Προς το περιεχόμενο

Altectelecoms Η Χειροτερη Ολων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η ιστορια ξεκιναει οταν σκεφτηκα οτι αφου τελειωνει η συνδεση που εχω με την HOL να κανω μια μικρη σε διαρκεια συνδεση μεχρι να διαλεξω στην νεα γραμμη που περιμενω απο τον οτε ετσι ωστε να βαλω 8mbit και ανω

επελεξα την αλτεκ τελεκομ στο πακετο 768/192 που ειδη εχω συνδεση 3+3 μηνες δωρο,λογικα μονο οι πρωτοι 3 θα μου χρειαστουν.

μετα απο τηλεφωνημα στην αλτεκ στο 13813 μου ειπαν οτι με την πιστωτικη μου σε 5 λεπτα θα γινει ενεργοποιηση

το τηλεφωνημα εγινε 30/4 8.30μμ ο υπαλληλος ο οποιος δεν ειχε σχεση με το αντικειμενο αφου του ειπα εγω ποιο πακετο θελω και του το υπεδειξα στο σαιτ της αλτεκ δεν γνωριζε ουτε οτι μπορω να πληρωσω με πιστωτικη στο τελος μου εκανε την χαρη να δεχτει την πιστωτικη και αφου του εδωσα ολα τα στοιχεια μου μαζι με το username το οποιο ειναι τα αρχικα του ονοματος μου μου εδωσε password 12345 και μετα την συνδεση να το αλλαξω.

η χρεωση εγινε μεσα σε 1 λεπτο 62 ευρω

σεταρισα το router moy linksys μετα απο τα settings που ειχα κατεβασει απο την σελιδα και απο εκει και μετα αρχισε ο γολγοθας.

αφου περιμενα περιπου 30 λεπτα και δεν καταφερα να συνδεθω πηρα παλι τηλεφωνο (20 λεπτα ναμονη)στην αλτεκ οπου εδωσα το username αλλα δεν με εβρισκε κανεις

δεν πολυλογο αλλα δεν εβρισκαν ουτε το ονομα μου,τιποτα και αφου βριστηκα με καποιες εκει

μου ειπαν οτι υπολειτουργοθν τετοια ωρα και αποκλειεται να μου εχει γινει ενεργοποιηση και να παρω σημερα 2/5

σημερα ανακαλυψαν αφου περιμενα σε αναμονη μιση ωρα οτι η ενεργοποιηση οντως εγινε στις 30/4 αλλα με διαφορετικο username για αυτο δεν μπορουσα να μπω το username ειναι κατι εντελως ασχετο με αυτο που τους ειχα πει ,εινα για παραδειγμα "test123"(τα νουμερα διαφερουν)οταν λοιπον ζητησα να μου το αλλαξουν και να βαλουν το ονομα μου ετσι οπως ειπα στην αρχη μου ειπαν εχετε δικιο αλλα η αλλαγη username ειναι χρεωσιμη

σε αυτο το σημειο εγινε εκρηξη και τελικα μου ειπαν οτι θα προσπαθησουν να το αλλαξουν χωρις να με χρεωσουν,αυτο εγινε σημερα το πρωι μεταξυ 9-11 πμ με 10 τηλεφωνηματα.

μεχρι τωρα δεν μου το εχουν αλλαξει........

πριν απο λιγο τους ειπα οτι ενταξει θα μπω σημερα με το username "test123"που με εχετε καταχωρηση και αυριο περιμενω να το αλλαξετε....

ουτε αυτο εγινε οταν σεταρισα παλι το ρουτερ δεν καταφερα να συνδεθω παλι

παιρνω την τεχνικη υποστηριξη και μετα απο λιγο βρισκουμε οτι το password που μου εδωσαν

"12345" δεν ειναι σωστο

οταν τους ζητησα να μου πουν το σωστο μου ειπαν οτι πρεπει να τους στειλω με φαξ φωτοτυπια την ταυτοτητα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και σε 2 μερες θα μου απαντησουν

 

η συνδρομη μου τρεχει κανονικα 2 μερες χωρις να εχω καταφερει απο δικα τους λαθη να συνδεθω.....

υπ'οψιν στις 30/4 το βραδυ ακυρωσα την πιστωτικη μου γιατι δεν ηξερα που ειχα πεσει.

 

μπαινω στο ιντερνετ απο το 1990, απο την compulink (τοτε ειχα αγορασει και ενα προγραμμα

την ΓΑΙΑ το γραφω για τους παλιους αυτο που θυμουνται)με modem 2400......

 

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

 

αυριο θα προσπαθησω να την ακυρωσω την συνδρομη μεσω τις πιστωτικης και ποτε ξανα και για τιποτα σε αυτη την "εταιρεια" και ας γινουν μονοπωλειο.

Δημοσ.

Ανάλογες εμπειρίες έχω και εγώ αυτόν τον καιρό απο αλτεκ.

Ενδιαφέρον περιστατικό: αφού πήρα τηλέφωνο και με κάθε ευγένεια τους ενημέρωσα πως θα προβώ σε ενημέρωση των καταναλωτών με επιστολή σε φόρουμ σχετικά και περιοδικά Η/Υ, σε λιγότερο απο 30 λεπτά, μου τηλεφώνησαν ότι λύθηκε το πρόβλημα που κρατούσε 20+ ημέρες... Τους ρωτάω "μα έπρεπε να φτάσω στις απειλές για να βρούμε λύση?"

"Συμπτωση, μου λένε, θα το λύναμε σήμερα 'έτσι και αλλιώς"..

 

Το κακό είναι πως ΠΑΝΤΑ μερικοί θα έχουν πρόβλημα με οποιαδήποτε απο τις διαθέσιμες εταιρείες παροχής ίντερνετ. Οπότε, δεν έχει νόημα να λέμε "μακριά απο Αλτεκ, Οτενετ, φορθνετ" κλπ κλπ, γιατί σε ΟΛΕΣ συμβαίνουν. Μα σε όλες. Στην ελλάδα στο θέμα αυτό ισχύει μόνο το ρητό "Αν έχεις τύχη διάβαινε..."

Δημοσ.

ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ

αυτο το γραφω για να γνωριζει και οποιος το χρειαστει οτι συναλλαγες μεσω πιστωτικης τηλεφωνικα μπορουν να ακυρωθουν

 

εμενα μου εφεραν αντιρρηση στην αρχη αλλα οταν τους ειπα οτι, οτι και να κανουν εγω θα την ακυρωσω βαση νομου δεχτηκαν και ακυρωσαν την συναλλαγη

 

αποτελεσμα 3 χαμενς μερες πολυ εκνευρισμος για το τιποτα

 

 

 

*σιγουρα παντα θα υπαρχουν σε ολα καποιοι δυσαρεστημενοι αυτο το εχω παντα στο πισω μερος του μυαλου μου.

απλα θα πρεπει να ξερουν οτι οταν κανουν ασχημα την δουλεια τους θα πρεπει και να υπαρχει αντιτιμο.

Δημοσ.

Δεν νομίζω ότι η Altec σαν εταιρεία δεν είναι καλή, απλώς το προσωπικό της είναι λίγο λα λα. Άσχετοι και κηφήνες, ούτε δημόσιοι υπάλληλοι.

Να σας πω και εγώ την εμπειρία μου από την ALTEC.

Ξεκινησα με ένα πακέτο dsl 3+3 μηνών. Όλα άψογα. Γρήγορη ενεργοποίηση (Τον 9/2006 έκανε 10 μέρες όταν άλλοι έκλαιγαν την μοίρα τους), καλή γραμμή, καλό router/modem (fritzbox), με λίγα λόγια τους 6 μήνες δεν τους απασχόλησα ούτε μια φορά.

Με το τέλος του πακέτου αγόρασα έναν toshiba που είχε μαζί προσφορά 12 μήνες dsl. Ενημέρωσα την altec για την αγορά μου και τους ζήτησα, άκουσον άκουσον, το εξής εξωφρενικό : να μην γίνει διακοπή της γραμμής μου αλλά να γίνει συνέχιση με αλλαγή του πακέτου δηλ. το πακέτο τελειώνει ας πούμε 30 Μαρτίου και από 1 Απριλίου να μπω στο νέο. Η συνέχεια ?? πολλές ώρες στο ακουστικό, ο καθένας να λέει ότι θέλει, να έχω μαζέψει δεκάδες ονόματα από τούς τηλεφωνητές και δουλειά να μην γίνεται. Ξέρετε πότε έγινε δουλειά ?? όταν σε ένα mail μου τους είπα : "για να μην γίνω και εγώ άλλος ένα που δημοσιεύει τα προβλήματα στα forums". Αυτό ήταν. Μέσα σε μισή ώρα η δουλειά μου έγινε. Και από τότε όλα καλά.

Συμπέρασμα δικό μου : Η ALTEC κάτι πρέπει να κάνει με το προσωπικό της.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...