Προς το περιεχόμενο

_ Προσφορές Καταστημάτων _


madsc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

πολυ φοβαμαι οτι 2 θα ειναι οι δικαιολογιες!!

ενα οτι εγινε λαθος τυπογραφικο

και για οσους επιμεινουν με σκρεν σοτς

θα τους πουνε οτι τελος το συγκεκριμενο στοκ !!!

 

καμενος και γω με την προσφορα του στακερ πριν λιγο καιρο

αφου εκανα πανω απο 5 τηλ και καθενας απο το πλαισιο μου ελεγε τα δικα του !!!!!

 

τζαμπα τα κλικ κυριοι!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν ξέρω τι είχε γίνει με το e-shop αλλά στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει το "Τop Web Offer" και δεν χωράνε λάθη. Αυτή είναι και η έννοια του offer: μειωμένη τιμή. Εγώ είμαι ένας άσχετος, μπήκα στο site τα είδα, θεώρησα ότι είναι καλές προσφορές και μου κάνουν και τα παρήγγειλα. Δεν υπάρχει δικαιολογία του στυλ: μα καλά δεν είδατε πόσο χαμηλή είναι η τιμή? Όχι ρε φίλε δεν το είδα και δεν το ξέρω. Είμαι από χωριό εγώ... :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην ξεχνάμε την προσφορά που είχε κάνει το πλαίσιο σε οθόνη LG 26 ιντσών από τα 1000 στα 500 ευρώ πριν κάποιους μήνες.

Αν κάποιος είχε αγοράσει την οθόνη την προηγούμενη μέρα την αλλαγή της τιμής θα του γυρίζανε τη διαφορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Και μην ξεχνάμε την προσφορά που είχε κάνει το πλαίσιο σε οθόνη LG 26 ιντσών από τα 1000 στα 500 ευρώ πριν κάποιους μήνες.

Αν κάποιος είχε αγοράσει την οθόνη την προηγούμενη μέρα την αλλαγή της τιμής θα του γυρίζανε τη διαφορά;

 

"προσφορά", άλλα καταστήματα την είχαν ήδη με πεσμένη τιμή και έτσι αναγκάστηκε και το Πλαίσιο να την κατεβάσει πασάροντας την ως προσφορά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ω ναι, πήρα και γω να δω πως πάει η παραγγελιά μου και μου είπε ο τύπος που συνδέθηκα ότι έγινε ανθρώπινο λάθος :lol: "Θα σας πάρει ο συνάδελφος να σας ενημερώσει", μου είπε χαρακτηριστικά. Και μόλις πάρει φυσικά θα ακυρώσω την παραγγελιά... Κρίμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ω ναι, πήρα και γω να δω πως πάει η παραγγελιά μου και μου είπε ο τύπος που συνδέθηκα ότι έγινε ανθρώπινο λάθος :lol: "Θα σας πάρει ο συνάδελφος να σας ενημερώσει", μου είπε χαρακτηριστικά. Και μόλις πάρει φυσικά θα ακυρώσω την παραγγελιά... Κρίμα.

 

Εγω την ακυρωσα ηδη, φαινοταν οτι ηταν λαθος, δεν ειχα και καμια ελπιδα, ετσι για χαβαλε εκανα την παραγγελια :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικο τους το λαθος και να το χαιρονται.

Βλεπεται σε αντιστοιχα ιντερνετικα καταστηματα του εξωτερικου να συμβαινουν τετια παρατραγουδα ;

Εγω μπορω να ισχυριστω οτι το κανουν επιτηδες μιας και αρκετοι μετα απο αυτο θα τρεχουν να σκαλιζουν το σιτε μηπως βρουν και αλλες "λαθος" τιμες. Οποτε ακομα και αν δεν βρουν ισως στο ψαξιμο και τι βρουν να τους ενδιαφερει εστω και στην κανονικη τιμη.

Εξυπνη τακτικη.

Προσωπικα ειχα πετυχει σε αλλο ιντερνετικο καταστημα μια τετια περιπτωση και λεω να χασω τιποτα δεν εχω και παρηγγειλα ενα προιον που κανει σημερα 240 ευρω στην τιμη 40 με τον φπα μεσα.

Τους εφυγαν 2 3 κομματια που ειχαν και μετα ενα μηνα στην επομενη παραλαβη μου εστειλαν φρεσκο κομματι στην τιμη που ειχα παραγγειλη εστω και εαν η τιμη μετα απο μερικα λεπτα που παρηγειλα ειχε διορθωθει.

Αν οντως εχουν μια δοση αληθειας αυτα που λενε περι λαθους τοτε αυτοι ειναι υπευθυνοι για το προσωπικο τους και τα λαθη αυτου.

Αλλωστε δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις καταστηματων που πουλανε σε πολυ χαμηλες τιμες και κατω σπο το κοστος κατα καιρους καποια προιοντα μονο και μονο για διαφημιση.

Θεωρω οτι οχι μονο το πλαισιο αλλα και οποιαδηποτε σοβαρο καταστημα αν θελει να λεγετε σοβαρο πρεπει να διεκπερεωσει τις παραγγελιες.

Σε αντιθετη περιπτωση αφηνει πολυ αρνητικη εικονα στους καταναλωτες για την αξιοπιστια του και αρχιζει να γκρεμιζει την εμπιστοσυνη που νομιζω οι πιο πολυ του εχουμε σε σχεση με αλλα καταστηματα να μην αναφερω ονοματα.

Σημειωτεων οτι δεν εχω παραγγειλη καμμια απο τα παραπανω προιοντα για να μην νομιζει καποιος οτι γραφω οτι γραφω προκειμενουν να μου τα στειλουν.

Απλα στην θεση αυτων που εχουν παραγγειλη θα μπορουσα να ειμαι και εγω και μετα να με εμπαιζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω την ακυρωσα ηδη, φαινοταν οτι ηταν λαθος, δεν ειχα και καμια ελπιδα, ετσι για χαβαλε εκανα την παραγγελια :lol:

 

μονο για χαβαλε δεν την εβαλαν..γραφτηκαν παρα πολλα ατομα μονο κ μονο για τις συγκεκριμενες προσφορες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry ρε μάγκες...

Έστω το Χ κατάστημα προσφέρει το Α προϊόν στην τιμή των 100€, το Υ κατάστημα στα 150€, και το Φ κατάστημα στα 200€.

Έστω ότι η κανονική τιμή του Χ καταστήματος είναι 200€ και όντως πρόκειται για τυπογραφικό λάθος. Μου λένε λοιπόν, ότι δεν μπορούν να διεκπεραιώσουν την παραγγελία. Δεν μπορώ να ισχυριστώ κι εγώ ότι στο Υ κατάστημα η τιμή ήταν 150€ και θα το έπαιρνα από κει και έχασα την προσφορά και να μου δώσουν αντίστοιχο προϊόν στα ίδια χρήματα, αφού όπως λέτε δεν έχετε στοκ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ειναι κριμα να χασει καποιο παιδι απο το Πλαισιο τη δουλεια του γι΄αυτο το ανθρωπινο λαθος......

Sorry, αλλά εμείς για τι λάθη χάνουμε τις δουλειές μας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry ρε μάγκες...

Έστω το Χ κατάστημα προσφέρει το Α προϊόν στην τιμή των 100€, το Υ κατάστημα στα 150€, και το Φ κατάστημα στα 200€.

Έστω ότι η κανονική τιμή του Χ καταστήματος είναι 200€ και όντως πρόκειται για τυπογραφικό λάθος. Μου λένε λοιπόν, ότι δεν μπορούν να διεκπεραιώσουν την παραγγελία. Δεν μπορώ να ισχυριστώ κι εγώ ότι στο Υ κατάστημα η τιμή ήταν 150€ και θα το έπαιρνα από κει και έχασα την προσφορά και να μου δώσουν αντίστοιχο προϊόν στα ίδια χρήματα, αφού όπως λέτε δεν έχετε στοκ;

 

Έχεις απόλυτο δίκιο. Βάζει επίτηδες ένα κατάστημα προσφορά για να χτυπήσει την προσφορά άλλου καταστήματος και μετά απλά σου λένε "κάναμε λάθος" ή "δεν προλάβατε τα στοκ προϊόντα", τα οποία εννοείται δε λέγανε πουθενά ότι ήταν στοκ.

Μας δουλεύουνε κανονικότατα...

Αν ένα σουπερμάρκετ, διαφημίσει ότι πουλάει γάλα με τιμή 20 λεπτά και μετά πας στο ταμείο και σου πούνε να πληρώσεις 1 ευρώ και 20 λεπτά γιατί έγινε απλά ένα λάθος ... Οι νόμοι δεν είναι ίδιοι για τα online καταστήματα;

 

Σε άλλο forum, διάβασα ότι άρχισαν τους συμβιβασμούς, προσφορά της 4870 στα 169 ευρώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή το λάθος είναι γνωστό, ανεξάρτητα από το αν αυτοί που παραγγείλαν κάνουν φασαρία ή όχι, αυτός που είναι να απολυθεί θα απολυθεί αν στο Πλαίσιο λειτουργούν με τη χαζή λογική του αποκεφαλισμού. Αν δεν κάνω λάθος όμως τα του site συνήθως τα αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες και το θέμα είναι ποιος αναλαμβάνει τη συντήρηση και τη λειτουργία εν γένει μετά την κατασκευή. Το πολύ πολύ να διακόψουν καμια σύμβαση. Σιγά μην απολύσουν κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...