aris1986 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 πήρες τηλεόραση τελικά Ναι πήρα εδω και 8 μήνες.Εχει και HDMI πανω και ενα D subx15 pin! Καλό?
Street-Fighter Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Ποια πηρες; Με εχει μαμησει η hol σημερα με αποσυνδεσεις μαμω την @@ τους
dr_thodt Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Τι σημαίνει αυτο;Επειδη εβαλε την πηγή και σωστα εκανε παει να πει οτι ειναι και ΟΛΑ σωστα ο,τι εγραψε Ο Κώστας Αναγνώστου (Phd, MSc, DipEng) διδάσκει «Τεχνολογίες Ψυχαγωγικού Λογισμικού (videogames)Γνωμη του ειναι.Δεν την ασπαζομαι(δεν εχει μπει και στην εγκυκλοπέδια) Παραπληροφόρηση δεν ειναι για μένα.Ειναι για καποιους που googlaroun και βγαινουν κατι τετοια κείμενα και τα πιστευουν μετα. Βλεπε Linux=για παλιο hardware/ή μολις παλιώσει κτλπ. Συμφωνα με τον καλλιτεχνη να παρω wii (αφου τον κοσμακη δεν τον πειράζει η απώλεια HD,ενω εμενα με πειράζει) ή να συνεχίζω να παιζω με μια κονσόλα απατη με τις ψευτοαναλύσεις και τα χαζα HD παιχνίδια τους(PS3,ΧΒΟΧ); Δεν βλεπω που το αρθρο τα λεει λαθος - η αληθεια ειναι οτι η επιτυχια του Wii και το μεγαλυτερο μερος των πωλησεων καλως ή κακως βασιζεται στους casual gamers οπως κ στα PS360...εννοοιται οτι αυτοι δεν ενδιαφερονται για τις HD αναλυσεις - εδω εχω γνωρισει ατομα που εχουν super duper HDTV, εχουν συνδεσει τα PS3/360 με το αθλιο RCA που εχει μεσα η συσκευασια κ παιζουν σε 576i. Επισης υψηλοτερη αναλυση δεν σημαινει παντα κ καλυτερα γραφικα - στην προηγουμενη γενια ειχαμε πολλους που υποστηριζαν οτι παιχνιδια που ετρεχαν σε χαμηλοτερη αναλυση απο 480i/p (που ηταν το standard τοτε) οπως τα RE4, The Chronicles of Riddick, GoW2, ICO, Wreckless ειχαν τα καλυτερα γραφικα - απο τοτε αλλαξε κατι? προσφατο παραδειγμα το Tekken 6 στο 360 - εχεις την επιλογη να διαλεξεις αναμεσα σε ΗD mode το οποιο τρεχει στα 1365x768 και σε sub-HD που τρεχει στα 1024x576 αλλα το οποιο εχει object motion-blur κ καλυτερο AF που δεν υπαρχουν στο mode υψηλης αναλυσης με αποτελεσμα το παιχνιδι να ειναι πολυ πιο εντυπωσιακο στην κινηση σε sub-HD...αλλο δημοφιλες παραδειγμα ειναι τα Call of Duty - προσωπικα προτιμω να ειναι το frame-rate στα 60fps κ να τρεχει σε 600p παρα να ηταν 720p κ να ετρεχε σε 30fps, οπως βλεπεις ολα ειναι θεμα προτεραιωτητων και στοχων που βαζουν οι προγραμματιστες. Οσο για το AW ας το δουμε πρωτα στις τηλεορασεις μας κ μετα κρινουμε αν το να ριξει την αναλυση η Remedy ειχε νοημα ή οχι.
NickTG Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Τωρα αμα παει καποιος να παίξει κανενα σοβαρό παιχνίδι μετα απο λίγο σπάζεται απο την θολούρα και τα μη ρεαλιστικα γραφικά. Εγώ πάντως δεν έχω τέτοιο πρόβλημα και ας έχω και τις 2 HD κονσόλες.
john2gr Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Αν ψάξει κάποιος, θα βρει αρκετά "θέματα" στο άρθρο (το αν δεν μπορεί η κονσόλα να κουμαντάρει τις HD αναλύσεις δεν έχει να κάνει με τα 'έξοδα' του studio αλλά προφανώς με το ίδιο το hardware. Και τολμάει να κάνει αναφορά για HD textures στις κονσόλες; Μετά από αυτό πιστεύω ότι μπορεί να το προσπεράσει κάποιος το άρθρο γιατί φαίνεται ξεκάθαρα πόσο γενικά αναφέρεται στο θέμα). Όπως επίσης θα έπρεπε να σας προβληματίζει τους περισσότερους το ότι δεν υπάρχει ακόμα AF στα X360/PS3 (το peformance hit την σημερινή εποχή είναι ΥΠΕΡ-ελάχιστο και όχι, δεν είναι αδυναμία του hardware των δύο παραπάνω κονσολών)! PS: Η αλήθεια για την άρση του HD gaming είναι απλή. Δεν τραβούσε/τραβάει το hardware τους και έπεσαν θύματα των ίδιων τους των εαυτών στο Pre-launch. Είναι οι γνωστές PR μ@λακίες που είχαμε δει μαζί με τα 4D και 120fps. Το είχαμε πει αρκετοί ότι ΔΕΝ θα συνέβαινε αυτό. Επιβεβαιωθήκαμε. Όλα τα υπόλοιπα είναι (με το συμπάθεια κι όλας) μπαρμπούτσαλα
dr_thodt Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Αν ψάξει κάποιος, θα βρει αρκετά "θέματα" στο άρθρο (το αν δεν μπορεί η κονσόλα να κουμαντάρει τις HD αναλύσεις δεν έχει να κάνει με τα 'έξοδα' του studio αλλά προφανώς με το ίδιο το hardware. Και τολμάει να κάνει αναφορά για HD textures στις κονσόλες; Μετά από αυτό πιστεύω ότι μπορεί να το προσπεράσει κάποιος το άρθρο γιατί φαίνεται ξεκάθαρα πόσο γενικά αναφέρεται στο θέμα). Όπως επίσης θα έπρεπε να σας προβληματίζει τους περισσότερους το ότι δεν υπάρχει ακόμα AF στα X360/PS3 (το peformance hit την σημερινή εποχή είναι ΥΠΕΡ-ελάχιστο και όχι, δεν είναι αδυναμία του hardware των δύο παραπάνω κονσολών)! PS: Η αλήθεια για την άρση του HD gaming είναι απλή. Δεν τραβούσε/τραβάει το hardware τους και έπεσαν θύματα των ίδιων τους των εαυτών στο Pre-launch. Είναι οι γνωστές PR μ@λακίες που είχαμε δει μαζί με τα 4D και 120fps. Το είχαμε πει αρκετοί ότι ΔΕΝ θα συνέβαινε αυτό. Επιβεβαιωθήκαμε. Όλα τα υπόλοιπα είναι (με το συμπάθεια κι όλας) μπαρμπούτσαλα Πως δεν τραβουσε/τραβαει το hardware οταν το 90% των τιτλων στα PS360 τρεχουν στα 720p? Εχουμε αρκετους τιτλους (και exclusive και multiplatform) στα 720p με ΑΑ, post-processing effects με τρομερα γραφικα σε hardware 5-6 χρονων και πιστευω οτι θα δουμε ακομα καλυτερα πραγματα τα επομενα χρονια...νομιζω οτι ειναι η πρωτη γενια που οι κονσολες δεν φαινονται τοσο outdated κ εχουν κρατηθει σχετικα αρκετα καλα απεναντι στα PC σε σχεση με τις προηγουμενες γενιες. Επισης τo να δωσεις το ΟΚ να μπορουν να φτιαχνουν παιχνιδια κ σε χαμηλοτερες αναλυσεις δεν νομιζω οτι εχει σχεση με την αδυναμια του hardware - μαλλον δινεις περισσοτερες επιλογες (οπως ειχε πει κ ο Carmack σε μια συνεντευξη) στο πως θα χρησιμοποιησει η καθε ομαδα τις δυναμεις του καθε μηχανηματος...οπως ειπα κ νωριτερα ειναι θεμα προτεραιωτητων - εξαλλου στο console gaming ποτε δεν ειχαμε standard καποιες αναλυσεις και ουτε επαιζε μεγαλο ρολο η αναλυση στην ποιοτητα γραφικων ενος παιχνιδιου.
john2gr Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 (επεξεργασμένο) Πως δεν τραβουσε/τραβαει το hardware οταν το 90% των τιτλων στα PS360 τρεχουν στα 720p? Εχουμε αρκετους τιτλους (και exclusive και multiplatform) στα 720p με ΑΑ, post-processing effects με τρομερα γραφικα σε hardware 5-6 χρονων και πιστευω οτι θα δουμε ακομα καλυτερα πραγματα τα επομενα χρονια...νομιζω οτι ειναι η πρωτη γενια που οι κονσολες δεν φαινονται τοσο outdated κ εχουν κρατηθει σχετικα αρκετα καλα απεναντι στα PC σε σχεση με τις προηγουμενες γενιες. http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46241 80% τα παιχνίδια σε 720p και άνω (παρατήρησε ότι στα περισσότερα που είναι 720p δεν υπάρχει AA ή άντε να έβαλαν ένα 2xAA... και ούτε λόγος να γίνεται για τις περιβόητες 4xMSAA δυνατότητες του X360). Βάλε μέσα σε όλα και τα τραγικά framedrops σε πολλά από τα 720p games (αν τραβούσαν οι κονσόλες, δεν θα είχαμε κάτι χάλια των 15fps) και βλέπεις τι σου έρχεται μελλοντικά αν θελήσουν να κρατήσουν εν ζωή για περισσότερο χρόνο τις τωρινές κονσόλες. Και περιττό να σου πω ότι οι τωρινές κονσόλες έχουν μείνει πίσω από την εποχή του Oblivion όσον αφορά τα PCs (όσοι ήταν εδώ τις εποχές με τον p3tran, ξέρουν για τι μιλάω και θα θυμούνται τα συγκριτικά) Επισης τo να δωσεις το ΟΚ να μπορουν να φτιαχνουν παιχνιδια κ σε χαμηλοτερες αναλυσεις δεν νομιζω οτι εχει σχεση με την αδυναμια του hardware - μαλλον δινεις περισσοτερες επιλογες (οπως ειχε πει κ ο Carmack σε μια συνεντευξη) στο πως θα χρησιμοποιησει η καθε ομαδα τις δυναμεις του καθε μηχανηματος...οπως ειπα κ νωριτερα ειναι θεμα προτεραιωτητων - εξαλλου στο console gaming ποτε δεν ειχαμε standard καποιες αναλυσεις και ουτε επαιζε μεγαλο ρολο η αναλυση στην ποιοτητα γραφικων ενος παιχνιδιου. Ναι αμέ. Δίνεις περισσότερες επιλογές. Και θα είχε νόημα αν δεν γινόταν ο πόλεμος του ποιος την έχει μεγαλύτερη (Sony vs MS), όπου και οι δύο προσπαθούσαν να πλασάρουν τις κονσόλες τους ως κάτι το ανεπάναληπτο, λέγοντας σαφώς ψέματα. Η μεν Sony με τα 120fps, η δε MS με την απόφαση των 720p game policy. Για κάνε μια αναδρομή προς τα πίσω να δεις τι έλεγαν οι Xbox-άκηδες όταν πήρε την απόφαση η MS και πως το είχε πλασάρει η MS τότε. Το ότι είναι κωλοτούμπα, είναι κωλοτούμπα With the Xbox 360, Microsoft hopes to usher in the era of HD gaming, first and foremost by requiring all Xbox 360 games to support 720p (1280 x 720) Επεξ/σία 3 Μαΐου 2010 από john2gr
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Το είχαμε πει αρκετοί ότι ΔΕΝ θα συνέβαινε αυτό. Επιβεβαιωθήκαμε. Όλα τα υπόλοιπα είναι (με το συμπάθεια κι όλας) μπαρμπούτσαλα Απαντηση: Πως δεν τραβουσε/τραβαει το hardware οταν το 90% των τιτλων στα PS360 τρεχουν στα 720p? Aκριβως αυτο. Μα δεν συνεβει τελικα,εφοσον τα περισσοτερα παιχνιδια τρεχουν στα 720.Επισης οταν τρεχουν παιχνιδια οπως το MLB the show,wipeout hd στα 1080p και 60fps,σιγουρα μπορουν να κανουν περισσοτερα πραγματα απο αυτα που βλεπουμε,ειδικα οταν τα παραπανω παιχνιδια ανεξαρτητως της αναλυσης, εχουν κορυφαια γραφικα. Για τα 120fps που λες,καπου ειχα διαβασει οτι ειχε γινει παρεξηγηση και δεν ειπε ακριβως αυτο ο Kutaragi. Παντως μιας και το φερε η κουβεντα. Super Stardust 3D: 720p120 confirmed January 11th, 2010 http://www.eurogamer.net/articles/super-stardust-3d-720p120-confirmed-article
Tilemaxx Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Το 120fps @ 1080p gaming ήταν η κοινή γραμμή της Sony η οποία μας παραμύθιασε μέχρι το launch date. Η MS ουδέποτε είπε οτι το 360 θα κάνει παπάδες, ούτε καν υποσχέσεις για 1080p δεν έδωσε.
john2gr Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 (επεξεργασμένο) Μα δεν συνεβει τελικα,εφοσον τα περισσοτερα παιχνιδια τρεχουν στα 720.Επισης οταν τρεχουν παιχνιδια οπως το MLB the show,wipeout hd στα 1080p και 60fps,σιγουρα μπορουν να κανουν περισσοτερα πραγματα απο αυτα που βλεπουμε,ειδικα οταν τα παραπανω παιχνιδια ανεξαρτητως της αναλυσης, εχουν κορυφαια γραφικα. Σαφώς, μιλάμε για εξωπραγματικά γραφικά το WipeOut HD . Βέβαια εντάξει, εδώ μου έχουν πει άλλοι ότι τρέχουν τέλεια το Crysis στα PC τους και πηγαίνω και το βλέπω να σέρνεται και με ερώτημα μου λένε <<Μα που βλέπεις τα κολλήματα>>. Ε μια από τα ίδια είναι και αρκετοί στις κονσόλες, δεν μου προκαλεί εντύπωση που μετά από τόσα χαστούκια δεν λένε να ξεκολλήσουν. Εδώ ψηφίζουμε τα ίδια άτομα στις εκλογές, στα παιχνίδια δεν θα υπάρχουν τα κολλήματα; Παντως μιας και το φερε η κουβεντα.Super Stardust 3D: 720p120 confirmed January 11th, 2010 http://www.eurogamer.net/articles/super-stardust-3d-720p120-confirmed-article Άντε βρε. Να, εγώ λέω να βάζεις όλα τα stereoscopic 3D games του PS3 που τρέχουν με 20-30fps και να λες ότι τρέχουν συνολικά με 50-60fps και είναι super ομαλά γιατί... 50fps είναι αυτά PS: Βάζω στοίχημα ότι με ένα Hello World ή με κάνα Quake2, το PS3 θα βαράει τα 1080p με τα 120fps. Kutaragi was right after all Επεξ/σία 3 Μαΐου 2010 από john2gr
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Αυτο που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι οι κονσολες δεν λενε μια πλεον..... Που ηταν το ps1 που ελιωνε ο πλανητης σε ενα resident Και αυτο που μου την σπαει περισσοτερο απ'ολα ειναι οτι οι κονσολες κρατανε πισω το PC....Ενω το PC εχει δυνατοτητες που αν τις εκμεταλλευτουν θα κανουν παπαδες
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Σαφώς, μιλάμε για εξωπραγματικά γραφικά το WipeOut HD . Δεν ειναι εξωπραγματικα ,αλλα ειναι πολυ καλα.Καλυτερα απο τα περισσοτερα παιχνιδια που τρεχουν σε 720p ή sub-ΗD.Εκει ηθελα να καταληξω.Αλλα η αναγκη σου να πεταξεις την μπηχτη για κολλημενους δεν σε αφησε να το δεις.(το εχεις παιξει btw?) Εurogamer: In short, it's making an advanced-looking game like WipEout HD work at 1080p60 and that's pretty damn awesome. Εurogamer: MLB: The Show 09 - True 1080p60 on PS3 Overall, MLB The Show ‘09 has seen a great improvement over last year, which is particularly impressive considering how the first game was already the best looking baseball title out there, maybe even the best looking sports release ever. With this new edition, the best just got even better. Τωρα για τα 120 fps... First of all, this gamespot article is utter bullshit. The NikkeiBP article clearly says it's about playing movies/video at 120fps. I don't know if Gamespot deliberately put it as "120fps games" or not for sensationalist value, but if they claim to be 'gaming media' it's an inexcusable error. http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=608940&postcount=56 Btw το stardust ετσι το ποσταρα για την πλακα και οχι για να αποδειξω κατι.Αλλα θα ηθελα να σε ρωτησω το εξης.Τα 60fps πως γινονται 120,ωστε να εξακολουθει να τρεχει στα 60 οντας 3d?Με ποιον τροπο δλδ.
privateer Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 το 90% του console gaming=30fps και κατω με αποτελεσμα η πλειοψηφια των console users να μην καταλαβαινουν την διαφορα μεταξυ 30/60 fps:-)
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 το 90% τουconsole gaming=30fps και κατω με αποτελεσμα η πλειοψηφια των console users να μην καταλαβαινουν την διαφορα μεταξυ 30/60 fps:-) Συμφωνω και στα 2,αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση καποιος που ασχολειται σοβαρα με video games να μην καταλαβαινει την διαφορα 30 με 60fps.
Προτεινόμενες αναρτήσεις