας, δεν το βρίσκεις  (λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν βρίσκεσαι σε επιστημονικό συνέδριο, αλλά σε forum) λίγο ανώφελο? 

Επεξ/σία από jp77s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι πες σε εμάς τους γκαμσμαδες που οδηγούμε τις κινητές βόμβες τι πρέπει να προσέξουμε, να παω στον εγκατάστατη μου και να το κάνω σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, tempes είπε

Και πάλι πες σε εμάς τους γκαμσμαδες που οδηγούμε τις κινητές βόμβες τι πρέπει να προσέξουμε, να παω στον εγκατάστατη μου και να το κάνω σωστά.

Η γενίκευση μερικών είναι ακριβώς αυτό που λέω για το ελληνικό χαρακτηριστικό περί εστίασης στο δάχτυλο και όχι στο πρόβλημα.

Υπάρχουν λίγα οχήματα με μετατροπή υγραερίου που έχουν τηρήσει στο ακέραιο τις προδιαγραφές. Δυστυχώς οι περισσότεροι εγκαταστάτες δεν θα παραδεχθούν τα παράτυπα που έκαναν.

Αξιόπιστος έλεγχος μπορεί να γίνει μόνο από τους λίγους καλούς εγκαταστάτες και από λίγα ΙΚΤΕΟ, τα οποία δεν θα έχουν κίνητρο εκείνη τη στιγμή να σου «περάσουν» το όχημα ως «προβλεπόμενο».

Αν κάποιος δεν μπορεί να φύγει από αυτή την επιλογή υγραεριοκίνητου στην παρούσα φάση, θα πρότεινα τουλάχιστον κάποια μέτρα πρόληψης, π.χ. ποτέ σε κλειστό πάρκινγκ ή γκαράζ. Πιο συχνός έλεγχος από ειδικούς και ειδικά για την κατάσταση των δεξαμενών και σίγουρα με τίποτα μη πέταμα δεξαμενών μετά τα 10 χρόνια.

 

1 λεπτό πριν, tsiro7 είπε

Τι νεκρούς έχουμε από υγραέριο? Είχαμε τροχαίο και έκρηξη δεξαμενής lpg? Για πες. 

Έχουμε νεκρούς από διαρροή, τόσο σε μετατροπής όσο και σε εργοστασιακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Όταν σχεδιάζουμε συστήματα ασφαλείας και προδιαγραφές ως κοινωνίες, δεν το κάνουμε με γνώμονα να μην έχουμε εκατομμύρια νεκρούς αλλά με γνώμονα να ελαχιστοποιήσουμε ακόμα και στο μηδέν τις απώλειες. 

Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή έχουμε εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς στο δρόμο, λόγω μη τήρησης προδιαγραφών και υπάρχουν και νεκροί και από υγραέριο, δεν χρειάζεται να το πουν στις ειδήσεις. 

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που έχω συναντήσει που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στο να ζουν κάποιοι άλλοι ασφαλείς. 

Οι εκατοντάδες νεκροί είναι από την άθλια κατάσταση των ελληνικών δρόμων και από το άδειο κεφάλι μερικών οδηγών, οι οποίοι νομίζουν ότι είναι Σουμάχερ! Το καύσιμο άντε να ευθύνεται στο 1%ο των δυστυχημάτων!

Κατά τα άλλα, συμφωνώ και σέβομαι απεριόριστα όσους έχουν ταχθεί να υπηρετούν την ασφάλεια των συμπολιτών τους, με κίνδυνο πολλές φορές της δικής τους!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηγή? Κάτω από ποιες συνθήκες έγινε αυτό? Μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες ? Τι λάθη είχαν γίνει και φτάσαμε σε αυτό το τραγικό γεγονός? Βρέθηκαν οι υπαίτιοι? Τιμωρήθηκαν? 

Επεξ/σία από tsiro7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν πραγματογνωμοσύνες που αποτελούν προσωπικά δεδομένα, όπως σε όλα τα ατυχήματα. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να αποδειχθεί η υπαιτιότητα του τεχνικού, ανάλογα με το πόσο καιρός έχει περάσει ή αν κάποιος την «σκαπουλάρει» αναφέροντας «δεν γνωρίζω τί μετατροπές έγιναν από άλλον» και άλλα τέτοια γνωστά.

Θα προσθέσω σε όσα έχουμε πει και το εξής: ο έλληνας καταναλωτής έχει τη μικρότερη αστική κάλυψη σε περιπτώσεις λαθών από συνεργεία. Απέχουμε μίλια από την κάλυψη που έχει ο μέσος ευρωπαίος πολίτης σε περιπτώσεις ακόμα και μετατροπών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tsiro7 είπε

Δλδ έχουμε νεκρούς από υγραέριο αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ, γιατί οι πραγματογνωμοσυνες είναι προσωπικά δεδομένα. 

Ακριβώς, όπως έχουμε νεκρούς από πολλά άλλα γύρω μας και δεν το μαθαίνουμε ποτέ.

21 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Οι εκατοντάδες νεκροί είναι από την άθλια κατάσταση των ελληνικών δρόμων και από το άδειο κεφάλι μερικών οδηγών, οι οποίοι νομίζουν ότι είναι Σουμάχερ! Το καύσιμο άντε να ευθύνεται στο 1%ο των δυστυχημάτων!

Κατά τα άλλα, συμφωνώ και σέβομαι απεριόριστα όσους έχουν ταχθεί να υπηρετούν την ασφάλεια των συμπολιτών τους, με κίνδυνο πολλές φορές της δικής τους!

Σίγουρα οι περισσότεροι νεκροί είναι από κατάσταση δρόμων και λάθη οδηγών. Συχνά όμως, σε κάποιες περιπτώσεις αυτός είναι ο γενικός λόγος, και στην πορεία μπορεί να ανακαλυφθεί ότι υπήρξαν και μη ορθές συμπεριφορές μηχανολογικών στοιχείων, π.χ. λόγω έλλειψης συντήρησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...