Προς το περιεχόμενο

Ιλιαδα 2: Η Επιστροφη (σε Dvd)


Omiros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Η σάτυρα υπάρχει από την αρχαιότητα. Ακριβώς αυτό είναι κι η Ιλιάδα 2.

Σχετικά με το πόσο καλή είναι αυτό είναι προφανώς υποκειμενικό.

 

Μπορεί να έχεις και δίκιο.

Μεχρι που φτάνει όμως?

Με μια διακωμώδηση της αγίας γραφής π.χ. δεν θα υπήρε πρόβλημα?

Δεν λέω ότι είναι το ίδιο αλλά ή έχουμε όρια ή δεν έχουμε.

Δημοσ.

Σχετικά με τη διακωμώδιση θρησκευτικών ζητημάτων υπάρχει συνήθως μια μεγαλύτερη ευαισθησία. Όπως επίσης με τη σάτυρα στοιχείων από κοινωνικές ομάδες που είναι άσχετες με το αντικείμενο που σατυρίουν (πχ πιθανόν να ενοχλούσε περισσότερο αν μουσουλμάνοι διακωμώδιζαν τον Χριστιανισμό ή αμερικάνοι τους αρχαίους Έλληνες).

 

Νομίζω ότι είναι δύσκολο και δεν έχει νόημα να βάλεις στη σάτυρα αυστηρά όρια. Στην τελική αν κάτι είναι υπερβολικό ή κακόγουστο είναι καταδικασμένο από μόνο του.

Δημοσ.
Μπορεί να έχεις και δίκιο.

Μεχρι που φτάνει όμως?

Με μια διακωμώδηση της αγίας γραφής π.χ. δεν θα υπήρε πρόβλημα?

Δεν λέω ότι είναι το ίδιο αλλά ή έχουμε όρια ή δεν έχουμε.

 

 

 

η σατυρα δεν εχει ορια....γνωμη μου τεσπα....κ η Ιλιαδα τα'σπασε,πρωτο ετος,φαγαμε ολο το χειμωνα να λεμε ατακες...

Δημοσ.

όρια στη σάτιρα δεν υπάρχουν, το θέμα είναι τι ορίζεται ως σάτιρα όμως

γιατί άλλο το βρώμικο, αθεόφοβο χιούμορ που έχει ένα νόημα και μια λογική από πίσω και άλλο το χαζοχαβαλετζίδικο φτηνό χιούμορ

Δημοσ.
Σχετικά με τη διακωμώδιση θρησκευτικών ζητημάτων υπάρχει συνήθως μια μεγαλύτερη ευαισθησία. Όπως επίσης με τη σάτυρα στοιχείων από κοινωνικές ομάδες που είναι άσχετες με το αντικείμενο που σατυρίουν (πχ πιθανόν να ενοχλούσε περισσότερο αν μουσουλμάνοι διακωμώδιζαν τον Χριστιανισμό ή αμερικάνοι τους αρχαίους Έλληνες).

 

Νομίζω ότι είναι δύσκολο και δεν έχει νόημα να βάλεις στη σάτυρα αυστηρά όρια. Στην τελική αν κάτι είναι υπερβολικό ή κακόγουστο είναι καταδικασμένο από μόνο του.

 

αυτο ακριβως,σωστος....)

Δημοσ.
όρια στη σάτιρα δεν υπάρχουν, το θέμα είναι τι ορίζεται ως σάτιρα όμως
τελικα οριζεται ή δεν οριζεται η σατιρα? :-D

σατιρα ερμηνεια :

(η) ουσ. έμμετρος ή πεζός λόγος που τονίζει και καυτηριάζει, με στοιχεία κυρίως κωμικά και παραμορφωτικά, ελαττώματα και ατέλειες

Κι εγω δεν πιστευω πως η σατιρα εχει ορια.

Αν μπαινει σε καλουπι τοτε δεν ειναι σατιρα(πιστευω).

Τωρα για το συγκεκριμενο θεμα,δεν ειναι σατιρα αφου δεν υπαρχει το 1ο σκελος της ερμηνειας της σατιρας έμμετρος ή πεζός λόγος που τονίζει και καυτηριάζει απλα μια διακωμωδηση ειανι, η οποια για μενα ηταν επιτυχημενη.

Δημοσ.
Δεν βλέπω κανένα συμπάθειο.

 

1.Το αν έχει βάση αυτό που λέω έχει να κάνει με το αν έκανα ορθογραφικό λάθος?

(εσύ δεν έχεις κάνει ποτέ?)

2.Ξέρεις αν εγώ την έχω διαβάσει?

3.Αν δεν την έχω διαβάσει, αυτό θα κρίνει αν είναι καλό αυτό το πράμα ή μήπως δεν θα είχα δικαίωμα να πω την γνώμη μου?

4.Επείδη αυτός που την διακωμώδησε την διάβασε ή είδε πως γράφεται είναι καλό αυτό που έκανε?

5.Από τις περιπέτειες του Ηλία μόνο το soundtrack ξέρω.

 

Εκτός από την εξυπνάδα δεν μας είπες την γνώμη σου.

 

Πάντως να ήταν και τίποτα καλό να το καταλάβω...

 

Σχολίασα επειδή μίλησες για τη βλακεία του Έλληνα και όχι του συγκεκριμένου δημιουργού. Ούτε εσένα ξέρω ούτε αυτόν που έφτιαξε το συγκεκριμένο πόνημα και δεν έχω ιδέα περί τίνος πρόκειται. Δεν αναφέρθηκα στην ποιότητά του. Προσωπικά λοιπόν, καθόλου δε με πειράζει να διακωμωδείται και ο Όμηρος και ο Χριστός και ο Βούδας.

 

Αν όμως εσύ κρίνεις ως βλάκα Έλληνα αυτόν που έφτιαξε την Ιλιάδα νο2 από το έργο του, γιατί εσύ να μην κριθείς από το κολοσσιαίο ορθογραφικό λάθος "Ηλιάδα", τη στιγμή μάλιστα που κατακεραυνώνεις αυτόν που τη διακωμωδεί; Κάποιος που δεν ξέρει ούτε καν την ορθογραφία του τίτλου ενός -πασίγνωστου- έργου περιμένει να πάρω στα σοβαρά την κριτική του;

Δημοσ.
Σχολίασα επειδή μίλησες για τη βλακεία του Έλληνα και όχι του συγκεκριμένου δημιουργού. Ούτε εσένα ξέρω ούτε αυτόν που έφτιαξε το συγκεκριμένο πόνημα και δεν έχω ιδέα περί τίνος πρόκειται. Δεν αναφέρθηκα στην ποιότητά του. Προσωπικά λοιπόν, καθόλου δε με πειράζει να διακωμωδείται και ο Όμηρος και ο Χριστός και ο Βούδας.

 

Οπότε αφού δεν έχεις πρόβλημα να διακωμωδείται οτιδήποτε δεν έχεις πρόβλημα και με αυτό.Θα μπορούσες λοιπόν να μας πεις αυτή σου την άποψη και όχι ευφυολογήματα.

 

(Χρησιμοποίησα την λέξη " Έλληνας",ατυχώς μάλλον γιατί η Ιλιαδα είναι κληρονομιά όλων των ανθρώπων, γιατί ο μέσος Έλληνας δεν θα είχε πρόβλημα να διακωμωδήσει την πολιτιστική του κληρονομιά αλλά θα τρόμαζε στην ιδέα της διακωμώδησης των ευαγγελίων.)

 

Αν όμως εσύ κρίνεις ως βλάκα Έλληνα αυτόν που έφτιαξε την Ιλιάδα νο2 από το έργο του, γιατί εσύ να μην κριθείς από το κολοσσιαίο ορθογραφικό λάθος "Ηλιάδα", τη στιγμή μάλιστα που κατακεραυνώνεις αυτόν που τη διακωμωδεί; Κάποιος που δεν ξέρει ούτε καν την ορθογραφία του τίτλου ενός -πασίγνωστου- έργου περιμένει να πάρω στα σοβαρά την κριτική του;

 

Γιατί να μην κριθώ με βάση το ορθογραφικό μου λάθος και γιατί ο δημιουργός να κριθεί από αυτό που έκανε? : Γιατί εγώ το έκανα καταλάθος ενώ αυτός εν γνώση του.

 

Νομίζω πως είσαι υπερβολικός, και μάλιστα κακοπροαίρετα υπερβολικός.

Αλλά αν θες να κρίνεις όλη μου την παιδεία και το σχόλιο μου από το ορθογραφικό λάθος, κρίνε έτσι.

 

 

Σχετικά με την σάτυρα, το σκέφτηκα:

Αν δεν βάζουμε όρια στην σάτυρα δεν πρέπει να βάζουμε καθόλου.Γιατί όσο ιερά είναι τα ευαγγέλια ή το κοράνι για κάποιον μπορεί να είναι η Ιλιάδα για κάποιον άλλον.

Υπο αυτό το σκεπτικό, δεν έχω πρόβλημα με την σάτυρα γιατί ότι είναι δυνατό και έχει αξία δεν θα σκιαστεί από καμία σάτυρα.Πράγματι.

 

Οπότε τελικά αυτό που έχω να πω γι αυτό το έργο, ως υποκειμενική άποψη πάντα, είναι ότι απλά είναι χαμηλού επιπέδου για να γελάνε παιδάκια δημοτικού.

Δημοσ.

vasbill, εαν εννοεις την αγγλικη version, η διαφορά ειναι στην γλώσσα κι εχει καποιες αλλαγες στους διαλόγους.

  • 1 χρόνο αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...