1980 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 ουτε μπριζα ουτε ups ουτε τιποτα. η οθονη δεν λειτουργει παρτε την και αλλαχτε την.
ennatos Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Η LG έχει καλά προιόντα από άποψη απόδοσης-τιμής, η ποιότητα τους είναι κάτω του μετρίου. Για να προλάβω σχόλια από φίλους που έχουν LG χωρίς να αντιμετωπίσουν πρόβλημα, η ποιότητα στα προιόντα μαζικής παραγωγής μετριέται και με το ποσοστό αστοχίας τους. Δηλαδή αν στις 100 οθόνες οι 5 "χτυπήσουν" και άλλες ποιοτικές μάρκες έχουν το δικό τους αντίστοιχο νούμερο κάτω από 0,1%, τότε η όποια LG δεν είναι ποιότητας. Αυτό που κάνει η LG στην Ελλάδα είναι να έχει πολύ καλό service και καλές εγγυήσεις, αλλάζοντας αμέσως το χαλασμένο προιόν. ¨Ετσι και ο πελάτης νιώθει ικανοποιημένος. Προσωπική μου γνώμη; Καλύτερα την επόμενη φορά να πάω 100 ευρώ παραπάνω και να πάρω κάτι πιο ποιοτικό, παρά να ζώ το άγχος σαν επαγγελματίας αν θα έχω οθόνη, αν θα πάρει φωτιά η Καλαμαριά κλπ.
SupaCoopa Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Lost ειπες εβλεπες ε? Και εβγαλε καπνο η οθονη? Χμμμ.....
koumos Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Ναι παιδια τζαμπα αγχωθηκα..Εβλεπα Lost και μαλλον η οθονη δεν αντεξε τις συγκινησεις. Οσο για τις φωτο δεν εχει τιποτα αξιολογο να δειτε ρε παιδια. Απλα εβγαλε καπνο η οθονη αλλα μολις εκλεισα την τροφοδοσια σταματησε ο καπνος. Δεν ειναι οτι λαμπαδιασε και εγινε σταχτη. Περιμενω τωρα απο βδομαδα να μου φερουν καινουργια...
Sorath Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Πάντως δεν χρειάζεται να υπερβάλουμε. Μια οθόνη κάηκε και το κάναμε θέμα. Σε τόσα χιλιάδες κομμάτια, λογικό δεν είναι να βγεί ένα ελλατωματικό; Υπάρχει κανένα προϊόν που να έχει 100% κατασκευαστική ευστοχία; Αδύνατον. Το καλό είναι πως θα ξεμπερδέψεις γρήγορα απο οτι φαίνεται. Η LG τουλάχιστον έχει καλό after sales.
ZauZ Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Πριν από χρόνια είχα μια οθόνη LG η οποία κυριολεκτικά δούλευε υπερωρίες... 24ώρες σε λειτουργία, δεν την έσβηνα ποτέ και ήμουν και σε περιοχή που το ρεύμα είχε πολλές αστάθειες. Την οθόνη την είχα 2 χρόνια και 8 μήνες και ένα βράδυ έσβησε και δεν ξανά άναψε ποτέ. Πήρα την LG τηλέφωνο και σε 2 μέρες ένας currier μου έφερε ολοκαίνουρια οθόνη στο κουτί της και πείρε την παλιά χωρίς να ρωτήσει καν τι πώς και γιατί. Από τότε εμπιστεύομαι την LG με κλειστά μάτια και έχω αγοράσει επιπλέον 2 19άρες TFT και ένα Laptop της LG τα οποία δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Τώρα για το αν θα δώσω 100 ευρώ παραπάνω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, όχι δεν θα τα δώσω γιατί τότε θα πάω σε μια άλλη εταιρία που θα μου αλλάξει την οθόνη μόνο άν καούν 3-4 pixels και θα κάνει και 15-30 μέρες... Επίσης…ένας ξάδερφος μου έχει οθόνη της EIZO που του κόστισε 1600 ευρώ και η εταιρία στην αλλάζει μόνο άν καούν 5-7 pixels και μάλιστα εάν είναι συγκεντρωμένα σε ένα σημείο !!!!
poscaman Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 καλα αυτη η νοοτροπια της ΕΙΖΟ ειναι μεγαλη μαπα...εχει χασει κοσμο ετσι...
zedone Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Η LG έχει καλά προιόντα από άποψη απόδοσης-τιμής, η ποιότητα τους είναι κάτω του μετρίου. Για να προλάβω σχόλια από φίλους που έχουν LG χωρίς να αντιμετωπίσουν πρόβλημα, η ποιότητα στα προιόντα μαζικής παραγωγής μετριέται και με το ποσοστό αστοχίας τους. Δηλαδή αν στις 100 οθόνες οι 5 "χτυπήσουν" και άλλες ποιοτικές μάρκες έχουν το δικό τους αντίστοιχο νούμερο κάτω από 0,1%, τότε η όποια LG δεν είναι ποιότητας. Αυτό που κάνει η LG στην Ελλάδα είναι να έχει πολύ καλό service και καλές εγγυήσεις, αλλάζοντας αμέσως το χαλασμένο προιόν. ¨Ετσι και ο πελάτης νιώθει ικανοποιημένος. Προσωπική μου γνώμη; Καλύτερα την επόμενη φορά να πάω 100 ευρώ παραπάνω και να πάρω κάτι πιο ποιοτικό, παρά να ζώ το άγχος σαν επαγγελματίας αν θα έχω οθόνη, αν θα πάρει φωτιά η Καλαμαριά κλπ. Πώς το εννοείς "χτυπήσουν";Η lg τις θεωρεί "χτυπήμένες" και με 1 pixel όταν οι άλλες τις βλέπουν "αχτύπητες" με 10,λογικό δέν είναι να μήν βγαίνει το ίδιο ποσοστό στις επιστροφές;Καλύτερα 50% επιστροφές για ένα pixel παρά 0,01 και να τη τρώς στη μάπα,καλύτερα για εμάς τα κακά ποσοστά της lg
pappous_soulis Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 ...και με το που τελειωνει το επεισοδιο του Lost που εβλεπα, κλεινω τον player και ξαφνικα καπνους! Αρχικά θα κάνεις μήνυση στους παραγωγούς και τους συντελεστές της σειράς..
ennatos Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Η ιστορία των "νεκρών" pixels δεν έχει καμμία σχέση με το αν μια οθόνη πάρει φωτιά, καούν οι είσοδοι της, έχει ασταθές τροφοδοτικό κλπ. Η ποιότητα μιας οθόνης είναι συνδυασμός απόδοσης και χρόνου ζωής. Προτιμώ λοιπόν μια πιο ποιοτική που μπορεί να έχει και 1-2 καμένα πιχελ (αλήθεια πόσοι που ΔΕΝ έχουν LG έχουν καμμένα πιξελ? Και πόσο τους ενοχλεί; ) Και την προτιμώ γιατι ξέρω ότι θα δουλεύει όλη μέρα κάθε μέρα, παρά μια LG ή κάτι αντίστοιχο, που δεν ξέρω αν θα ανοίξει αύριο. ¨Εχω γράψει στο φορουμ -σε άλλο thread- την περιπέτεια μου με LG, έχω αναφέρει το άριστο σερβις της, αλλά δυστυχώς κρατάω και μια οθόνη σε μια ντουλάπα , γιατί δεν μπορώ να εμπιστευτώ πια το τρίτο κατά σειρά κομμάτι που μου έχουν αλλάξει. Η ΕΙΖΟ μου, του 1994 ακόμη παίζει (έχει πέσει η φωτεινότητα της), η Hitachi TFT του 2000 ακόμη παίζει (σαν καινούργια), η LG του Νοεμβρίου 2006 έχει αλλαχθεί ήδη δυο φορες... Και δυστυχώς την έχω πατήσει ξανά με την εταιρια αυτή για να το ομολογήσω. Πριν 3 χρόνια είχα αγοράσει ένα επιτραπέζιο DVD recorder της LG λόγω καλών κριτικών και πολύ καλής τιμής. Αποτέλεσμα; Καταρχήν ποτέ δεν έγραψε σε δισκάκι DVD-R, παρά το ότι ήταν στις προδιαγραφές της. Μικρό το κακό, δεν με πειράζει. Μετά από 6-7 δισκάκια που έγραψε σε διάστημα ενός μήνα, ΨΟΦΗΣΕ! Το πήγα στο service, μου άλλαξαν όλο το μηχανισμό του player και ξαναλειτούργησε. Παραμένει σε ένα ράφι έκτοτε αχρησιμοποίητο, γιατί είναι φοβερά δύσχρηστο, (για να το προγραμματίσω για εγγραφή, ξανάνοιγα κάθε φορά το manual) και πολύ αργό στην αναγνώριση δίσκων. Ας πρόσεχα... Η ποιότητα δύσκολα κατακτιέται, το μάρκετινγκ όμως του "εχω στόκ να στο αλλάξω" είναι επιτυχημένο, το ομολογώ.
koumos Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Μα ο ποιο βασικος λογος που κατεληξα σε LG ηταν (εκτος των χρηματων) το οτι οτι και αν παθει θα μου την αλλαξουν αμεσα..Ας ελπισουμε οτι η καινουργια δεν θα εχει προβληματα...
Artemis Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Διάβασε πρώτα ΚΑΛΑ τις οδηγίες χρήσης, τις προφυλάξεις περιορισμούς κλπ. Αν δεν αναφέρει πουθενά τίποτα για πιθανά προβλήματα με UPS πες ότι το είχες συνδεμένο εκεί για ασφάλεια από υπερτάσεις. Αν λέει ότι με τα UPS απαγορεύεται πες ότι το είχες στη πρίζα.
koumos Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Πηρα ηδη τηλεφωνο το πρωι και δε με ρωτησαν τιποτα. Απλα μου ειπαν οτι θα μου φερουν αλλη αμεσα. Το θεμα ειναι αν οντως εφταιγε το UPS ή οχι, για να ξερω αν θα ξανασυνδεσω την καινουργια εκει ή στην πριζα. Οι οδηγιες δε λενε τιποτα εκτος απο το οτι πρεπει να χρησιμοποιω το καλωδιο που δινει ο κατασκευαστης ενω εγω χρησιμοποιησα αυτο που εδινε το UPS γιατι δεν ειχε στη συσκευασια καλωδιο οθονη-UPS.
alexzzz Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 To exw dei na ginetai se CRT mprosta mou. O sunadelfos diabaze kapoio keimeno aporofhmenos kai 3afnika akousthke ena PAFF... kai bghke aspros kapnos sto pisw meros ths o8onhs. Xwris floges kai alla effects omws.Ligous mhnes meta ekei pou diabaze ena CD akougetai kati san ekrh3h kai petagetai to diskaki se 1000 kommatia me apisteuth taxuthta. Ekei fobh8hka... An eixe to tower sto panw sto grafeio kai oxi sto patwma, kai gw den 3erw ti 8a eixe ginei an ton epairne sto proswpo. :? Kapoia kommatakia bre8hkan meres meta karfwmena se xartokibwtio, metra makria... Να του πεις να παίξει ΤΖΟΚΕΡ!!!
koumos Δημοσ. 8 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2007 ρε guys ακομα δεν ηρθε η οθονη. ουτε σημερα. Λετε να τους παρω στην LG και να τους αρχισω? Με ποια κουριερ συνεργαζεται η LG?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.