Προς το περιεχόμενο

Splinter Cell: Conviction


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 269
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Πολλή γυμναστική έκανε ο Sam και πηγαίνει τόσο γρήγορα όταν κρέμεται νομίζω. :P

 

Κατά τ'άλλα, αν κάνουν καλό port, σίγουρο buy από μένα.

Βέβαια έχω αγοράσει και όλα τα άλλα SC, οπότε δεν λέει κάτι. :P

Δημοσ.

Όντος ήταν super fast το κρέμασμα στο τοίχο., στα προηγούμενα δεν ήταν έτσι. Buy και από μένα, όπως και τα προηγούμενα της σειράς.

  • Moderators
Δημοσ.
  polonos1313 είπε:
Δεν κρέμεται μόνο από τα χέρια αλλα πατάει και με τα πόδια στον σωλήνα από κάτω του.

 

Δεν το είδα καλά φαίνεται (λόγω γωνίας κάμερας και σκοτάδι).

Πολύ βολικό να υπάρχουν σωλήνες σε κάθε μέρος που κρέμεται τώρα πάντως. ;)

Δημοσ.
  GhostRiderLSOV είπε:
Δεν το είδα καλά φαίνεται (λόγω γωνίας κάμερας και σκοτάδι).

Πολύ βολικό να υπάρχουν σωλήνες σε κάθε μέρος που κρέμεται τώρα πάντως. ;)

 

πολύ περίεργοι έχετε γίνει μου φαίνεται:lol::lol:

Δημοσ.

Multiplayer confirmed for SC: Conviction

 

  Αναφορά σε κείμενο
Ubisoft has confirmed multiplayer for the new-look Splinter Cell: Conviction that was unveiled proper at E3 this year.

 

"We're going to have a multiplayer, but I can't talk about it anymore than that. It's part of the things we're going to announce during the summer," producer Alexandre Parizeau told Joystiq.

 

"DLC? Yes, it's always part of our strategies. We always want to keep the content fresh, so as soon as the team is done with the game we can move on and continue expanding the experience," he added, cementing the May promise of post-release content for Conviction, Assassin's Creed 2 and James Cameron's Avatar.

 

Multiplayer historically plays an important role in the Splinter Cell series, but Ubisoft has - until now - been cagey about this next instalment, which is exclusive to Xbox 360 this autumn.

 

The E3 demonstration we saw was brutal and impressive, and a far cry from the Jason Bourne-style crowd-hiding revealed in 2007.

 

Those elements "are still a part of the game", however, as Parizeau explained. "But we grounded it in a direction that feels more like a Splinter Cell game," he said, explaining that old friends light and shadow will return.

 

Conviction features a new skill called Mark and Execute, too. This allows the grizzly Sam Fisher to assess a scene - using a reflection in a mirror, for example - and pick his targets so he can dispatch them quickly when he starts shooting. Offensive stealth, in other words.

 

"You're supposed to be like Jack Bauer. You're Sam Fisher, the best elite agent in the world. You're supposed to be able to do that kind of stuff," explained Parizeau.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

8917_tom_clancys_splinter_cell_conviction-v2.png

 

 

 

Ο Sam Fisher έχει φτάσει πλέον στα 50, και προσπαθεί να εκδικηθεί το θάνατο της κόρης του. δεν είναι πλέον μυστικός πράκτορας. Είναι φυγάς και αυτό επηρεάζει άμεσα το gameplay. Η διαφοροποίηση στο Splinter Cell: Conviction σε σχέση με ότι γνωρίζατε, είναι ότι δεν θα υπάρχει η τόσο έντονη ανάγκη κάλυψης και το παιχνίδι θα είναι πιο γρήγορο. Στόχος σας θα είναι να ανακατευτείτε με το πλήθος ώστε να μην μπορούν να σας ξεχωρίσουν.

Ο γερασμένος γκριζομάλλης πλέον Σαμ αποφασίζει να κυνηγήσει κατά μέτωπο τους εχθρούς του, για να μάθει ποιος κρύβεται πίσω από τη δολοφονία της κόρης του.

  Αναφορά σε κείμενο
Ο Σαμ δεν παίζει με κανόνες, γυρεύει απαντήσεις,
ήταν οι δηλώσεις της παραγωγού Ubisoft. Οι κινήσεις του Σαμ είναι πιο γρήγορες και πιο βιαίες, με τεράστιο interactivity με το περιβάλλον.

 

 

more info

 

  • Η κίνηση του Σαμ στο πλήθος θα είναι πολύ πιο φυσική με την νέα μηχανή γραφικών του παιχνιδιού να δείχνει τον ρεαλισμό της.

  • Υπάρχουν περαστικοί οι οποίοι αντιδρούν ανάλογα με την συμπεριφορά σας
    (χμμμ Assassin's Creed θυμίζει )

  • Η ολοκλήρωση της κάθε αποστολής θα μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους

  • Tη φωνή του χαρακτήρα (Sam Fisher) συνεχίζει να την δίνη ο Michael Ironside (αυτή η φωνή αποτελεί το σήμα κατατεθέν )

  • Μία ακόμη ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι η πλήρης αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Τα πάντα σε κάθε δωμάτιο μπορούν να χρησιμοποιηθούν, αν ξεμείνετε από πυρομαχικά και κάποιος μπει στο δωμάτιο θα μπορείτε για παράδειγμα να του πετάξετε ένα ποτήρι στο κεφάλι

  Αναφορά σε κείμενο
η Limited edition του παιχνιδιου.

Θα περιλαμβανει:

 

- Κωδικο για in-game extras

- Ενα βιβλιο κωμικ 32 σελιδων που συνδεει την ιστορια μεταξυ των Double Agent και Conviction

- Dvd bonus making of

- Κωδικο για ολοκληρο το Splinter Cell Chaos Theory απο το Xbox Live Arcade. (μαλλον τα classics θελει να πει)

To Splinter Cell Conviction αναμένεται το φθινόπωρο για Xbox 360 και PC

 

Εικόνες από το παιχνίδι (click spoiler)

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

το trailer απλά επικό

Δημοσ.

Splinter Cell Conviction can be finished in 12 hours

 

Splinter Cell Conviction can be played through in 12 hours, creative director Maxime Beland has told OXM.

 

I want people to play my games and finish them,” Beland said.

 

We’re going to ship with difficulty levels, at least a normal mode and realistic mode - like we did on Rainbow Six Vegas.

 

And realistic is going to be really fucking hard - you’re going to need stealth, two bullets is going to kill you, the enemies are going to be super-lethal.”

 

The full interview’s in the latest edition of the mag.

  • Moderators
Δημοσ.

6xXx6, αυτά που γράφεις στην αρχή είναι από την πρώιμη έκδοση του Conviction.

Τα trailers είναι οκ από αυτή που φτιάχνεται τώρα.

Δημοσ.
  GhostRiderLSOV είπε:
6xXx6, αυτά που γράφεις στην αρχή είναι από την πρώιμη έκδοση του Conviction.

Τα trailers είναι οκ από αυτή που φτιάχνεται τώρα.

 

Γίνε πιο συγκεκριμένος τη δεν ισχύ από αυτά που γράφω ??

  • Moderators
Δημοσ.

To box art είναι ή 200906170214.jpg

ή

30372_splinter_cell_conviction.png

 

O μουσάτος και μαλλιάς Sam που θύμιζε Solid Snake είναι απ'όταν πρωτοακούσαμε για το Conviction και είχαν βγει κάτι πρώτα βίντεος και screenshots. Όπως επίσης και το gameplay που παίζει πολύ με καρέκλες και assassin creed style κρύψιμο στον κόσμο ήταν τότε το "ατού" του, τώρα είναι τα mark kills, κλπ.

Δεν γίνεται τώρα να αναλύσω τα πάντα, φαίνονται οι διαφορές αν δεις gametrailers ή κάτι παρόμοιο και δεις τα πρώτα που είχαν βγει πριν κάτι χρόνια με τα σημερινά trailers. Όπως και τα διάφορα previews. ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...