john2gr Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Αυτό που ξέραμε τόσο καιρό στην ουσία: PCGH:Did you develop your own engine for Splinter Cell: Conviction or did you license a technology? What were the reasons to do so? Ubisoft:Splinter Cell Conviction uses a custom engine called Lead based on the Unreal 2 engine. The engine has been fully customized to meet all the special requirements of a "Next Gen” iteration of the Splinter Cell genre. PCGH:You announced that you game will be developed for PC, Xbox 360. Will the game be a pure cross-platform product or will there be an optimized version for the PC? If there is a special built for the PC what technical feature can't be realized with the console version or in other words are there any features the PC is the ideal platform to develop for? Ubisoft:The lead platform is Xbox 360 and we are pushing it to the limit, we really want to give the players the best experience they can get out of it. The PC version is a port of the console version with the ability to boost the gaming experience furthermore with higher resolution, increased frame rate and many extra quality features. Also, we spent a lot of time working on the controls for PC, they have been tested by gamers and play testers and everyone agrees that the PC control scheme works very well. Obviously the controls are configurable to match everyone's taste and you can play the game with a keyboard / mouse or a gamepad, you choose the one that feels right for you. http://www.pcgameshardware.com/aid,706783/Splinter-Cell-Conviction-exclusive-interview-PC-version-is-a-console-port-with-extra-quality-features/News/
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Sorry κιόλας αλλα περίμενε κανεις κάτι διαφορετικό?
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Μέλος Moderators Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Αν είναι καλό port, θα εντυπωσιαστώ πάντως.
kostacurtas Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Splinter Cell: Conviction PC slips two weeks Ubisoft just slipped the PC version of Splinter Cell: Conviction from April 16 to April 30. The 360 version remains unaffected at April 16.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Μέλος Moderators Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 ... Τα καλά νέα συνεχίζονται βλέπω.
Skia11 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Μάλλον θα αλλάξουν το DRM στα πρότυπα του Assasins Creed 2...
TrouBLe Δημοσ. 12 Απριλίου 2010 Δημοσ. 12 Απριλίου 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eJlN9jdQFSc]http://www.youtube.com/watch?v=eJlN9jdQFSc[/ame] Το τραγούδι που παίζει στο trailer από πάνω... Στα πρώτα βιντεάκια του παιχνιδιού ο Sam είχε τα τριπλά googles ή μετά τα βάλανε;;;
activex Δημοσ. 12 Απριλίου 2010 Δημοσ. 12 Απριλίου 2010 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=zXXLGbWbS28[/ame] ---------- Προσθήκη στις 09:29 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:20 ---------- Δέν νομίζω ότι πρόκειται για τεχνικές βελτιώσεις στην ποιότητα.... ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!!!! Για διαβάστε ΕΔΩ.... http://game20.gr/news/ubi-new-security-system-4898/ Υπάρχει η τεχνογνωσία από το AC2... οπότε δε θα είναι ούτε καν ζήτημα χρόνου
greenmachine Δημοσ. 12 Απριλίου 2010 Δημοσ. 12 Απριλίου 2010 Παιχνιδάρα θα είναι, αλλα πολύ action το καναν ρε γαμώτο.. Ιδίως αυτό το Mark n' Execute, δε το βλέπω με καθόλου καλό μάτι. Πρακτικά σου αυτοματοποιεί τους stealth πυροβολισμούς, σωστά?? Που είναι τα παλιά καλά splinter cell, όπου μπορούσες να τερμτίσεις το game χωρίς να ανοίξεις ρουθούνι? Ιδίως το επικό sc:chaos theory δε νομίζω πως μπορεί να ξεπεραστεί ever
konsolakias Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Από replay value τι λέει ο τίτλος; Έχει πολλούς βαθμούς δυσκολία και ενδιαφέρον να το παίξεις ξανά, όπως το Metal Gear; Το coop είναι online; Συγκεντρωμένα video reviews υπάρχουν εδώ http://www.blog4games.gr
fearwhatnow Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Παιχνιδάρα θα είναι, αλλα πολύ action το καναν ρε γαμώτο.. Ιδίως αυτό το Mark n' Execute, δε το βλέπω με καθόλου καλό μάτι. Πρακτικά σου αυτοματοποιεί τους stealth πυροβολισμούς, σωστά??Που είναι τα παλιά καλά splinter cell, όπου μπορούσες να τερμτίσεις το game χωρίς να ανοίξεις ρουθούνι? Ιδίως το επικό sc:chaos theory δε νομίζω πως μπορεί να ξεπεραστεί ever Μπερδευτηκαν στο κουτι και δεν γραφουν "Ηλικιες 4-12".Ακομα ενα μυθικο παιχνιδι κατακρεουργηθηκε για να παιξουν 5 ωρες τα 8χρονα στις κονσολες για να βγουν βολτα οι γονεις τους..
6xXx6 Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Μπερδευτηκαν στο κουτι και δεν γραφουν "Ηλικιες 4-12".Ακομα ενα μυθικο παιχνιδι κατακρεουργηθηκε για να παιξουν 5 ωρες τα 8χρονα στις κονσολες για να βγουν βολτα οι γονεις τους.. το παιχνιδι ειναι καταπληκτικο το εχω τερματισει σε 360 μακραν το καλυτερο sp σε σεναριο και ηχο τωρα οσο αφορα το gameplay σιγουρα ειναι πολυ πιο action απο τα προηγουμενα αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι ειναι ενα ευκολο παιχνιδι ... θεωρω οτι το καταρακομα του sp ηταν το Double Agent Stealth Feature
john2gr Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Ubisoft Felt Splinter Cell Was Too Hardcore “Although Chaos Theory was an amazing game, I think the issue that Ubisoft identified was that, out of everybody that is attracted by the fantasy of playing Sam Fisher, when they actually get to play it, we lose a lot of people. Stealth, I think, has always been delivered as very hardcore gameplay." “… But Ubisoft obviously wanted to see if there was a way to please even more people, to get more people interested in the brand and the genre. That was the mandate and the challenge that we got - can we make stealth something that more people want to play, can we address the issues that people have with the genre. Θα το ξαναπώ. Πλέον έχουμε να κάνουμε με business που ο καθένας κοιτάει να βγάλει περισσότερα λεφτά κι όχι να προσφέρει κάτι εξαιρετικό για τους fans ή τους gamers. Γι' αυτό και δεν αξίζει να είστε fanboys την σημερινή εποχή!
greenmachine Δημοσ. 16 Απριλίου 2010 Δημοσ. 16 Απριλίου 2010 Gamespot: You can't move bodies out of plain sight, you don't pick locks, and you can't choose to knock your foes out--only kill them outright. Δεν πρόκειται ούτε να το κατεβάσω..Κρίμα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα