Προς το περιεχόμενο

ATI Radeon HD 2900 XT Performance Benchmarks


EKTELESTES

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν βγει το Χ2900ΧΤΧ σεπτεμβρη θεωρητικα θα δουμε καποια μικρη βελτιωση του μοντελου οπως ειδαμε και με την Χ1900ΧΤ->Χ1950ΧΤ καπου αρχες του αλλου χρονου οποτε πως γινεται να λανσαρει το R700 νωριτερα απο τα τελη του 2008 ?

Εγω παντα βασιζομαι με το σχεδιο που μας εχει συνηθισει η ΑΤΙ τα τελευταια 2 χρονια και οχι σε πληροφοριες.

  • Απαντ. 507
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

EKTELESTES το ιδιο πραγμα λεμε, το oblivion το επαιξα κατι παραπανω απο καλα με την φθηνη μου ati λογο φυσικα και c2d@3GHz.

 

Αν ηθελα και επιπλεον φιλτρα θα επαιρνα μια 8800, αλλα μονο τα φιλτρα δεν κανουν την διαφορα και επισεις δεν εχω οθονη που σηκωνει τρελες αναλυσεις.

 

Την διαφορα θα την κανει το dx10 και εκει θα φανει η πραγματικη υπεροχη της ATI και του R600 λογο σχεδιασης και λογο εμπειριας, μιας και ειναι το δευτερο chip της ATI με unified shader units και το πολλοστο με stream processors.

Δημοσ.

Φιλε μου ειναι ακρως λογικο μια καρτα που θα βγει 8 μηνες μετα απο την 8800 να ειναι καλυτερη στο DX10..Αν δεν ηταν η AMD δεν θα ειχε αγορασει την ΑΤΙ.

Δημοσ.
Αν βγει το Χ2900ΧΤΧ σεπτεμβρη θεωρητικα θα δουμε καποια μικρη βελτιωση του μοντελου οπως ειδαμε και με την Χ1900ΧΤ->Χ1950ΧΤ καπου αρχες του αλλου χρονου οποτε πως γινεται να λανσαρει το R700 νωριτερα απο τα τελη του 2008 ?

Εγω παντα βασιζομαι με το σχεδιο που μας εχει συνηθισει η ΑΤΙ τα τελευταια 2 χρονια και οχι σε πληροφοριες.

 

Ξέρεις τι αντιπροσωπεύει το R700 και το λες; Κάτσε να δεις τι μπέρδεμα θα φας με τα codenames της NVIDIA στα μελλοντικά roadmaps.

Δημοσ.

Την διαφορα θα την κανει το dx10 και εκει θα φανει η πραγματικη υπεροχη της ATI και του R600 λογο σχεδιασης και λογο εμπειριας...

 

Λόγω εμπειρίας υποθέτω καθυστέρησε τόσο πολύ, καταναλώνει αρκετά περισσότερο ρεύμα από τον άμεσο ανταγωνισμό και παρόλα αυτά δεν βλέπω να κάνει την τεράστια διαφορά;

 

Για ανάλυσέ μου ακριβώς τι σημαίνει D3D10 και πως και γιατί θα μπορούσε να έχει μια καθαρή υπεροχή.

 

, μιας και ειναι το δευτερο chip της ATI με unified shader units και το πολλοστο με stream processors.

 

Το ότι και το Xenos έχει unified shaders είναι αδιαμφισβήτητο μόνο που βρίσκεται ένα σκαλοπάτι αρκετά μεγάλο κάτω από το D3D10 και είναι μονάδα προσαρμοσμένη σε κονσόλες γι΄αυτό έχει και eDRAM στο daughter die μαζί με τα ROPs. Το περίεργο είναι ότι με το R600 το πρώτο πρόβλημα που αντιμετώπισαν ήταν hardware bugs στα ROPs.

 

Τέλος τι ακριβώς σημαίνει "stream processor" για εσένα, και από που κι ως που είναι η "πολλοστή" αρχιτεκτονική με δαύτα;

Δημοσ.

SPECVIEWPERF 9.0.3

 

Run All Summary

 

---------- SUM_RESULTS\3DSMAX\SUMMARY.TXT

3dsmax-04 Weighted Geometric Mean = 18.41

 

---------- SUM_RESULTS\CATIA\SUMMARY.TXT

catia-02 Weighted Geometric Mean = 11.287

 

---------- SUM_RESULTS\ENSIGHT\SUMMARY.TXT

ensight-03 Weighted Geometric Mean = 24.51

 

---------- SUM_RESULTS\LIGHT\SUMMARY.TXT

light-08 Weighted Geometric Mean = 17.55

 

---------- SUM_RESULTS\MAYA\SUMMARY.TXT

maya-02 Weighted Geometric Mean = 43.47

 

---------- SUM_RESULTS\PROE\SUMMARY.TXT

proe-04 Weighted Geometric Mean = 3.662

 

---------- SUM_RESULTS\SW\SUMMARY.TXT

sw-01 Weighted Geometric Mean = 3.945

 

---------- SUM_RESULTS\TCVIS\SUMMARY.TXT

tcvis-01 Weighted Geometric Mean = 2.2809

 

---------- SUM_RESULTS\UGNX\SUMMARY.TXT

ugnx-01 Weighted Geometric Mean = 10.837

 

Δεν εχω ασχοληθει με το εν λογο προγραμμα και δεν ξερω αν τα αποτελεσματα ειναι καλα.

Ολα τα τεστ τα εκανα με 1650x1080, 0xAA , 0xAF , Vsync On , HQ setting στο CC Panel.

Δημοσ.

Δεν θα κατσω να αναλυσω τι σημαινει dx10, ας κατσουν να το κανουν οι developers που φτιαχνουν παιχνιδια σε αυτο το προτυπο και να βγαλουν και καμια επισημη ημερομηνια κυκλοφοριας αυτων των παιχνιδιων.

 

Τωρα, stream processing σημαινει πρακτικα παραλληλη επεξεργασια.

Για τον τελικο χρηστη σημαινει οτι η καρτα γραφικων του μπορει να χρησιμοποιηθει και σε κατι επιπλεον εκτος παιχνιδιων οπως το folding@home ή το σημαντικοτερο ως καρτα physics (και πολλες αλλες εφαρμογες που θα μπορουσαν επιταχυνθουν πολλες φορες).

 

Stream processor ειναι και ο cell, που μπορει εκτος απο το να παιζει τον ρολο μια cpu οπως π.χ ενας c2d, μπορει ταυτοχρονα να επεξεργαζετε τα physics κατι που κανονικα θα απαιτουσε πολλους πυρηνες core 2 ή την λυση που προτεινει η ati δλδ μια καρτα γραφικων να επεξεργαζετε μονο physics.

 

Επισεις και το chip που παρουσιασε η intel με τους 80 πυρηνες, δεν εχει να κανει καμια σχεση με 80 πυρηνες core2 αλλα ουσιαστηκα ειναι 80 stream processors, 80 παραλληλοι υποπυρηνες γενικης χρησης .

 

Το ποσο πιο ισχυροι ειναι οι stream processors, φαινετε στο folding@home.

 

1 ps3 ή 1 pc με ati x1950xt=20 pc με τελευταιο hardware.

 

Τωρα η ati διαθετει διαφορα chip, αλλα απο θεμα αρχιτεκτονικης ειναι ολα βασισμενα στην ιδια.

Δημοσ.
John, σταμάτα να σαι Fanboy και τσέκαρε στοιχεία. Το θέμα είναι πότε θα βγουν οι νέες Nvidia που λες και τι νέο θα έχουν. Γιατί αν έχουν μόνο καλύτερα ρολόγια, δε λέει τπτ.

 

Εξάλλου, αν τις βγάλει μετά το καλοκαίρι, θα χουν πάει όλοι ΑΤΙ ( βλέπε crysis και άλλα 4-5 παιχνίδια που βγαίνουν ΜΑΗ-ΙΟΥΝΗ ) και γενικά οτι πολλοί αναβαθμίζουν καλοκαιράκι.

 

- Στο κάτω κάτω της γραφής όμως, αποκλείεται να μην τα βρίσκουν μεταξύ τους Nvidia - Amd - Ati και να ρυθμίζουν τις τιμές κλπ ;)

 

Το θέμα είναι πως επωφελείται ο χρήστης.

Fanboys είμαστε νομίζω λίγο πολύ όλοι. Εγώ είμαι fan της AMD και της nVidia... Αλλά με τους βρωμό C2D τι να έκανα???

Όσο για το αν τα κανονίζουν, πραγματικά δεν ξέρω... Ξέρω πως σίγουρα μας τα παίρνουν χοντρά και οι δύο και ότι και οι δύο έχουν χοντρά λεφτά...

 

otan thelis kati high end to pernis ekini tin stigmi pou to xriazese kai auto itan olo!!

Ας το κρατήσουμε ως ορισμό αυτό... Ισχύει 100%.

 

i 8800GTX me 575MHz se pirina kai 1800MHz xronismo mnimis apodidi 10250 pontous se 3dmarks06

 

me xronismous 660MHz pirina kai 2120MHz xronismo mnimis apodisi 11530 pontous se 3DMARKS06

 

exoume mia diafora peripou 1300 pontous diladi 13% kaliteres eidosis

 

i 8900GTX tha exi pirina 700MHz kai mnimi 2200MHz tipou DDR4

 

kane ipologismous kai tha dis ti diafora tha exi se epidosis se sxesi me mia 8800GTX i 8900GTX

 

gia 8950GX2 den anaferome kan dioti eki to prama ksefeugi...

Ας μην πέφτουμε στη λόμπα τον 3dmark...

 

Εγω ποτε ξανα ΑΤΙ.....Εκτος αν γινει ενα θαυμα και φτιαξουν τους Σουπερ Ντουπερ Drivers τους.

Γιατί λίγα προβλήματα έχουμε με την 8800? Eγώ ακόμα παλεύω με τις μπλε οθόνες. Προχθές έβαλα τους τελευταίους επίσημους Drivers και ελπίζω να είναι καλά τα πράγματα.

 

Στα 449 ευρώ πιστεύω ότι ΧΑΛΑΡΑ αξίζει μια 2900ΧΤ (αν σηκώνει καλό overclocking πάντα). Στην παρούσα φάση η overclocked κάρτα μου είναι καλύτερη από την εργοστασιακή 2900ΧΤ (πράγμα αυτονόητο καθώς και στο παραπάνω bench γίνεται κόντρα με την 8800GTS κι όχι την 8800GTX). Αν όμως σε stable overclocking η Χ2900ΧΤ φτάνει τις 14 χήνες στο 3DFart2006 (αλλά υπάρχει και αισθητή διαφορά στα παιχνίδια) τότε χαλαρά θα πουλήσω στα 300 ευρώ την 8800 μου και θα πάρω την Χ2900ΧΤ. Περιμένω περισσότερα στα οποία θα έχουν δοκιμάσει την Χ2900ΧΤ με overclock.

Και γιατί όχι SLI 8800GTX?

 

Καλα αυτες οι διαφορες ειναι σε παλια πλεον παιχνιδια και στο 3dmark06, περιμενετε να δουμε dx10 παιχνιδια, εκει θα πεσει πολυ γελιο.

Και αληθεια εσεις με τις 8800 ποσα dx10 παιχνιδια παιξατε τωρα τελευταια?

 

Πηρα τον σεπτεμβριο μια x1900GT με 170ε και δεν μου ειπε οχι σε κανενα παιχνιδι, ακομα και σημερα σε αυτα τα λεφτα (που εχουν να δωσουν οι περισσοτεροι) η nvidia δεν εχει παρουσιασει καλυτερη καρτα.

 

Εχει βγαλει τις 8800 εδω και ενα 7μηνο, οι οποιες ειναι πολυ γρηγορες αλλα χωρις νοημα, πρεπει να πας σε υπερβολικες αναλυσεις και να βαλεις ενα σωρο φιλτρα για να πεις οτι επιασαν τοπο τα λεφτα σου, αλλα και παλι δεν ειναι αυτο το νοημα, κανονικα παιρνεις μια dx10 καρτα για να παιξεις dx10 παιχνιδια.

H καλύτερη κάρτα σε DX9 Games είνα η 8800GTX. Νομίζω ότι εδώ συμφωνούμε. Και το έχουμε πει πάνω από 800 φορές πως δεν παίρνουμε 8800 και r600 για το Dx10. Όταν έρθουν τα ΚΑΘΑΡΑ Dx10 games και το G80 και το r600 θα είναι μέτριες κάρτες...

 

 

 

Τέλος ψιλοαπογοητεύτικα γιατί περίμενα η ATI να έχει μεγαλύτερη διαφορά (είμαι AMD lover... Οπότε αναγκαστηκά και λίγο ATI) :)

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έκαναν συγκρίσεις με GTX...

Δημοσ.
Δεν θα κατσω να αναλυσω τι σημαινει dx10, ας κατσουν να το κανουν οι developers που φτιαχνουν παιχνιδια σε αυτο το προτυπο και να βγαλουν και καμια επισημη ημερομηνια κυκλοφοριας αυτων των παιχνιδιων.

 

Σε προκάλεσα εσκεμμένα γιατί η απάντηση δεν είναι και εύκολη. Αν υπολογίσεις ότι ένα καλό παιχνίδι στην εποχή μας θέλει τουλάχιστον 3-4 χρόνια δημιουργία και η 8800 κυκλοφόρησε το Νοέμβριο 2006, βαλ'τα κάτω και κάνε μια εκτίμηση που ίσως απαντάει στο παραπάνω.

 

Θα υπάρξου πολύ σύντομα D3D10 paths για ήδη υπάρχοντα και μελλοντικά D3D9.0 παιχνίδια, αλλά θα περιέχουν μόνο βελτιστοποιήσεις επιδόσεων και όχι κάτι το τραγικό. Το ότι τα κουτιά των παιχνιδιών θα λένε D3D10 θα είναι αυτονόητο.

 

Τωρα, stream processing σημαινει πρακτικα παραλληλη επεξεργασια.

Για τον τελικο χρηστη σημαινει οτι η καρτα γραφικων του μπορει να χρησιμοποιηθει και σε κατι επιπλεον εκτος παιχνιδιων οπως το folding@home ή το σημαντικοτερο ως καρτα physics (και πολλες αλλες εφαρμογες που θα μπορουσαν επιταχυνθουν πολλες φορες).

 

Stream processor ειναι και ο cell, που μπορει εκτος απο το να παιζει τον ρολο μια cpu οπως π.χ ενας c2d, μπορει ταυτοχρονα να επεξεργαζετε τα physics κατι που κανονικα θα απαιτουσε πολλους πυρηνες core 2 ή την λυση που προτεινει η ati δλδ μια καρτα γραφικων να επεξεργαζετε μονο physics.

 

Επισεις και το chip που παρουσιασε η intel με τους 80 πυρηνες, δεν εχει να κανει καμια σχεση με 80 πυρηνες core2 αλλα ουσιαστηκα ειναι 80 stream processors, 80 παραλληλοι υποπυρηνες γενικης χρησης .

 

Το ποσο πιο ισχυροι ειναι οι stream processors, φαινετε στο folding@home.

 

Aπό τις εποχές της Voodoo1 οι GPU ανέκαθεν υποστήριζαν παράλληλες επεξεργασίες και αυτή ήταν και πάντα η βασική διαφορά μεταξύ των GPU και CPU.

 

Tώρα για τα υπόλοιπα μην πάρουμε μια μια περίπτωση και νυχτωθούμε, για χάρην συντομίας υπάρχει λόγος που τόσο η ΑΤΙ όσο και η NVIDIA χρησιμοποιούν πλέον τον όρο "stream processing" για την προώθηση της γενιάς D3D10 και καθόλου στις προηγούμενες γενιές.

 

Η βασική διαφορά μεταξύ CPU & GPU δεν άλλαξε. Η δεύτερη από την απαρχή του τρισδιάστατου ήταν πάντα highly multi-threaded και ήταν φτιαγμένες για εκαντοτάδες παράλληλες επεξεργασίες εν αντιθέση με τις CPU όπου για να επιτευχθεί ένας μεγαλύτερος αριθμός παράλληλης επεξεργασίας χρειάζεται και ένας αρκετά μεγάλος αριθμός πυρήνων, πράγμα που δεν χρειάζονται oι GPU μιας και ήδη έχουν μια μεγάλη σειρά μικροεπεξεργαστών ενσωματωμένες σε κάθε cluster.

 

1 ps3 ή 1 pc με ati x1950xt=20 pc με τελευταιο hardware.

 

΄Οχι ότι κατάλαβα τι εννοείς αλλά δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία εδώ.

 

Τωρα η ati διαθετει διαφορα chip, αλλα απο θεμα αρχιτεκτονικης ειναι ολα βασισμενα στην ιδια.

 

Αλλοίμονό της αν το R600 είναι βασισμένο στην ίδια αρχιτεκτονική όπως αυτές του παρελθόντος. Υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε σύγκριση με το Xenos και κατά πολύ μεγαλύτερες με τις προηγούμενες γενιές στο PC.

Δημοσ.

Κάτσε ρε, πως γίνεται να χάνει στο Half Life 2 απο την Xt ????

 

Πλάκα μας κάνουν ?? Ελπίζω να μην είναι τόσο χάλια τα πράγματα. Δε μπορεί να έχει ίδιες ακριβώς επιδόσεις με την XT ?????? ?!?!

Δημοσ.

e nai re paidia min trelathoume kiola! edw tin bgazi hdia me tin xt!

edit :

episis mia mikri paratirisi

NVIDIA GeForce 8800 GTX (πυρήνας 650 MHZ, 1000 MHZ GDDR3)

 

to modelo auto einai kai ligo piragmeno etsi...

auto bebea den dikeologi tis epidosis tis 2900xtx apla

gia na exoume kalitero metro sigrisis to anaferw.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...