Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ερώτηση. Όσοι παίξατε το Conviction, το παίξατε στο realistic για να έχει νόημα το stealth ή μπα :P

 

ναι...το Realistic είναι το ιδανικό επίπεδο δυσκολίας

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
καυτος μαιος....πολλα καλα παιχνιδιααα~~!!!!!

 

Alan Wake, Super Mario Galaxy 2, Lost Planet 2 και Red Dead Redemption ειναι σιγουρες αγορες...βαλτε κ την beta του Halo Reach και ο μαιος φαινεται να ειναι ενας εξαιρετικος μηνας. :-)

Δημοσ.
το ip ανήκει στην MS...

 

Kαι τα επομενα παιχνιδια της σειρας απο οτι ξερουμε μεχρι τωρα τα εχει αναλαβει η 343 Games των Microsoft Game Studios...σιγουρα ομως θα ειναι περιεργο να δουμε το logo της Bungie στο PS3 ή στο Wii. :P

Δημοσ.

infamous 2 confirmed http://playstationlifestyle.net/2010/04/29/scea-electrifies-infamous-2-website-domain/

 

σαν να έπεσε πολύ μέσα ο τύπος με την εικόνα αν είναι fake.με gears 3/motorstorm3/lbp2/twisted metal/infamous 2/dead space 2 να είναι confirmed μέχρι στιγμής

και πιθανά killzone3/forza4 για ε3.

για να δούμε πλησιάζει η ε3.

Δημοσ.
infamous 2 confirmed http://playstationlifestyle.net/2010/04/29/scea-electrifies-infamous-2-website-domain/

 

σαν να έπεσε πολύ μέσα ο τύπος με την εικόνα αν είναι fake.με gears 3/motorstorm3/lbp2/twisted metal/infamous 2/dead space 2 να είναι confirmed μέχρι στιγμής

και πιθανά killzone3/forza4 για ε3.

για να δούμε πλησιάζει η ε3.

 

πλυ νωρις μου φαινετε για forza4...παντως πολυ χαιρομαι που θα βγει infamous 2 ..!το πρωτο το λατρεψα...!

Δημοσ.

ΠΗΓΗ: gameover.gr

 

Άρθρο από τον καθηγητή κ. Αναγνώστου σχετικά με την HD υπόσταση του σύγχρονου gaming

 

Πρόσφατα ανακοινώθηκε από τη Microsoft ότι καταργεί τον περιορισμό (TCR) που απαιτεί ότι για να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι στο Xbox 360 θα πρέπει να έχει ελάχιστη ανάλυση 720p (η εικόνα που συνθέτει να είναι 720 γραμμές pixel). Ο λόγος που επικαλέστηκε, είναι το γεγονός ότι οι TFT τηλεοράσεις δεν υποστηρίζουν ακριβώς την ανάλυση εικόνας 1280x720 που παράγει το Xbox 360, αλλά την κάπως διαφορετική 1366x768, με αποτέλεσμα να πρέπει η τηλεόραση η ίδια να μεγεθύνει την αρχική εικόνα, έτσι ώστε αυτή να καλύψει όλα τα pixel της.

 

Το τελικό οπτικό αποτέλεσμα, όμως, εξαρτάται από την ποιότητα της τηλεόρασης και του κυκλώματος μεγέθυνσης εικόνας της. Σε φθηνές TFT τηλεοράσεις η μεγέθυνση αυτή μπορεί να εισάγει παραμορφώσεις στην εικόνα του παιχνιδιού. Οπότε, η εταιρία έκρινε ότι είναι καλύτερο η τελική εικόνα να είναι μικρότερης ανάλυσης, αλλά καλύτερης ποιότητας, μέσω τεχνικών εξομάλυνσης ακμών (antialiasing) εφόσον η τηλεόραση θα τη μεγεθύνει έτσι και αλλιώς.

 

Η εξήγηση αυτή είναι απλοϊκή και προδίδει ότι η Microsoft εγκαταλείπει, με ελαφρά καρδιά, το όραμα της για παιχνίδια υψηλής ανάλυσης (High Definition gaming). Είναι πολύ πιθανό όμως οι λόγοι για την κίνηση αυτή να είναι διαφορετικοί και η απόφαση αυτή να βασίζεται σε σχέδια της εταιρίας για επέκταση της ζωής της κονσόλας, κάτι που προσπαθεί άλλωστε να κάνει και με τον εύχρηστο χειρισμό μέσω του Project Natal.

 

Από την αρχή της βιομηχανίας οικιακών συστημάτων μέχρι και την προηγούμενη γενιά (Xbox, Playstation 2 και GameCube), όλες οι κονσόλες παρήγαγαν εικόνα χαμηλής ανάλυσης για την παραδοσιακή CRT τηλεόραση (μέχρι 640x480 για NTSC). Με την πάροδο των χρόνων οι επεξεργαστές (CPUs), επεξεργαστές γραφικών (GPUs) γινόταν ισχυρότεροι και η μνήμη των παιχνιδομηχανών αυξανόταν με αποτέλεσμα οι δημιουργοί να φτιάχνουν ολοένα και περισσότερο σύνθετα και με καλύτερη απεικόνιση παιχνίδια, τα οποία στόχευαν στην στάνταρντ χαμηλή ανάλυση της CRT τηλεόρασης. Η εξέλιξη όλα αυτά τα χρόνια συνέβαινε μόνο στην ποιότητα της παραγόμενης εικόνας με ολοένα και καλύτερους αλγόριθμους φωτισμού, μεγαλύτερη ανάλυση των υφών, πιο ρεαλιστικές σκιές και ανακλάσεις και πλουσιότερα ειδικά εφέ. Η ανάλυση της παραγόμενης εικόνας αυτής καθ' αυτής παρέμενε σταθερή όμως.

 

Η νέα γενιά κονσόλων (κυρίως τα Playstation 3 και Xbox 360) είναι ιδιόμορφη. Μετά από πολλά χρόνια εξέλιξης των οικιακών κονσόλων συνέβησαν δύο αλλαγές ταυτόχρονα: η αναμενόμενη αλλαγή στην επεξεργαστική ισχύ αλλά και μια σημαντική αύξηση στην ανάλυση της εικόνας των παιχνιδιών με την υποστήριξη HD τηλεοράσεων (κατ’ ελάχιστο 720p και μέγιστο 1080p).

 

Οι επεξεργαστές γραφικών (GPUs) δεν έπρεπε τώρα να υλοποιήσουν μόνο ρεαλιστικότερα μοντέλα φωτισμού, πιο σύνθετους αλγόριθμους σκιών και ανακλάσεων και πολυπλοκότερα εφέ, αλλά έπρεπε να «ζωγραφίσουν» και περισσότερα pixel της εικόνας. Συνεπώς, ένα μέρος της επεξεργαστικής ισχύς της GPU έπρεπε να διοχετευτεί στο αυξημένο αυτό αριθμό pixel της εικόνας. Επιπλέον, η μεγαλύτερη ανάλυση εικόνας απαιτεί και μεγαλύτερης ανάλυσης υφές προκειμένου οι επιφάνειες των τριδιάστατων μοντέλων να φαίνονται καθαρές και όχι θολές από κοντά. Οι μεγαλύτερες υφές απαιτούν μεγαλύτερη μνήμη, αλλά κυρίως μεγαλύτερη ταχύτητα μεταφοράς (bandwidth) από τη μνήμη. Και για να γίνουν τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα, τα παιχνίδια τελευταίας γενιάς πρέπει να περιέχουν ακόμα περισσότερα, μεγαλύτερα και λεπτομερέστερα τριδιάστατα μοντέλα, έτσι ώστε ο κόσμος του παιχνιδιού να φαίνεται περισσότερο ζωντανός και ρεαλιστικός.

 

Οι τηλεοράσεις TFT, όπως και τα monitor TFT, έχουν ένα επιπλέον πρόβλημα σε σχέση με τις κλασσικές CRT οθόνες: τετράγωνα pixel. Αυτό σημαίνει ότι αν η ανάλυση της οθόνης TFT δεν είναι μεγάλη -και συνεπώς το μέγεθος των pixel που την αποτελούν είναι μεγάλο- θα μπορούμε να δούμε τα pixel που αποτελούν το περίγραμμα των αντικειμένων (ένα φαινόμενο που ονομάζεται aliasing).

 

Για να το αποφύγουν οι Sony και Microsoft καθορίζουν ότι τα παιχνίδια πρέπει, επιπλέον της υψηλής ανάλυσης, να υλοποιούν και κάποια μέθοδο εξομάλυνσης των ακμών (antialiasing) όπως η MSAA, αυξάνοντας τη πολυπλοκότητα ανάπτυξης κώδικα απεικόνισης στα παιχνίδια και καταναλώνοντας ακόμα περισσότερους πόρους της κονσόλας (με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις το antialiasing να μην υλοποιείται). Οι απαιτήσεις της αγοράς από τους δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών και τις κονσόλες έγιναν συνεπώς πολύ μεγάλες, μεγαλύτερες ίσως από ότι ήταν έτοιμη να δεχτεί η γενιά αυτή.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ναυαρχίδα του Xbox 360 Halo 3 το οποίο τρέχει τελικά σε ανάλυση 1156x640 αντί του standard 1280x720 της κονσόλας, διότι οι δημιουργοί δεν μπόρεσαν να συνδυάσουν την υψηλή ανάλυση με τους προχωρημένους αλγόριθμους φωτισμού που χρησιμοποιεί το παιχνίδι. Έτσι, επέλεξαν ποιότητα αντί ποσότητα (αριθμό pixel). Και στην κονσόλα της SONY αρκετά παιχνίδια φαίνεται να έχουν πρόβλημα με την υψηλή ανάλυση, επιλέγοντας τα 720p αντί του 1080p που υποστηρίζει η παιχνιδομηχανή.

 

Η αυξημένη ανάλυση σε συνδυασμό με την απαίτηση για ποιοτικότερη και ρεαλιστικότερη απεικόνιση αυξάνει την πολυπλοκότητα και το κόστος ανάπτυξης ενός παιχνιδιού και περιεχομένου (μεγάλης παραγωγής τύπου Gears of War και Halo 3) και αποτρέπει τις μικρότερες εταιρίες από το να ασχοληθούν με μεγάλες παραγωγές. Επιπλέον, κάποιοι δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών αναφέρουν ότι έχουν σχεδόν πετύχει τη μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Xbox 360 και ότι δεν μπορεί να προσφέρει πολλά ακόμα ως προς το ρεαλισμό και την ποιότητα των γραφικών. Αυτό είναι υπέρ της Microsoft, που κατάφερε να κατασκευάσει μια κονσόλα η οποία είναι εύκολη στο προγραμματισμό, αλλά ίσως μεσοπρόθεσμα τη φέρει σε μειονεκτική θέση σε σχέση με το Playstation 3, το οποίο δεν έχουν καταφέρει να «δαμάσουν» πλήρως οι δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών.

 

Στο σημείο αυτό έρχεται η Microsoft και καταργεί το περιορισμό της ελάχιστης ανάλυσης 720 γραμμών (pixel). Στην συνέχεια θα επιχειρήσουμε να κάνουμε μια εκτίμηση για το τι αλλαγές θα επιφέρει η άρση του περιορισμού ανάλυσης παιχνιδιών για το Xbox 360 καταρχάς και στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών για αυτή τη γενιά κονσόλων.

 

Το σίγουρο είναι ότι οι δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών, έχοντας λιγότερα pixel να χρωματίσουν, θα μπορούν ευκολότερα να υλοποιήσουν περισσότερο πολύπλοκους και ρεαλιστικούς αλγόριθμους φωτισμού των μοντέλων. Αυτό θα οδηγήσει σε περισσότερο «φωτορεαλιστικά» παιχνίδια. Επιπλέον, θα είναι ευκολότερο να υλοποιήσουν τεχνικές εξομάλυνσης ακμών (antialiasing) εξαφανίζοντας το φαινόμενο των «πιξελωτών» περιγραμμάτων που είναι τόσο έντονο στις TFT τηλεοράσεις. Αυτό θα δώσει καταρχάς αρκετό χρόνο ζωής στο Xbox 360 και επιπλέον δυνατότητες οπτικής βελτίωσης των παιχνιδιών του. Είναι πιθανό ότι ένα παιχνίδι με ρεαλιστικότερο φωτισμό, σκιές, ανακλάσεις και εξομάλυνση ακμών στο Xbox 360 να δείχνει καλύτερο από ένα ανάλογο παιχνίδι στο Playstation 3, το οποίο θα έχει μεν μεγαλύτερη ανάλυση, αλλά θα είναι λιγότερο αληθοφανές και χωρίς την εξομάλυνση ακμών.

 

Η δυνατότητα ρεαλιστικής απεικόνισης στα γραφικά είναι άλλωστε περισσότερο σημαντική από την ανάλυση της εικόνας. Για να το κατανοήσουμε αυτό, δεν έχουμε παρά να δούμε μια ταινία στις παλιές, χαμηλής ανάλυσης, CRT τηλεοράσεις. Η χαμηλή ανάλυση δεν την κάνει λιγότερο αληθοφανή και εντυπωσιακή.

 

Η χαμηλότερη ανάλυση της εικόνας του παιχνιδιού πιθανόν να κάνει την ανάπτυξη παιχνιδιών φθηνότερη και ευκολότερη για τους δημιουργούς, που τώρα δεν θα πρέπει να αναπτύξουν μοντέλα και υφές υψηλής ανάλυσης, αλλά θα βασίζονται περισσότερο σε καλύτερους αλγόριθμους απεικόνισης, όπως αναφέραμε παραπάνω, πολλοί από τους οποίους υλοποιούνται και από μηχανές γραφικών (μειώνοντας το κόστος ανάπτυξης ακόμα περισσότερο). Ίσως να είναι εφικτό πλέον να μπορούν να αναπτύξουν παιχνίδια για το Xbox 360 και μικρότερες ομάδες χωρίς τους τεράστιους προϋπολογισμούς που απαιτούνται τώρα.

 

Υπάρχει και ένας άλλος πιθανός λόγος που η Microsoft απελευθέρωσε την ανάλυση των παιχνιδιών: Το δυνητικό κοινό των παιχνιδιών που θα αναπτυχθούν και τη νέα τρισδιάστατη κάμερα του Project Natal. Τα παιχνίδια αυτά θα απευθύνονται μάλλον στο (τεράστιο) περιστασιακό κοινό παιχτών, ανάλογο με το κοινό του Nintendo Wii.

 

Όπως απέδειξε η τεράστια επιτυχία του Wii, το οποίο υποστηρίζει μόνο χαμηλής ανάλυσης απεικόνιση, για την πλειοψηφία των παικτών η υψηλή ανάλυση στα παιχνίδια δεν αποτελεί σημαντικό κριτήριο, όσο ο εύκολος χειρισμός. Θα ήταν λάθος της Microsoft λοιπόν να ανάγκαζε τους δημιουργούς τέτοιων (περιστασιακών) παιχνιδιών να χρησιμοποιήσουν υψηλή ανάλυση στα παιχνίδια, κάτι που ίσως ανέβαζε το κόστος ανάπτυξης. Οι επιπτώσεις της κατάργησης του περιορισμού για υψηλής ανάλυσης στα παιχνίδια ίσως να μην είναι εν τέλει μεγάλες ούτε για το πληθυσμό των «φανατικών» παικτών.

 

Η Epic ανακοίνωσε πρόσφατα ότι περίπου το 50% των παικτών του Gears of War 2 το έπαιξαν σε κλασσικές τηλεοράσεις χαμηλής ανάλυσης. Το Gears of War 2 είναι ένα παιχνίδι που απευθύνεται σε «φανατικούς» παίκτες με απαιτήσεις για υψηλής ποιότητας (και ανάλυσης) γραφικά. Όμως ούτε και αυτοί όπως φαίνεται έχουν κάνει την μετάβαση σε υψηλής ανάλυσης (HD) TFT τηλεοράσεις.

 

Ο καθορισμός ελάχιστης ανάλυσης στα παιχνίδια φαίνεται να αυξάνει αδικαιολόγητα το κόστος και τη δυσκολία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών τελευταίας γενιάς, χωρίς το ανάλογο κέρδος για τους δημιουργούς. Δεν είναι απίθανο την κίνηση της Microsoft να ακολουθήσει και η SONY με ανάλογη άρση του περιορισμού ανάλυσης για το PlayStation 3. Το μεγάλο κέρδος στα παιχνίδια φαίνεται να έρχεται από μαζικές πωλήσεις στο τεράστιο περιστασιακό κοινό βιντεοπαιχνιδιών, το οποίο δεν αναζητά τόσο την υψηλή ποιότητα γραφικών όσο την απλή και άκοπη ψυχαγωγία.

 

Φυσικά, θα έρθει η ώρα της υψηλής ανάλυσης στα παιχνίδια σε κονσόλα, όταν οι HD τηλεοράσεις γίνουν πραγματικά το στάνταρτ, κάτι που φαίνεται να αργεί ακόμα, όπως επίσης όταν οι επεξεργαστές (γραφικών και CPU) γίνουν αρκετά πιο γρήγοροι έτσι ώστε η απεικόνιση υψηλής ανάλυσης περιεχομένου να γίνει ευκολότερη. Μέχρι τότε, ο συνδυασμός χαμηλότερης ανάλυσης και ευκολότερου χειρισμού θα δώσει στις υπάρχουσες κονσόλες μια παράταση ζωής για μερικά χρόνια ακόμα και αρκετές δυνατότητες βελτίωσης της ποιότητας γραφικών σε παιχνίδια που το χρειάζονται.

 

Κώστας Αναγνώστου

 

Ο Κώστας Αναγνώστου (Phd, MSc, DipEng) διδάσκει «Τεχνολογίες Ψυχαγωγικού Λογισμικού (videogames)», «Εικονική Πραγματικότητα» και «Γραφικά Με Υπολογιστές» στο Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου.

 

Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στην Microsoft Game Studios (Rare) στην Αγγλία αναπτύσσοντας τεχνολογία για βιντεοπαιχνίδια για κονσόλες νέας γενιάς όπως το Xbox και Xbox360. Έχει λάβει μέρος στην ανάπτυξη των παιχνιδιών Conker: Live and Reloaded για το Xbox και Kameo: Elements of Power, Perfect Dark Zero και Forza 2 για το Xbox 360.

 

Διατηρεί ένα νηφάλιο blog ενάντια στην υστερία που διακρίνει σήμερα τα ΜΜΕ, την πολιτεία και τους γονείς ενάντια στα videogames, καθώς και ένα blog με άρθρα και συμβουλές πάνω την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών.

 

Το νέο του βιβλίο «Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη» κυκλοφορεί σύντομα από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος.

Δημοσ.
Όπως απέδειξε η τεράστια επιτυχία του Wii, το οποίο υποστηρίζει μόνο χαμηλής ανάλυσης απεικόνιση, για την πλειοψηφία των παικτών η υψηλή ανάλυση στα παιχνίδια δεν αποτελεί σημαντικό κριτήριο, όσο ο εύκολος χειρισμός. Θα ήταν λάθος της Microsoft λοιπόν να ανάγκαζε τους δημιουργούς τέτοιων (περιστασιακών) παιχνιδιών να χρησιμοποιήσουν υψηλή ανάλυση στα παιχνίδια, κάτι που ίσως ανέβαζε το κόστος ανάπτυξης. Οι επιπτώσεις της κατάργησης του περιορισμού για υψηλής ανάλυσης στα παιχνίδια ίσως να μην είναι εν τέλει μεγάλες ούτε για το πληθυσμό των «φανατικών» παικτών.

 

Mα τι λέειιιι;;;Να πως βγαίνει η παραπληροφόρηση...

Το Wii απεκτησε επιτυχια λογω της φθηνής τιμής του και του κοινού του(παιδακια,μεσηλικες,παππουδες,γιαγιαδες) και του χειρηστηρίου.

Τωρα αμα παει καποιος να παίξει κανενα σοβαρό παιχνίδι μετα απο λίγο σπάζεται απο την θολούρα και τα μη ρεαλιστικα γραφικά.

Οσο για το HD στις κονσόλες ειναι το καλύτερο πράγμα.Αν δεν το χανε και αυτο θα ήταν σαν να παιζεις playstation 1 στα χρώματα.Γιατι να παρεις κονσόλα έτσι.

Δημοσ.
ΠΗΓΗ: gameover.gr

 

....

 

Το δυνητικό κοινό των παιχνιδιών που θα αναπτυχθούν και τη νέα τρισδιάστατη κάμερα του Project Natal. Τα παιχνίδια αυτά θα απευθύνονται μάλλον στο (τεράστιο) περιστασιακό κοινό παιχτών, ανάλογο με το κοινό του Nintendo Wii.

 

Όπως απέδειξε η τεράστια επιτυχία του Wii, το οποίο υποστηρίζει μόνο χαμηλής ανάλυσης απεικόνιση, για την πλειοψηφία των παικτών η υψηλή ανάλυση στα παιχνίδια δεν αποτελεί σημαντικό κριτήριο, όσο ο εύκολος χειρισμός. Θα ήταν λάθος της Microsoft λοιπόν να ανάγκαζε τους δημιουργούς τέτοιων (περιστασιακών) παιχνιδιών να χρησιμοποιήσουν υψηλή ανάλυση στα παιχνίδια, κάτι που ίσως ανέβαζε το κόστος ανάπτυξης. Οι επιπτώσεις της κατάργησης του περιορισμού για υψηλής ανάλυσης στα παιχνίδια ίσως να μην είναι εν τέλει μεγάλες ούτε για το πληθυσμό των «φανατικών» παικτών.

...

 

 

Mα τι λέειιιι;;;Να πως βγαίνει η παραπληροφόρηση...

 

Για ξαναδιάβασέ το τώρα και δες ποιός παραπληροφορεί.

Δημοσ.
Για ξαναδιάβασέ το τώρα και δες ποιός παραπληροφορεί.

 

Τι σημαίνει αυτο;Επειδη εβαλε την πηγή και σωστα εκανε παει να πει οτι ειναι και ΟΛΑ σωστα ο,τι εγραψε Ο Κώστας Αναγνώστου (Phd, MSc, DipEng) διδάσκει «Τεχνολογίες Ψυχαγωγικού Λογισμικού (videogames)

Γνωμη του ειναι.Δεν την ασπαζομαι(δεν εχει μπει και στην εγκυκλοπέδια):-)

 

Παραπληροφόρηση δεν ειναι για μένα.Ειναι για καποιους που googlaroun και βγαινουν κατι τετοια κείμενα και τα πιστευουν μετα.

Βλεπε Linux=για παλιο hardware/ή μολις παλιώσει κτλπ.

 

Συμφωνα με τον καλλιτεχνη να παρω wii (αφου τον κοσμακη δεν τον πειράζει η απώλεια HD,ενω εμενα με πειράζει) ή να συνεχίζω να παιζω με μια κονσόλα απατη με τις ψευτοαναλύσεις και τα χαζα HD παιχνίδια τους(PS3,ΧΒΟΧ);

Δημοσ.

"Οι επιπτώσεις της κατάργησης του περιορισμού για υψηλής ανάλυσης στα παιχνίδια ίσως να μην είναι εν τέλει μεγάλες ούτε για το πληθυσμό των «φανατικών» παικτών.

..."

 

ειδικά εδώ ο τύπος πέφτει τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο έξω. υπάρχουν 100000000χ threads για console graphics king και λέει οτι δεν θα τους πειράξει να χάσουν το hd gaming??? μάλλον η nintendo είναι αυτή που πρέπει να πάει hd και όχι να πέσουν οι ms/sony.

 

δεν λέω έχει αρκετά κομμάτια σωστά το άρθρο,αλλα και αρκετά άκυρα... π.χ.

 

"Η Epic ανακοίνωσε πρόσφατα ότι περίπου το 50% των παικτών του Gears of War 2 το έπαιξαν σε κλασσικές τηλεοράσεις χαμηλής ανάλυσης. Το Gears of War 2 είναι ένα παιχνίδι που απευθύνεται σε «φανατικούς» παίκτες με απαιτήσεις για υψηλής ποιότητας (και ανάλυσης) γραφικά. Όμως ούτε και αυτοί όπως φαίνεται έχουν κάνει την μετάβαση σε υψηλής ανάλυσης (HD) TFT τηλεοράσεις."

 

δικαιολογίες Much? πως το μέτρησε η epic? απο το online? είναι αντιπροσωπευτικό? μα καμία σχέση, μιας και οι μισοί που έχουν 360 δεν συνδέονται καν ονλινε,εκτός αν μπήκε σπίτι μου η επικ και είδαν που επαιξα το gears2.

οι φανατικοί παίχτες παίζουν σε hd τηλεοράσεις και το να λένε κάποιοι το αντίθετο φανερώνει πόσο άσχετοι είναι στον συγκεκριμένο τομέα,ένα 5% απο τους hardcore να μην έχει hd tv ,το πολύ.

Δημοσ.

Εγω αυτο που καταλαβα φιλε ari1986, ειναι πως οι hd κονσολες δεν ειναι τελικα και πολυ hd και οι εταιριες (M$ - $ONY) μπροστα στην επιτυχια του Wii δεν εχουν προβλημα να "υποβαθμησουν" τα games για χαρη του κερδους, τραβοντας στην κονσολα τους, περισοτερους casual παιχτες και παιχνιδια.

 

Τεσπα! Το θεμα ειναι οτι δε τραβανε οι κονσολες. Εξου και η αναλυση του ALANE WAKE...

Δημοσ.
Εγω αυτο που καταλαβα φιλε ari1986, ειναι πως οι hd κονσολες δεν ειναι τελικα και πολυ hd και οι εταιριες (M$ - $ONY) μπροστα στην επιτυχια του Wii δεν εχουν προβλημα να "υποβαθμησουν" τα games για χαρη του κερδους, τραβοντας στην κονσολα τους, περισοτερους casual παιχτες και παιχνιδια.

 

Τεσπα! Το θεμα ειναι οτι δε τραβανε οι κονσολες. Εξου και η αναλυση του ALANE WAKE...

 

Εντάξει την παλεύουν.Και γω βαζω παιχνίδι και απο 1080p που εχω στο μενου μου πάει 720p.(το αλλάζω χειροκίνητα).Μου την δινει.

Αλλα αμα δεν ειχανε και HDMI οι κονσόλες δεν την παλευα με scart.

Δημοσ.
Εντάξει την παλεύουν.Και γω βαζω παιχνίδι και απο 1080p που εχω στο μενου μου πάει 720p.(το αλλάζω χειροκίνητα).Μου την δινει.

Αλλα αμα δεν ειχανε και HDMI οι κονσόλες δεν την παλευα με scart.

 

πήρες τηλεόραση τελικά :rolleyes:

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...