hollow_83 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 (επεξεργασμένο) Το PS3 δεν ειχε αναγκη για αλλη καρτα γραφικων λογω των SPE. O cell san αρχιτεκτονικη πλησιαζει αρκετα τη φιλοσοφια του Larabee της Intel. Tι θελω να πω ? Οτι οχι το Xbox 360 δε μπορει να βγαλει κατι παραπανω. Σιγουρα περιοριζεται απο την χρηση των fixed graphic engines οπως πχ η U3 Engine, αλλα παιχνιδια με Custom Engines οπως Halo και Alan Wake και παλι δε φτανουν το επιπεδο των GoW3 και Uncharted. Δε ξερω κατα ποσο παιζει ρολο το BR και η χωρητικοτητα σε αυτο, μιας και οντως η GPU του ΧΒοχ ειναι παρομοιας αρχιτεκτονικης με την γεννια 4850 και ειναι πολυ δυνατη. Ισως παιζει ρολο το αποθηκευτικο μεσο, το θεμα ειναι οτι δε νομιζω να δουμε κατι καλυτερο πλεον στο Xbox. Απλα ο Cell ειναι πληρως programmable και μπορει να τρεξει σχεδον τα παντα (μεσα στα ορια των δυνατοτητων της κονσολας και φυσικα δε συγκρινεται με ενα PC αλλα αν το παρουμε μεμονομενα εχει δειξει φοβερα δειγματα). Το μονο μειονεκτημα του PS3 ειναι το Alpha Blending το οποιο και δεν υποστηριζει. Και ο λογως που στο PS3 τα παιχνιδια δειχνουν πιο ασχημα ειναι γιατι οπως ειπε και ο φιλος cortaN@ τα περισσοτερα ειναι γραμμενα σε DirectX προτυπο κατι που το PS3 δεν υποστηριζει και γι'αυτο βλεπουμε και αυτη την τρελη ανυσοροπια. Βεβαια αυτο δεν εχει να κανει με την τελικη αγορα μιας και ο καταναλωτης δεν προκειται να κοιταξει τα Hard Specs ωστε να αποφασισει τι θα παρει. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2010 από hollow_83
JimChris Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 http://gnews.com/xbox-360-advert-banned-for-using-higher-resolution-ps3-footage-10201050082118/
Titanomaxos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 http://gnews.com/xbox-360-advert-banned-for-using-higher-resolution-ps3-footage-10201050082118/ Σιγα τα γραφικα! Μακραν η μεγαλυτερη κοροιδια σαν game....πολυ 2d φρουφρου...
hollow_83 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Γραφικα καλα ειχε, το game ηταν η αρπαχτη του αιωνα, αλλα αυτο ειναι αλλο καπελο.
GrandGamer Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μόνο οι πραγματικοί fan του FF ήξεραν ότι το σοβαρό game της Square-Enix είναι το FFvs13 και όχι το FF13. Βεβαίως όλοι το αγοράσαμε γιατί μια χαρά παιχνίδι ήταν αλλά το FFvs13 is where it's at όπως λένε και οι "φίλοι" μας οι αμερικάνοι.
hollow_83 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Καλα ας το δουμε πρωτα το FFVS. Σαν fan της σειρας το 6 ηταν το καλυτερο με διαφορα.
GrandGamer Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 αλιμονο σε αυτους που δεν θα το παιξουν Έλα μωρέ όλο τα ίδια και τα ίδια, πάλι κακοί εξωγήινοι, πάλι καλοί αμερικάνοι, πάλι πόλεμος. Πρωτοτυπία 0 έτσι, καλύτερα να πάω να δω καμία ταινία.
john2gr Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μωρέ μπορεί να είναι μάπα το Halo, αλλά όλα τα Live action trailers που έχουν βγάλει γι' αυτό είναι σκέτη Κ@ΥΛΑ
JohnVani18 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Αμα και το Reach ειναι σαν το ODST... Απλα EPIC FAIL!!!
cortaN@ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 (επεξεργασμένο) Το PS3 δεν ειχε αναγκη για αλλη καρτα γραφικων λογωτων SPE. O cell san αρχιτεκτονικη πλησιαζει αρκετα τη φιλοσοφια του Larabee της Intel. Tι θελω να πω ? Οτι οχι το Xbox 360 δε μπορει να βγαλει κατι παραπανω. Σιγουρα περιοριζεται απο την χρηση των fixed graphic engines οπως πχ η U3 Engine, αλλα παιχνιδια με Custom Engines οπως Halo και Alan Wake και παλι δε φτανουν το επιπεδο των GoW3 και Uncharted. Δε ξερω κατα ποσο παιζει ρολο το BR και η χωρητικοτητα σε αυτο, μιας και οντως η GPU του ΧΒοχ ειναι παρομοιας αρχιτεκτονικης με την γεννια 4850 και ειναι πολυ δυνατη. Ισως παιζει ρολο το αποθηκευτικο μεσο, το θεμα ειναι οτι δε νομιζω να δουμε κατι καλυτερο πλεον στο Xbox. Απλα ο Cell ειναι πληρως programmable και μπορει να τρεξει σχεδον τα παντα (μεσα στα ορια των δυνατοτητων της κονσολας και φυσικα δε συγκρινεται με ενα PC αλλα αν το παρουμε μεμονομενα εχει δειξει φοβερα δειγματα). Το μονο μειονεκτημα του PS3 ειναι το Alpha Blending το οποιο και δεν υποστηριζει. Και ο λογως που στο PS3 τα παιχνιδια δειχνουν πιο ασχημα ειναι γιατι οπως ειπε και ο φιλος cortaN@ τα περισσοτερα ειναι γραμμενα σε DirectX προτυπο κατι που το PS3 δεν υποστηριζει και γι'αυτο βλεπουμε και αυτη την τρελη ανυσοροπια. Βεβαια αυτο δεν εχει να κανει με την τελικη αγορα μιας και ο καταναλωτης δεν προκειται να κοιταξει τα Hard Specs ωστε να αποφασισει τι θα παρει. Η Xenοs GPU του 360 είναι αρχιτεκτονικής παρόμοιας με την Χ1900 της ATi. Στο θέμα του αν μπορεί να δείξει κάτι καλύτερο το 360 από άποψη γραφικών, σίγουρα δεν θα δείξει τρελά πράγματα ακόμη, αλλά και το Reach και κυρίως το Gears of War 3 θα είναι ακόμη περισσότερο βελτιωμένα. Ειδικά το Gears το 3 δείχνει εκπληκτικό για παιχνίδι βασισμένο στο hardware του 360. Για την GPU του PS3, θα μπορούσε να είναι βασισμένη σε Unified Shaders, όπως η Xenon και αυτό μάλιστα θα διευκόλυνε και τη μετατροπή παιχνιδιών του 360 στο PS3 καλύτερα. Τέλος, δεν έχει embedded ram κάτι που θα τη βοηθούσε να αποδώσει πολύ καλύτερο AA. (σε αυτό δεν μπορεί να κάνει παπάδες ο Cell). Μία παρατήτηση για το Alan Wake που είπες. Μπορεί σε συνολικά γραφικά να μη φτάνει στο επίπεδο των U2 και GOW3, αλλά σε κάποια επιμέρους θέματα είναι εκπληκτικό, όπως στις σκιάσεις και στο πως αποδίδονται τα lightspots του φακού στους τοίχους και στα άλλα αντικείμενα. Ακόμα και στο digital fountry έπαθαν πλάκα με το lightning model του Alan Wake. Kαι λίγο offtopic, καλά μιλάμε μαζί με το Heavy Rain, για μένα οι 2 εκπλήξεις της χρονιάς μέχρι τώρα. Πολύ καλό παιχνίδι..! ---------- Προσθήκη στις 23:31 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:29 ---------- Αμα και το Reach ειναι σαν το ODST... Απλα EPIC FAIL!!! Δεν θα είναι σαν το ODST...το παιχνίδι φαίνεται πως έχει φτιαχτεί με πολύ μεράκι. Ίσως βγει και game of the year φέτος. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2010 από cortaN@
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Kαι λίγο offtopic, καλά μιλάμε μαζί με το Heavy Rain, για μένα οι 2 εκπλήξεις της χρονιάς μέχρι τώρα. Πολύ καλό παιχνίδι! Xαιρομαι που σου αρεσει το heavy Rain(πραγματικα μεγαλη εκπληξη και για μενα,καταπληκτικο),αλλα και το παιχνδι(alan wake) που θα ηθελα πολυ να παιξω στο 360(μαζι με το limbo) AA. (σε αυτό δεν μπορεί να κάνει παπάδες ο Cell). Το MLAA που λεγαμε? Καλυτερη αποδοση απο το οριο των 4χΑΑ που εχουν οι 2 κονσολες.
cortaN@ Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Xαιρομαι που σου αρεσει το heavy Rain(πραγματικα μεγαλη εκπληξη και για μενα,καταπληκτικο),αλλα και το παιχνδι(alan wake) που θα ηθελα πολυ να παιξω στο 360(μαζι με το limbo) Το MLAA που λεγαμε? Καλυτερη αποδοση απο το οριο των 4χΑΑ που εχουν οι 2 κονσολες. Το limbo δεν το έχω παίξει. Το Heavy Rain το αγόρασα και πήγα στο PS3 ενός φίλου για να το παίξω. Με ενθουσίασε καθώς είμαι φαν και των adventure games. Τo Alan Wake πίστεψέ με είναι πολύ καλό παιχνίδι, βασίζεται σε πολύ solid ιστορία που παρουσιάζεται με κινηματογραφικό τρόπο και σίγουρα για μένα αξίζει βαθμολογίας πάνω από 90%. Ένα ακόμη παιχνίδι που πρέπει να δεις οπωσδήποτε στο 360 είναι το Lost Odyssey. Για μένα το καλύτερο japanese RPG αυτής της γενιάς. Καλά και το Fable III θα είναι παχνιδάρα ! Αλλά κατά πάσα περίπτωση θα βγει και στο PC. Για το MLAA καλό είναι αλλά κάνει ρε συ edge detect και σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι τόσο ταιριαστό (π.χ. σε racing games)
JohnVani18 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δεν θα είναι σαν το ODST...το παιχνίδι φαίνεται πως έχει φτιαχτεί με πολύ μεράκι. Ίσως βγει και game of the year φέτος. Μακαρι να εχεις δικιο γιατι για το ODST τζαμπα πηγε το δισκακι.. Καλυτερα να επαιζα κανενα 3 ή 2.
hollow_83 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Ένα ακόμη παιχνίδι που πρέπει να δεις οπωσδήποτε στο 360 είναι το Lost Odyssey. Για μένα το καλύτερο japanese RPG αυτής της γενιάς. Και επιτελους ενα U3 Engine Game που ξεφευγει απο χαρακτηρες τυπου πραφουσκομενων απο πρωτεινες. Το Reach ενω σεναριακα ειναι πολυ καλο στον οπτικο τομεα δεν δινει το κατι παραπανω. Και τα Fable ειναι τρομερα παιχνιδια αλλα κοιτωντας καθαρα τον οπτικο τομεα δυσκολα πλησιαζουν καποια καλα PS3 exclusive. Το Alan εμενα με εντυπωσιασε στα τελευταια level ο συνδυασμος post proccessing και physics τα οποια ομως ειχαν καλη χρηση μονο στις νυχτερινες ληψεις γιατι την μερα και το Alan δεν ηταν κατι ξεχωριστο. Για να μην παρεξηγηθουμε το 360 εχει παρα πολλα τρομερα παιχνιδια εγω απλα απομονωνω το οπτικο κομματι και τα συγκρινω με καποια τρανταχτα του PS3.
Προτεινόμενες αναρτήσεις