Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αν εχεις ενα ακριβο αυτοκινητο και καποιοι το οδηγουνε σαν γιαγιαδες (3rd parties) με 130 km , ενω αλλοι σαν σουμαχερ 300 km αξιοποιωντας τις επιδοσεις του ( σονυ studios)

Οι πρωτοι ειναι ασχετοι και rookies σε σχεση με τους δευτερους

 

Ειναι αυτονοητο οτι αμαξι το αξιολογεις με βαση τις πραγματικες επιδοσεις του και οχι με βαση το επιπεδο του καθε οδηγου

 

 

Αποτυχια των 3rd parties να αξιοποιοησουν την δυναμη του , ειτε λογω τεμπελιας ειτε λογω ασχετοσυνης , δεν φταιει η σονυ για αυτο

 

Λάθος. Προφανώς και φταίει αποκλειστικά η Sony για τη στάση των devs. Για διάβασε λίγο για τη συμπεριφορά των Ιαπώνων απέναντι στους 3rd parties. Και κάνε αντιπαραβολή ανάμεσα στα tools που διένειμε η Sony σους devs με το XNA της Microsoft.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Eγω απλα το μονο που θελω να σου πω ειναι οτι οταν λεει καποιος οτι ξερεις κατι φταινε οι αλλοι μονο και δεν φταιει και η sony τοτε χανει και το οποιο δικιο εχει .

Γιατι θα πρεπει να λαβεις υποψη οτι το playstation και πιο παλιο ειναι και κυριως πριν βγει τo ps3 ειχε ηδη κυκλοφορησει πολυ καιρο το 360 .Μπορουσαν να δουν ,να ζυγισουν και να κρινουν .Δεν ειναι μονη της η sony στην αγορα που οτι πεταει θα παει ο αλλος να βγει να το αγορασει.Αυτο ειναι και η πεμπτουσια του ανταγωνισμου.Οκ οι devps γραφουν πρωτα παιχνιδια στο 360 λογω πιο ευκολου κωδικα ναι .Ας προσεχε η sony να μην εβγαζε τοτε τοσο συνθετο επεξεργαστη .Για αυτο σου λεω .Δεν σου εδωσε η sony 300 aloga ,απλα ειναι σαν να εφτιαξε ενα κινητηρα turbo και να σου ειπε ξερεις κατι για να πιαζει την σχεση συμπιεσης για να βγαλει τα 300 αλογα πρεπει να βαλεις βενζινη 180 οκτανια .Αλλα εμενα δεν με νοιαζει σου λεει γιατι εγω να σου εφτιαξα ενα πανισχυρο κινητηρα ,κοψε τον λαιμο σου τωρα εσυ.Εμ δεν ειναι ετσι ,εκει την πατησε.Γιατι υπηρχε και το αντιπαλο δεος .

 

Eιναι σαν να διαβαζω παλι παλαιοτερο ποστ μου.:P

Συμφωνω σε ολα.

Υπαρχει ευθυνη της sony.Ηταν αλαζονικο να πιστευει(γιατι η κινηση της να δωσει αυτο το hw, δειχνει οτι αυτο πιστευε) οτι ολοι θα εγραφαν πανω στο ps3 και με βαση αυτο ωστε να εχουμε παιχνιδια επιπεδου Uncharted και στα multiplatform.

 

Οι devs εχουν ευθυνη,αλλα πολυ μικροτερη.Κανουν αυτο που τους συμφερει και αυτο που τους συμφερει δεν ειναι να κανουν ενα παιχνιδι απο την αρχη μονο πανω στο ps3.

Δημοσ.
Eγω απλα το μονο που θελω να σου πω ειναι οτι οταν λεει καποιος οτι ξερεις κατι φταινε οι αλλοι μονο και δεν φταιει και η sony τοτε χανει και το οποιο δικιο εχει .

Γιατι θα πρεπει να λαβεις υποψη οτι το playstation και πιο παλιο ειναι και κυριως πριν βγει τo ps3 ειχε ηδη κυκλοφορησει πολυ καιρο το 360 .Μπορουσαν να δουν ,να ζυγισουν και να κρινουν .Δεν ειναι μονη της η sony στην αγορα που οτι πεταει θα παει ο αλλος να βγει να το αγορασει.Αυτο ειναι και η πεμπτουσια του ανταγωνισμου.Οκ οι devps γραφουν πρωτα παιχνιδια στο 360 λογω πιο ευκολου κωδικα ναι .Ας προσεχε η sony να μην εβγαζε τοτε τοσο συνθετο επεξεργαστη .Για αυτο σου λεω .Δεν σου εδωσε η sony 300 aloga ,απλα ειναι σαν να εφτιαξε ενα κινητηρα turbo και να σου ειπε ξερεις κατι για να πιαζει την σχεση συμπιεσης για να βγαλει τα 300 αλογα πρεπει να βαλεις βενζινη 180 οκτανια .Αλλα εμενα δεν με νοιαζει σου λεει γιατι εγω να σου εφτιαξα ενα πανισχυρο κινητηρα ,κοψε τον λαιμο σου τωρα εσυ.Εμ δεν ειναι ετσι ,εκει την πατησε.Γιατι υπηρχε και το αντιπαλο δεος .

 

Θα συμφωνουσα αν δεν βλεπαμε επι της ουσιας οτι το PS3 πραγματι δεν μπορει να βγαλει αυτα που ελεγαν. Βλεπουμε ομως οτι υπαρχουν παιχνιδια που μια χαρα βαζουν τα "αλογα στο δρομο" και οχι μονο. Θα στο πω οπως το ειπαν σε μια ταινια "is this guy really this good are do we all just suck?" και στην περιπτωση αυτη ισχυουν και τα 2 και κατι παραπανω. Λιγο το γεγονος οτι η ικανοτητα ειναι προνομοιο των λιγων και λιγο το γεγονος οτι χρονος = χρημα και το PS3 απαιτει εξτρα χρονο απο το development team για τους Χ λογους (που δεν δινεται σχεδον ποτε) και εχουμε αυτα τα αποτελεσματα.

 

Οπως ειπα, μαμακες ειναι οι first party devs της Sony που ξεζουμιζουν καθε φορα το μηχανημα ολο και περισσοτερο?

Δημοσ.
Λάθος. Προφανώς και φταίει αποκλειστικά η Sony για τη στάση των devs. Για διάβασε λίγο για τη συμπεριφορά των Ιαπώνων απέναντι στους 3rd parties. Και κάνε αντιπαραβολή ανάμεσα στα tools που διένειμε η Sony σους devs με το XNA της Microsoft.

 

Ναι βεβαια η εταιρια ευθυνεται που φτιαχνει γρηγορα αμαξια , επειδη καποιοι οδηγοι δεν ξερουν να οδηγουν :lol:

 

 

Η σονυ εφτιαξε ενα μηχανημα και φιξαρε τα specs απο το 2005 , μιλαμε 5 χρονια πισω

Η τεχνολογια που χρησιμοποιει δεν ειναι κανενα επτασφραγιστο μυστικο που κατεβηκε απο το αρη και το φυλανε σε μυστικη βαση .

Απλα ειναι θεμα εργατικοτητας , μερακι , τελειομανιας , budget και χρονου , ολα αυτα δεν υπαρχουν στην πλιεοψηφια των 3rd parties

Mε το μικροτερο δυνατο κοστος - τεμπελιας - προχειροτητας θελουνε να βγαλουν εκατομμυρια , το αποτελεσματα γνωστα

Τα multi στο μεγαλυτερο συνολο τους χαρακτηριζονται μετρια και κατω σε σχεση με τα exclusives που ξεχωριζουν πανηγυρικα σε καθε γενια

Το ιδιο συμβαινει και σε αυτη τη γενια

 

Απλα πραγματα

Δημοσ.
Καπως ετσι πραγματι. To EA moto καλα κρατει στις περισσοτερες εταιριες.

 

Minimum input - maximum gain.

 

έλα τα παραλές, η EA έβγαλε αριστουργήματα αυτή τη γενιά των κονσολών

Δημοσ.
έλα τα παραλές, η EA έβγαλε αριστουργήματα αυτή τη γενιά των κονσολών

 

Η ΕΑ δεν εκανε τιποτα. Οι εταιριες που "μισθωσε" εκαναν την δουλεια για τον οποιο καλο τιτλο ετυχε να εκδοσει. Αυτο ομως ειναι αλλο θεμα.

Δημοσ.

Η Sony φταίει; δεν φταίνε οι 3rd party devs; Δηλαδή ο David Cage, o Tetsuya Nomura, o Hideo Kojima και οι ομάδες τους που έβγαλαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ παιχνίδια για το PS3, φταίνε; Αυτοί οι τύποι γιατί έκατσαν σαν τους μακάκες και ξεσκίστηκαν στη κυριολεξία και έβγαλαν exclusive για το PS3, τα οποία για τα επόμενα 10 χρόνια θα είναι στο top 10; Δηλαδή είναι αναγκασμένη η Sony να κάνει εύκολη τη δουλειά; Άμα είσαι μάγκας/καλιτέχνης/περίφανος για τη δουλειά σου, θα πάρει το καλύτερο για εσένα σε απόδοση και θα ξεκωλοθείς να φτιάξεις αυτό που θες. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες του στυλ "α αυτό είναι πολύ δύσκολο για μένα και βαριέμαι, θα προτιμήσω το πιο απλό".

Δημοσ.
Η Sony φταίει; δεν φταίνε οι 3rd party devs; Δηλαδή ο David Cage, o Tetsuya Nomura, o Hideo Kojima και οι ομάδες τους που έβγαλαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ παιχνίδια για το PS3, φταίνε; Αυτοί οι τύποι γιατί έκατσαν σαν τους μακάκες και ξεσκίστηκαν στη κυριολεξία και έβγαλαν exclusive για το PS3, τα οποία για τα επόμενα 10 χρόνια θα είναι στο top 10; Δηλαδή είναι αναγκασμένη η Sony να κάνει εύκολη τη δουλειά; Άμα είσαι μάγκας/καλιτέχνης/περίφανος για τη δουλειά σου, θα πάρει το καλύτερο για εσένα σε απόδοση και θα ξεκωλοθείς να φτιάξεις αυτό που θες. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες του στυλ "α αυτό είναι πολύ δύσκολο για μένα και βαριέμαι, θα προτιμήσω το πιο απλό".

 

Οσα + θελεις!!! Απλα εγραψες με αυτο που ειπες!! Respect!!

Δημοσ.
Η ΕΑ δεν εκανε τιποτα. Οι εταιριες που "μισθωσε" εκαναν την δουλεια για τον οποιο καλο τιτλο ετυχε να εκδοσει. Αυτο ομως ειναι αλλο θεμα.

 

νομίζω ξεχνάς και την ΕΑ Sports με τα εξαιρετικά FIFA και τα NHL, που έχουν ξεπεράσει πλέον τον ανταγωνισμό...

Δημοσ.
νομίζω ξεχνάς και την ΕΑ Sports με τα εξαιρετικά FIFA και τα NHL, που έχουν ξεπεράσει πλέον τον ανταγωνισμό...

 

Δεν μπορω να ξερω μιας και δεν ασχολουμε καν με sports games εκτος απο συγκεκριμενα μηχανοκινητα. Μιλαω για τα "φυσιολογικα" παιχνιδια.

 

+1 στον Grand Gamer. Τα ιδια ειχαμε και σε προηγουμενες γενιες κονσολων. Το "ειναι δυσκολο" ειναι μια ευκολη δικαιολογια, οπως η nintendo και αλλες thirdparty που κατηγορoυν την πειρατεια για τις πωλησεις του Χ software (ναι βλακες δεν φταιει καθολου το γεγονος οτι το Χ software ειναι μουφα).

Δημοσ.
Καπως ετσι πραγματι. To EA moto καλα κρατει στις περισσοτερες εταιριες.

 

Minimum input - maximum gain.

 

Activision - call of duty (σκοτωσε τους παντες ) στις πωλησεις , με λιγα λογια εβγαλαν τα αντερα τους απο κερδη , σε σχεση με αυτα που ξοδεψαν

Δημοσ.

δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο της πιο "επιθετικής εταιρίας" αλλά κάποιες αλήθειες πρέπει να λέγονται γιατί η ΕΑ έχει βάλει μυαλό σε αυτή την γενιά. Αν εξαιρέσεις βέβαια κάποιες περιπτώσεις οπισθοδρόμησης όπως είναι π.χ. το NFS και το NBA live(πλέον elite)

Δημοσ.

το μόνο multiplatform που όταν βγήκε κοντραριζόταν με exclusives στα γραφικά ήταν το resident evil 5....

 

αλλού τόση δουλειά σε multiplatform στον συγκεκριμένο τομέα δεν έχω ξαναδεί.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...