Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Συμφωνω και στα 2,αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση καποιος που ασχολειται σοβαρα με video games να μην καταλαβαινει την διαφορα 30 με 60fps.

απο την εμπειρια μου στο χβοχ λαιβ κατεληξα οτι υπαρχουν παρα πολλοι και συγκριμενα ατομα που παιζαν παιχνιδια αποκλειστικα σε κονσολες:o

Επισκέπτης
Δημοσ.
απο την εμπειρια μου στο χβοχ λαιβ κατεληξα οτι υπαρχουν παρα πολλοι και συγκριμενα ατομα που παιζαν παιχνιδια αποκλειστικα σε κονσολες:o

 

Μα και αυτοι που επαιζαν αποκλειστικα σε κονσολες,δεν γινεται να μην βλεπουν πχ διαφορα COD με Halo οσoν αφορα τo frame-rate.:P

Δημοσ.

Kαλες ειναι ι κονσόλες.Μονο Ram να είχαν πιο πολύ εστω κανα giga και καρτα γραφικών καμια σωστη 512 ή 1024.

Αφου βγάζουν που βγάζουν να τα βγάλουν μια και καλή ή στην χειρότερη να ανοιγει απο καπου η κονσόλα και να της εβαζες memory!(πολλά λέω)

Δημοσ.
Δεν ειναι εξωπραγματικα ,αλλα ειναι πολυ καλα.Καλυτερα απο τα περισσοτερα παιχνιδια που τρεχουν σε 720p ή sub-ΗD.Εκει ηθελα να καταληξω.Αλλα η αναγκη σου να πεταξεις την μπηχτη για κολλημενους δεν σε αφησε να το δεις.(το εχεις παιξει btw?)

 

Προφανώς δεν είμαι κάποιος που μιλάει χωρίς να έχει παίξει κάτι ή με το να λέει αερολογίες :o

 

Εurogamer Links

 

Ολόκληρο Eurogamer και μέχρι προτίστως δεν ήξεραν να κάνουν force το AF από το CC στα PC benchies του Digital Foundry. Δόξα τον Θεό, δεν ξεχνάω αρκετά epic fails :o

 

 

"PlayStation 3 will be capable running games at 120 fps."

 

http://en.wikiquote.org/wiki/Ken_Kutaragi

 

We love Ken λέμε κι ας προσπαθούν από εδώ κι από εκεί μερικοί να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα :o (προσωπικά τον έχω τόσο ψηλά' date=' όσο τον Mark Rein με τα θεϊκά του :P)

 

Btw το stardust ετσι το ποσταρα για την πλακα και οχι για να αποδειξω κατι.Αλλα θα ηθελα να σε ρωτησω το εξης.Τα 60fps πως γινονται 120,ωστε να εξακολουθει να τρεχει στα 60 οντας 3d?Με ποιον τροπο δλδ.

 

60fps στο κάθε μάτι. Δεν υφίσταται καθαρό 120fps (γι' αυτό και ζητάνε τα 120Hz χρονισμό). Το έχω αναλύσει πολλές φορές το θέμα με το stereoscopic 3D αλλά... 'away rains' :P

Δημοσ.

Τουλαχιστον το Ninja Gaiden Sigma τρεχει στα 1080p και στα 60fps. Κατι ειναι και αυτο και σιγουρα δεν το λες ασχημο (απλοικο ομως το λες).

Επισκέπτης
Δημοσ.
Προφανώς δεν είμαι κάποιος που μιλάει χωρίς να έχει παίξει κάτι

 

Χαιρομαι.Καταλαβες ομως πιστευω που ηθελα να καταληξω με το wipeout HD =κορυφαια γραφικα + 1080p60.Αν οχι ξαναδιαβασε εκεινο το ποστ μου.

 

 

Ολόκληρο Eurogamer και μέχρι προτίστως δεν ήξεραν να κάνουν force το AF από το CC στα PC benchies του Digital Foundry. Δόξα τον Θεό, δεν ξεχνάω αρκετά epic fails :o

 

Aρα απο δω και περα να εμπιστευομαστε μονο john2gr,για την ενημερωση μας?:P:p

Αν δεν σου κανει το eurogamer ,το οποιο ετυχε ας πουμε να πεσει σε epic fail και στην περιπτωση των Wipeout και mlb,διαβασε τα σχολια για τα γραφικα απο τα υπολοιπα 50 reviews.

 

 

We love Ken λέμε κι ας προσπαθούν από εδώ κι από εκεί μερικοί να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα :o (προσωπικά τον έχω τόσο ψηλά, όσο τον Mark Rein με τα θεϊκά του :P)

 

Μα αυτο ακυρωνεται ακριβως απο το ποστ που εκανα,που αφορουσε εκεινη την συνεντευξη.Εκτος αν μου διαφευγει κατι.

he wants PS3 to output higher-framerate movies such as 120 fps with future video interface standards. Also, video input by a fast camera with a high framerate can be used for new types of games and broadcast/communication.

Εμενα με ενδιαφερει η πραγματικοτητα και οχι οι δικαιολογιες.

 

 

60fps στο κάθε μάτι. Δεν υφίσταται καθαρό 120fps (γι' αυτό και ζητάνε τα 120Hz χρονισμό). Το έχω αναλύσει πολλές φορές το θέμα με το stereoscopic 3D αλλά... 'away rains' :P

 

Δεκτον.Γι αυτο και σε ρωτησα.:-)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αν δεν σου κανει το eurogamer ,το οποιο ετυχε ας πουμε να πεσει σε epic fail και στην περιπτωση των Wipeout και mlb,διαβασε τα σχολια για τα γραφικα απο τα υπολοιπα 50 reviews.

 

Ουδείς αλάνθαστος και το ίδιο ισχύει για το Eurogamer. Επίσης οι γνώσεις και απόψεις ενός Χ reviewer του Eurogamer μπορεί να είναι τραγικές με εκείνες του Ψ reviewer στο Eurogamer. Άσε δε ότι παντού βλέπω να εξυμνούν τα γραφικά στις κονσόλες, από το Condemned/Call Of Duty μέχρι και το Oblivion (που σαν vanilla ήταν μπλιαχ, ειδικά στα πανοραμικά σημεία με την θολούρα των grids). Τουλάχιστον το Uncharted 2 αξίζει τον ντόρο για τα γραφικά του. Ninja Gaiden που ανέφερε ο ikaruga = good (όμορφο παρόλο που σε τεχνικά θέματα είναι σχετικά απλό). WipeOutHD = meh

 

Μα αυτο ακυρωνεται ακριβως απο το ποστ που εκανα,που αφορουσε εκεινη την συνεντευξη.Εκτος αν μου διαφευγει κατι.

 

Εμενα με ενδιαφερει η πραγματικοτητα και οχι οι δικαιολογιες.

 

Να κάνω μαθήματα αγγλικών μήπως; Ξεκάθαρα το είπε ο Ken για τα παιχνίδια κι όχι για ότι τάχα μου εννοούσε το output σε videos ή σε ταινίες όταν λέει ότι "το PS3 θα είναι ικανό να τρέξει παιχνίδια στα 120fps". Ας σοβαρευτούμε :P

Επεξ/σία από john2gr
Δημοσ.
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46241

 

80% τα παιχνίδια σε 720p και άνω (παρατήρησε ότι στα περισσότερα που είναι 720p δεν υπάρχει AA ή άντε να έβαλαν ένα 2xAA... και ούτε λόγος να γίνεται για τις περιβόητες 4xMSAA δυνατότητες του X360). Βάλε μέσα σε όλα και τα τραγικά framedrops σε πολλά από τα 720p games (αν τραβούσαν οι κονσόλες, δεν θα είχαμε κάτι χάλια των 15fps) και βλέπεις τι σου έρχεται μελλοντικά αν θελήσουν να κρατήσουν εν ζωή για περισσότερο χρόνο τις τωρινές κονσόλες. Και περιττό να σου πω ότι οι τωρινές κονσόλες έχουν μείνει πίσω από την εποχή του Oblivion όσον αφορά τα PCs (όσοι ήταν εδώ τις εποχές με τον p3tran, ξέρουν για τι μιλάω και θα θυμούνται τα συγκριτικά)

 

Ναι αμέ. Δίνεις περισσότερες επιλογές. Και θα είχε νόημα αν δεν γινόταν ο πόλεμος του ποιος την έχει μεγαλύτερη (Sony vs MS), όπου και οι δύο προσπαθούσαν να πλασάρουν τις κονσόλες τους ως κάτι το ανεπάναληπτο, λέγοντας σαφώς ψέματα. Η μεν Sony με τα 120fps, η δε MS με την απόφαση των 720p game policy. Για κάνε μια αναδρομή προς τα πίσω να δεις τι έλεγαν οι Xbox-άκηδες όταν πήρε την απόφαση η MS και πως το είχε πλασάρει η MS τότε. Το ότι είναι κωλοτούμπα, είναι κωλοτούμπα ;)

 

Mου φαινεται οτι μαλλον εσυ εχεις κολλησει με τα PR της Sony και της MS - το θεμα ειναι οτι 3-4 χρονια μετα το launch του 360 και 2-3 χρονια μετα το launch του PS3 βλεπουμε μερικα πολυ ομορφα οπτικα παιχνιδια οπως τα Gears of War 2, Uncharted 2, Battlefield: BC2, DiRT 2, Lost Planet 2, Forza 3, PGR4, Wipeout HD, Mass Effect 2, Killzone 2, Resident Evil 5, GoW3 κ.α. με τα περισσοτερα απο αυτα να ειναι βελτιωμενα σε frame-rate ενω πουσαρουν ακομα περισσοτερο τα γραφικα σε σχεση με τα prequels (Gears 1 -> Gears 2, Uncharted -> Uncharted 2, Lost Planet 1 -> Lost Planet 2, Mass Effect -> Mass Effect 2 κ.ο.κ.)

 

Oσο για το Oblivion συγκρινεις το πρωτο παιχνιδι της Bethesda για το 360 που δεν φημιζεται και για τις ικανοτητες της στον τεχνικο τομεα το οποιο ηταν port απο PC και που στο κατω κατω μπορουσες να παιξεις με 400ε που εκανε το 360 κατι παραπανω απο αξιοπρεπως χωρις να χρειαζεται να παρεις την τοτε GPU στα 300ε για να το παιξεις...απο τοτε τα γραφικα κ το performance στα παιχνιδια εχουν βελτιωθει αισθητα - παραδειγμα το Fallout 3 που ειναι πολυ καλυτερο απο το Oblivion στις κονσολες ή το Mass Effect 2 που επισης ειναι σε ολα βελτιωμενο.

 

Το να αρνεισαι οτι τα PS360 για την τιμη τους σου προσφερουν κατι πολυ καλο εκτος απο αποψη παιχνιδιων και σε γραφικα και οτι αυτη τη φορα εχουν αντεξει στον χρονο καλυτερα απο καθε αλλη προηγουμενη γενια κονσολων μαλλον φταιει το οτι δεν εχεις αρκετη εμπειρια στο console gaming ή οτι απλα εχαψες τα PR της Sony κ της MS κ περιμενες κατι το εξωπραγματικο ενω δεν θα επρεπε.

 

Επισης για να σταματησει η παραπληροφορηση με τις αναλυσεις το Ninja Gaiden Sigma για αυτος που δεν ξερουν αλλα παρ'ολα αυτα πετανε τα δικα τους δεν τρεχει στα 1080ρ αλλα στα 720p χωρις AA.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Mου φαινεται οτι μαλλον εσυ εχεις κολλησει με τα PR της Sony και της MS - το θεμα ειναι οτι 3-4 χρονια μετα το launch του 360 και 2-3 χρονια μετα το launch του PS3 βλεπουμε μερικα πολυ ομορφα οπτικα παιχνιδια οπως τα Gears of War 2, Uncharted 2, Battlefield: BC2, DiRT 2, Lost Planet 2, Forza 3, PGR4, Wipeout HD, Mass Effect 2, Killzone 2, Resident Evil 5, GoW3 κ.α. με τα περισσοτερα απο αυτα να ειναι βελτιωμενα σε frame-rate ενω πουσαρουν ακομα περισσοτερο τα γραφικα σε σχεση με τα prequels (Gears 1 -> Gears 2, Uncharted -> Uncharted 2, Lost Planet 1 -> Lost Planet 2, Mass Effect -> Mass Effect 2 κ.ο.κ.)

 

Από το pre-rendered video του Killzone2 (το είχαμε πει ότι ήταν fake, τώρα αν πονάει που θυμίζουμε πως χοροπηδούσαν μερικοί που έλεγαν ότι τόσο αυτό, όσο και το Motorstorm ήταν real-time trailers, δεν φταίμε εμείς. Ο Harrison φταίει :P), έχουμε πάει σε aliased games με ένα κάρο θέματα/προβλήματα. Και θα το ξαναπώ, το ξέραμε ότι τα γραφικά δεν ήταν έτσι αλλά εδώ πολλά παλικάρια περίμεναν θαύματα από τον Cell, οπότε αξίζει να το χτυπάμε για ΠΟΛΥ καιρό ακόμα ;). Το έχω πει πολλές φορές σε πολλά θέματα, εδώ θα είμαστε να τα χτυπάμε (και όλοι λένε ναι, θα δεις/δείτε που θα φάτε την γλώσσα σας... δεν ξέρω προς τι η άμυνα όταν υπενθυμίζουμε τι είχε γίνει στο παρελθόν :o). Όσο για τα χρόνια και γενικά για τα γραφικά, το Crysis βγήκε το 2007. Το ότι έχει μείνει στάσιμη η gaming βιομηχανία από τότε δεν σημαίνει ότι τραβάνε οι κονσόλες αλλά ότι έχει γίνει συμβιβασμός πλέον και οι devs ψάχνουν παραθυράκια για να γλυτώνουν τρίγωνα με μικρότερα levels (αλά ME2), 2D sprites αλά Gears Of War 2, χαμηλότερης ποιότητας HDR (βλέπε RE5 όπου στο PC υποστηρίζεται 64-bit HDR floating precision), τραγικό LOD system, χαμηλότερης ανάλυσης σκιές, υφές που δεν σχολιάζω και σώζονται από το normal mapping και και και. Ρε ακόμα και το Doom3 στο PC δείχνει κομπλέ για τα σημερινά δεδομένα των κονσολών!

 

Oσο για το Oblivion συγκρινεις το πρωτο παιχνιδι της Bethesda για το 360 που δεν φημιζεται και για τις ικανοτητες της στον τεχνικο τομεα το οποιο ηταν port απο PC και που στο κατω κατω μπορουσες να παιξεις με 400ε που εκανε το 360 κατι παραπανω απο αξιοπρεπως χωρις να χρειαζεται να παρεις την τοτε GPU στα 300ε για να το παιξεις...απο τοτε τα γραφικα κ το performance στα παιχνιδια εχουν βελτιωθει αισθητα - παραδειγμα το Fallout 3 που ειναι πολυ καλυτερο απο το Oblivion στις κονσολες ή το Mass Effect 2 που επισης ειναι σε ολα βελτιωμενο.

 

Ποιος έθεσε θέμα τιμής; :o. Το βασικό πρόβλημα των grids και της θολούρας παραμένει στο Fallout3 γιατί είναι limitation της Gamebryo. Και για την ιστορία, multiplatform τίτλος με τα ίδια assets είναι το Oblivion. Όσο για το ME2, έχει περιορισμένο view distance με μικρότερης έκτασης levels από το πρώτο μέρος (και θολά textures όπως πχ στην πανοπλία του super-duper Garus).

 

Το να αρνεισαι οτι τα PS360 για την τιμη τους σου προσφερουν κατι πολυ καλο εκτος απο αποψη παιχνιδιων και σε γραφικα και οτι αυτη τη φορα εχουν αντεξει στον χρονο καλυτερα απο καθε αλλη προηγουμενη γενια κονσολων μαλλον φταιει το οτι δεν εχεις αρκετη εμπειρια στο console gaming ή οτι απλα εχαψες τα PR της Sony κ της MS κ περιμενες κατι το εξωπραγματικο ενω δεν θα επρεπε.

 

Μάλλον εσύ έχαψες τα PR ;). Άσε ότι ποτέ δεν είπα ότι για τα λεφτά τους δεν είναι ΟΚ (ασχέτως που δεν με καλύπτουν εμένα πέρα από κάτι exclusives που παίζω). Και πιο πολύ καιρό άντεξαν τα Snes/Mega Drive (1990-1996 στο περίπου). Βέβαια ήταν και άλλες εποχές. Ή να στο πω αλλιώς, πριν 10 χρόνια έπαιρνες μια high-end κάρτα γραφικών και χρειαζόσουν νέα μετά από έξι μήνες. Τώρα ακόμα κι η 8800GTX αρκεί για HD gaming. Το ότι αντέχει η 8800GTX δεν σημαίνει ότι είναι η super-uber κάρτα, αλλά ότι το timing της ήταν το ιδανικό για την νέα κατεύθυνση της gaming βιομηχανίας. Έχει αλλάξει η εποχή για πολλούς, οικονομικής φύσεως, λόγους. Και οι εταιρείες έχουν κάνει το αυτονόητο, να συμβιβαστούν και να προσαρμοστούν για να αυξήσουν τον τσίρο τους!

Επεξ/σία από john2gr
Δημοσ.
Από το pre-rendered video του Killzone2 (το είχαμε πει ότι ήταν fake, τώρα αν πονάει που θυμίζουμε πως χοροπηδούσαν μερικοί που έλεγαν ότι τόσο αυτό, όσο και το Motorstorm ήταν real-time trailers, δεν φταίμε εμείς. Ο Harrison φταίει :P), έχουμε πάει σε aliased games με ένα κάρο θέματα/προβλήματα. Και θα το ξαναπώ, το ξέραμε ότι τα γραφικά δεν ήταν έτσι αλλά εδώ πολλά παλικάρια περίμεναν θαύματα από τον Cell, οπότε αξίζει να το χτυπάμε για ΠΟΛΥ καιρό ακόμα ;). Το έχω πει πολλές φορές σε πολλά θέματα, εδώ θα είμαστε να τα χτυπάμε (και όλοι λένε ναι, θα δεις/δείτε που θα φάτε την γλώσσα σας... δεν ξέρω προς τι η άμυνα όταν υπενθυμίζουμε τι είχε γίνει στο παρελθόν :o). Όσο για τα χρόνια και γενικά για τα γραφικά, το Crysis βγήκε το 2007. Το ότι έχει μείνει στάσιμη η gaming βιομηχανία από τότε δεν σημαίνει ότι τραβάνε οι κονσόλες αλλά ότι έχει γίνει συμβιβασμός πλέον και οι devs ψάχνουν παραθυράκια για να γλυτώνουν τρίγωνα με μικρότερα levels (αλά ME2), 2D sprites αλά Gears Of War 2, χαμηλότερης ποιότητας HDR (βλέπε RE5 όπου στο PC υποστηρίζεται 64-bit HDR floating precision), τραγικό LOD system, χαμηλότερης ανάλυσης σκιές, υφές που δεν σχολιάζω και σώζονται από το normal mapping και και και. Ρε ακόμα και το Doom3 στο PC δείχνει κομπλέ για τα σημερινά δεδομένα των κονσολών!

 

Ποιος έθεσε θέμα τιμής; :o. Το βασικό πρόβλημα των grids και της θολούρας παραμένει στο Fallout3 γιατί είναι limitation της Gamebryo. Και για την ιστορία, multiplatform τίτλος με τα ίδια assets είναι το Oblivion. Όσο για το ME2, έχει περιορισμένο view distance με μικρότερης έκτασης levels από το πρώτο μέρος (και θολά textures όπως πχ στην πανοπλία του super-duper Garus).

 

Μάλλον εσύ έχαψες τα PR ;). Άσε ότι ποτέ δεν είπα ότι για τα λεφτά τους δεν είναι ΟΚ (ασχέτως που δεν με καλύπτουν εμένα πέρα από κάτι exclusives που παίζω). Και πιο πολύ καιρό άντεξαν τα Snes/Mega Drive (1990-1996 στο περίπου). Βέβαια ήταν και άλλες εποχές. Ή να στο πω αλλιώς, πριν 10 χρόνια έπαιρνες μια high-end κάρτα γραφικών και χρειαζόσουν νέα μετά από έξι μήνες. Τώρα ακόμα κι η 8800GTX αρκεί για HD gaming. Το ότι αντέχει η 8800GTX δεν σημαίνει ότι είναι η super-uber κάρτα, αλλά ότι το timing της ήταν το ιδανικό για την νέα κατεύθυνση της gaming βιομηχανίας. Έχει αλλάξει η εποχή για πολλούς, οικονομικής φύσεως, λόγους. Και οι εταιρείες έχουν κάνει το αυτονόητο, να συμβιβαστούν και να προσαρμοστούν για να αυξήσουν τον τσίρο τους!

 

Αν ειχα χαψει τα PR θα ημουνα τουλαχιστον αφελης κ ξεροντας την βιομηχανια καμποσα χρονια θα ημουν ακομα περισσοτερο για αυτο κ ειχα προσδοκιες που ηταν προσγειωμενες σε σχεση με πολλους αλλους που ειχαν χαψει τα 1080ρ/60fps, 720p/4xAA standard, 4D κ.λ.π. PR pre-launch hype BS - ακριβως για αυτο ειμαι κ πολυ ευχαριστημενος απο τα λεφτα που εχω δωσει και απο αυτα που παιζω κ βλεπω στην οθονη μου μεχρι σημερα...αν ηθελα οντως το καλυτερο δυνατο οπτικο αποτελεσματα θα ημουν PC gamer κ σιγουρα δεν θα ασχολιουμουν με κονσολες...κ εδω ερχεται αυτο που με τροπο βγαζεις απο την κουβεντα δηλαδη τιμη-αποδοση κατι που στις κονσολες ειναι κατι παραπανω απο ικανοποιητικο αυτη τη γενια και αυτο το λεω γιατι δεν βλεπω πως αν εχεις λογικη ή καποιες βασικες γνωσεις κ εμπειρια στον χωρο του console gaming (που οπως λες εσυ εχεις) να εχεις την απαιτηση απο ενα μηχανημα με 5+ χρονων fixed hardware με τιμη μιση και κατω απο ενα gaming PC να σου τρεχει τα σημερινα παιχνιδια χωρις περιορισμους στα γραφικα...μονο κ μονο να κοιταξεις τα specs πρεπει να εισαι ασχετος ή απλα να κανεις τον χαζο και απλα να γουσταρεις να σπαμαρεις τα PR BS για να λες κατι τετοιο...αν ειλικρινα πιστευεις οτι μετα απο 5 χρονια θα εβγαινε το Uncharted 2 ή το Mass Effect 2 χωρις καμια θυσια στα γραφικα τους στα 120fps μαλλον δεν εχεις αρκετη εμπειρια με τις κονσολες και καταπιες ολα αυτα που ειπε η Sony κ η MS ή απλα τρολλαρεις a la PC elite crap χωρις νοημα.

 

Τωρα σχολια του τυπου "το Doom 3 δειχνει κομπλε για τα σημερινα δεδομενα των κονσολων" κ "Wipeout HD = meh" δεν μπαινω καν στον κοπο να τα σχολιασω γιατι τετοιου ειδους σχολια μονο αστεια μπορει να ακουγονται σε οποιονδηποτε εχει παιξει τα παραπανω παιχνιδια και εχει μια επαφη με το τι παιζει σημερα στις κονσολες στον τομεα των γραφικων. ;)

Επισκέπτης
Δημοσ.
Ουδείς αλάνθαστος και το ίδιο ισχύει για το Eurogamer.

 

Φυσικα και θα κανουν λαθη.

Το προβλημα ειναι οταν νομιζουμε οτι κανουν ολοι λαθoς για ενα συγκεκριμενο θεμα,εκτος απο εμας.

 

Αυτο που λες για στασιμη βιομηχανια δεν ισχυει στην πραγματικοτητα.Η βιομηχανια(η οποιαδηποτε βιομηχανια) συμβαδιζει παντα με την αγορα.Αλλιως θα μπορουσαμε να θεωρησουμε στασιμη και την βιομηχανια τηλεορασεων,αυτοκινητων κτλ.Η τεχνολογια πχ για πολυ υψηλοτερες αναλυσεις υπαρχει,οπως και το 3d εδω και χρονια,αλλα στην πραγματικη αγορα, καλυτερες τηλεορασεις δεν ειναι αυτες που μπορει να σου δωσει η τεχνολογια αυτη τη στιγμη(οι οποιες δεν εχουν λογο και να υπαρχουν),αλλα οι καλυτερες τις βιομηχανιας(βιομηχανια και αγορα ειναι ενα).

 

Να κάνω μαθήματα αγγλικών μήπως; Ξεκάθαρα το είπε ο Ken για τα παιχνίδια κι όχι για ότι τάχα μου εννοούσε το output σε videos ή σε ταινίες όταν λέει ότι "το PS3 θα είναι ικανό να τρέξει παιχνίδια στα 120fps". Ας σοβαρευτούμε :P

Nα μου κανεις μαθηματα Αγγλικων στο κομματι του Wiki?Mα αυτο γραφει δεν αντιλεγω.Στο link που σου εδωσα ειχε την μεταφραση απευθειας απο τα Ιαπωνικα εκεινης της παρουσιασης.

Εσυ μου εδωσες link απο το wiki...

Το τελευταιο πραγμα που με ενδιαφερει ειναι τι ειχε πει ο Κuta.Πες μου που κανω λαθος λοιπον,και θα το δεχτω(πραγματικα).

 

 

Από το pre-rendered video του Killzone2 (το είχαμε πει ότι ήταν fake, τώρα αν πονάει που θυμίζουμε πως χοροπηδούσαν μερικοί που έλεγαν ότι τόσο αυτό, όσο και το Motorstorm ήταν real-time trailers, δεν φταίμε εμείς. Ο Harrison φταίει ),

 

Εννοειται οτι ηταν fake.To θεμα ειναι οτι το αποτελεσμα στο killzone 2 ηταν σουπερ.

Btw υπηρχαν πολλοι που ειχαν καταλαβει απο την αρχη οτι ηταν fake αυτα τα videos.θελω να σε ρωτησω λοιπον ποσοι απο αυτους, θα πιστευαν το ιδιο αν εβλεπαν αυτο εκεινη την εποχη.

 

 

2ns13s3.gif

25r2r0x.gif

14b3n1f.gif

rk2bg0.gif

11t1yc1.jpg

 

Δεν θα ηταν αρκετοι?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...