Προς το περιεχόμενο

Splinter Cell: Conviction


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό που ξέραμε τόσο καιρό στην ουσία:

 

PCGH:Did you develop your own engine for Splinter Cell: Conviction or did you license a technology? What were the reasons to do so?

 

Ubisoft:Splinter Cell Conviction uses a custom engine called Lead based on the Unreal 2 engine. The engine has been fully customized to meet all the special requirements of a "Next Gen” iteration of the Splinter Cell genre.

 

PCGH:You announced that you game will be developed for PC, Xbox 360. Will the game be a pure cross-platform product or will there be an optimized version for the PC? If there is a special built for the PC what technical feature can't be realized with the console version or in other words are there any features the PC is the ideal platform to develop for?

 

Ubisoft:The lead platform is Xbox 360 and we are pushing it to the limit, we really want to give the players the best experience they can get out of it. The PC version is a port of the console version with the ability to boost the gaming experience furthermore with higher resolution, increased frame rate and many extra quality features. Also, we spent a lot of time working on the controls for PC, they have been tested by gamers and play testers and everyone agrees that the PC control scheme works very well. Obviously the controls are configurable to match everyone's taste and you can play the game with a keyboard / mouse or a gamepad, you choose the one that feels right for you.

 

http://www.pcgameshardware.com/aid,706783/Splinter-Cell-Conviction-exclusive-interview-PC-version-is-a-console-port-with-extra-quality-features/News/

  • Απαντ. 272
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=zXXLGbWbS28[/ame]

 

---------- Προσθήκη στις 09:29 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:20 ----------

 

Δέν νομίζω ότι πρόκειται για τεχνικές βελτιώσεις στην ποιότητα.... ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!!!! :rolleyes:

 

Για διαβάστε ΕΔΩ....

 

http://game20.gr/news/ubi-new-security-system-4898/

 

Υπάρχει η τεχνογνωσία από το AC2... οπότε δε θα είναι ούτε καν ζήτημα χρόνου :o

Δημοσ.

Παιχνιδάρα θα είναι, αλλα πολύ action το καναν ρε γαμώτο.. Ιδίως αυτό το Mark n' Execute, δε το βλέπω με καθόλου καλό μάτι. Πρακτικά σου αυτοματοποιεί τους stealth πυροβολισμούς, σωστά??

Που είναι τα παλιά καλά splinter cell, όπου μπορούσες να τερμτίσεις το game χωρίς να ανοίξεις ρουθούνι?

Ιδίως το επικό sc:chaos theory δε νομίζω πως μπορεί να ξεπεραστεί ever

Δημοσ.
Παιχνιδάρα θα είναι, αλλα πολύ action το καναν ρε γαμώτο.. Ιδίως αυτό το Mark n' Execute, δε το βλέπω με καθόλου καλό μάτι. Πρακτικά σου αυτοματοποιεί τους stealth πυροβολισμούς, σωστά??

Που είναι τα παλιά καλά splinter cell, όπου μπορούσες να τερμτίσεις το game χωρίς να ανοίξεις ρουθούνι?

Ιδίως το επικό sc:chaos theory δε νομίζω πως μπορεί να ξεπεραστεί ever

 

Μπερδευτηκαν στο κουτι και δεν γραφουν "Ηλικιες 4-12".Ακομα ενα μυθικο παιχνιδι κατακρεουργηθηκε για να παιξουν 5 ωρες τα 8χρονα στις κονσολες για να βγουν βολτα οι γονεις τους..

Δημοσ.
Μπερδευτηκαν στο κουτι και δεν γραφουν "Ηλικιες 4-12".Ακομα ενα μυθικο παιχνιδι κατακρεουργηθηκε για να παιξουν 5 ωρες τα 8χρονα στις κονσολες για να βγουν βολτα οι γονεις τους..

 

το παιχνιδι ειναι καταπληκτικο το εχω τερματισει σε 360 μακραν το καλυτερο sp σε σεναριο και ηχο τωρα οσο αφορα το gameplay σιγουρα ειναι πολυ πιο action απο τα προηγουμενα αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι ειναι ενα ευκολο παιχνιδι ... θεωρω οτι το καταρακομα του sp ηταν το Double Agent

 

Stealth Feature

Δημοσ.

Ubisoft Felt Splinter Cell Was Too Hardcore

 

“Although Chaos Theory was an amazing game, I think the issue that Ubisoft identified was that, out of everybody that is attracted by the fantasy of playing Sam Fisher, when they actually get to play it, we lose a lot of people. Stealth, I think, has always been delivered as very hardcore gameplay."

 

“… But Ubisoft obviously wanted to see if there was a way to please even more people, to get more people interested in the brand and the genre. That was the mandate and the challenge that we got - can we make stealth something that more people want to play, can we address the issues that people have with the genre.

 

Θα το ξαναπώ. Πλέον έχουμε να κάνουμε με business που ο καθένας κοιτάει να βγάλει περισσότερα λεφτά κι όχι να προσφέρει κάτι εξαιρετικό για τους fans ή τους gamers. Γι' αυτό και δεν αξίζει να είστε fanboys την σημερινή εποχή!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...