kika1 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 εγω προσφατως απεκτησα παντως τα βας βας ο παρασκευας και θελω ναμαι ο εραστης σου επειδη δε χωρουσανε εσβησα κατι μοτσαρντ βαγκνερ και πουτσινι!
teo64x Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 επειδη δε χωρουσανε εσβησα κατι μοτσαρντ βαγκνερ και πουτσινι! Κι εγώ λέω να πετάξω τα soundtracks του Hans Zimmer, όλη τη δισκογραφία της Loreena McKennitt, του Chris Spheeris και των Nightwish για να χωρέσουν τα ράφια μου τα αριστουργήματα των αποφοίτων της εκπομπής της Πάνια. Είναι δυνατόν ο Zimmer να τολμά να θεωρεί τον εαυτό του συνάδελφο του συνθέτη του Βας; Είναι δυνατόν η McKennitt να τολμά να θεωρεί τον εαυτό της συνάδελφο του ίδιου του Παρασκευά; Μην τρελαθούμε! Ούτε από το ίδιο ασφαλιστικό ταμείο δεν αξίζει να περνάνε. Μα ναι, οι τύποι είναι πανέξυπνοι. Απορώ γιατί εμείς τολμάμε να ακούμε ό,τι μας επιβάλλουν οι εταιρείες. Οι μουσικές μας επιλογές περιορίζοντας σε: Παρασκευάς ή Μαρτάκης. Αν το να ακούς το Βας και τα αδερφάκια του σε κάνει σκεπτόμενο και ελεύθερο άτομο, προτιμώ να είμαι ένας πνευματικά ανελεύθερος ηλίθιος που κάθεται και υποκύπτει στις ορέξεις των σοβαροφανών δισκογραφικών. Άλλωστε... Κουμπί; Or not κουμπί; Υ.Γ.: Το μήνυμα δεν προορίζεται προς τον kika1, αλλά προς όσους υποστηρίζουν με οποιονδήποτε τρόπο αυτή την εκπομπή και τα αριστουργήματα που παράγει.
kika1 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Κι εγώ λέω να πετάξω τα soundtracks του Hans Zimmer, όλη τη δισκογραφία της Loreena McKennitt, του Chris Spheeris καλα ακομη την κρατας αυτη τη σαβουρα?
teo64x Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Ωχ! Πώς ξεπετάχτηκε αυτό εκεί πρίν το τελειώσω; Θα αλλάξω browser μου φαίνεται.
kika1 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Ωχ! Πώς ξεπετάχτηκε αυτό εκεί πρίν το τελειώσω; Θα αλλάξω browser μου φαίνεται. ηταν επειδη ειχες ηδη γραψει το ρεζουμε τα αλλα ηταν περιττα!
kika1 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Σωστός! (Το spammάραμε κι αυτό το thread ) τι το καναμε ακριβως?
VISMA Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Δημοσ. 5 Μαΐου 2007 Για να επανέλθω το νέο σουξέ είναι η γυναίκα Μαραντόνα ))
-nick- Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 δωσε παραδειγμα. E, απο ambient/idm/experimental electronica μέχρι post-rock ή acid jazz τα αστερακια στις λεξεις δεν εβλαψαν ποτε κανεναν κατα τα αλλα συμφωνω Χαίρομαι π** συμ&*νε!ς....
Fan Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Έχετε τον Ευαγγελινό (αυτόν με τα μαλλιά μπούκλες και το μουστάκι) που για να τραγουδάει χτυπάει το χέρι στα πλευρά για να πάρει φόρα!!! Για τρελά δάκρυα. Αφήστε που ξεκινάει να τραγουδάει πάνω σε ένα datsun φωνάζοντας ο Παλιατζής με 3 τσιγγάνες να χορευουν δίπλα του.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Οι πολλές αναλύσεις σε θέματα <<ποιότητας>> της μουσικής δεν καταλήγουν συνήθως πουθενά..ή μάλλον καταλήγουν σε προσβολές βρισίδια και κλειδώματα! Ξέρετε γιατί αυτά τα χαζά(με ή χωρίς εισαγωγικά)τραγουδάκια έχουν τέτοια επιτυχία;Για αρκετούς λόγους: Ο πρώτος λόγος είναι γιατί είναι αστεία και κατά συνέπεια διασκεδαστικά με στίχους που υπονοούν διάφορα(<<το θέλω..μ'εχει φάει>> << δώσμου 5 λεπτά ακόμα να σου δείξω πόσο σ'αγαπάω>> κλπ.) Δεύτερον, πολύς κόσμος αντιδρά ίσως και χωρίς να το καταλαβαίνει-υποσυνείδητα δλδ-στο περισπούδαστο φτιαχτό ύφος του σκυλολογιού που μας το πλασάρουν με κάθε τρόπο, σε κάθε σχετική και άσχετη τηλεοπτική εκπομπή(από πρωινάδικα μέχρι δελτία ειδήσεων..)αλλά και η πλειοψηφία των ραδιοφώνων τα τελευταία 15 χρόνια. Βαρεθήκαμε πια, την διεθνή καριέρα των Βισσοβανδή και του Ρουβά,το κλάμα του Πλούταρχου,το νιαούρισμα του Gonidis,Το ύφος της Αντζελας.. Οι... <<καλλιτέχνες>> του Je t'aime είναι τόσο ερασιτέχνες τόσο αφελής και τόσο ανεπιτήδευτοι που γίνονται συμπαθείς τελικά.
Henry3GR Δημοσ. 7 Μαΐου 2007 Δημοσ. 7 Μαΐου 2007 Ρε παιδιά συγνώμη δηλαδή προτιμάτε να ακούτε άτομα που στα επιβάλουν οι άλλοι να τα ακούς και όχι αυτους που σου φτιάχνουν τη διάθεση γιατί είναι εύθυμοι (για ορίσμένους γελίοι, έστω και έτσι). Δηλαδή με το ζόρι να ακούσουμε Μαρτάκη, Θάνο και Γονίδη. Το θέμα ειναι οτι πλέον δεν αντιλαμβάνονται οτι τους τα επιβάλουν, αλλα πιστευουν οτι αυτο τους αρεσει.
thes1os Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Δεύτερον, πολύς κόσμος αντιδρά ίσως και χωρίς να το καταλαβαίνει-υποσυνείδητα δλδ-στο περισπούδαστο φτιαχτό ύφος του σκυλολογιού που μας το πλασάρουν με κάθε τρόπο, σε κάθε σχετική και άσχετη τηλεοπτική εκπομπή(από πρωινάδικα μέχρι δελτία ειδήσεων..)αλλά και η πλειοψηφία των ραδιοφώνων τα τελευταία 15 χρόνια. Βαρεθήκαμε πια, την διεθνή καριέρα των Βισσοβανδή και του Ρουβά,το κλάμα του Πλούταρχου,το νιαούρισμα του Gonidis,Το ύφος της Αντζελας.. Οι... <<καλλιτέχνες>> του Je t'aime είναι τόσο ερασιτέχνες τόσο αφελής και τόσο ανεπιτήδευτοι που γίνονται συμπαθείς τελικά. Αυτό ακριβώς. Αλλά όχι υποσυνείδητα. Συνειδητά. Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί πιο πρίν στο thread αλλά εγώ που δεν άκουγα ποτέ Βισοβανδορουβαδοπλούταρχους ΔΕΝ μπορώ να ξεχωρίσω τα μεν απο τα δέ. Όλα τα ίδια μου φαίνονται. Τα ξεχωρίζω μόνο απο το look και την φωνή των ερμηνευτών τους. Θέλω να πώ, αν το "Έξω απ'τα δόντια" το τραγουδούσε η Βίσση, το "Ο εραστής σου" ο Σαρμπέλ και το "Μαυρη" η Πέγγκυ Ζήνα, θα ήταν απλά μία ακόμα επιτυχία της καθημερινότητας που πολλοί θα κατέβαζαν, σιγοτραγουδούσανε, γλεντούσανε και χορεύανε με, στα μπουζούκια και στα σπίτια τους, μέχρι να βγεί η επόμενη επιτυχία. Το μόνο που κάνει το Je t'aime είναι να ρίχνει τις μάσκες. Είναι τα ίδια τραγούδια που ακούμε κάθε μέρα στα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις απλά δοσμένα σε πιο CULT μορφή. Με δυο λόγια λοιπόν δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να συχαίνεται περισσότερο αυτά παρά τα άλλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.