Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
αν πανω στο πσ3 δεν εγραφε sony αλλα sega η κονσολα αυτη θα πηγαινε απατα...κ εξηγουμε...ειναι δυσκολη στον προγραμματισμο οπως ηταν το saturn κ για αυτο πηγε απατα!το ντεπουτο της ηταν απο τα χειροτερα που εχουν υπαρξει...οποαδηποτε αλλη κονσολα αν εκανε 2 χρονια να βγαλει παιχνιδι της προκοπης θα ειχε πεθανει κ τωρα θα καναμε μνημοσυνο...αλλα ας ειναι καλα το ονομα κ οι διθυραμβικες δηλωσεις..κλασσικη sony..!

 

Ωχ παλιες εποχες μου θυμιζει αυτο...

Φυσικα και ειναι ψεμμα το οτι δεν ειχε παιχνιδια.Το ντεμπουτο ηταν ισαξιο με του ps2.Aπλα δεν φανηκε τοσο ιδιαιτερο γιατι υπηρχε ηδη ενα χρονο το 360 στην αγορα και επρεπε να συγκριθει με αυτο.

 

Aλλα εχεις δικιο στο τελευταιο.Το ονομα που εχει δημιουργησει με τα απολυτα επιτυχημενα ps1,ps2 και η εμπιστοσυνη που ειχαν οι gamers στο ονομα της,την βοηθησε να ξεπερασει αυτην την δυσκολια.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Ωχ παλιες εποχες μου θυμιζει αυτο...

Φυσικα και ειναι ψεμμα το οτι δεν ειχε παιχνιδια.Το ντεμπουτο ηταν ισαξιο με του ps2.Aπλα δεν φανηκε τοσο ιδιατερο γιατι υπηρχε ηδη ενα χρονο το 360 στην αγορα και επρεπε να συγκριθει με αυτο.

 

οκ...το νοημα του ποστ μου δεν το επιασες οποτε παω πασο..!διωρθωνω το επιασες το νοημα!!το ονομα εδωσε την ευκαιρια στο πσ3 να δειξει την αξια του...κατι που για παρδειγμα δεν εγινε σε αλλες κονσολες που πιστευω οτι οντως αξιζαν πολλα!dreamcast πχ

Επισκέπτης
Δημοσ.
οκ...το νοημα του ποστ μου δεν το επιασες οποτε παω πασο..!διωρθωνω το επιασες το νοημα!!το ονομα εδωσε την ευκαιρια στο πσ3 να δειξει την αξια του...κατι που για παρδειγμα δεν εγινε σε αλλες κονσολες που πιστευω οτι οντως αξιζαν πολλα!dreamcast πχ

 

To dreamcast ειχε πισω του το saturn.Αγαπημενη μου κονσολα μεν,πετυχημενη δεν την λες ομως.Με το dreamcast η SEGA κατ'εμε τα εκανε ολα σωστα,αλλα ειναι αυτο που λες.Η sony ειχε ηδη καλο ονομα με το ps και ετσι δεν προχωρησε οσο αξιζε αυτη η κονσολα.Δεν ξερω αν φταιει μονο η sony ομως,(εγω τοτε αυτο πιστευα).Σημερα βλεπουμε οτι στεκονται ανετα 3 κονσολες οι οποιες τα πηγαινουν πολυ καλα.Γιατι να μην μπορουσε να σταθει και το DC?Ξερω,αλλες εποχες...Τι να πω πραγματικα δεν ξερω τι ακριβως εφταιξε τελικα.Σιγουρα επαιξαν ρολο πολλοι παραγοντες.

Δημοσ.
To dreamcast ειχε πισω του το saturn.Αγαπημενη μου κονσολα μεν,πετυχημενη δεν την λες ομως.Με το dreamcast η SEGA κατ'εμε τα εκανε ολα σωστα,αλλα ειναι αυτο που λες.Η sony ειχε ηδη καλο ονομα με το ps και ετσι δεν προχωρησε οσο αξιζε αυτη η κονσολα.Δεν ξερω αν φταιει μονο η sony ομως,(εγω τοτε αυτο πιστευα).Σημερα βλεπουμε οτι στεκονται ανετα 3 κονσολες οι οποιες τα πηγαινουν πολυ καλα.Γιατι να μην μπορουσε να σταθει και το DC?Ξερω,αλλες εποχες...Τι να πω πραγματικα δεν ξερω τι ακριβως εφταιξε τελικα.Σιγουρα επαιξαν ρολο πολλοι παραγοντες.

 

Το dreamcast το σκοτωσαν οι μεγαλες εταιριες με την αρνηση τους να παραγουν παιχνιδια γι αυτο οπως η ΕΑ (και δεν ηταν η μονη). Αυτο σημαινει οτι αυτοματα το μηχανημα δεν μπορουσε να ανταπεξελθει σε ποιο "casual" καταστασεις και φανηκε τοσο στην ποσοτητα οσο και στην ποιοτητα των τιτλων που ηταν ειτε του υψους ή του βαθους. Σπανια ενα παιχνιδι στο DC ηταν "μετριο". Βαλε και το οτι δεν εβρισκες παιχνιδια τοτε γι αυτο περα απο τα "γνωστα" και ηταν βεβαιο το μελλον του.

 

Αυτο βεβαια ηταν αποτελεσμα της προηγουμενης πολιτικης της Sega που ειχε μπερδεψει το αγοραστικο κοινο και φυσικα τις εταιριες με κατι 32X, SegaCD και Saturn με ολα αυτα να εχουν λιγοτερο απο 1 χρονο διαφορα κυκλοφοριας μεταξυ τους και φυσικα η δυσκολια development του Saturn που για τοτε ηταν "υποθεση".

Επισκέπτης
Δημοσ.

H EA σιγουρα επαιξε τον ρολο της.Γενικα οπως εγραψα και πριν.Πολλοι παραγοντες.

 

Toufas σε αυτες τις φωτο φαινονται οι μεγαλυτερες διαφορες που εχουν οι 2 εκδοσεις.Σε αλλες δεν υπαρχουν τοσο μεγαλες.Περιττο να πω οτι για μενα ειναι μικρες οι διαφορες.Αλλα που θες να καταληξεις?Αλλαζει η εμπειρια αν το παιξεις στο ps3?Ειναι αδυναμο το hw του ps3,ειναι πιο δυσκολο στο προγραμματισμο?Η απλα το ποσταρεις ετσι για να δουμε οτι υπαρχουν διαφορες,χωρις κανεναν λογο?

Δημοσ.

 

Τις περίμενα αυτές τις φώτο...:P

 

και εγώ όταν τις είχα πρωτοδεί είχα ψαρώσει...

 

Προφανώς αναφέρεσαι στα ξύλα που (δεν) λείπουν...

 

Παρατήρησε ότι η φώτο από το PS3 είναι τραβηγμένη λίγο αργότερα από αυτή του Xbox360... αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχουν κάποια ξύλα στην αριστερή μεριά της οθόνης και κάποια άλλα να μην φαίνονται...

Δημοσ.
Τις περίμενα αυτές τις φώτο...:P

 

και εγώ όταν τις είχα πρωτοδεί είχα ψαρώσει...

 

Προφανώς αναφέρεσαι στα ξύλα που (δεν) λείπουν...

 

Παρατήρησε ότι η φώτο από το PS3 είναι τραβηγμένη λίγο αργότερα από αυτή του Xbox360... αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχουν κάποια ξύλα στην αριστερή μεριά της οθόνης και κάποια άλλα να μην φαίνονται...

 

Έχει και μια μικρή θολούρα βέβαια. Δεν ξέρω αν το παιχνίδι είναι έτσι κατα μέσο όρο και κατα πόσο είναι αντικειμενική η σύγκριση, πάντως στη photo δείχνει κατώτερο. Μην ξεχνάμε όμως ότι παίζουν και άλλα ρόλο (πχ fps)

Δημοσ.

δες το δεντρο αριστερα και θα καταλαβεις τι δεν δειχνει στο ps3

επισης για την πλατη του τυπου? μιας και ειναι το μονο που βλεπεις συνεχεια.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Έχει και μια μικρή θολούρα βέβαια.

 

Οντως.Λογο της τεχνικης ΑΑ που χρησιμοποιηθηκε για το ps3(QAA)

Δημοσ.

Στο youtube η διαφορα δεν υπαρχει καθως το βλεπεις εν κινησει αλλα σιγουρα ειναι με πολυ μικρη διαφορα υπερ του X360. Παντως φακ το κωλοπαιχνιδο, οι διαφορες αυτες ειναι για να γελαμε και οχι για να πιανομαστε (οπως στην περιπτωση του Bayonetta).

Επισκέπτης
Δημοσ.
δες το δεντρο αριστερα και θα καταλαβεις τι δεν δειχνει στο ps3

επισης για την πλατη του τυπου? μιας και ειναι το μονο που βλεπεις συνεχεια.

 

Tα ξυλα ειναι τα ιδια,απλα ειναι πιο δεξια η καμερα στην εικονα του ps3.Η θολουρα στην πλατη ειναι αποτελεσμα του QAA.

Η πραγματικη διαφορα στην εικονα ειναι το νερο.

 

Αλλα που θες να καταληξεις δεν μου απαντησες ακομα.Ρωτησα πριν.

Δημοσ.

οχι απλα ειπα οτι το resident ειχε σαν lead platform το ps3, και οτι εχει μεγαλες διαφορες, o klekor ειπε οχι σε ολα, οκ να δεχτω οτι δεν ηταν lead platform το ps3, αλλα οι διαφορες ειναι εκει.

 

 

for the record το τελευταιο παιχνιδι που επαιξα σε κονσολα ηταν το splosion man για κανα 5λεπτο Και η beta του blur για 6-7 αγωνες.

Δημοσ.
dr_thodt υπαρχουν διαφορες,αλλα και παλι οχι τοσο μεγαλες oσο αυτες στο NG2+ το Sub HD της 360 εκδοσης του NG2.

 

Το σιγουρο ειναι οτι μιλαμε για 2 παιχνιδια που πραγματικα εχουν καποιες διαφορες στις 2 εκδοσεις τους.Θα ηθελα να δω πως ειναι η ps3 εκδοση μετα το patch βεβαια.Εκτος αν ειναι αυτες οι εικονες μετα το patch.

 

Για το GoW3 δεν εθαψες μονο το frame rate.

 

E τωρα τι να σου πω? παλι δεν βλεπεις διαφορες ε? κατι λεγαμε για fanboy googles. :lol:

 

Αρκετο χρονο εχασα. :-)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...