Προς το περιεχόμενο

Αποστάτες για τις ζάντες αυτοκινήτου


palawiaris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μένω ρε παιδιά Αγία Παρασκευή και για να μου κάνουν ευθυγράμμιση στο συνεργείο που το πήρα μου ζητάνε 250 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ήμαρτον

 

και δεν έχω ιδέα που να το πάω

 

Που πήγες και ρώτησες για ευθυγράμμιση και σου είπανε τόσο? στην αγωνιστική ομάδα της Ferrari? μπορείς να την κάνεις με 20 ευρώ στον Κόπανο στην μεσογείων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην πολύ γνωστή αντιπροσωπεία της BMW στην αρχή της Λαυρίου στο Σταυρό...

 

ο Κόπανος στην Μεσογείων που είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, Ευθυγράμμιση με 25, 30 ευρώ το πολύ κάνεις. Ο πατέρας μου ήταν ευθυγραμμισάς αλλά το έκλεισε το μαγαζί του και πάει για σύνταξη. Βρες κάνα μαγαζί που να ασχολείται μόνο με μπροστινα συστήματα...

 

Τώρα όσον αφορά τους αποστάτες ή τάκους ή spacers, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να τους βάλεις. Θα χαλάσεις το αμάξι σου. Θα γίνει πάρα πολυ νευρικό και θα παλεύεις για να το οδηγήσεις. Θα έχεις αστάθεια στην ευθεία και ασαφές τιμόνι στις στροφές. Η bmw δεν έβαλε στην τύχη τους τροχούς εκεί που είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η bmw δεν έβαλε στην τύχη τους τροχούς εκεί που είναι.

 

μ'αυτό διαφωνώ. με το ίδιο σκεπτικό οποιαδήποτε επέμβαση στο αυτοκίνητο θεωρείται λάθος. απο τα τακάκια, τους δίσκους και την ανάρτηση μέχρι και την εξάτμιση ή τα λάστιχα(ελαφριά υπερβολή το τελευταίο).

το κακό με τους αποστάτες είναι δεν υπάρχει μια full ρυθμιζόμενη ανάρτηση ώστε να διορθωθεί η γεωμετρία (η οποία σίγουρα θα αλλάξει/χαλάσει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μ'αυτό διαφωνώ. με το ίδιο σκεπτικό οποιαδήποτε επέμβαση στο αυτοκίνητο θεωρείται λάθος. απο τα τακάκια, τους δίσκους και την ανάρτηση μέχρι και την εξάτμιση ή τα λάστιχα(ελαφριά υπερβολή το τελευταίο).

το κακό με τους αποστάτες είναι δεν υπάρχει μια full ρυθμιζόμενη ανάρτηση ώστε να διορθωθεί η γεωμετρία (η οποία σίγουρα θα αλλάξει/χαλάσει)

 

Με το να αλλάξεις τακάκια, δισκους, ανάρτηση, εξάτμιση, και λάστιχα μπορείς να βελτιώσεις το αυτοκίνητο. Γιατί οι εταιρίες για οικονομικούς λόγους δεν βάζουν τα καλύτερα ανταλακτικα. Πολύ λίγοι θα έπαιρναν την Ζ3 αν ήταν 5000 ευρώ ακριβότερη. Τους αποστάτες όμως δεν τους απέφυγαν για οικονομία, με το ίδιο κόστος μπορούσαν να δώσουν στο αυτοκίνητο μεγαλύτερο μετατρόχιο. Επίσης όπως και να ρυθμίσεις την αναρτηση το κακό που κάνεις στο αμάξι με τους τάκους δεν διορθώνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπροστά πρέπει τουλάχιστον 5 χιλ.Αλλά οι 5άρες ποιοτηκώς είναι σχεδόν στο σύνολο μάπα.Ότι είδα δεν είχαν το δαχτυλίδι που μπένει μέσα στην ζάντα.Πρέπει να μπουν γιατί το αμάξι μανίσια είχε 195/60/15 διαστάσεις και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έβαλε ζάντα με 225/50/16 και μάλλον δεν το μελέτησε και πολύ το θέμα και όταν τερματίζει στο στρίψιμο η ρόδα ξύνει ελαφρα την μέσα μεριά του θόλου.Οπότε τα 10 χιλ. θα μπούνε.Και επειδή μπροστά η ρόδα θα βγαίνει ένα κλικ έξω και πίσω θα είναι μέσα οπτικώς δεν λέει.Οπότε πίσω πάμε για 15 χιλιοστά.Θα δείξει τι συμπεριφορά θα έχει.Εγώ το βρίσκω ασύμαντο το 1-1,5 εκατοστό.Πιστεύω αντί χειρότερα να καλυτερέψει λόγω των ζαντών που είναι λίγο μέσα σε σχέση με τις μανίσιες.Από τις πρώτες εντυπώσεις με τα πρόωρα 10άρια πίσω καλύτερα ναι,χειρότερα όχι.Έχω δει ίδια αμάξια με 245 λάστιχο και 60χιλιοστά πίσω 40 μπρος.Τώρα ήδη παράγγηλα τα 15άρια.Αν δεν λέει φυσικά και δεν θα μπούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και η τοποθέτηση παρεμβυσμάτων (αυτή είναι η σωστή ονομασία, αποστάτες ήταν μόνο αυτοί που έριξαν την κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου το 1965) δεν αποκλείεται από τους κατασκευαστές, γενικώς κατά την γνώμη μου δεν ενδείκνυται γιατί αλλάζεις τον τρόπο μεταβίβασης των δυνάμεων + ροπών από την ζάντα στα μηχανικά μέρη των τροχών.Είναι σαν να κάνεις αλλαγή offset όπως λένε και οι ευθυγραμισάδες.

 

Επιπλέον, απρόσεκτη τοποθέτηση θα οδηγήσει σε μικροκραδασμούς που θα καταπονήσουν όλο το σύστημα ψαλίδια-σινεμπλόκ (ή silent block αν προτιμάς)-ρουλεμάν-ημιαξόνια (το τελευταίο για τους κινητήριους τροχούς). +1 λοιπόν για την αλλαγή ζαντών. Η επιλογή δική σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ο Κόπανος στην Μεσογείων που είναι;

 

Στο ύψος του χολαργού όπως πας για κέντρο αθήνας στο δεξί σου χέρι. Αλλά και οπουδήποτε αλλού να πας, 20-30 ευρώ θα πληρώσεις. Εκεί που σου ζήτησαν 250 ευρώ είναι απλά ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.to4x4.gr/html/site/forum/viewtopic.php?t=4132&sid=cb678d7e0e9fa8c42e7e65f55ccaf8f9

για ευθυγραμμισεις υπαρχει ο παλιος τροπος με ενα σκοινακι γυρω γυρω απο το αυτοκινητο κ ο νεος οπου βαζουν σε ευθεια κατι "ματια" στις ροδες ωστε η μπροστα να βλεπει την πισω...

οπως κ να χει αντε κανα 50ρικο βαρια...

μηπως δεν καταλαβαν καλα κ σ απαντησαν 250ε?παρτους ενα τηλ. μ ακουγεται απιστευτο ποσον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
μένω ρε παιδιά Αγία Παρασκευή και για να μου κάνουν ευθυγράμμιση στο συνεργείο που το πήρα μου ζητάνε 250 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ήμαρτον

 

και δεν έχω ιδέα που να το πάω

 

σωτηρη και εγω αγια μενω...πηγα στην πελοποννησου σε ενα βουλκανιζατερ 25 ευρω μ πηραν για ευθυγραμμιση (για γκολφ 2 '84)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μένω ρε παιδιά Αγία Παρασκευή και για να μου κάνουν ευθυγράμμιση στο συνεργείο που το πήρα μου ζητάνε 250 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ήμαρτον

 

και δεν έχω ιδέα που να το πάω

 

αν είναι δυνατόν,30 ευρώ είναι αρκετά για αυτή την δουλεία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...