Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Αυτό πάντα μου έκανε εντύπωση με τα PC γενικότερα. Θυμάμαι που ένα Half Life που έπαιζα πριν κάποια χρόνια (δεν θυμάμαι ποιο, δεν ξέρω πόσα έχουν βγει), ήταν έτσι. Αντίθετα στη κονσόλα δεν υπήρχε αυτό. Eτυχε να υπαρχει το dreamcast τοτε και εβλεπες την διαφορα.Μαλιστα ετοιμαζαν και μια εκδοση του HL για DC πολυ βελτιωμενη.Δεν νομιζω ομως oτι βγηκε τελικα. Θυμαμαι ειχα δει video του shenmue εκεινη την εποχη(κοντα στο λανσαρισμα της κονσολας) και δεν πιστευα σε αυτο που εβλεπα.
john2gr Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Αυτό πάντα μου έκανε εντύπωση με τα PC γενικότερα.Θυμάμαι που ένα Half Life που έπαιζα πριν κάποια χρόνια (δεν θυμάμαι ποιο, δεν ξέρω πόσα έχουν βγει), ήταν έτσι. Αντίθετα στη κονσόλα δεν υπήρχε αυτό. Από τη στιγμή που το PC μπορεί να κάνει περισσότερα πολύγωνα γιατί είχαμε αυτό το φαινόμενο? Γιατί στο PC ήταν το Half- Life, ενώ στο Dreamcast κυκλοφόρησε το Blueshift που είχε ανανεωμένα μοντέλα χαρακτήρων . Το Blueshift βγήκε μετά και στο PC και μπορούσες να αλλάξεις τα μοντέλα των χαρακτήρων στο αρχικό Half-Life
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Γιατί στο PC ήταν το Half- Life, ενώ στο Dreamcast κυκλοφόρησε το Blueshift που είχε ανανεομένα μοντέλα χαρακτήρων . Το Blueshift βγήκε μετά και στο PC και μπορούσες να αλλάξεις τα μοντέλα των χαρακτήρων στο αρχικό Half-Life A βγηκε σιγουρα το HL στο DC? Δεν τα ειχα ιδιαιτερη συμπαθεια στα fps τοτε και δεν ειχα ασχοληθει με το θεμα.
vandermonde Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Όπως και Vagrant Story, Wild Arms, Breath Of Fire, FF7 (καλά το μετέφεραν, άργησε όμως ) και ένα κάρο JRPGs. Από την άλλη, στο PC έβρισκες κομμάτια που έγραψαν ιστορία και ήταν κυρίως του "Δυτικού χώρου" (βλέπε Xcom, Monkey Island, Sam & Max, Alone In The Dark, Baldurs Gate, κλπ κλπ). εμ αυτα ειναι games ομως (ειδικα το baldur's) και οχι οι "high tech" μουφες που αναφερεις τοση ωρα (hexen, quake, doom) τα οποια μας φτασαν και στην σημερινη καταντια (κατα την ταπεινη μου γνωμη) με την fps λαιλαπα... αλλα και τεχνολογικα speaking απο εκεινη την περιοδο (εννοειται πως ειχα και pc) δεν θυμαμαι να μου χε κανει κατι περισσοτερο εντυπωση απο mario 64 και pilotwings....ουτε θυμαμαι game στο pc να χε το "νερο" του waverace!(με καθε επιφυλαξη)
Heatspreader Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Eτυχε να υπαρχει το dreamcast τοτε και εβλεπες την διαφορα.Μαλιστα ετοιμαζαν και μια εκδοση του HL για DC πολυ βελτιωμενη.Δεν νομιζω ομως oτι βγηκε τελικα.Θυμαμαι ειχα δει video του shenmue εκεινη την εποχη(κοντα στο λανσαρισμα της κονσολας) και δεν πιστευα σε αυτο που εβλεπα. Όταν είδαμε με ένα φίλο στο κατάστημα παιχνιδιών της γειτονιάς (aka στον πειρατή της γειτονιάς), το Code Veronica, θυμάμαι πως κοιταζόμασταν με γουρλωμένα μάτια. Βγάζαμε σιγανές κραυγές του τύπου "τι είναι αυτό?". Φυσικά μας χάλασε η ψυχολογία όταν δεν μπορούσαμε να το έχουμε και παίζαμε με pixel γραφικά. Μετά από καιρό το αγόρασε και αρκετά αργότερα θυμάμαι πως μου χρώσταγε λεφτά από τράκες, κλπ και μία μέρα του λέω δώσε μου το Dreamcast και ξόφλησες. Πράγμα που έγινε και μετά εγώ ο GRAND M@L@K@S τι έκανα??? Το πούλησα!!!!
john2gr Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 εμ αυτα ειναι games ομως (ειδικα το baldur's) και οχι οι "high tech" μουφες που αναφερεις τοση ωρα (hexen, quake, doom) τα οποια μας φτασαν και στην σημερινη καταντια (κατα την ταπεινη μου γνωμη) με την fps λαιλαπα... αλλα και τεχνολογικα speaking απο εκεινη την περιοδο (εννοειται πως ειχα και pc) δεν θυμαμαι να μου χε κανει κατι περισσοτερο εντυπωση απο mario 64 και pilotwings....ουτε θυμαμαι game στο pc να χε το "νερο" του waverace!(με καθε επιφυλαξη) Δες, εσένα μπορεί να μην σου άρεσαν. Έγω όμως γούσταρα άγρια με όλα αυτά τα FPS . Κάποιος μπορεί να πει <<Τιιιιιιι μ@λακίες Μάριο και κλάιν μάιν. Αυτά ήταν για αδερφές>>. Ο καθένας με τα χούγια του που λέμε. Για την κατάντια όμως δεν φταίνε τα κλασικά πλέον FPS ή τα παλιά αγαπημένα παιχνίδια. Φταίμε εμείς οι ίδιοι (οι gamers κοινώς) που έχουμε επιτρέψει να γαμάνε τις σειρές για την μάζα (βλέπε Xcom, Splinter Cell, Ghost Recon). Και επειδή η εποχή είναι δύσκολη πλέον, το gaming έχει γίνει business. Έχουν περάσει οι εποχές που οι εταιρείες έβγαζαν <<Games from gamers>>. Πλέον είναι σαν τις Epic και Crytek που κυνηγάνε το χρήμα πρώτα από όλα με ότι πιασάρικο υπάρχει στην μόδα και λένε <<Θα πάμε στην τάδε πλατφόρμα επειδή εκεί παίζουν περισσότερα φράγκα>>. Μην παραπονιέστε λοιπόν όταν το μερίδιο ευθύνης των console gamers είναι μεγαλύτερο (ε ναι, μην χαίρεστε μονάχα με τις περισσότερες πωλήσεις στα παιχνίδια μάζας τύπου Halo ή MW2... το νόμισμα πάντα έχει δύο όψεις )
Heatspreader Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Έγω όμως γούσταρα άγρια με όλα αυτά τα FPS Θυμάμαι παιδάκι με το Final Doom στο PSX, που τρελαινόμασταν! Φοβόμασταν και άλλα τέτοια! Έκσταση! Μην παραπονιέστε λοιπόν όταν το μερίδιο ευθύνης των console gamers είναι μεγαλύτερο (ε ναι, μην χαίρεστε μονάχα με τις περισσότερες πωλήσεις στα παιχνίδια μάζας τύπου Halo ή MW2... το νόμισμα πάντα έχει δύο όψεις ) Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς εδώ. Ότι περισσότερα φράγκα παίζονται στις κονσόλες και γι' αυτό δεν βγαίνουν καλά παιχνίδια?
ikaruga24 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 ΟΛΑ . Ακόμα και το μουντό Quake1 είχε πολλά και διαφορετικά light sources για τους δαυλούς, το νερό, τα φώτα που τρεμοσβήνουν ακόμα και στην πρώτη πίστα, τον ουρανό. Είναι αστείο πραγματικά να συγκρίνεις το Donkey64 ή το Ocarina Of Time με το Quake2 (πόσο μάλλον με το Unreal που ήταν απλά υποδειγματικό στον φωτισμό του... να υποθέσω ότι δεν το έζησες το Unreal και την σκηνή με τον Scaarj έτσι; ) Μέτρα light sources όταν εμφανίζεται ο Scaarj. Πολλαπλές από τον συναγερμό, δύο από τις μπάλες που πετάει, μία από το όπλο σου, το ίδιο του το αίμα. Ακόμα και πριν από αυτό το σκηνικό, όταν πλησιάζει την κονσόλα έχεις τρεις-τέσσερις διαφορετικές πηγές φωτισμού. Και αυτό δεν συγκρίνεται με τα επόμενα levels του στους ανοιχτούς χώρους ή στην λάβα Καλο ηταν αλλα σινεχιζω να βλεπω σαν ποιο εντυπωσιακο αυτο [ame] [/ame] και αυτο (δεν το βρηκα σε καλυτερη ποιοτητα). [ame] [/ame] και επισης και τα 2 ειναι παιχνιδια που δεν χρειαζονται expansion pack για να τα παιξεις. Το DK64 ειναι ακομα ποιο εντυπωσιακο και απο τα 2 (στο θεμα του φωτισμου).
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 ΔΠλέον είναι σαν τις Epic και Crytek που κυνηγάνε το χρήμα πρώτα από όλα με ότι πιασάρικο υπάρχει στην μόδα και λένε <<Θα πάμε στην τάδε πλατφόρμα επειδή εκεί παίζουν περισσότερα φράγκα>>. Μην παραπονιέστε λοιπόν όταν το μερίδιο ευθύνης των console gamers είναι μεγαλύτερο (ε ναι, μην χαίρεστε μονάχα με τις περισσότερες πωλήσεις στα παιχνίδια μάζας τύπου Halo ή MW2... το νόμισμα πάντα έχει δύο όψεις ) Eξαρταται πως θα το αξιοποιησουν οι εταιριες το ''εκει εχει περισσοτερα φραγκα''.Γιατι το γεγονος αυτο απο μονο του ειναι θετικο. Οταν ξερεις οτι θα βγαλεις ενα παιχνιδι που θα πουλησει,μπορεις να επενδυσεις περισσοτερα σε αυτο το game. To GT5 θα ειναι το GT5,επειδη εχουν επενδυσει τρελα χρηματα και ξερουν οτι θα τα παρουν πισω. Το ιδιο ισχυει και για το Read Dead Redemption κτλ κτλ.Eιναι παιχνιδια που θα ηταν πολυ διαφορετικα αν οι εταιριες δεν γνωριζαν απο πριν οτι θα βγαλουν χρημα περισσοτερο απο αυτο που θα δωσουν. Τωρα για το οτι βγαινουν COD καθε χρονο,ναι φταινε οι gamers και οι προτιμησεις τους.
Heatspreader Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Καλο ηταν αλλα σινεχιζω να βλεπω σαν ποιο εντυπωσιακο αυτο και αυτο (δεν το βρηκα σε καλυτερη ποιοτητα). και επισης και τα 2 ειναι παιχνιδια που δεν χρειαζονται expansion pack για να τα παιξεις. Το DK64 ειναι ακομα ποιο εντυπωσιακο και απο τα 2 (στο θεμα του φωτισμου). +1 Πολύ πιο εντυπωσιακό το Zelda... Το Quake είναι άλλο πράμα, πιο τρομακτικό με πιο μουντά χρώματα, κλπ, κάτι που το ζητάει η κατάσταση...
JUST-GAMER Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Μήπως εδώ και πολλές σελίδες έχετε υπερβγει οφτοπικ. Ο τίτλος του τοπικ είναι ps3 vs xbox360 όχι pc & others vs concoles. Απλά το αναφέρω.
klainmaingr Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 ΔΕΝ παίζει ρε γρηγόρη άλλο versus. Φτάνει νισάφι. Θα βγεί η μεθεπόμενη γενιά και σείς ακόμα θα κοιτάτε τα φαφάρια του chris redfield για AA. @ikaruga Καλά δεν ήταν και κάνας δύσκολος αρχηγός βασικά ο ganondorf. Με την mirror shield δλδ και λίγο καλό timing έβγαινε πανεύκολα.
ikaruga24 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 @ikaruga Καλά δεν ήταν και κάνας δύσκολος αρχηγός βασικά ο ganondorf. Με την mirror shield δλδ και λίγο καλό timing έβγαινε πανεύκολα. Για φωτισμο μιλαμε
therock Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Τα διαφορα παιχνιδια που κυκλοφορουν Multi-platform τι διαφορες εχουν στην καθε κονσολα? Για παραδειγμα, tomb raider, silent hill, wet υπαρχει καποιος λογος να προτιμησεις να το παιξεις στην μια κονσολα ή την αλλη? Περα απο τα διαφορετικα achievement Που λογικα θα χουν, σε optimizations θα εχουν σημαντικες διαφορες?
JUST-GAMER Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Όλα αυτά που ρωτάς έχουν χιλιοειπωθεί σε αυτό το τοπικ πολύ παραπάνω από μια φορά οπότε δεν εχεις να ανατρέξεις σε προηγούμενα ποστ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις