-_~^3lik0-^~_- Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Ακομα και αυτά που υπήρχαν ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ πλέον δεν υπάρχουν ούτε στη σωστή τιμή! Μάλλον θα πουν ότι εξαντλήθηκαν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p_under Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 γιατι ομως κανει τετοια πραγματα το πλαισιο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
talos_2002 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 γιατι ομως κανει τετοια πραγματα το πλαισιο? Γιατί τα κάνουν οι άλλοι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p_under Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2009 ok paso αλλα αν θελει να ξεχωρισει δεν πρεπει να κανει τετοιες ...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Biull Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Περιμένω εναγωνίως να μάθω τι έγινε με τις παραγγελίες των παιδιών. Εγώ με τις on-line παραγγελείες του πλαισίου την έχω πάθει (όπως αναφέρω και παραπάνω). Τις είδα τις εν λόγω προσφορές και ομολογώ ότι εάν αυτή την φορά αποστείλουν τα προιόντα στις τιμές που είχαν τότε θα τους βγάλω τελείως από τα bookmarks μου. Ένα μαγαζί πάντα πρέπει να διατηρεί μια πολιτική και όχι ότι τους καυ...ι. Ποιο άλλο κατάστημα κάνει τέτοιες μαλακ.ες με τις τιμές? Αυτοί είναι για κλείσιμο. Άλλα έλα που δεν πρόκειται να κλείσουν ποτέ γιατί κάθε παππούς που θέλει κάτι ηλεκτρονικό θα πάει στο πλαίσιο ακόμα και εάν το ίδιο προϊόν το πουλάνε 20 ευρώ παραπάνω. Είδα όμως τα οικονομικά στοιχεία από τότε που το e-shop έγινε κάπως γνωστό. Κάθε χρόνο σημειώνουν πτώση.Αρκετά σημαντική. Και ξέρετε ποιό είναι το θεϊκό με αυτό το κωλομάγαζο? Το ότι ουσιαστικά από άποψη budget έχει τουλάχιστον 10πλάσιες δυνατότητες από ότι το e-shop και παρόλα αυτά τις τιμές τις καθορίζει το e-shop. Γελοίο? Ναι είναι τραγελαφικό. Και όλα αυτά τα ξέρω από ένα φίλο που δουλεύει στο οικονομικό τμήμα του πλαισίου. Κάθε φορά που γίνεται συνεδρίαση με τον Γεράρδο πέφτουν καντίλια από τον Γεράρδο γιατί πέφτουν οι πωλήσεις. Τι μαλ.κας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HellasVagabond Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Τα προιοντα που αναφερατε προηγουμενως αφαιρεθησαν απο το site του Πλαισιου To ηθικο διδαγμα εχει ως εξης...Το ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΑΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ γιατι υπαρχουν ατομα που δουλευουν ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ εκει μεσα, οχι οπως στο Eshop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Biull Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 To ηθικο διδαγμα εχει ως εξης...Το ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΑΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ γιατι υπαρχουν ατομα που δουλευουν ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ εκει μεσα, οχι οπως στο Eshop Εδώ είσαι λάθος. Θυμάμαι ότι όταν πήρα τον Samsung 1TB στις 7 το απόγευμα δεν υπήρχε στο site του e-shop και είχα τρελαθέι γιατί το ήθελα δευτέρα. Στις 21:00 ο δίσκος ήταν εκεί σε καλύτερη τιμή 105 αντί για 115. Οι admins δουλεύουν 24/7. Δεν γίνεται αλλοιώς. Ελπίζω να μην είναι "κόλπο" του Plasiou για να διώξει απόθεμα. Και το κακό είναι ότι δεν μπορείς να τους κάνεις και τίποτα γιατί αποποιούνται οποιαδήποτε ευθύνη για Δικό τους Λάθος. ΤΡΑΓΙΚΟ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JimChris Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Μιας και μιλαμε για λαθη στις τιμες http://www.adoos.gr/post/1168120/sony_playstation_3_60gb_video_game_bundle_with_one Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ppetr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Παρήγγειλα και εγώ δύο δίσκους. Να δούμε τι θα γίνει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
talos_2002 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 ... αυτά τα ξέρω από ένα φίλο που δουλεύει στο οικονομικό τμήμα του πλαισίου... Αν έχεις φίλο στο Πλαίσιο, δεν του λες να επισκεφτεί 1-2 φόρουμ σαν αυτό και να ρωτήσει τους υποψηφίους πελάτες τί θέλουν, τί τους αρέσει και τί όχι στο Πλαίσιο και στους ανταγωνιστές του; Κάποτε υπήρξε ένα θέμα με το τί προϊόντα θα θέλαμε να φέρει το Πλαίσιο. Πολύ πετυχημένο πιστεύω. Και αυτό που ζήτησα εγώ τουλάχιστον, το έφερε. Έτσι απέκτησα το BenQ DW 1650 μου. Και για να μην είμαι εντελώς εκτός θέματος, να θυμίσω ότι ο εξωτερικός δίσκος 1ΤΒ με eSata και USB στο Aldi, υπάρχει ακόμα. http://www.aldi.gr/gr/html/offers/2867_9001.htm Η τιμή είναι στις καλύτερες της αγοράς, αλλά οι άλλοι δεν έχουν και eSATA σε αυτή την τιμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@ngel Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Έχω κάνει κι εγώ παραγγελία! Έχω κρατήσει screenshot από τα πάντα και τους έχω στείλει e-mail για το αρχικό λάθος στη τιμή (δεν ξέρω αν αναφέρθηκε, αλλά αρχηκά ενώ η τιμή ήταν 29,90 όταν το πρόσθετες στο καλάθι η τιμή ήταν 96,87 και μετά το e-mail μου το διόρθωσαν, άρα δεν ήταν λάθος στη τιμή των 29,90) ενημερώνοντάς τους ότι έχω κρατήσει screenshots! Για να δούμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JIMBOAthens Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Eπιμένω. Το πρόβλημα θα προκύψει όχι από τις τιμές αλλά από την διαθεσιμότητα των προϊόντων... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Biull Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Όσο αφορά το Aldi: Μνήμη Cache 8 MB Όσο αφορά το φίλο στο πλαίσιο: Δεν λένε τίποτα αυτοί για προϊόντα. Αυτά ζητιούνται από τους υπευθύνους των τμημάτων σε κάθε κατάστημα στις συνελεύσεις. Όσο για την οικονομική πολιτική αυτή την καθορίζουν οι υπεύθυνοι του τμήματος. Δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με τίποτα. Απλά θα πάρουν τηλ από το πλαίσιο και θα πούν ή ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τις τιμές όπως κάνανε σε μενα ή θα πούν ότι λόγω αυξημένης ζήτησης το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και ότι επειδή δεν θα ξέρουν σε τι τιμή θα έρθει το επόμενο εμπόρευμα δεν μπορούν να συνεχίσουν την παραγγελία. Γνωστά πράγματα. Ότι και να έχετε δεν τους πίανετε. Το λένε ρητά ότι δεν ευθύνονται για τυχόν λάθη στις τιμές. ΜΑΚΑΡΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Όσο αφορά το Link με το PS3. Αυτό δεν είναι λάθος στην τιμή,είναι αναξιόπιστο κατάστημα.Εγώ δεν θα ψώνιζα.Τέτοια Link σου βρίσκω άπειρα. *edit: Και εκ θαύματος το προϊόν έγινε πάλι διαθέσιμο με αυξημένη τιμή: http://www.plaisio.gr/product.aspx?product=1208535&HYSKLIROSDISKOSHORITIKOTHTA=1000+GB&category=69977741&catalog=20&MSCSProfile=DCCDF22EB27065BE34B5C798FF3210F6B734581F0C6DF144EE12D89EF8452E2801AA017821BFEFDA18DD5D41BA93149A30112CD943DB969FAB7B6579042CBE8BB6B621E6BD54FEFDCA5CF4C2F808E716C1574C8243495C75D71613B4418313C6C7964222C401CD979EE9E2519601E4041711CE4A783A4E4781EC3D7AD86255BC830749867D1483FE Το συγκεκριμένο προϊόν είχε 86,41 πριν την βγεί από το site. Το είχα στην wishlist. *edit2: Όλα τα προϊόντα επέστρεψαν.Η μόνη διαφορά είναι ο 640 που τώρα είναι στις 72 ώρες ενώ πριν αν θυμάμαι καλά ήταν στις 24. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 τα κολπα με την διαθεσιμοτητα,τιμες,μικρα γραμματα κτλ τα κανουν γιατι μπορουν... κανεις δεν θα τους πειραξει... κ κανεις δεν πρεπει να πηγε εστω καταγγελιες στις κρατικες οργανωσεις καταναλωτων...ειπαμε δικηγοροι θεωρουν τα 100ε 10ε...αλλα υπαρχουν λυσεις. ---------- κ αλλη μια χειροτερη κ παιδικη ειναι να μπουν καμμια 500αρα παραγγελειες ξεχωριστες καθε μερα κ να τις ακυρωνουν στην πορτα...οταν τους κοστισει θα βαλουν μυαλο.τωρα δεν κοστιζει τιποτα να στειλουν ομαδικο mail για τα λαθη τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JIMBOAthens Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Mόλις επικοινώνησα με Πλαίσιο. Τους είπα ότι θα ήθελα οι παραγγελίες μου να έρθουν όλες μαζί (είναι 3). Μου ζήτησε να του δώσω ένα αριθμό παραγγελίας για να τσεκάρει. Του έδωσα αυτόν με την 4870 και μου είπε ότι ήταν λάθος η τιμή στο site το Σαββατοκύριακο και ότι η κανονική τιμή είναι στα €208. Του εξήγησα ότι αυτό είναι δικό τους πρόβλημα καθώς το προϊόν ήταν web offer και όταν το παρήγγειλα είχε τιμή στα €69,90 και ότι έχω κρατήσει όλα τα print screen κ.τ.λ. Κόμπιασε λίγο και μου είπε ότι οι παραγγελίες βρίσκονται σε επεξεργασία και ότι θα μου τηλεφωνήσουν μέσα στην ημέρα για να δουν τι μπορούν να κάνουν... Για να δούμε τι μπορούν να κάνουν τελικά. Προφανώς τώρα αρχίζουν και μαζεύουν όλες τις παραγγελίες με τις "πατάτες" ώστε να πάρουν την τελική τους απόφαση για το αν θα έχουν μικρή ή μεγάλη χασούρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.