koprodogis Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Απο τη στιγμη που προλαβες καιεκανες χθες την παραγγελια και σου ηρθε το mail επιβεβαιωσης σημαινει οτι υπηρχε και οτι θα στο φερουν. Δε νομιζω οτι ειναι γτπ που λες καθολου απλα μπορει την ιδια ωρα που εκανες παραγγελια να σε προλαβαν αλλοι, Δεν σου ηρθε το mail? αν ναι περιμενε και θα στο φερουν Και επειδη πολυ σηζητηση κανετε για το μεγεθςο που σχολιασα, ισως να μην εκφραστηκα καλα αλλα θα προτιμουσα να δινουν εναν 3,5" 500αρι παρα 250αρι 2,5" ιδιας αξιας
androu Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 πήγα πλαίσιο Το ασύρματο είναι philips. Ζητάνε τηλέφωνο για ενεργοποίηση. Αν έχω ήδη θα το δούνε? Λογαριασμός δεν έρχεται στο όνομά μου αλλά και στο λογαριασμό φαίνεται οτι έχω ήδη connex. πώς θα το κάνω?
choutos Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου ήρθε κανονικότατα χθες το βράδυ που έκανα την παραγγελία, γράφει όμως το εξής σε κάποιο σημείο: "Η παρούσα απόδειξη αποτελεί επιβεβαίωση της καταχώρισης της παραγγελίας σας και δε δεσμεύει την εταιρία σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προιόντος" Με κάποιον που μίλησα τώρα από το you και αφού του έδωσα τον αριθμό παραγγελίας μου είπε ότι η παραγγελία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί αφού είχε ήδη εξαντληθεί το προϊόν και από λάθος εμφανιζόταν ως διαθέσιμο. Παρεπιπτόντως τώρα το εμφανίζει πάλι ως εξαντλημένο. Και η παραγγελία μου φαίνεται ακόμα στις εκρεμμείς. Αν ήταν να μου το στείλουν πιστεύω πως μέχρι τώρα θα την έβρισκα στις ολοκληρωμένες.... Edit: Πλέον η παραγγελία δεν υπάρχει ούτε στις εκρεμμείς ούτε στις ολοκληρωμένες...Άρα le poul...Να βράσω τις προσφορές τους. Ή έχουν τραγική υποστήριξη στο site και ενημερώνουν όποτε λάχει ή τις προσφορές τις κάνουν πλιάτσικο μεταξύ τους, χαίρω πολύ δηλαδή...
stand3 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 πήγα πλαίσιο Το ασύρματο είναι philips. Ζητάνε τηλέφωνο για ενεργοποίηση. Αν έχω ήδη θα το δούνε? Λογαριασμός δεν έρχεται στο όνομά μου αλλά και στο λογαριασμό φαίνεται οτι έχω ήδη connex. πώς θα το κάνω? Σου ζητανε κ λογαριασμο τηλεφωνου η μονο το τηλεφωνο και ονομα;
kwstas_pap Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 έχει τύχει να ασχοληθώ με web site που πρέπει μετά από κάθε παραγγελία να ενημερώνεται αυτόματα η διαθεσιμότητα του stock οπότε και να μην γίνονται ατυχείς/λανθασμένες παραγγελίες.. δηλαδή να αποφεύγονται φαινόμενα "ενώ το είχα παραγγείλει τώρα μου λένε ότι δεν υπάρχει".. Λυπάμαι που το λέω γιατί ένα online κατάστημα έπρεπε να είχει λύσει το πρόβλημα πριν καν την έναρξη της λειτουργίας του.. φαίνεται ότι δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το ζήτημα που πολύ απλά μπορεί να διευθυτήσει με τον πιο μπακαλίστικο τρόπο αν και αποτελεσματικό: Βάλτε έναν counter και ενημερώστε ότι πχ σήμερα θα δώσουμε 10 κομμάτια. μετά από κάθε παραγγελία αμέσως αφαίρεσε έναν και όταν φτάσει μηδέν αυτόματα ανέβασε και την σχετική ειδοποίηση.. αυτοί δηλαδή τι κάνουν; το αφήνουν στο έλεος του κόσμου όλη νύχτα και το πρωί ενημερώνουν σύμφωνα με τις παραγγελίες ; ε όχι ρε παιδιά. ξεφτίλα δεν είναι για ένα μαγαζί που δουλεύει κυρίως online;
androu Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Σου ζητανε κ λογαριασμο τηλεφωνου η μονο το τηλεφωνο και ονομα; δεν ξέρω. εμένα τηλέφωνο μου είπανε... τώρα αν ζητάνε και λογαριασμό δεν ξέρω. κάποιος που το πήρε να μας πεί!
aiantas Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 οκ, από το Πλαίσιο ζητάνε: Όνομα, Επίθετο, Τηλέφωνο σταθερό , (που θα γίνει η σύνδεση προφανώς), Τηλέφωνο κινητό. (για επικοινωνία). That's all... Very easy, try it...
Shade Of Purple Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Άρα le poul...Να βράσω τις προσφορές τους. Ή έχουν τραγική υποστήριξη στο site και ενημερώνουν όποτε λάχει ή τις προσφορές τις κάνουν πλιάτσικο μεταξύ τους, χαίρω πολύ δηλαδή... Μάλλον κακή υποστήριξη στο site. Θυμάμαι κάποια χοντρά λάθη σε τιμές τους, αλλά οι προσφορές είναι υπαρκτές. Έχω τσιμπήσει ΚΑΛΗ οθόνη LG 19' στα 109 στο παρα 5 (3 κομμάτια είχαν μείνει), και μου την έστειλαν κανονικά. ΥΓ: Περίμενα πως ατύχησα καθώς μόλις ολοκλήρωσα την παραγγελία εμφάνιζε ότι εξαντλήθηκαν, αλλά όλα οκ.
winmik2kx Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Παιδιά επειδη έχω μπερδευτεί, πήγα από Πλαίσιο (Πολυτεχνειούπολη) και νομίζω μου λέγαν βλακείες. Θέλω να κάνω διακοπή στο conn-x που έχω τώρα (έχει τελειώσει το 6μηνο), να πάρω ένα καινούριο στα 24mbps από Πλαίσιο μαζί με το σκληρό και το ασύρματο (μάλλον το philips). Η ερώτηση είναι, τελικά τι χρεώνουν? Το 24mbps στη σελίδα λέει ότι κοστίζει 59,80, όσο δηλαδή η συνδρομή για τους 2 πρώτους μήνες. Δικαιούμαι ασύρματο router δωρεάν?
alexzzz Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου ήρθε κανονικότατα χθες το βράδυ που έκανα την παραγγελία, γράφει όμως το εξής σε κάποιο σημείο: "Η παρούσα απόδειξη αποτελεί επιβεβαίωση της καταχώρισης της παραγγελίας σας και δε δεσμεύει την εταιρία σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προιόντος" Με κάποιον που μίλησα τώρα από το you και αφού του έδωσα τον αριθμό παραγγελίας μου είπε ότι η παραγγελία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί αφού είχε ήδη εξαντληθεί το προϊόν και από λάθος εμφανιζόταν ως διαθέσιμο. Παρεπιπτόντως τώρα το εμφανίζει πάλι ως εξαντλημένο. Και η παραγγελία μου φαίνεται ακόμα στις εκρεμμείς. Αν ήταν να μου το στείλουν πιστεύω πως μέχρι τώρα θα την έβρισκα στις ολοκληρωμένες.... Edit: Πλέον η παραγγελία δεν υπάρχει ούτε στις εκρεμμείς ούτε στις ολοκληρωμένες...Άρα le poul...Να βράσω τις προσφορές τους. Ή έχουν τραγική υποστήριξη στο site και ενημερώνουν όποτε λάχει ή τις προσφορές τις κάνουν πλιάτσικο μεταξύ τους, χαίρω πολύ δηλαδή... Την προηγούμενη εβδομάδα την πάτησα με ένα laptop έτσι. Και όταν ολοκλήρωσα την παραγγελία μου για άλλα 15 λεπτά είχε 2 τεμάχια ακόμα μέσα, άρα χαζά του στυλ "δεν προλάβατε" που μου έλεγαν δεν ισχύουν. Οι άνθρωποι είναι γελοίοι... εντελώς αναξιόπιστοι. Άλλες φορές βγάζουν 1 κομμάτι (όπως με ένα nokia προχτές) και πολλές φορές παρόλο που έχεις προλάβει δεν παίρνεις τίποτα. Και δεν ειδοποιούν κιόλας ούτε με email, ούτε τηλ. ότι είναι άκυρη η παραγγελία σου και περιμένεις. Άσε από τηλ εξυπηρέτηση... "κόψτε τον λαιμό σας φέτες... εμείς δεν φταίμε"
choutos Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Φίλε alexzzz, την είχα διαβάσει την περίπτωση με το laptop εδώ μέσα τις προηγούμενες ημέρες και γι' αυτό ήμουν ψιλιασμένος και τους πήρα τηλέφωνο το πρωί για να επιβεβαιώσω...τη @@@ που τους δέρνει...Τέλος πάντων...next time
o_magazatoras Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Τελικά,απ' όλη αυτή την ιστορία το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι τα μαγαζιά πλέον το παίζουν τζόγο και αν τα καταφέρουν να μας προσελκύσουν μέχρι τη πόρτα τους,έχουν ελπίδες να χώσουν το χέρι τους στην τσέπη μας.Ειδ'άλλως νάναι καλά τα betοειδή (you κλπ,αθάνατε Φέσσα,για υπουργός Εθν Οικονομίας έκανες κι όχι παπατζής στο νετ) και η λειμουργιοειδής*(!) διάθεση του νεοέλληνα. Γμτ την ατυχία μου. *Στα χωριά,παλιά,όταν βαφτίζανε,ρίχναν κανα δυο χούφτες κέρματα στη μαρίδα....
LePRoS Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Λογαριασμο εμενα μου ζητησαν οπως ειπα παραπανω για αυτους που ρωτανε...Μου ειπαν ομως αμα κανω αιτηση το ενεργοποιουνε αλλιως μου μενει το πακετο connx....
polisv Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Παίδες το you.gr είναι όντως γτπκ όσον αφορά τις προσφορές, το έχει αναφέρει και άλλο παιδί απ' ότι είδα. Έκανα παραγγελία χθες το πολυμηχάνημα (εμφανιζόταν ως διαθέσιμο) και πήρα τηλέφωνο σήμερα, μου λένε δεν είναι διαθέσιμο κάναμε λάθος...Το καλύτερο? Αυτή τη στιγμή που γράφω δείχνει ένα τελευταίο κομμάτι διαθέσιμο ενώ το πρωί το εμφάνιζε ως εξαντλημένο. Λάθος και αυτό μου είπαν. Εντάξει, αν κάνουν τις προσφορές για να τα αρπάζουν συγγενείς και φίλοι να μας το πούνε να το ξέρουμε...Είναι λογική σοβαρού καταστήματος αυτή? Μου το έχουν κάνει 3 φορές μέχρι τώρα και γι'αυτό τους ΜΑΥΡΙΣΑ στις αξιολογήσεις καταστημάτων στο SKROUTZ.
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2008 Μου ήρθε επιβεβαίωση σήμερα από το Πλαίσιο για τα τρια πακέτα connx! Αύριο το πρωί θα τα στείλουν με courrier. Τουλαχιστον έτσι έλεγε το e-mail!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.