Pytzamarama Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Γιατι θελει πολυ τυχη! Ειχε τζακποτ σημερα btw Ηταν να κατσει το Darksiders καλυτερο αλλα βγηκε το patch μετα απο λιγες μερες και τα κεφαλια μπηκαν παλι μεσα...
ikaruga24 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Στην συχνότητα προφανώς εννοεί ο ikaruga. Ότι έχει ελάχιστα multi το ps3 που είναι ανώτερα. (απλή μετάφραση κάνω... μη βαράτε) Αυτο ακριβως. Με πιανεις.
xrest Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 πως γινεται να συγκρινετε την engine του killzone με την μεταφορα της engine του metro απο το pc στο 360?! btw splinter cell anyone?
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Αυτο ακριβως. Με πιανεις. Προφανως δεν ηταν αυτη η κεντρικη ιδεα στο ποστ μου.Αλλα οι ελαχιστες εως ανυπαρκτες μερικες φορες διαφορες στα multiplatform μεταξυ των δυο κονσολων.Ουτε καν η λεξη καλυτερο δεν θα επρεπε να χρησιμοποιειτε,γιατι ενα πραγματικα ανωτερο παιχνιδι σε γραφικα πως θα το χαρακτηρισεις μετα?Επομενης γενιας?Βγαλμενο απο ps4? Δλδ στο κατω κατω θα επιλεγαμε το pc gaming,που εκει μπορεις να βρεις πιο σημαντικες διαφορες. Γνωριζω λοιπον οτι συνηθως ειναι 0.001%() καλυτερες οι εκδοσεις του 360,αλλα και αυτο εχει αρχισει και αλλαζει αργα αλλα σταθερα εδω και 1 περιπου χρονο.Τροφη για τα ps trolls δλδ πλεον που βλεπουν και 0.001% διαφορες σε υπερ αρκετων multi ps games.
ikaruga24 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Ε δε λες οτι το Bayonetta εχει μονο 0.001% διαφορα στο PS3 σε σχεση με το Χ360. Να μου πεις κατι Bioshock 2 και Resident Evil 5 (παραδειγμα) να πω οκ.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Ε για τον μ.ο μιλαμε παντα.Αν και μετα το patch εχει βελτιωθει λενε. Αφηνουμε εξω για παραδειγμα και παιχνιδια οπως το NG2.Oπου υπαρχουν πραγματικα σημαντικες διαφορες υπερ της ps3 εκδοσης,θεωρω περισσοτερες απο αυτες του Bayonetta.
xrest Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 αυτο ελειπε το ng2 μετα απο τοσο καιρο να μην εβγαινε καλυτερο στο ps3.απο κει και περα νομιζω οτι το θεμα δεν ειναι στον τεχνικο τομεα.εκει υπερτερει το ps3.εχει ενα ξεχωριστο fidelity.ομως και το 360 κανει τα θαυματα του(mass effect2,alan wake).το θεμα ειναι στους τιτλους και στα exclusives.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Χrest(εχουμε καιρο να τα πουμε χαθηκες) εχεις δικιο,αλλα ξεχνας παραδειγματα παιχνιδιων που βγηκαν πολυ μετα και ηταν χειροτερα?Ειναι η πλειοψηφια. Ενα που μου ερχετε στο μυαλο..Lost planet.Και νομιζω(αν δεν κανω λαθος) οτι ειχαν περισσοτερο χρονο για να το φτιαξουν,απ'οτι ειχαν για το NG2. Iσως το NG2 να ειναι το μοναδικο game οπου προσπαθησαν να εκμεταλευτουν τον εξτρα χρονο(αν τελικα δεν ηταν ο ιδιος χρονος για να το κανουν) οποτε το ''αυτο ελειπε'' που λες,δυστυχως δεν ισχυει ως πραγματικη κατασταση με τα μεχρι τωρα δεδομενα.
Pytzamarama Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 To Σιγμα ηταν παιχνιδι απο αλλη ομαδα. Δεν ηταν του Itagaki και ο ιδιος δεν το θεωρει κατι το σημαντικο. Μεγαλυτερη αναλυση, αρκετο καιρο μετα το NG2 και με σαφως λιγοτερους εχθρους σε καθε σεκανς... Για να καταλαβω πιστευει καποιος πραγματικα οτι υπαρχει καποιος multi τιτλος (απο τους 300+++) καλυτερος στο PS3? Η Sony εφαγε 4 χρονια για να στυψει οτι μπορουσε ωστε να βγαλει τους 2 σοβαρους τιτλους της πλατφορμας. H MS δεν πολυασχοληθηκε. Πριν 2 μηνες δεησε να στειλει τα devkits με το 1GB στα studios. Μεχρι τοτε δουλευαν με τη ποσοτητα μνημης που εχουμε και εμεις. Δηλαδη στο debug τρωγανε περισοτερη μνημη απο οτι εμεις οταν παιζουμε. Με τα νεα devkits η διαφορα θα γινει ακομα πιο χαωτικη...
dr_thodt Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 To Σιγμα ηταν παιχνιδι απο αλλη ομαδα. Δεν ηταν του Itagaki και ο ιδιος δεν το θεωρει κατι το σημαντικο. Μεγαλυτερη αναλυση, αρκετο καιρο μετα το NG2 και με σαφως λιγοτερους εχθρους σε καθε σεκανς... Για να καταλαβω πιστευει καποιος πραγματικα οτι υπαρχει καποιος multi τιτλος (απο τους 300+++) καλυτερος στο PS3? Η Sony εφαγε 4 χρονια για να στυψει οτι μπορουσε ωστε να βγαλει τους 2 σοβαρους τιτλους της πλατφορμας. H MS δεν πολυασχοληθηκε. Πριν 2 μηνες δεησε να στειλει τα devkits με το 1GB στα studios. Μεχρι τοτε δουλευαν με τη ποσοτητα μνημης που εχουμε και εμεις. Δηλαδη στο debug τρωγανε περισοτερη μνημη απο οτι εμεις οταν παιζουμε. Με τα νεα devkits η διαφορα θα γινει ακομα πιο χαωτικη... Το Ninja Gaiden Sigma 2 εκτος της υψηλοτερης αναλυσης κ καποιων ανωτερων textures εδω κ εκει εχει σημαντικες διαφορες και απο πλευρας gameplay που εκει τα πραγματα δεν ειναι προς το καλυτερο - πιο αργο, πολυ πιο ευκολο, λειπουν τα tests of valor με την μορφη που ηταν στο αρχικο παιχνιδι, λιγοτεροι εχθροι ανα καθε μαχη, δεν εχει gore, περιορισμος στις αναβαθμισεις των οπλων, ελλειψη επιλογης New Game+, υποτιθεται βελτιωμενο frame-rate με tearing και slowdown με το κιλο ειδικα στα 1080p κ.λ.π. Oπως κ να το κανουμε το Sigma 2 ειναι η Ninja Dog εκδοση του Ninja Gaiden 2 απο τον Hayashi. Οσο για το οτι η διαφορα στα multiplatform ειναι 0.01 % αυτο μονο ενα τυφλο fanboy εκτος τοπου κ χρονου και το κυριοτερο χωρις 360 θα το ελεγε...βεβαια το αστειο της υποθεσης ειναι οτι τα fanboys (κ οχι οι fans) του PS3 εκτος του οτι το παιζουν μεντορες στο θεμα γραφικων/τεχνικων GPU κ.λ.π. κοκορευονται για τα ανωτερα απο θεμα γραφικων exclusives (5-6 τιτλοι) του PS3 απαξιωνωντας τους κατωτερους τεχνικα exclusives τιτλους του 360 βλεποντας/δειχνοντας ακομα κ τα πιο μικρα μειονεκτηματα ενω παραλληλα δεν τους ενδιαφερει κ δεν βλεπουν σχεδον καμια διαφορα στα 100+ με αντικειμενικα σημαντικες διαφορες σε γραφικα/frame-rate multiplatform games - μιλησε για διπλα standards κανεις? Η πλακα ειναι οτι μερικοι απο αυτους που λενε για γραφικα κ ανωτεροτητα του PS3 στον συγκεκριμενο τομεα παω στοιχημα οτι παιζουν σε 576i με composite...αλλα τι λεω κ στο PS2 ετσι επαιζαν οποτε λογικο να εχουν συνηθισει ετσι - βεβαια τοτε ηταν υπερανω γραφικων...
Phantolino Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Να πεταχτω να διορθωσω σα σφινοπουτσα αν μου επιτρεπετε, η πρωτη home console με lightgun ηταν η Magnavox Odyssey και μαλιστα εμοιαζε με καραμπινα: Aργοτερα η Nintendo κυκλοφορησε το zapper σε τετοιο σχημα και χρωμα για να θυμιζει λιγοτερο αληθινο οπλο. Σε γενικες γραμμες τα lightguns ηταν τεχνολογια που γεννηθηκε μεσα απο τα arcades και οχι απο τις κονσολες. Ειδου και το πρωτο arcade με lightgun του 1936 : http://marvin3m.com/arcade/rayolit.htm Μπορειτε να συνεχισετε να φαγωνεστε
Street-Fighter Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις στο ποστ σου αλλα anyway
ultralisk Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 το Ninja Gaiden 2 επειδή σαν fan το έλιωνα πριν λίγο καιρό στο PS3 (όπου το είχα πάρει για το online co-op του), οι διαφορές στο gameplay είναι χαοτικές πέρα από την έλλειψη του gore στοιχείου...το normal επίπεδο είναι easy mode σε σχέση με του ΧΒΟΧ έχει βέβαια επιπλέον όπλα και χαρακτήρες αλλά και και αυτό που είπε Dr.Thodt για την έλλειψη New Game + (δεν το ήξερα) είναι μεγάλο μείον
darhe13 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 To Σιγμα ηταν παιχνιδι απο αλλη ομαδα. Δεν ηταν του Itagaki και ο ιδιος δεν το θεωρει κατι το σημαντικο. Μεγαλυτερη αναλυση, αρκετο καιρο μετα το NG2 και με σαφως λιγοτερους εχθρους σε καθε σεκανς... Για να καταλαβω πιστευει καποιος πραγματικα οτι υπαρχει καποιος multi τιτλος (απο τους 300+++) καλυτερος στο PS3? Η Sony εφαγε 4 χρονια για να στυψει οτι μπορουσε ωστε να βγαλει τους 2 σοβαρους τιτλους της πλατφορμας. H MS δεν πολυασχοληθηκε. Πριν 2 μηνες δεησε να στειλει τα devkits με το 1GB στα studios. Μεχρι τοτε δουλευαν με τη ποσοτητα μνημης που εχουμε και εμεις. Δηλαδη στο debug τρωγανε περισοτερη μνημη απο οτι εμεις οταν παιζουμε. Με τα νεα devkits η διαφορα θα γινει ακομα πιο χαωτικη... αν οντως αυτο ισχυει με τα devkits τοτε προκειτε για ειδηση..!θα δουμε καλυτερα παιχνιδια
skanjos Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Για να καταλαβω πιστευει καποιος πραγματικα οτι υπαρχει καποιος multi τιτλος (απο τους 300+++) καλυτερος στο PS3? burnout/eternal sonata/tales of vesperia/star ocean 4/final fantasy xiii είναι μερικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις