titikos46 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2007 Μάλλον λάθος τα έγραψα... Στη μια γραμμή του Netmod είναι συνδεμένο ένα ασύρματο τηλέφωνο και στην άλλη 2 συσκευές τηλεφώνου. Το ασύρματο ρούτερ Wireless router ZyXEL Prestige 660 HW είναι συνδεμενο στο spliter όπως και το Netmod.. Οι τηλεφωνικες συσκευες που εχεις επανω ειναι απλες η isdn?
MasterX Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 οι συσκευές ειναι απλές.. Έχω βγάλει το ένα απο τα 2 του δευτερου καναλιού (μια κλασικη συσκευή του ΟΤΕ) αλλά δεν το έχω τσεκάρει ακόμα αν κολλάει το άλλο καθώς είναι στο αθόρυβο (σε υπνοδωμάτιο).. πρέπει να το τσεκάρω
titikos46 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Δεν εχεις ακομη κανει ενα τηλεφωνο στο helpdesk isdn του οτε να στο λυσει το θεμα,βλεπω οτι απο καιρο ειναι η ερωτηση σου.
MasterX Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Υπηρεσία HELP DESK/ISDN του ΟΤΕ (τηλ. 800 11 26000) θα τους καλέσω να δω τι θα πουν και αυτοί... Το θέμα είναι οτι μου έχουν αλλάξει Netmod, αλλά με αυτό ήταν χειρότερα..
titikos46 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Υπηρεσία HELP DESK/ISDN του ΟΤΕ(τηλ. 800 11 26000) θα τους καλέσω να δω τι θα πουν και αυτοί... Το θέμα είναι οτι μου έχουν αλλάξει Netmod, αλλά με αυτό ήταν χειρότερα.. Αλλο και αλλο εχουν πολλα απο επιστροφες.
kifinas Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Αλλο και αλλο εχουν πολλα απο επιστροφες. Δεν φταίει απαραίτητα το nt. Δεν είναι λογική το "άλλαζε συνέχεια το nt, έχουν πολλά"
titikos46 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2007 Δεν φταίει απαραίτητα το nt. Δεν είναι λογική το "άλλαζε συνέχεια το nt, έχουν πολλά" Εαν οντως ειναι προβληματικα τι να κανει, εχεις δει ποσο καιρο ειναι με ενα καναλι,το παγιο ομως το πληρωνει.Τον 4ο μηνα εφερε το θεμα στο insomnia και λεει οτι το εχω απο καιρο,τι να πω, κοντευει να χρονιασει.Και απο οτι βλεπω ειναι γνωστης της τεχνολογιας του αρεσει το νεο,και αποχωριζετε το παλιο.
MasterX Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 αποσυνδέοντας τη μια συσκευή το πρόβλημα παραμένει.. θα δοκιμάσω και με την άλλη.. πάντως τους τελευταίους μήνες όταν κολλήσει το άλλο κανάλι και το σηκώσω για να σταματήσει, δεν πέφτει η άλλη γραμμή (το άλλο κανάλι) στο οποίο μιλάμε. πάλι καλα. Υπάρχει μια περίπτωση να φταιει και η καλωδιώση στον τοίχο, που είναι λίγο περίεργη... όταν είχα βάλει το ISDN και το ADSL, εκανα ολοκληρη πατέντα για να το κανω να δουλέψει.. Πετυχημένη πάντως... βαζικά το δευτερο κανάλι δουλεύει, μπορώ να κάνω 2 κλήσεις ταυτόχρονα.. απλά κολλάει πολλες φορες με τον τροπο που είπα..
titikos46 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 Tι να πω φιλε χαρα στην υπομονη σου,καλο βραδυ.
MasterX Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 ενταξει δεν είναι και τρομερό το πρόβλημα, όπως αν δεν μπορούσα να μπω στο Ιντερνετ π.χ. Ειναι απλώς σπαστικό για την υπόλοιπη οικογένεια, που συνήθως απανταει στο σταθερό... Συνδεσα τη αλλη συσκευή στο κανάλι Β και αυτή κάνει το ίδιο, άρα δεν είναι θέμα συσκευών.. Απλώς κολλάει το κανάλι Β
titikos46 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Δηλαδη εαν ελεγες τον ΟΤΕ απο τοτε που εχεις το προβλημα να πληρωσεις παγια αντι για isdn, να σου κοψουν πιστωτικο, τοσο καιρο την αναλογια για pstn τι θα λεγανε,θα ηταν ενδιαφερον να μαθει εδω το φορουμ.Διοτι το netmod ειναι δικο τους, δεν το επελεξες εσυ,αρα αυτοι ειναι υπευθυνοι για την σωστη λειτουργια του.
orck Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2007 η λογικη λεει πως αν στην νεα συσκευη υπαρχει η ιδια συμπεριφορα τοτε δεν ειναι προβλημα του NT
titikos46 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2007 Εστω να ειναι ετσι να μην φταιει το Netmod, δεν επρεπε ο ΟΤΕ να εχει λυσει το προβλημα και σε συντομα χρονικο διαστημα,πρεπει να κανει διαμαρτυρια ο πελατης,διοτι βλεπω οτι προκειται για εναν σοβαρο κυριο χαληλων τονων.Δηλαδη δεν πρεπει να λυθει το προβλημα της επικοινωνιας του, και ποσο μαλλον οτι εξυπηρετειτε ολη η οικογενια του.
xmperop1 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2007 Πιθανότατα να είναι θέμα κάρτας στο ψηφιακό κέντρο του ΟΤΕ. Στο εμπορικό κατάστημα της περιοχής σου ζήτησε να μιλήσεις με τον προιστάμενο και αυτός με τη σειρά του να σε εξυπηρετήσει μέσω του τεχνικού τμήματος και του προισταμένου του στην αλλαγή κάρτας από το ψηφιακό κέντρο αναφέροντας βέβαια ότι όλα τα άλλα έχουν αποτύχει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.