Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, harris231 είπε

Το γύρισα σε yaris cross μπας και ησυχάσω...

παίρνει υγραέριο πάντως 😛

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

μολις εβγαλα το duster απο τη λιστα μου

κακώς , δεν υπάρχει μοντέλο που να μην έχει αναφέρει κάποιος πρόβλημα , αν το πας έτσι ούτε ποδήλατο δε θα πάρεις .

μπες σε κανα group στο fb , εκεί φαίνονται κατασκευαστικά ελαττώματα

  • Haha 1
  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, korakios είπε

κακώς , δεν υπάρχει μοντέλο που να μην έχει αναφέρει κάποιος πρόβλημα , αν το πας έτσι ούτε ποδήλατο δε θα πάρεις .

ειχα ξαναδιαβασει για θεματα με τον eco-g. απλα οχι τοσα πολλα.

μεταξυ μας, αν ειναι να παω σε αεριο θα πηγαινα σε πολυ φθηνοτερο οχημα και αεριο εγκατασταση οπως εχω κανει ηδη. απλα το κοιτουσα μιας που μου αρεσει το σκαρι του duster και δεν υπαρχει πετρελαιο. 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, harris231 είπε

Όταν το διάλεξα, το επέλεξα με βάση το αέριο και τους χώρους συνδυαστικά με τη χαμηλή τιμή. Το πήρα το 2021 15.800 τελική τιμή. Τώρα έχει πάει στο Θεό η τιμή. Αν είναι δυνατόν. Προτίμησα λοιπόν πλέον να πάω σε κάτι επώνυμο και δοκιμασμένο ας είναι και μικρότερο. Μόνο για διακοπές που γεμίζω φουλ τον χώρο αποσκευών με 2 παιδιά. Σκέψου πως την τελευταία φορά που με άφησε ήταν (γιατί άραγε...) τα Χριστούγεννα φέτος στις 23 του μηνός. Μου έδωσε το αφεντικό μου το παλιό δικό του RAV4 με 320.000 χλμ και πραγματικά το αυτοκίνητο αν και παμπάλαιο κεντούσε στο δρόμο. Έπαθα πλάκα τόσο με την οδήγηση όσο και με το ότι το είχα για 15 ημέρες και πραγματικά δεν είχα ούτε κιχ ούτε άγχος για το αν θα πάρει μπρος ή για το αν θα μπορέσω να φτάσω εκεί που πάω. Τώρα μου έχουν δώσει από την αντιπροσωπεία όσο περιμένω να έρθει ένα απλό Yaris και όντως ηρέμησε το κεφάλι μου. 

Να σημειώσω πως ότι λέω αναφέρομαι μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο και μόνο αυτό. Δεν έχω γνώμες για άλλο αυτοκίνητο ούτε συμπαρασύρω όλη την κατηγορία Duster. Απλά αναφέρω τι προβλήματα είχα εγώ και πως πλέον φοβόμουν πως εκτός εγγύησης θα συνέχιζαν οι βλάβες με τη διαφορά πως θα τις πλήρωνα πλέον εγώ. Δεν γίνεται να χαλάει το δυναμό μέσα σε 4 μήνες 2 φορές και καπάκι η μίζα. Κάτι βρωμάει και δεν ήθελα να το ανακαλύψω εγώ. 

 

Τα dacia και δη duster ειναι απο τα πιο ανθεκτικα μοντελα που υπαρχουν. Θα ητανε καλο να τα αναφερεις ολα αυτα και στο φορουμ - λεσχη σχετικα με dacia, οπως και να εστελνες ενα μηνυμα email στην εδρα στην Ευρώπη και στην αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.

Ειναι σοβαρες βλαβες ολες αυτες για αμάξι που δεν το ειχες καλα καλα τετραετια.

23 ώρες πριν, papoys1 είπε

Και γω θα πω μακριά από ηλεκτρικό

Ορθον.

Η μετατροπη σε υγραεριο αφορα και νεα μοντελα. Ειναι γνωστο οτι μετατρεπονται σε υγραεριο και μεικτα (αποκαλουμενα υβριδικα) καθιστωντας τα εξαιρετικως οικονομικα και αυταρκη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Τα dacia και δη duster ειναι απο τα πιο ανθεκτικα μοντελα που υπαρχουν. Θα ητανε καλο να τα αναφερεις ολα αυτα και στο φορουμ - λεσχη σχετικα με dacia, οπως και να εστελνες ενα μηνυμα email στην εδρα στην Ευρώπη και στην αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.

 

Αυτά περί ανθεκτικότητας τα γνωρίζω αλλά ισχύει για τα μοντέλα με τον πετρελαιοκινητήρα, όχι για το αέριο. Όταν το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για τις επιδιορθώσεις, γεμάτο ήταν από τα αερίου. Βγάζουν βλάβες γενικότερα αλλά αυτό το πράγμα με το δικό μου είναι απίστευτο. 

Αυτό που λες για το email. Ένα θα σου πω. Τη βάση του καθίσματος την άλλαξα 2 φορές. Και τις 2 μετά από 4 μήνες άρχισε να κουνιέται. Την τρίτη φορά που ΔΕΝ την άλλαξα τελικά (ξανάγινε μέσα στο τρίμηνο) μου είπαν πως ενώ το έστειλαν αίτημα στην μαμά εταιρεία, επειδή είχε γίνει ήδη 2 φορές αντικατάσταση, δεν μπορεί να περαστεί στην εγγύηση θεωρώντας πως εγώ έκανα τη ζημιά. Δεν μου το άλλαξαν τελικά ... τώρα ο πατέρας μου κάνει κούνια (και άρχισε τα κουφά...έλα βρε παλικάρι μου το έκανες ζήτημα...μιλάμε σαν κωπηλατικό μηχάνημα μπρος πίσω κάνει..) 

Επεξ/σία από harris231
Δημοσ.

Γι'αυτό θα ητανε καλλιστο να γράψεις και να τα αναφερεις ολα αυτα σε φορουμ dacia και επιστολη - email στην εδρα dacia και στις επισημες αντιπροσωπείες Dacia Ελλάδος.

Δημοσ.

Ήρθε η ώρα στο  Opel Corsa C για αντλία καυσίμου. 
Το αμάξι έχει 40.000 με υγραέριο. Στάθμη ποτέ κάτω 1/4 και αλλλαγή φίλτρου κάθε 10.000-15.000. 
Τα πρώτα σημάδια τα έδωσε σε πρωινή εκκίνηση που έπαιρνε με τη 2η μίζα , εώς όπου έπαιρνε δύσκολα και πάθαινε ατροφία και έσβηνε .
Το πρόβλημα δέ ηταν τόσο η αντλία καυσίμου ( είχε αλλαχτεί απο το προηγούμενο ήδη φάνηκε) αλλά το καπάκι αντλίας ρυθμιστής ( έχει καταργηθεί και από τήν Opel). Στήν ουσία δε κράταγε 3.5 bar πίεση , αλλά που μετρήθηκε ανέβαζε μέχρι 1.5 ειδικά στα τελευταία σημάδια . Μαζί αλλάχτηκαν και 2 σωληνάκια καυσίμου που είχαν εμφανή σημάδια φθοράς εσωτερικά.
Το αμάξι έχει ενεργοποιήμενο και μεικτό ψεκασμό .

Δέ μπορώ να πω οτι επειδεινώθηκε λόγω υγραερίου , αλλά μάλλον λόγω ηλικίας. Γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει μόνο το μοτέρ.

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, meletis_m είπε


Το αμάξι έχει ενεργοποιήμενο και μεικτό ψεκασμό .

Δέ μπορώ να πω οτι επειδεινώθηκε λόγω υγραερίου , αλλά μάλλον λόγω ηλικίας. Γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει μόνο το μοτέρ.

Καλά έκανες πολλοί αλάζουν μόνο μοτεράκι (και γω το είχα κάνει) πάνε σε φτηνιάρικο και δεν κρατάει σωστή πίεση. Αν πας σε μοτεράκι όχι σε Κινέζικο γιατί δεν δουλεύουν εκεί που λένε αλλά επώνυμο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Καλά έκανες πολλοί αλάζουν μόνο μοτεράκι (και γω το είχα κάνει) πάνε σε φτηνιάρικο και δεν κρατάει σωστή πίεση. Αν πας σε μοτεράκι όχι σε Κινέζικο γιατί δεν δουλεύουν εκεί που λένε αλλά επώνυμο.

Το θέμα δε ήταν τόσο η αντλία καυσίμου όσο το καπάκι ρυθμιστής πίεσης. Που πλέον έχει καταργηθεί . Γιατί είχε και αυτό θέμα . Σε Corsa C / Meriva A/ Tigra B φοράνε το ίδιο . Ευτυχώς βρέθηκε λύση όχι με μεταχειρισμένο (ήταν χειρότερα από αυτό που είχε ) .

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ήρθε η ώρα στο  Opel Corsa C για αντλία καυσίμου. 
Το αμάξι έχει 40.000 με υγραέριο. Στάθμη ποτέ κάτω 1/4 και αλλλαγή φίλτρου κάθε 10.000-15.000. 
Τα πρώτα σημάδια τα έδωσε σε πρωινή εκκίνηση που έπαιρνε με τη 2η μίζα , εώς όπου έπαιρνε δύσκολα και πάθαινε ατροφία και έσβηνε .
Το πρόβλημα δέ ηταν τόσο η αντλία καυσίμου ( είχε αλλαχτεί απο το προηγούμενο ήδη φάνηκε) αλλά το καπάκι αντλίας ρυθμιστής ( έχει καταργηθεί και από τήν Opel). Στήν ουσία δε κράταγε 3.5 bar πίεση , αλλά που μετρήθηκε ανέβαζε μέχρι 1.5 ειδικά στα τελευταία σημάδια . Μαζί αλλάχτηκαν και 2 σωληνάκια καυσίμου που είχαν εμφανή σημάδια φθοράς εσωτερικά.
Το αμάξι έχει ενεργοποιήμενο και μεικτό ψεκασμό .

Δέ μπορώ να πω οτι επειδεινώθηκε λόγω υγραερίου , αλλά μάλλον λόγω ηλικίας. Γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει μόνο το μοτέρ.

Από τη μέση και πάνω πρέπει να είναι πάντα γεμάτο το ρεζερβουάρ αλλιώς θα σου καίει αντλίες 

Δημοσ.

Όχι φίλε, αυτά είναι υπερβολές. Ποιος βενζινοκίνητος έχει μόνιμα πάνω από τη μέση το ρεζερβουάρ;

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, sakks80 είπε

Από τη μέση και πάνω πρέπει να είναι πάντα γεμάτο το ρεζερβουάρ αλλιώς θα σου καίει αντλίες 

3 αμάξια με υγραέριο έχουν περάσει .

Πάντα είχα πάνω από το ¼ ( ~12-15λτ) και τη ανανεώνα τακτικά. 

Πιο πιθανόν είναι η ηλικία ή ότι είχε αλλαχτεί μόνο και το μοτέρ , και ζοριστηκε τώρα από το ρυθμιστή πίεσης.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ήρθε η ώρα στο  Opel Corsa C για αντλία καυσίμου. 
Το αμάξι έχει 40.000 με υγραέριο. Στάθμη ποτέ κάτω 1/4 και αλλλαγή φίλτρου κάθε 10.000-15.000. 
Τα πρώτα σημάδια τα έδωσε σε πρωινή εκκίνηση που έπαιρνε με τη 2η μίζα , εώς όπου έπαιρνε δύσκολα και πάθαινε ατροφία και έσβηνε .
Το πρόβλημα δέ ηταν τόσο η αντλία καυσίμου ( είχε αλλαχτεί απο το προηγούμενο ήδη φάνηκε) αλλά το καπάκι αντλίας ρυθμιστής ( έχει καταργηθεί και από τήν Opel). Στήν ουσία δε κράταγε 3.5 bar πίεση , αλλά που μετρήθηκε ανέβαζε μέχρι 1.5 ειδικά στα τελευταία σημάδια . Μαζί αλλάχτηκαν και 2 σωληνάκια καυσίμου που είχαν εμφανή σημάδια φθοράς εσωτερικά.
Το αμάξι έχει ενεργοποιήμενο και μεικτό ψεκασμό .

Δέ μπορώ να πω οτι επειδεινώθηκε λόγω υγραερίου , αλλά μάλλον λόγω ηλικίας. Γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει μόνο το μοτέρ.

Η αντλία βενζίνης είναι ένα εξάρτημα το οποίο λειτουργεί ΠΆΝΤΑ ανεξάρτητα αν έχεις αέριο ή μόνο βενζίνη αυτοκίνητο άρα εννοείται ότι είχε έρθει η ώρα της χωρίς να φταίει το αέριο... 

Δημοσ.
Στις 28/1/2025 στις 1:40 ΜΜ, meletis_m είπε

3 αμάξια με υγραέριο έχουν περάσει .

Πάντα είχα πάνω από το ¼ ( ~12-15λτ) και τη ανανεώνα τακτικά. 

Πιο πιθανόν είναι η ηλικία ή ότι είχε αλλαχτεί μόνο και το μοτέρ , και ζοριστηκε τώρα από το ρυθμιστή πίεσης.

Σίγουρα έφταιγε το αέριο. 3 φορές άλλαξα αντλία. Το αμελουσα και το είχα μεταξύ τελευταίας γραμμής και ρεζέρβας πάντα για να βάζω πιο τακτικά βενζίνη να ανανεώται. Ο μηχανικός μου είπε ότι ήταν από αυτό γιατί με τελευταία γραμμή δεν ψύχεται επαρκώς η αντλία 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 29/1/2025 στις 6:30 ΜΜ, sakks80 είπε

Σίγουρα έφταιγε το αέριο. 3 φορές άλλαξα αντλία. Το αμελουσα και το είχα μεταξύ τελευταίας γραμμής και ρεζέρβας πάντα για να βάζω πιο τακτικά βενζίνη να ανανεώται. Ο μηχανικός μου είπε ότι ήταν από αυτό γιατί με τελευταία γραμμή δεν ψύχεται επαρκώς η αντλία 

Ολοι οι υγραεριοκίνητοι έχουμε αλλάξει αντλία τουλάχιστον μια φορά😛 Πάντα έχω βενζίνη κάπου στη μεση. Προσωπικά το αμελώ να γυρίσω βενζίνη κάπου κάπου , δεν έχω ψεκασμούς έτσι καλοκαίρι ειδικά καιω ελάχιστη έως καθόλου και δεν ανανεώνεται πιθανώς γιαυτό έχω αλλάξει δύο φορές μοτεράκι και μία ολόκληρη.Βέβαια μετά από 268.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 396.000 στο κοντερ ελάχιστα με απασχολεί αυτό. Και υγραέριο να μην είχα θα είχα αλλάξει τουλάχιστον μια φορά αντλία με τις βενζίνες που έχουμε στην Ελλάδα.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...