Προς το περιεχόμενο

_ Προσφορές Καταστημάτων _


madsc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Παντως αν υπαρχει καποιος σοβαρος manager εκει μεσα (κοιταγα τα βιογραφικα των διευθυντων και γελαγα μια μερα) πρεπει να τον απολυσουν αβλεπι αυτον που εκανε αυτα τα χαζα λαθη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

paidia 8elw na mou pei kapoios an ginetai me sta8ero pc na pernv internet apo allous me usb blouetooth adapter kai pws?please...

 

Είσαι σε λάθος θέμα... Γίνεται αν πάρεις wi-fi adapter και οι άλλοι έχουν ασύρματο router...

 

Αλλαξε και αυτό... 135

 

Ποιο??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άμα λέω εγώ ότι χάλασε το πλαίσιο δεν με ακούτε...και οι ίδιοι λένε ότι έχει γίνει σκυλάδικο......:lol::lol:

μπορείτε να καλέστε το 800-11-12345 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αναρωτιέμαι, γιατί αυτά τα "λάθη" είναι 9 στις 10 φορές (για να μην πω 10 στις 10) προς τα κάτω; Γιατί δε βλέπουμε και σκληρούς δίσκους με τιμή 1000 ευρώ πχ; Μήπως έχουν βρει εύκολο τρόπο να γίνεται ντόρος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αναρωτιέμαι, γιατί αυτά τα "λάθη" είναι 9 στις 10 φορές (για να μην πω 10 στις 10) προς τα κάτω; Γιατί δε βλέπουμε και σκληρούς δίσκους με τιμή 1000 ευρώ πχ; Μήπως έχουν βρει εύκολο τρόπο να γίνεται ντόρος;

 

ντροπή σου, καχύποπτε...:rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η άποψή μου: To Πλαίσιο δεν είναι κανένα συνοικιακό μαγαζάκι και πιστεύω ότι θα στείλει όσα προϊόντα είναι διαθέσιμα στην τιμή που έχει περαστεί στις παραγγελίες. Δεν μιλάμε για 1-2 παραγγελίες αλλά για μερικές δεκάδες. Έκανε λάθος και θα το πληρώσει. Δεν θα διακινδυνεύσει να φάει ομαδικό κράξιμο από τους πελάτες του.

 

Τώρα για όσα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα ίσως έρθει σε συννενόηση με τους πελάτες και προχωρήσει σε ακύρωση της παραγγελίας (ικανούς τους έχω να μην φέρουν τα συγκεκριμένα προϊόντα για τους επόμενους 3 μήνες προκειμένου να ακυρωθούν όλες οι παραγγελίες που βρίσκονται σε εκρεμμότητα)...

 

Αύριο θα ξέρουμε. Πάντως αν μπείτε στο καλάθι σας και πατήσετε "Oι παραγγελίες μου" θα δείτε ότι είναι "Σε επεξεργασία"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδιά έχει γίνει αυτό πολλές φορές μην τσιμπάτε!!!

"Λάθη" είναι και δεν πρόκειται να τα πάρει κανέις σε αυτές τις τιμές.

Υ.Γ. Άσχετα αν ακόμα και από αυτές τις τιμές έχουν κέρδος (δεν τους αφήνουν να πουλάνε τόσο χαμηλά). Ο ίδιος ο πρόεδρος των εμπόρων είπε ότι τα περισσότερα προιόντα πωλούνται με 100% κέρδος και παρατηρούν ότι αρκετά φτάνουν και το 400% σε κέρδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδιά έχει γίνει αυτό πολλές φορές μην τσιμπάτε!!!

"Λάθη" είναι και δεν πρόκειται να τα πάρει κανέις σε αυτές τις τιμές.

 

Έχεις κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα από το εν λόγω κατάστημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...