Προς το περιεχόμενο

_ Προσφορές Καταστημάτων _


madsc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με πηραν τηλ από Πλαισιο για το "ανθρώπινο λάθος"...Λέω ανθρωπινο λάθος σε 10 προιόντα...και μου απαντάει είπαμε κυριε ανθρώπινο λάθος...Και βέβαια ακύρωσα και τις 2 παραγγελίες...Τι να πει κανείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Τρία πράγματα έχω να γράψω (αν και γράφω σπάνια).

1. Γκαντεμιά. Εχθές έπρεπε να υποκείψω στην γυναίκα μου και να πάω σινεμά (ταινία μάπα και χαμένη ευκαιρία για μεγάλο σκληρό δίσκο)

2. Μάλλον έχουμε αρχίσει να γινόμαστε όλο και ποιο συνειδητοποιημένοι στο τι μπορεί να συμβεί σε μια on line παραγγελία.

3. Δεν έχουμε μάθει να δεχόμαστε ότι μπορεί να γίνει και το λάθος. Αυτό μπορεί να συμβεί στην πιο απλή δουλειά αλλά και σε μεγάλες εταιρίες όπως το πλαίσιο. Η διαφορά είναι στο πως θα αντιμετωπίσει η κάθε εταιρία το λάθος της. Κάποιοι θα κάνουν την πάπια και ούτε θα σου μιλάνε στο τηλέφωνο και κάποιοι θα δείξουν ότι πραγματικά τους νιάζει ο πελάτης.

 

ps. Και έγω στην δουλειά μου πριν 3 μήνες έκανα πατάτα και μάλιστα σε θέμα που το κάνω εδώ και χρόνια με κλειστά τα μάτια. Αποτέλεσμα, η μοκέτα του πελάτη βγήκε μερικά τετραγωνικά παραπάνω. Ευτηχώς υπήρχε καλή διάθεση από πελάτη, σωστή αντιμετώπιση από εμάς και όλα λύθηκαν.

 

Sorry φιλε μου αλλά όταν τα λάθη γίνονται 2 φορες δεν είμαι καθόλου ανεκτικός γιατί αρχίζω και νομίζω διάφορα πράγματα.

Το πρόβλημα όμως είναι δικό μας γιατί εμείς οι ίδιοι θα ξαναπάμε στο πλαίσιο και θα τους τα ξαναακουμπίσουμε.

Παράδειγμα on-line μαγαζιού στο εξωτερικού:

Τον 1,5ΤΒ της seagate τον γνωρίζεται?Θα γνωρίζεται ότι είχε κάποια προβλήματα κάτω από heavy duty και έβγαινε offline.Ο δίσκος λόγω προβλήματος έπεσε από 190$ στα 100$.Όταν η seagate έβγαλε το firmware update που διορθώνει το πρόβλημα το εν λόγω κατάστημα έβγαλε ανακοίνωση ότι μιας και το πρόβλημα λύθηκε το προϊόν θα ανέβει σε τιμή και θα πάει στα 140$ την επόμενη μέρα.ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.όχι μέσα σε κλασματα δευτ. και όποιος πρόλαβε πρόλαβε, αλλά και να πρόλαβε θα το πάρει στην παλιά τιμή.

ΕΔΩ Είναι αλήτες.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

zalisleo εμενα εγινε το εξης κουφο με το us robotics το παραγγελν ενω ελεγε υπολοιπο 8 μ ρχεται το email και λεω δεν παιρνω τηλεφωνο να δω αν το προλαβα...τους δινω κωδικο επιβεβαιωσης και μου λένε δυστηχως εξαντληθηκε.σημερα το πρωι με πηρε τηλεφωνο η ΑCS οτι ειχα ενα δεμα και ηταν το USR815455 μια χαρα μου εκατσε!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παιδια !!!

σχετικα με την προσφορα του You για το ασυρματο access point στα 9 ευρω

WIRELESS US/R USR815455 ,

παρελαβε κανεις το εν λογω προιον ?

εγω το παρηγγειλα την παρασκευη , και σημερα οι απατεωνες μου απαντησαν

 

Και εγώ το παράγγειλα την Παρασκευή μαζί με ένα remote για το PS3. Μέχρι στιγμής δεν έχω ενημέρωση για τίποτα πάντως. Αν μου πουν το ίδιο με σένα, θα ακυρώσω και το τηλεχειριστήριο. Δεν ξέρω αν είναι θέμα έλλειψης οργάνωσης ή οτιδήποτε άλλο, αλλά αυτό που κάνουν το θεωρώ απαράδεκτο. Αν δεν μπορείς να υποστηρίξεις αυτό που κάνεις και αν δεν μπορείς να είσαι αξιόπιστος, εμένα δεν θα με έχεις πελάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατόπιν επικοινωνίας με την Πλαίσιο Computers ενημερωθήκαμε ότι την Κυριακή 11 Ιανουαρίου τέσσερα προϊόντα εμφανίστηκαν στο site τους www.plaisio.gr με λανθασμένες τιμές, από λάθος και μάλιστα ανθρώπινο.

 

Tο Πλαίσιο έχει ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια επικοινωνίας με τους ανθρώπους που έκαναν παραγγελία τα συγκεκριμένα προϊόντα για την άμεση ενημέρωση τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουνε φαινεται μαζεψει μερικους γιωταδες υπαλληλους στο πλαισιο. Τι να πει κανεις??

Εναν σοβαρο υπαλληλο να παρουν θα ησυχασουν αλλα με την μπακαλιστικη νοοτροπια που εχουν και τους μισθους που δινουν τι περιμενουν?

 

 

-----Προστέθηκε 12/1/2009 στις 01 : 51 : 51-----

 

 

Αυτό ήθελα να πω, ότι δεν ξέρετε ούτε πόσα πληρώνονται ούτε πόσες ώρες και σε τι συνθήκες. Εγώ πολλές φορές αναρωτιέμαι όταν βλέπω πχ στο eshop να γίνεται ανανέωση της κατάστασης της παραγγελίας μου στις 12 τη νύχτα (!), αυτοί οι άνθρωποι που δουλεύουν πληρώνονται διπλοβάρδια λόγω νυχτερινού ωραρίου ή η αντιμετώπιση είναι το κλασικό "άμα δε σ'αρέσει φύγε"; Ικανοποιημένος χρηματικά και ξεκούραστος υπάλληλος=λιγότερα λάθη. Και φυσικά και δεν έχει κανείς το δικαίωμα να απαιτεί ρομποτική ακρίβεια και κανένα λάθος από ανθρώπους, αν ήταν έτσι δε θα είχε κανείς μας δουλειά...

 

Φιλε δε παιρνουν ανθρωπους με προσοντα. Οποιος δεν εχει προσοντα καθεται και τρωει καρπαζιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουνε φαινεται μαζεψει μερικους γιωταδες υπαλληλους στο πλαισιο. Τι να πει κανεις??

Εναν σοβαρο υπαλληλο να παρουν θα ησυχασουν αλλα με την μπακαλιστικη νοοτροπια που εχουν και τους μισθους που δινουν τι περιμενουν?

 

 

-----Προστέθηκε 12/1/2009 στις 01 : 51 : 51-----

 

 

 

 

Φιλε δε παιρνουν ανθρωπους με προσοντα. Οποιος δεν εχει προσοντα καθεται και τρωει καρπαζιες.

Ή τους "παραιτούν" και για αντίποινα κάνουν εσκεμμένα λάθη. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή τους "παραιτούν" και για αντίποινα κάνουν εσκεμμένα λάθη. ;)

 

Σοβαρα τωρα. Ποιος πτυχιουχος ΑΕΙ με πολυ γερες γνωσεις και ικανοτητες παει να δουλεψει σε αυτα τα μαγαζια? 0 προοπτικη, 0 λεφτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουνε φαινεται μαζεψει μερικους γιωταδες υπαλληλους στο πλαισιο. Τι να πει κανεις??

Εναν σοβαρο υπαλληλο να παρουν θα ησυχασουν αλλα με την μπακαλιστικη νοοτροπια που εχουν και τους μισθους που δινουν τι περιμενουν?

 

 

-----Προστέθηκε 12/1/2009 στις 01 : 51 : 51-----

 

 

 

 

Φιλε δε παιρνουν ανθρωπους με προσοντα. Οποιος δεν εχει προσοντα καθεται και τρωει καρπαζιες.

 

ξερετε κανενα ατομο που να κατεχει αριστα περι των υπολογιστων να παει να δουλευει για 700 evro στο πλαισιο?εκτος αν εχει τρελες αναγκες το παλικαρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατόπιν επικοινωνίας με την Πλαίσιο Computers ενημερωθήκαμε ότι την Κυριακή 11 Ιανουαρίου τέσσερα προϊόντα εμφανίστηκαν στο site τους www.plaisio.gr με λανθασμένες τιμές, από λάθος και μάλιστα ανθρώπινο.

 

Tο Πλαίσιο έχει ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια επικοινωνίας με τους ανθρώπους που έκαναν παραγγελία τα συγκεκριμένα προϊόντα για την άμεση ενημέρωση τους.

 

Σε πανω απο 10 εκαναν λαθος τις τιμες αλλα οκ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξερετε κανενα ατομο που να κατεχει αριστα περι των υπολογιστων να παει να δουλευει για 700 evro στο πλαισιο?εκτος αν εχει τρελες αναγκες το παλικαρι

 

πάρα πολλοί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις με κάλεσαν από Πλαίσιο και μου επιβεβαίωσαν πως αύριο θα παραλάβω αυτόν τον δίσκο στα €86,40 (τιμή Web Offer που είχε μέχρι χθες στο site). Μια χαρά B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...