Προς το περιεχόμενο

Splinter Cell: Conviction


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 272
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Ίσως να είναι και λίγο editαρισμένες.

Ναι, δεν του άρεσε να παίζει τον Bruce Willis και το έριξε στο μαλλί τώρα ο Sam. ;)

Δημοσ.
H Ubisoft έλεγε ότι το Double Agent στο PC δεν βγήκε τόσο καλό, γιατί το PC δεν είναι αρκετά δυνατό.

Χμ...DirectX 10 κλπ είναι γτπ δηλαδή;

 

Επίσης δεν είμαστε console, είμαστε P-C. :P

 

 

Η άθλια Ubisoft καλά θα κάνει να πάψει να βγάζει παιχνίδια για pc. Δεν τις φταίνε τα pc αλλά οι ηλίθιοι προγραμματιστές που διαθέτει........

  • Moderators
Δημοσ.

Από την Community manager του Splinter Cell για PC (Rhoulette για όσους ξέρουν στο forum εκεί)

"I asked the devs for a statement about the shader model issue and they explained the situation.

quote:

 

Medium to high-range PC owners are used to geting way better looking games vs. console versions. Previously this was because PC games were boosted PS2/XBOX ports.

 

That era is over and PC games are now ports of X360 versions and can't look as good as them because the difference in hardware is huge.

 

However PC users should not throw themselves out the window yet, as usual with every console cycle, PC will gain back their technological advantage. It's just a question of time.

 

Αυτά είχαν πει τότε (Νοέμβριος 2006)

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/3651075192/m/6501039605?r=6501039605#6501039605

 

Αλλά ας μην βγούμε άλλο off-topic, μέχρι να βγει το SC:C μπορεί να έχουν αλλάξει την γνώμη τους για το πόση διαφορά υπάρχει στο hardware.

Δημοσ.

Το hardware στο pc δεν μένει στάσιμο εν αντιθέσει με τις κονσόλες που παραμένουν οι ίδιες για μια 6ετία - το chipάκι για να παίζεις πειρατικά δεν το θεωρώ αναβάθμιση :D -.

 

Αν είναι να μας δώσουν ένα ακόμη Double agent καλύτερα να μείνουν στις κονσόλες και μόνο. Double agent=still unplayable

Δημοσ.

Ξαναλέω ότι πίσω από το παιχνίδι δεν βρίσκεται το τραγικό Shanghai studio (αυτό αν θυμάμαι είχε κάνει το SC: Double Agent και το Pandora's Tomorrow) αλλά το Montreal Studio (που είχε κάνει τα SC1 και SC: Chaos Theory,καθώς επίσης είχε κάνει και τις "old gens versions" του Double Agent για τα Xbox,PS2 που ήταν πολύ ανώτερες σαν σύνολο από τις "next gen versions" του Double Agent). Με καμιά παναγία δεν πιστεύω να τα θαλασσώσει το Montreal studio

Δημοσ.
Μακάρι.

Πρέπει να κλείσουν το τμήμα της Σανγκάης πάντως. Παίρνουν μασημένη τροφή και την φτύνουν.

 

LoL....vasika sto Double Agent den eixe mission stin Shanghai?Aneta tha mporousan me patch na antikatastisoun tous guards me to devs stuff tis Nubi...thats what I call fun...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Τσκ τσκ τσκ άπιστοι Θωμάδες :P. Ορίστε το άρθρο του Magaza Pelaaja => http://img162.imageshack.us/my.php?image=clipboard0234bz3.jpg

 

Πάνω ψηλά λέει " Vain X360:lle ja pc:lle " που σημαίνει "exclusively X360:lle and pc:lle" (το lle δεν μου το μεταφράζει). Ξεκάθαρα το λέει και το magazine ότι θα βγει στα pc's (ή μήπως δεν το είδαν εκεί στο gamersreports επειδή δεν ήταν με κεφαλαία το PC :D :P). Απλά lol

 

το <<PC:LLE>> σημαινει: this? aaa this NEXT YEAR for pc :-P icon10.gif icon10.gif

  • Moderators
Δημοσ.

Σε αντίθεση με προηγούμενα trailers, δεν με εντυπωσίασε τόσο.

semi off-topic:

Και μετά το Silent Hunter IV support που "δεν ειναι σίγουρο αν θα βγει νέο patch" ενώ λείπουν κομμάτια του παιχνιδιού και έχει αρκετά bugs, έχω αρχίσει και μισώ γενικώς την Ubisoft και όχι μόνο το τμήμα της Σανγκάης. :(

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...