Προς το περιεχόμενο

_ Προσφορές Καταστημάτων _


madsc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Sorry, αλλά εμείς για τι λάθη χάνουμε τις δουλειές μας;

 

 

Ωραίος ρε φίλε, φοβερή λογική! Ο καθένας την πάρτη του επομένως, ε;

Εύγε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Επειδή το λάθος είναι γνωστό, ανεξάρτητα από το αν αυτοί που παραγγείλαν κάνουν φασαρία ή όχι, αυτός που είναι να απολυθεί θα απολυθεί αν στο Πλαίσιο λειτουργούν με τη χαζή λογική του αποκεφαλισμού. Αν δεν κάνω λάθος όμως τα του site συνήθως τα αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες και το θέμα είναι ποιος αναλαμβάνει τη συντήρηση και τη λειτουργία εν γένει μετά την κατασκευή. Το πολύ πολύ να διακόψουν καμια σύμβαση. Σιγά μην απολύσουν κόσμο.

 

Αν μπεις στο site του Πλαισιου και πατησεις το link "ευκαιριες καριερας" θα δεις οτι εχουν δικο τους τμημα δικτυου.Εχει και τις φατσουλες τους να χαμογελανε αμεριμνοι για το τι θα τους συμβει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα με πηραν τηλεφωνο πριν καμια ωρα και μου ειπαν και εμενα για το ανθρωπινο λαθος και οτι η τιμη του ειναι αυτη που λεει σαν κανονικη τιμη.

Ακυρωσα την παραγγελεια μου και δεν εκανα τιποτα παραπερα,ο ανθρωπος στο τηλεφωνο ηταν ευγενεστατος και ζητησε πολλες φορες συγνωμη.

Δεν εστειλαν emal οπως καποιοι αλλοι που ελεγαν οτι ξερουμε οτι κανατε prtscrn και τετοια καραγκιοζιλικια. Αφηστε που μεχρι τωρα το καταστημα απεναντι μου ηταν οκ οποτε γιατι να το συνεχισω αφου παραδεχτηκαν το λαθος τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπεις στο site του Πλαισιου και πατησεις το link "ευκαιριες καριερας" θα δεις οτι εχουν δικο τους τμημα δικτυου.Εχει και τις φατσουλες τους να χαμογελανε αμεριμνοι για το τι θα τους συμβει

 

Όντως. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι αν είναι να σουτάρουν κόσμο θα το κάνουν έτσι κι αλλιώς, αλλά δε νομίζω γιατί καμία επιχείρηση δεν τη συμφέρει να λειτουργεί με αυτό τον τρόπο. Δηλαδή για ένα λάθος που έγινε θα ξηλώσουν όλο το τμήμα ή μεμονωμένα άτομα? Αυτά δεν γίνονται. Αν το φαινόμενο ήταν συχνό άντε να πεις ότι το τμήμα είναι κουκουρούκου (βλέπε you.gr). Αλλά αρχίζω να πιστεύω ότι δεν είναι τυχαία τόσα περιστατικά μέσα σε τόσο λίγο χρόνο (multirama, e-shop, plaisio). Τσάμπα διαφήμιση είναι και γράφετε και κόσμος αβέρτα-κουβέρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοχή σε λάθη προπονητών και πωλητών δεν υπάρχει...

Ακούω φήμη ότι το πλαίσιο θέλει τον Μπάγιεβιτς στην θέση αυτό που έκανε το λάθος στο site...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος ρε φίλε, φοβερή λογική! Ο καθένας την πάρτη του επομένως, ε;

Εύγε...

Να μην απολυθεί κανείς, αλλά να προσλάβουν ικανό κόσμο, όχι με 700 ευρώ.

Δηλαδή, συγγνώμη, είναι δύσκολο να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να ελέγχει στις αλλαγές που κάνουν στις τιμές, αν η διαφορά είναι μεγάλη, και να ειδοποιεί;

Αν τσιγκουνεύεσαι στους μισθούς των υπαλλήλων, αυτά παθαίνεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μην απολυθεί κανείς, αλλά να προσλάβουν ικανό κόσμο, όχι με 700 ευρώ.

Δηλαδή, συγγνώμη, είναι δύσκολο να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να ελέγχει στις αλλαγές που κάνουν στις τιμές, αν η διαφορά είναι μεγάλη, και να ειδοποιεί;

Αν τσιγκουνεύεσαι στους μισθούς των υπαλλήλων, αυτά παθαίνεις...

Αυτό ήθελα να πω, ότι δεν ξέρετε ούτε πόσα πληρώνονται ούτε πόσες ώρες και σε τι συνθήκες. Εγώ πολλές φορές αναρωτιέμαι όταν βλέπω πχ στο eshop να γίνεται ανανέωση της κατάστασης της παραγγελίας μου στις 12 τη νύχτα (!), αυτοί οι άνθρωποι που δουλεύουν πληρώνονται διπλοβάρδια λόγω νυχτερινού ωραρίου ή η αντιμετώπιση είναι το κλασικό "άμα δε σ'αρέσει φύγε"; Ικανοποιημένος χρηματικά και ξεκούραστος υπάλληλος=λιγότερα λάθη. Και φυσικά και δεν έχει κανείς το δικαίωμα να απαιτεί ρομποτική ακρίβεια και κανένα λάθος από ανθρώπους, αν ήταν έτσι δε θα είχε κανείς μας δουλειά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μην απολυθεί κανείς, αλλά να προσλάβουν ικανό κόσμο, όχι με 700 ευρώ.

Δηλαδή, συγγνώμη, είναι δύσκολο να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να ελέγχει στις αλλαγές που κάνουν στις τιμές, αν η διαφορά είναι μεγάλη, και να ειδοποιεί;

Αν τσιγκουνεύεσαι στους μισθούς των υπαλλήλων, αυτά παθαίνεις...

 

Αυτό φίλε είναι άλλο από αυτό που ειπώθηκε νωρίτερα και προφανώς και συμφωνώ απολύτως μαζί σου!

 

Ας γυρίσουμε όμως παιδιά σιγά σιγά στο θέμα μας, μη συνεχίσουμε όπως έγινε παλαιότερα με e-shop.gr κτλ.

Τα ίδια θα λέμε, απλά αναγνωρίζοντας σαφώς την ανωτερότητα και τον επαγγελματισμό του Πλαίσιο σε σχέση με e-shop...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παιδια !!!

σχετικα με την προσφορα του You για το ασυρματο access point στα 9 ευρω

WIRELESS US/R USR815455 ,

παρελαβε κανεις το εν λογω προιον ?

εγω το παρηγγειλα την παρασκευη , και σημερα οι απατεωνες μου απαντησαν :

-----

Καλημέρα,

Το συγκεκριμένο προϊόν έχει εξαντληθεί, πιθανόν όταν μπήκε η παραγγελία σας δεν είχε ενημερωθεί το site ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεμάχια και για αυτό επέτρεπε να καταχωρηθούν παραγγελίες. Θα προχωρήσουμε σε διαγραφή της παραγγελίας σας αλλά θα θέλαμε να σας προτείνουμε το προϊόν WIRELESS ROUTER SYNET ELECTRONICS MW-P54SS με κωδικό 138709 στην τιμή των 29,00€ (ειδική τιμή για πελάτες που δεν προλάβανε την προσφορά μας). Εάν σας ενδιαφέρει να προχωρήσουμε σε παραγγελία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για την καταχώρηση της και την τροποποίηση της τιμής.

Μας συγχωρείτε για την αναστάτωση και την ταλαιπωρία, είμαστε στη διαδικασία στο να διορθώσουμε αυτό το πρόβλημα.

Στη διάθεση σας σε οτιδήποτε χρειαστείτε.

Με εκτίμηση για το you,

---------------

και τους απαντω

----------------

Οταν καταχωρηθηκε η παραγγελια το site σας εδειχνε , Απομένουν 4 τεμάχια στο απόθεμα !

ελαβα και e-mail - U - Επιβεβαίωση παραγγελίας:0005411χχχ

το οτι δεν ενημερωσατε το site ειναι δικο σας λαθος και ευθηνη

και αν θεωρειται οτι ειστε σοβαρη και αξιοπιστη εταιρια , επρεπε να ειχατε αποδεχτει την παραγγελια .

Η συμπεριφορα σας ομως δειχνει οτι ειστε πληρως ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ

και για το εν λογω συμβαν θα κατατεθει η πρεπουσα καταγγελια στον Συνηγορο του καταναλωτη

...............

λετε να συγκινιθουν και να μου στειλουν δωρο καμμια 10ρια κομματια ,,:-D:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρία πράγματα έχω να γράψω (αν και γράφω σπάνια).

1. Γκαντεμιά. Εχθές έπρεπε να υποκείψω στην γυναίκα μου και να πάω σινεμά (ταινία μάπα και χαμένη ευκαιρία για μεγάλο σκληρό δίσκο)

2. Μάλλον έχουμε αρχίσει να γινόμαστε όλο και ποιο συνειδητοποιημένοι στο τι μπορεί να συμβεί σε μια on line παραγγελία.

3. Δεν έχουμε μάθει να δεχόμαστε ότι μπορεί να γίνει και το λάθος. Αυτό μπορεί να συμβεί στην πιο απλή δουλειά αλλά και σε μεγάλες εταιρίες όπως το πλαίσιο. Η διαφορά είναι στο πως θα αντιμετωπίσει η κάθε εταιρία το λάθος της. Κάποιοι θα κάνουν την πάπια και ούτε θα σου μιλάνε στο τηλέφωνο και κάποιοι θα δείξουν ότι πραγματικά τους νιάζει ο πελάτης.

 

ps. Και έγω στην δουλειά μου πριν 3 μήνες έκανα πατάτα και μάλιστα σε θέμα που το κάνω εδώ και χρόνια με κλειστά τα μάτια. Αποτέλεσμα, η μοκέτα του πελάτη βγήκε μερικά τετραγωνικά παραπάνω. Ευτηχώς υπήρχε καλή διάθεση από πελάτη, σωστή αντιμετώπιση από εμάς και όλα λύθηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί εκεί στο you δεν πρέπει να την παλεύουν και πολύ. Αν και από μια δυο φορές που τους είχα πάρει τηλέφωνο καταλήγω στο συμπέρασμα ότι είναι θέμα τραγικής έλλειψης οργάνωσης, εν τούτοις τα λάθη που γίνονται είναι απαράδεκτα και κατ' εξακολούθηση. Εκεί ας πούμε δεν θα μου έκανε εντύπωση αν ξηλώναν όλο το τμήμα web developing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος ρε φίλε, φοβερή λογική! Ο καθένας την πάρτη του επομένως, ε;

Εύγε...

Φίλε μου, είναι οργανωμένο το όλο σκηνικό, ειδάλλως δεν θα γίνονταν τόσα λάθη κατά κόρον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...