Προς το περιεχόμενο

ATI Radeon HD 2900 XT Performance Benchmarks


EKTELESTES

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eίσαι σωστός. Όταν κάποιος έχει 19άρα οθόνη και δουλεύει σε 1280x1024 και δεν τα θέλει όλα full γιατί να δώσει παραπάνω λεφτά άδικα.

 

Αnyway έχω διαπιστώσει ότι ακόμα και οι 8800+2900χτ κάρτες γραφικών έχουν πρόβλημα με τo hd, π.χ αν παίξεις τέρμα γραφικά στο dirt και 1600x1200 και πάνω θα δείς ότι δεν μπορείς να το απολάυσεις. Όποιο παιχνίδι χρησιμοποιεί hd γονατίζει εύκολα τις κάρτες γραφικών. Πρέπει να λυθεί αυτό αν θέλει να φτάσει το hd που κάνει τις κονσόλες xbox360 + playstation3 και την γυαλάδα και λάμψη των γραφικών τους να ξεχωρίζει στα games.

  • Απαντ. 507
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Eίσαι σωστός. Όταν κάποιος έχει 19άρα οθόνη και δουλεύει σε 1280x1024 και δεν τα θέλει όλα full γιατί να δώσει παραπάνω λεφτά άδικα.

 

Ετσι ναι.. Δεν διαφωνω μαζι σου..Θεμα επιλογων ειναι αλλωστε..

 

Αnyway έχω διαπιστώσει ότι ακόμα και οι 8800+2900χτ κάρτες γραφικών έχουν πρόβλημα με τo hd, π.χ αν παίξεις τέρμα γραφικά στο dirt και 1600x1200 και πάνω θα δείς ότι δεν μπορείς να το απολάυσεις. Όποιο παιχνίδι χρησιμοποιεί hd γονατίζει εύκολα τις κάρτες γραφικών. Πρέπει να λυθεί αυτό αν θέλει να φτάσει το hd που κάνει τις κονσόλες xbox360 + playstation3 και την γυαλάδα και λάμψη των γραφικών τους να ξεχωρίζει στα games.

 

Παντα θα υπαρχουν παιχνιδια που βλακωδως ή απο κακιστο implementation καποιων features στον κωδικα μηχανης του παιχνιδιου θα σερνονται αναιτια.. Αλλα οταν η 8800GTX κατα μ.ο ριχνει σχεδον 100% και παραπανω στις high end της προηγουμενης γενιας τοτε καταλαβαινεις οτι αυτο αποτελει απο μονο του εχεγγυο για τις μελοντικες επιδοσεις.. Και να σου πω την αληθεια πλην 2-3 περιπτωσεων δεν εχω δει σε benchmarks την 8800GTX να παλευει σε WUXGA, και αρκετες φορες σε τωρινα παιχνιδια παραδιδει playable framerates ακομα και σε 2560x1600 πουσαροντας ~4million pixels on screen..

Δες το και αλλιως.. Εαν το G80 δεν δινει playable framerates σε 19x12 ξεχνα τις καρτες προηγουμενης γενιας ακομα και σε 10x7 στα ιδια settings.. ;)

Δημοσ.

Ίσως αν γίνει σωστή αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων καρτών θα δούμε πολύ καλύτερα γραφικά και από Ps3 και xbox360 στα Pc μας.

 

Η 8800gtx me 128 stream processors 768MB ram και η 2900xt με 320 stream processors 512ΜΒ ram ξεπερνάνε κατά πολύ την gpu του playstation 3 και xbox360 αλλά μόνο στα χαρτιά προς το παρόν από ότι φένεται.

Δημοσ.

mi sigrinete konsoles me pc.

 

ta paixnidia gia pc to exoume ksana pi oti programatizonte gia ena ebri fasma mixanimaton (anixti arxitektoniki exoume eksalou) se antithesi me tis konsoles pou kseri o programatistis se ti hardware tha doulepsi kai auto den alazi ME TIPOTA.

 

einai diaforetiko to optimization lipon.kai atixis h sigrisi

 

akoma kai me to arketa mikrotero hardware mias konsolas ta grafika mpori na apodothoun kalhreta-omalotera. (kai den anaferthika kan sto baros tou litourgikou kai ton lipon programaton.exei kai auto megalo meros tis euthinis)

 

poli euxaristos na sou kanoun oi programatistes TIN PAIXNIDARA me ta GRAFIKA alla an to treksi kanena pc omala tha einai thauma. (kai se ekseretikes periptosis tha einai poli kalh doulia ;))

Δημοσ.

Το ξέρω για αυτό αγοράζουμε κονσόλες για να παίζουμε παιχνίδια.

 

Οι φίλοι μου που είχαν ps2 όταν είδαν το FarCry στο Pc μου τους έτρεχαν τα σάλια. Αυτό το παιχνίδι δεν είχε τις τρελλές απαιτήσεις του Doom3 και όμως έφερε την επανάσταση. Το Crysis πιστεύω να με δικαιώσει στο θέμα των next gen γραφικών.

Δημοσ.
Ίσως αν γίνει σωστή αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων καρτών θα δούμε πολύ καλύτερα γραφικά και από Ps3 και xbox360 στα Pc μας.

 

Πλην του GoW στο xbox360 δεν εχω δει κατι καλυτερο απο τις κονσολες, σε σχεση με το PC μου.. Και εχω και το PS3 και το 360..Το αντιθετο φυσικα εννοειται ετσι.. Οποιος τιτλος βγαινει σε PC και XBOX360 ειναι καλυτερος στο PC στην συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων..

 

Η 8800gtx me 128 stream processors 768MB ram και η 2900xt με 320 stream processors 512ΜΒ ram ξεπερνάνε κατά πολύ την gpu του playstation 3 και xbox360 αλλά μόνο στα χαρτιά προς το παρόν από ότι φένεται.
Πλιζ Πλιζ.. Μην βλεπω τετοια.. 320 stream processors? :P 64 (5 way) SIMD channels.. ;)

Σε θεμα δυνατοτητων μια high end gpu ή αν θες να το παμε πιο μακρια ενα high end PC στο συνολο του δεν συγκρινεται με μια κονσολα.. Απλα στο PC οπως λεμε πας με τον κοινο παρανομαστη οχι με το καλυτερο PC αλλιως το 95% των χρηστων δεν θα μπορουσε να παιξει..

Ακομα και ετσι ομως στο PC παντα εχεις χονδρικα μιλωντας, AF/AA σε οτι δοσεις θες, better clearer,crispier and higher resolution textures και εξτρα features που πολλες φορες θυσιαζεις σε μια κονσολα για να βγει ενα πολυ καλο παιχνιδι σε playable framerates..

Δημοσ.

frou-frou autes einai oi ekseresis pou legame ;) (ase pou ta pc pou epaizane tote to farcry omala eixane kata poli polaplasio hardware apo to ps2 ara? sta idia pano kato erxomaste ....)

 

edit: + auta pou leei o filos littlelouievegos pou kat epektasi simenoun miosi tou arithmou poligonon gia xari tis piotitas..(anaferome sto AA/AF kai stis ypsiles analisis kai lipa klampatsimpala)

Δημοσ.

to prama einai aplo to exoume ksanapei ekatomiria fores , h' exeis money ta xwneis kai perneis ena pc toumpano kai paizei games se poiotita kai taxitita aplisiasiasth gia tis konsoles h' pairneis konsola kai simbibazese . that's it gia mena

Δημοσ.

Μακαρι να κυκλοφορουσαν ολα τα παιχνιδια παντου , αλλα ειναι και κατι αποκλειστικοτητες στις κονσολες που ειναι φοβερες ....

Μακαρι να ηταν τοσο απλα τα πραγματα ...

Δημοσ.
Το directx 9.0 κυριαρχεί από το 2001 και θα υπάρχει 3-4 χρόνια ακόμα τουλάχιστον από ότι το κόβω.

 

΄Οταν κυκλοφόρησε η 9700PRO τέλη του 2002 το D3D9.0 δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα. Το ΑΡΙ κυκλοφόρησε 2 ολόκληρα χρόνια μετά από τότε που σηματοδοτείς την υποτιθέμενη "κυριαρχία".

 

΄Οσων αφορά τα παιχνίδια τα πρώτα D3D9.0 παιχνίδια είναι εφαρμογές του τύπου FEAR ή Oblivion. Τα DX7 παιχνίδια που κυκλοφόρησαν μεταξύ του 2003 και των δύο προαναφερόμενων είχαν απλά μερικά εφέ DX9.0 και όχι δεν καλούνται DX9.0 άσχετως σαν τι τα πούλησαν.

 

Τώρα γιατί βγάζουν τέτοιες ειδήσεις ότι θα βγεί directx 11 ενώ το directx10 έχει 5 μήνες ζωής δεν μπορώ να το καταλάβω. Σίγουρα μόνο για δημιουργία εντυπώσεων.

 

Γιατί όποιος έγραψε το άρθρο δεν ξέρει τι του γίνεται. Το D3D10 μοιράζεται σε 3 βαθμίδες όπως και το D3D9.0 στο παρελθόν (SM2.0, SM2.0_extended, SM3.0), μόνο με μικρότερες διαφορές αυτή το φορά. Η διαβάθμιση θα έχει ως εξής:

 

D3D10

D3D10.1 (αρχές 2008 )

D3D10.2

 

Υπάρχουν φήμες ότι το 10.2 ίσως να το καταπιεί η μαρμάγκα και να αντικατασταθεί από D3D11, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από το αν η Microshaft μπορεί να βγάλει το Vienna το 2009 ή όχι. Οι πωλήσεις του Vista ίσως όντως να κάνουν την Μ$ να πιέσει καταστάσεις, αλλά προσωπικά δεν το βλέπω εφικτό πριν το 2010 και αυτό φαντάζει αισιόδοξο.

 

Kοντός ψαλμός αλληλούια D3D10.1 ναι για τις αρχές του 2008.

 

Το ξέρω για αυτό αγοράζουμε κονσόλες για να παίζουμε παιχνίδια.

 

Οι φίλοι μου που είχαν ps2 όταν είδαν το FarCry στο Pc μου τους έτρεχαν τα σάλια. Αυτό το παιχνίδι δεν είχε τις τρελλές απαιτήσεις του Doom3 και όμως έφερε την επανάσταση. Το Crysis πιστεύω να με δικαιώσει στο θέμα των next gen γραφικών.

 

Για πολλοστή φορά το Crysis είναι και θα παραμείνει καθαρόαιμο D3D9.0 παιχνίδι.

Δημοσ.
Καλά μιλάμε για πολύ μούφα ειδήσεις.

 

Ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει καλά καλά το directx 10 και οι κάρτες που το υποστηρίζουν, θα βγεί το directx 11.

 

Δηλαδή όσοι πήραμε τώρα κάρτες γραφικών να τις πετάξουμε;

 

 

to diabases kala to arthro? milaei gia to DX10.1 pou fimologeitai oti tha metonomastei se DX11 to opoio tha bgei arxes 2008 pou leei o AILUROS

Δημοσ.
Ίσως αν γίνει σωστή αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων καρτών θα δούμε πολύ καλύτερα γραφικά και από Ps3 και xbox360 στα Pc μας.

 

Η 8800gtx me 128 stream processors 768MB ram και η 2900xt με 320 stream processors 512ΜΒ ram ξεπερνάνε κατά πολύ την gpu του playstation 3 και xbox360 αλλά μόνο στα χαρτιά προς το παρόν από ότι φένεται.

 

΄Οπως προείπε το Βέγγο (sic) οι μονάδες γραφικών στις προαναφερόμενες κονσόλες φτιάχτηκαν για αναλύσεις του τύπου 720p (1280*720). Yπάρχει λόγος που στις κονσόλες αυτές και στα παιχνίδια τους σπανίζει το ΑΑ και το AF είναι σχεδόν ανύπαρκτο.

 

Στο PS3 έχεις μια 128-μπιτη 7800GTX@500MHz και στο Xbox360 μια μονάδα γραφικών που ακυρώθηκε για το PC και αντικαταστάθηκε πρώτα με R420 και αργότερα με R520/580 γιατί δεν θα κάλυπτε τις απαιτήσεις τις αγοράς όσων αφορά τις επιδόσεις.

 

Aσχέτως ότι και το Xenos έχει μονάδα tesselation όπως το R600, η σχέση δύναμης επεξεργασίας γεωμετρίας σε πραγματικό χρόνο είναι περίπου 1:3.

 

to diabases kala to arthro? milaei gia tin DX10.1 pou fimologeitai oti tha metonomastei se DX11 i opoia tha bgei arxes 2008 pou leei o AILUROS

 

 

Δεν θα μετονομαστεί τίποτα. Ο αρθρογράφος δεν ξέρω τι πίνει αλλά το D3D11 δεν υπάρχει περίπτωση να εμφανιστεί τόσο σύντομα ούτε καν από υποτιθέμενη μετονομασία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...