Ailuros Δημοσ. 1 Μαΐου 2007 Δημοσ. 1 Μαΐου 2007 SFU=Special function Unit? Βασικα σε ρωτησα γιατι ειδα οτι υπολογισες και το MUL στα floating point ops..Το εξηγησες βεβαια αλλα ειναι ποτε δυνατον να φτασουμε σε τετοια θεωρητικα επιπεδα και ειναι σωστο να το υπολογιζουμε σαν 3FLOPS; Ναι γιατί θα μπορούσες να μετρήσεις και τα SFUs και να πεις ότι έχει 160 SPs όπως ισχυρίζεται ο έχων λαλάκιση εγκεφάλου Fudo. Στην 2900 είναι από ότι ξέρω όλες οι μονάδες και οι λειτουργίες τους μέσα στα αναφερόμενα 320 SPs. R600 = MADD + MADD G80 = MADD + MUL + SFU 4 FLOPs/clock θα ήταν υπερβολικά για το δεύτερο ακόμα και σαν θεωρητικό μέγιστο. Τώρα προτιμάς να μετρήσεις 3 ή ακόμα και 2.5x δεν με χαλάει. quoted from the article.. ...indicating that the driver is opening up the use of the MUL unit to general shading, when interpolated attributes aren't needed or special function calculations need not be performed. That 1.15x happens with a short-ish shader, and falls off at very high resolutions and with long shader lengths, indicating bottlenecks elsewhere in the architecture (4MP is a lot of pixels to shade, even with a simple test) or resource allocation issues, or a choke condition somewhere in the hardware or drive Can you ellaborate a bit on this and possibly give us an example? Και για ποιο λογο ειναι bottlenecked σε μεγαλες αναλυσεις; Ενταξει σε complex and big shader code το ψιλοκαταλαβαινω αλλα γιατι σε μεγαλες αναλυσεις; ΄Οπου "ζορίζεται" γιατί ο compiler είναι ακόμα αρκετά εύθραυστος. Μην ξεχνάς ότι αμφότερες εταιρίες έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους με τις λαλακίες του Vista και την ανάγκη να υποστηρίζουν δύο λειτουργικά. Θα τους πάρει χρόνο να τα ταξινομήσουν όλα όπως πρέπει και πόσο μάλλον η NV που έχει κάνει ένα τεράστιο άλμα σε σχέση με τις προηγούμενες αρχιτεκτονικές.
morgoth_gr Δημοσ. 3 Μαΐου 2007 Δημοσ. 3 Μαΐου 2007 Τελικά δεμ κυκλοφόρησαν στις 2/5 όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί ε? Δεν βρίσκω review ούτε σε tomshardware ούτε anandtech........ More delay???
takos Δημοσ. 3 Μαΐου 2007 Δημοσ. 3 Μαΐου 2007 Morgoth, dokimase k auto http://www.fudzilla.com 8a breis anafores gia to R600 k alla, "efxarista k disaresta" Se titlous idiseon. opos k afto http://www.dailytech.com/
EKTELESTES Δημοσ. 3 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2007 Στις 14 Μαϊου λήγει το NDA τελικά. Τότε θα δούμε benchmarks σοβαρά λοιπόν.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 3 Μαΐου 2007 Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2007 Αντε αντεεεεε!! Να τρεξουν λιγο τα σαλια απ το στομα! Τοσο καιρο περιμενουμε!!
pappous_soulis Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Φαντάζεστε να είναι κανένα τρικ της Ati όλο αυτό με τις χαμηλές επιδόσεις,την υψηλή κατανάλωση και θερμοκρασίες? Δηλαδή να μας έχει όλους απογοητεύσει,και με το που βγαίνουν οι κάρτες διαψεύδονται όλα αυτά και ενθουσιασμένοι όλοι πάμε και αγοράζουμε?! (ρε μπας και έχω μπάρμπα τον Λιακόπουλο?! :-D )
Ailuros Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Για να δείξει μια πιο αισθητή διαφορά η R600 θα χρειαστούν μελλοντικά παιχνίδια με D3D10 paths και φυσικά Vista. Για οτιδήποτε άλλο σε D3D9.0 θα είναι μάλλον τι τον κρέμασες τι τον παλούκωσες.
morgoth_gr Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Δημοσ. 4 Μαΐου 2007 Morgoth, dokimase k auto http://www.fudzilla.com 8a breis anafores gia to R600 k alla, "efxarista k disaresta" Se titlous idiseon. opos k afto http://www.dailytech.com/ Thanks Takos:-D Έλεγα να περιμένω να δώ τι λένε και αυτές οι κάρτες πριν αγοράσω μια 8800 ts(μέχρι εκεί φτάνουν τα φράγκα..)αλλά δεν το βλέπω να το παίρνει απόφαση η ΑΤΙ.Οπότε:Goodmorning 8800 gts!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.