Titanomaxos Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Οσοι ειναι fanboy και δεν κοιτανε τα tech specs της καθε κονσολας, ναι. Τech specs απο Sony ? Μπεεεεε!
JohnVani18 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Μα βγηκε ενα χρονο πιο μετα απο το Χ360, αναμενομενο δεν ειναι να ειναι καλυτερη σε τεχνικα χαρακτηριστηκα?
GrandGamer Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Νόμιζα ότι αυτό το thread είχε μία πρόοδο αλλά από ότι φένεται όταν μπαίνουν τα fanboys γίνεται της Πόπης όπως πάντα. Ούτε τρομοκρατική οργάνωση να ήταν, λένε τα δικά τους και δεν ακούνε τίποτα.
ikaruga24 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 (επεξεργασμένο) Τech specs απο Sony ? Μπεεεεε! Εχεις ποιο αξιοπιστες πηγες? Επισης κυριε Τιτανομαχε, Yakuza, Μαρια η ασχημη κτλ. μου κανει τρομερη εντυπωση που βριζεις τα οπτικα αποτελεσματα των κονσολων (συγκεκριμενα του PS3) συγκρινοντας τα με PC αξιας 1000+ ευρω (το λιγοτερο) ΑΛΛΑ στον ηχο που για καθε σοβαρο gamer εχει ιση η μεγαλυτερη σημασια απο τα γραφικα σε πειραξε το συστημα ηχου των 1000 ευρω για να δεις την δυναμη του PS3 σε αυτον τον τομεα. Τι θα πεις τωρα? Οτι δεν ακουν και δεν καταλαβαινουν ολοι το ιδιο? Μαντεψε, ουτε βλεπουν και καταλαβαινουν ολοι το ιδιο. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2010 από ikaruga24
injen Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Ενα πραμα δεν μπορω να καταλαβω,εχει κανεις μετοχες της sony η της microsoft?φυσικα και οχι,τουλαχιστον ετσι φανταζομαι,τοτε γιατι ειναι τοσο τραγικα δυσκολο να παραδεχτει μια ομαδα ανθρωπων οτι το ps3 υπερτερει τεχνολογικα του xbox? Sent from my iPhone using Insomnia.app
Toufas Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 το ps3 ειναι μια lamborghini με λαστιχα απο σκαραβαιο (η καρτα γραφικων και το αργο drive)
skanjos Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 το ps3 ειναι μια lamborghini με λαστιχα απο σκαραβαιο (η καρτα γραφικων και το αργο drive) το 2ο πρόβλημα λύθηκε . και το πρώτο ε κλαιν ,όταν έχουμε αποτελέσματα Uncharted2/gow3/killzone2 τότε βλέπουμε πως και ο σκαραβαίος είναι καλύτερος απο το ποδήλατο...
cortaN@ Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 (επεξεργασμένο) το 2ο πρόβλημα λύθηκε . και το πρώτο ε κλαιν ,όταν έχουμε αποτελέσματα Uncharted2/gow3/killzone2 τότε βλέπουμε πως και ο σκαραβαίος είναι καλύτερος απο το ποδήλατο... Ρε παιδιά πότε δε μ άρεσε να πολώνεται το κλίμα, αλλά να κάνω μία ερώτηση: Το Red Dead Redemption και το Mafia II γιατί έχουν χειρότερα γραφικά στο PS3 ; Γιατί η Valve είχε τόσα προβλήματα να γράψει τη source engine για το PS3; Γιατί πολύ απλά η SONY του έβαλε μια CPU αρκετά καλύτερη του XENOΝ και μια GPU πολύ χειρότερη ...Απλά τα πράγματα ! Στα exclusives το PS3 δείχνει όμορφο και πραγματικά είναι, καθώς οι 1st και 2nd party developers της SONY κάνουν offload κάποιες ρυθμίσεις γραφικών στον Cell. Στα multiplatform που δουλεύονται με βάση το DirectX και OpenGL layer είναι αυτονόητο πως το PS3 δε μπορεί στις περισσότερες των περιπτώσεων να αποδόσει το ίδιο καλά. Δλδ έλεος όλοι μπορεί να συγκλινουν προς τη μία ή την άλλη κονσόλα, αλλά τα αυτονόητα είναι εδώ. Θες καλύτερα γραφικά στα multiplatform και πολύ καλά γραφικά σε exclusive τίτλους; Παίρνεις 360. Θες κάποια λίγα πολύ καλά exclusives με κορυφαία γραφικά για κονσόλα; Παίρνεις PS3. Απλά τα πράγματα... Η διαφορά για μένα και εκεί είναι που η SONY έχασε το παιχνίδι και τρέχει και δεν προλαβαίνει είναι πως κυκλοφόρησε μια κονσόλα με ίδια ή χειρότερα γραφικά απ τον ανταγωνισμό στο 95 τοις εκατό των παιχνιδιών, η οποία ήταν (και είναι αλλά σε λιγότερο βαθμό) πολύ ακριβότερη του ανταγωνισμού. Γι αυτό και βρίσκεται στην 3η θέση. Και να τονίσω κάτι τελευταίο που ξεχνάνε ορισμένοι. H Microsoft δεν ΕΧΕΙ δώσει το πράσινο φως σε κανέναν developer για να αναπτύξει τίτλο για το 360, o οποίος να είναι γραμμένος from the scrap, into the metal όπως λένε. Με άλλα λόγια ΟΛΑ τα 360 games είναι γραμμένα σε DirectX layout και κανένα δεν έχει χρησιμοποιήσει custom extensions (όπως κάνουν πολλοί developers στα exclusive games του PS3). Δλδ τα 360 δεν χρησιμοποιούν low-level tools ή προγραμματισμό byte/byte σε assembly. Αυτό έγινε καθώς η Microsoft ήθελε να μην έχει 1ον προβλήματα με backwards compatibility (δλδ να ακολουθούν όλοι οι τίτλοι της το directX), 2ον να μη πληρώσει extra payments στην ATi όπως έκανε στο παρελθόν με το Xbox1 και την nVidia, η οποία αξίωνε κάποια λεφτά για κάθε παιχνίδι του Xbox 1 που έχει γραφεί με custom extensions/effects κτλ... Όσοι καταλαβαίνουν το παραπάνω, καταλαβαίνουν γιατί δεν έχουν εμφανιστεί παιχνίδια στο 360 με το parallex mapping του Uncharted π.χ. Δεν είναι πως δε μπορεί να γίνει στο 360, είναι πως δεν επιτρέπει η microsoft custom micro-code για να βοηθήσει το Xenon με τέτοια effects. Κάτι τελευταίο για όσους λένε για Killzone 2 vs Gears of War 2. Σίγουρα το killzone έχει συνολικά λίγο καλύτερα γραφικά, όμως δεν έχει split screen. Έχετε αναρωτηθεί γιατί; Φιλική παρέμβαση, δε γράφω για σύγκρουση απλά για να πω την άποψή μου. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2010 από cortaN@
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δεν θα διαφωνησω σε πολλα απο αυτα που λες. Η διαφορά για μένα και εκεί είναι που η SONY έχασε το παιχνίδι και τρέχει και δεν προλαβαίνει είναι πως κυκλοφόρησε μια κονσόλα με ίδια ή χειρότερα γραφικά απ τον ανταγωνισμό στο 95 τοις εκατό των παιχνιδιών, η οποία ήταν (και είναι αλλά σε λιγότερο βαθμό) πολύ ακριβότερη του ανταγωνισμού. Γι αυτό και βρίσκεται στην 3η θέση. Δεν εχει να κανει με τα γραφικα το οτι δεν πουλαει το ps3 σαν το ps2,γιατι πολυ απλα το τελευταιο ειχε χειροτερο hw και απο τα 3 τις προηγουμενης γενιας και εχει φτασει τα 150εκ. (μην ξεχναμε βεβαια οτι ουσιαστικα σε ρυθμο πωλησεων,δλδ ανα χρονο,δεν ειναι τριτο) Και να τονίσω κάτι τελευταίο που ξεχνάνε ορισμένοι. H Microsoft δεν ΕΧΕΙ δώσει το πράσινο φως σε κανέναν developer για να αναπτύξει τίτλο για το 360, o οποίος να είναι γραμμένος from the scrap, into the metal όπως λένε. Με άλλα λόγια ΟΛΑ τα 360 games είναι γραμμένα σε DirectX layout και κανένα δεν έχει χρησιμοποιήσει custom extensions (όπως κάνουν πολλοί developers στα exclusive games του PS3). Δλδ τα 360 δεν χρησιμοποιούν low-level tools ή προγραμματισμό byte/byte σε assembly. Αυτό έγινε καθώς η Microsoft ήθελε να μην έχει 1ον προβλήματα με backwards compatibility (δλδ να ακολουθούν όλοι οι τίτλοι της το directX), 2ον να μη πληρώσει extra payments στην ATi όπως έκανε στο παρελθόν με το Xbox1 και την nVidia, η οποία αξίωνε κάποια λεφτά για κάθε παιχνίδι του Xbox 1 που έχει γραφεί με custom extensions/effects κτλ... Επισης αυτο που λες δεν ειναι απολυτα λογικο,γιατι το βασικο ερωτημα ειναι το εξης: εχει τις δυνατοτητες να κανει πραγματικα κατι παραπανω απο αυτο που βλεπουμε?(αυτες δλδ που εχει αποδεδειγμενα το ps3 με την βοηθεια του cell?) Νομιζω οτι αν ειχε θα το βλεπαμε εστω σε 1-2 παιχνιδια.Γιατι λεφτα απο καποια παιχνιδια της δοξα το θεο βγαζει η ms(περισσοτερα απ'όσα βγαζει η sony). Αυτο που συμβαινει κατ'εμε ειναι οτι το 360 το δουλευουν κοντα στα ορια του,ενω το ps3 στο 90% των περιπτωσεων οχι.Το 10% ειναι τα exclusive.Θα ειχαμε πολυ καλυτερα αποτελεσματα αν ολοι δουλευαν στα ορια το ps3.Πολυ ανωτερα απο αυτα που βλεπουμε σημερα(καθως ο ανταγωνισμος δεν θα ηταν αναμεσα σε 5-10 first party studio,αλλα αναμεσα σε 100-200.) Κάτι τελευταίο για όσους λένε για Killzone 2 vs Gears of War 2. Σίγουρα το killzone έχει συνολικά λίγο καλύτερα γραφικά, όμως δεν έχει split screen. Έχετε αναρωτηθεί γιατί; Φιλική παρέμβαση, δε γράφω για σύγκρουση απλά για να πω την άποψή μου. Εννοεις οτι δεν μπορει να εχει slit screen ?Να σου θυμισω οτι θα εχει 3d το K3.Οποτε περισσοτερο θεμα επιλογης ειναι. Επισης το Motorstorm 2 ,αλλα και 3 εχουν/θα εχουν 3d και 4 players split screen. Παντως ειναι απο τα λιγα ποστ που εχω διαβασει σε αυτο το thread που δεν βγαζουν φανατισμο και εχουν καποια βαση Ελπιζω να μην τα χαλασουν παλι ολα οι γνωστοι αγνωστοι.
Titanomaxos Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δεν θα διαφωνησω σε πολλα απο αυτα που λες. Δεν εχει να κανει με τα γραφικα το οτι δεν πουλαει το ps3 σαν το ps2,γιατι πολυ απλα το τελευταιο ειχε χειροτερο hw και απο τα 3 τις προηγουμενης γενιας και εχει φτασει τα 150εκ. (μην ξεχναμε βεβαια οτι ουσιαστικα σε ρυθμο πωλησεων,δλδ ανα χρονο,δεν ειναι τριτο) Επισης αυτο που λες δεν ειναι απολυτα λογικο,γιατι το βασικο ερωτημα ειναι το εξης: εχει τις δυνατοτητες να κανει πραγματικα κατι παραπανω απο αυτο που βλεπουμε?(αυτες δλδ που εχει αποδεδειγμενα το ps3 με την βοηθεια του cell?) Νομιζω οτι αν ειχε θα το βλεπαμε εστω σε 1-2 παιχνιδια.Γιατι λεφτα απο καποια παιχνιδια της δοξα το θεο βγαζει η ms(περισσοτερα απ'όσα βγαζει η sony). Αυτο που συμβαινει κατ'εμε ειναι οτι το 360 το δουλευουν κοντα στα ορια του,ενω το ps3 στο 90% των περιπτωσεων οχι.Το 10% ειναι τα exclusive.Θα ειχαμε πολυ καλυτερα αποτελεσματα αν ολοι δουλευαν στα ορια το ps3.Πολυ ανωτερα απο αυτα που βλεπουμε σημερα(καθως ο ανταγωνισμος δεν θα ηταν αναμεσα σε 5-10 first party studio,αλλα αναμεσα σε 100-200.) Εννοεις οτι δεν μπορει να εχει slit screen ?Να σου θυμισω οτι θα εχει 3d το K3.Οποτε περισσοτερο θεμα επιλογης ειναι. Επισης το Motorstorm 2 ,αλλα και 3 εχουν/θα εχουν 3d και 4 players split screen. Παντως ειναι απο τα λιγα ποστ που εχω διαβασει σε αυτο το thread που δεν βγαζουν φανατισμο και εχουν καποια βαση Ελπιζω να μην τα χαλασουν παλι ολα οι γνωστοι αγνωστοι. Nα και ο επιστημονας Μαντειο των Δελφων ?
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Ελπιζω να μην τα χαλασουν παλι ολα οι γνωστοι αγνωστοι. ..............
cortaN@ Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δεν θα διαφωνησω σε πολλα απο αυτα που λες. Δεν εχει να κανει με τα γραφικα το οτι δεν πουλαει το ps3 σαν το ps2,γιατι πολυ απλα το τελευταιο ειχε χειροτερο hw και απο τα 3 τις προηγουμενης γενιας και εχει φτασει τα 150εκ. (μην ξεχναμε βεβαια οτι ουσιαστικα σε ρυθμο πωλησεων,δλδ ανα χρονο,δεν ειναι τριτο) Επισης αυτο που λες δεν ειναι απολυτα λογικο,γιατι το βασικο ερωτημα ειναι το εξης: εχει τις δυνατοτητες να κανει πραγματικα κατι παραπανω απο αυτο που βλεπουμε?(αυτες δλδ που εχει αποδεδειγμενα το ps3 με την βοηθεια του cell?) Νομιζω οτι αν ειχε θα το βλεπαμε εστω σε 1-2 παιχνιδια.Γιατι λεφτα απο καποια παιχνιδια της δοξα το θεο βγαζει η ms(περισσοτερα απ'όσα βγαζει η sony). Αυτο που συμβαινει κατ'εμε ειναι οτι το 360 το δουλευουν κοντα στα ορια του,ενω το ps3 στο 90% των περιπτωσεων οχι.Το 10% ειναι τα exclusive.Θα ειχαμε πολυ καλυτερα αποτελεσματα αν ολοι δουλευαν στα ορια το ps3.Πολυ ανωτερα απο αυτα που βλεπουμε σημερα(καθως ο ανταγωνισμος δεν θα ηταν αναμεσα σε 5-10 first party studio,αλλα αναμεσα σε 100-200.) Εννοεις οτι δεν μπορει να εχει slit screen ?Να σου θυμισω οτι θα εχει 3d το K3.Οποτε περισσοτερο θεμα επιλογης ειναι. Επισης το Motorstorm 2 ,αλλα και 3 εχουν/θα εχουν 3d και 4 players split screen. Παντως ειναι απο τα λιγα ποστ που εχω διαβασει σε αυτο το thread που δεν βγαζουν φανατισμο και εχουν καποια βαση Ελπιζω να μην τα χαλασουν παλι ολα οι γνωστοι αγνωστοι. Σίγουρα οι μειωμένες πωλήσεις του PS3 σε σχέση με το PS2 δεν είναι μόνο θέμα γραφικών, είναι αρκετοί παράγοντες. Απλά για μένα το γεγονός πως άργησε να βγεί και δεν προσέφερε κάτι πολύ καλύτερο (σκέψου πως στην αρχή ούτε τίτλους είχε ούτε π.χ. dual shock 3) + τα ίδια ή χειρότερα γραφικά στην αρχή, δεν του έδωσαν ποτέ το μεγάλο boost που ζητούσε η SΟΝΥ. Εντέλει πιστεύω πως η SONY δεν δικαίωσε μάλλον τις υψηλές προσδοκίες που είχε δημιουργήσει στο κοινό της με τα όσα έλεγε για τη δύναμη του PS3 και πως η νέα γενιά θα άρχιζε με τον Cell κτλ...Ενώ π.χ. το 360 βγήκε χωρίς τόσες τυμπανοκρουσίες και αργά και σταθερά κέρδιζε μερίδιο της αγοράς. Όχι πως δεν είχε τα προβλήματά του, π.χ. σκέψου το RROD αλλά και πάλι νομίζω πως ούτε η ίδια η Microsoft περίμενε τέτοια επιτυχία. Τώρα σχετικά με το 2ο σκέλος, αν θες να μιλήσουμε λίγο τεχνικά Σχετικά με custom micro-code, με ανάπτυξη custom effects κτλ, δεν το υποστηρίζω μόνο εγώ, το έχει δηλώσει η ίδια η Microsoft. Εν συντομία θα σου πω το ιστορικό. Όπως ξέρεις, το Xbox 1 είχε μια πολύ περισσότερο pc-based αρχιτεκτονική και βασιζόταν σε μια κάρτα γραφικών της nVidia με δυνατότητες περίπου GeForce 3.5 (κάτι ανάμεσα σε GF3 και 4). H Microsoft ως νεο-εισερχόμενη στο χώρο των κονσολών ήθελε παιχνίδια κράκτες ώστε να πάρει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας και τι καλύτερο από graphic intensive παιχνίδια. Και έτσι ώθησε τους developers να χρησιμοποιήσουν πολλά custom effects βασισμένα στη δύναμη της gpu και υπήρχαν τέτοια παραδείγματα παιχνιδιών, όπως π.χ. το Conker's Reloaded της Rare (το οποίο έχει μια απίστευτη fur texturing τεχνική που δε συναντάται σε άλλο παιχνίδι της last-gen). Επίσης το Splinter Cell: Double Agent είναι ένα από τα παιχνίδια που έλαμψαν για τα γραφικά τους στο πρώτο Xbox με την έκδοσή του να είναι γραφικά πολύ κοντά στην έκδοση για 360. Αυτά τα παιχνίδια λοιπόν για να εξομοιωθούν στο 360 απαιτείται extra υπολογιστική ισχύ, επειδή έχουν custom effects που δεν ακολουθούσαν το πρωτόκολλο του DirectX. Για όλα λοιπόν τα παιχνίδια που ξέφυγαν απ το DX layer όπως λέγεται, η nVidia αξίωσε royalties για την εξόμοιωσή τους στο 360. Κάτι που έκανε την MS να χάσει λεφτά. Με το 360 λοιπόν που το Xbox brand ήταν εγκαθιδρυμένο - χώρια την κοινότητα του live - η MS τι έκανε; Ακολούθησε το παράδειγμα του PS2...efficient dev tools και kits, που θα επέτρεπαν στους developers να αναπτύξουν γρήγορα και εύκολα παιχνίδια πάνω στο DX layout, άφησε παραθυράκι για τσιπάρισμα/φλασάρισμα κονσόλας κτλ και η γρήγορη ανάπτυξη παιχνιδιών για το 360 σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες είχαν ως αποτέλεσμα τις πολύ καλές πωλήσεις του 360. Απλώς, δε δίνει το πράσινο φως για custom code και πιστεύω ένας λόγος είναι πως θέλει να χει περισσότερη ευελιξία στο επόμενο Xbox και ίσως και full backwards compatibility. Αυτό μπορεί να ακούγεται δύσκολο, αλλά απ τη στιγμή που όλα τα παιχνίδια του 360 βασίζονται στα developer kits της MS και πάντα πάνω στο Shader Level 3.0 του directX είναι πολύ πιθανό να γίνει. Τώρα για το αν effects του Uncharted π.χ. είναι δυνατόν να αναπαραχθούν στο 360. Ναι είναι εφικτό. Θα γίνει; Πολύ δύσκολο. Εξηγούμαι. Το uncharted είναι βασισμένο σε custom engine και effects όπως π.χ. το normal mapping έχουν custom παραμέτρους και δεν ακολουθούν μια κλειστή software αρχιτεκτονική (εξάλλου και το openGL είναι απ τη φύση του πιο ανοικτό). Στο 360 custom μηχανές είναι πολύ λίγες (όπως π.χ. η μηχανή των Fable) και τα παιχνίδια πέρα από την embedded μνήμη των 10MB και σε πολύ πολύ λίγες περιπτώσεις τον Tesselator της Xenos GPU δε χρησιμοποιούν effect πέρα απ το πλαίσιο του Shader level 3.0. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν πολλά παιχνίδια την tesselator engine του 360, η οποία αντιστοιχεί στο Shader level 5.0 του DX 11, αλλά ακόμη και αυτός δε χρησιμοποιείται πολύ. Γι αυτό επιμένω πως αν η Microsoft ήταν πιο ελαστική, θα είχαμε δει παιχνίδια στο 360 με ακόμη καλύτερα γραφικά και αυτό όχι λόγω της ισχύος της CPU (που ήδη είναι σχεδόν στο όριό της) αλλά λόγω της ισχύος της GPU και της embedded μνήμης. Για το Killzone 2 τώρα. To split-screen σημαίνει περισσότερο fillrate για την κάρτα γραφικών και εκεί δυστυχώς είναι το αδύναμο σημείο του PS3. Η κάρτα πάσχει από fillrate και γι αυτό π.χ. στο Killzone δεν είναι εφικτό το split screen. Για το Killzone 3 και το 3D: Μη σε θαμπώνει η ύπαρξη 3D. Από τεχνικής πλευράς τι κάνουν; Ρίχνουν την ανάλυση (δηλαδή το frame-buffer) στο μισό. Από 1280χ720 γίνεται π.χ. 720χ720 και διπλασιάζουν τα framebuffers. 2 framebuffers από μισά εικονοστοιχεία και αμέσως το μάτι προβάλλει στο 3D. Επίσης διάφορα effects όπως το AA και το ΑF δε χρειάζονται τόσο στο 3D, oπότε ρίχνουν και αυτά τα effects για να παραχθεί το τελικό αποτέλεσμα. Με άλλα λόγια, στο 3D δεν αυξάνεται το fill-rate της κάρτας, απλά προσαρμόζεται η ανάλυση. Το 3D αυτής της γενιάς θα είναι sub-HD για αυτό τον λόγο. Τέλος, στο Digital Fountry έχουν κάνει ανάλυση και έχουν αποφανθεί πως και το 360 μπορεί να αποδώσει 3D, απλά είναι στο χέρι της MS για το αν θα προωθήσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία τώρα ή όχι.
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 (επεξεργασμένο) Εντέλει πιστεύω πως η SONY δεν δικαίωσε μάλλον τις υψηλές προσδοκίες που είχε δημιουργήσει στο κοινό της με τα όσα έλεγε για τη δύναμη του PS3 και πως η νέα γενιά θα άρχιζε με τον Cell κτλ... Για μενα δικαιως οι της sony θεωρουσαν οτι θα μπορουσε να δωσει το κατι παραπανω(απλα αυτοι περιμεναν πιθανοτατα κυριαρχια αλα ps2,οποτε και περισσοτερη εκμεταλευση του Hw απο third party studios,λογο excl κυκλοφοριων κτλ).Επισης βλεπουμε απο exclusive σε exclusive μεγαλη διαφορα,που σημαινει οτι εχουμε να δουμε ακομα πραγματα(ασχετα αν γι αυτο ''παλευουν'' μονο 5 studios). Τώρα σχετικά με το 2ο σκέλος, αν θες να μιλήσουμε λίγο τεχνικά Τώρα για το αν effects του Uncharted π.χ. είναι δυνατόν να αναπαραχθούν στο 360. Ναι είναι εφικτό. Θα γίνει; Πολύ δύσκολο. Εξηγούμαι. Το uncharted είναι βασισμένο σε custom engine και effects όπως π.χ. το normal mapping έχουν custom παραμέτρους και δεν ακολουθούν μια κλειστή software αρχιτεκτονική (εξάλλου και το openGL είναι απ τη φύση του πιο ανοικτό). Γι αυτό επιμένω πως αν η Microsoft ήταν πιο ελαστική, θα είχαμε δει παιχνίδια στο 360 με ακόμη καλύτερα γραφικά και αυτό όχι λόγω της ισχύος της CPU (που ήδη είναι σχεδόν στο όριό της) αλλά λόγω της ισχύος της GPU και της embedded μνήμης. Καταλαβα τι ηθελες να πεις απο το προηγουμενο ποστ σου.Το θεμα ειναι οτι τα πλεονεκτηματα του uncharted δεν ειναι μονο το normal mapping ή γενικοτερα τα custom effects. Επισης δεν αμφιβαλλω οτι θα βλεπαμε καλυτερα γραφικα απο το 360 σε συγκεκριμενα πραγματα,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα μπορουσε ντε και καλα να τρεξει το uncharted 2 οπως ειναι. Στο ps3 yπαρχει ο cell,με την βοηθεια του οποιου οι first party devs(αλλα και απο αυτους οχι ολοι) με καθε παιχνιδι που βγαζουν δειχνουν οτι μπορουν να δωσουν ακομα περισσοτερα. Με λιγα λογια δεν πιστευω οτι θα ειχαμε τα ιδια αποτελεσματα στο 360 αν υπηρχε απλα η ωθηση τoυ ''custom development''.Πιθανον καλυτερα απο τα σημερινα(του 360) βεβαια. Επισης μην ξεχναμε ομως οτι και το ps3 εχει -εμμεσα-περιορισμους,καθως θα βλεπαμε πολυ καλυτερα πραγματα εφοσον δουλευαν ολοι πανω στα πλεονεκτηματα του.Γιατι τωρα αποθεωνουμε την ΝD,που καταφερνει να βγαλει καποια πραγματα,αλλα ειναι καλη σε συγκριση με ποιους?H απαντηση ειναι :με τους αλλους 3-5 που δουλευουν και αυτοι πανω στο ps3(ανυπαρκτος ανταγωνισμος). Και η γνωμη μου ειναι οτι αν τα βαλεις στην ιδια ζυγαρια,περιοριζεται ακομη περισσοτερο το ps3 απο το παραπανω γεγονος. Για το Killzone 2 τώρα. To split-screen σημαίνει περισσότερο fillrate για την κάρτα γραφικών και εκεί δυστυχώς είναι το αδύναμο σημείο του PS3. Η κάρτα πάσχει από fillrate και γι αυτό π.χ. στο Killzone δεν είναι εφικτό το split screen. Μα σου ειπα οτι το motorstorm 2-3 παιζουν 4 player split screen.Aλλα και το Resistance 2 (2 player split screen),το warhawk 4 player split screen κ.α που πιθανον δεν γνωριζω. Για το 3d εχεις δικιο στο οτι θα ειναι sub HD,αλλα και οι 2 οθονες στο split screen δεν ειναι 720p(επισης εχουμε και εκει καποιο downgrade γενικοτερα).Για αυτο μιλησα για 3d και Killzone3. Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2010 από Επισκέπτης
cortaN@ Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Για μενα δικαιως οι της sony θεωρουσαν οτι θα μπορουσε να δωσει το κατι παραπανω(απλα αυτοι περιμεναν πιθανοτατα κυριαρχια αλα ps2,οποτε και περισσοτερη εκμεταλευση του Hw απο third party studios).Επισης βλεπουμε απο exclusive σε exclusive μεγαλη διαφορα,που σημαινει οτι εχουμε να δουμε ακομα πραγματα(ασχετα αν γι αυτο ''παλευουν'' μονο 5 studios). Καταλαβα τι ηθελες να πεις απο το προηγουμενο ποστ σου.Το θεμα ειναι οτι τα πλεονεκτηματα του uncharted δεν ειναι μονο το normal mapping ή γενικοτερα τα custom effects. Επισης δεν αμφιβαλλω οτι θα βλεπαμε καλυτερα γραφικα απο το 360 σε συγκεκριμενα πραγματα,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα μπορουσε ντε και καλα να τρεξει το uncharted 2 οπως ειναι. Στο ps3 yπαρχει ο cell,με την βοηθεια του οποιου οι first party devs(αλλα και απο αυτους οχι ολοι) με καθε παιχνιδι που βγαζουν δειχνουν οτι μπορουν να δωσουν ακομα περισσοτερα. Με λιγα λογια δεν πιστευω οτι θα ειχαμε τα ιδια αποτελεσματα στο 360 αν υπηρχε απλα η ωθηση τoυ ''custom development''.Πιθανον καλυτερα απο τα σημερινα(του 360) βεβαια. Επισης μην ξεχναμε ομως οτι και το ps3 εχει -εμμεσα-περιορισμους,καθως θα βλεπαμε πολυ καλυτερα πραγματα εφοσον δουλευαν ολοι πανω στα πλεονεκτηματα του.Γιατι τωρα αποθεωνουμε την ΝD,που καταφερνει να βγαλει καποια πραγματα,αλλα ειναι καλη σε συγκριση με ποιους?H απαντηση ειναι :με τους αλλους 3-5 που δουλευουν και αυτοι πανω στο ps3(ανυπαρκτος ανταγωνισμος). Και η γνωμη μου ειναι οτι αν τα βαλεις στην ιδια ζυγαρια,περιοριζεται ακομη περισσοτερο το ps3 απο το παραπανω γεγονος. Μα σου ειπα οτι το motorstorm 2-3 παιζουν 4 player split screen.Aλλα και το Resistance 2 (2 player split screen),το warhawk 4 player split screen κ.α που πιθανον δεν γνωριζω. Για το 3d εχεις δικιο στο οτι θα ειναι sub HD,αλλα και οι 2 οθονες στο split screen δεν ειναι 720p(επισης εχουμε και εκει καποιο downgrade γενικοτερα).Για αυτο μιλησα για 3d και Killzone3. Ναι εντάξει και στις 2 κονσόλες έχουμε να δούμε ακόμα πράγματα, αλλά περισσότερο στο PS3 λόγω το ότι το ρουφάνε περισσότερο, έστω και αυτοί οι 5 devs. Για ότι το PS3 περιορίζεται είναι σίγουρο. Είναι πιο δυνατό συνολικά, αν και έχει το μειονέκτημα της GPU. Εγώ απλά υποστηρίζω πως και το 360 θα μπορούσε να δείξει περισσότερα πράγματα, δηλαδή δε νομίζω να είναι tapped. Tα Motorstorm ομως δεν είναι τόσο απαιτητικά παιχνίδια. Το Killzone δεν νομίζω να μπορούν να το βγάλουν split-screen με τα ίδια effects.
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Σαφεστατα μπορουμε να δουμε περισσοτερα και απο τις 2 κονσολες, ακομα και με αυτους τους όποιους περιορισμους αμεσους ή εμμεσους εχουν. Τα ορια ειναι κατι σχετικο.Εξαλλου δεν νομιζω οτι πραγματικα τα εχουν φτασει ποτε και σε προηγουμενες κονσολες. Tα Motorstorm ομως δεν είναι τόσο απαιτητικά παιχνίδια. Το Killzone δεν νομίζω να μπορούν να το βγάλουν split-screen με τα ίδια effects. Ισως δεν ειναι οσο το killzone 2,αλλα ας πουμε το M:PR ειναι απαιτητικο σε συγκριση με αλλα του ειδους που κυκλοφορουν στις 2 κονσολες.To νεο Motorstorm που θα βγει ακομα περισσοτερο.(θα εχεις δει καποια βιντεο). Τεσπα αποψη μου ειναι οτι μπορουν να βαλουν split screen στο Killzone 3(split screen kai 3d μαζι θα ελεγα απιθανο),απο κει και περα δεν ξερω αν θα το κανουν και γιατι δεν θα το κανουν(αν δεν το κανουν). btw ποτε δεν μου αρεσε το split screen.
Προτεινόμενες αναρτήσεις