Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω ξερω τα εξης

-Το GT5 πρεπει να κλεινει καμια 5ετια αναπτυξης και ακομα να επισημοποιηθει εστω η ημερομηνια κυκλοφοριας

-Το Forza3 με 1 χρονο αναπτυξη προσφερει το καλυτερο μοντελο οδηγησης, physics μηχανη που τσεκαρει 360 φορες ανα δευτερολεπτο ολες τις συνιστωσες, 60 καρε κολλημενα, damages, τρελο online και customization

 

Eχει πλακα παντως που πεφτει μανουρα μεταξυ υπαρχοντων-360-τιτλων vs υπο-ομιχλωδη-αναπτυξη-PS3-τιτλων.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

" A delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad "

Ποιός είπε την παραπάνω φράση; Πάντως έχει απόλυτο δίκιο. Πριν ακούσω μα και μου δηλώνω ότι το Forza καθώς και το GT5 μου είναι αδιάφορα!

Δημοσ.
Εγω ξερω τα εξης

-Το GT5 πρεπει να κλεινει καμια 5ετια αναπτυξης και ακομα να επισημοποιηθει εστω η ημερομηνια κυκλοφοριας

-Το Forza3 με 1 χρονο αναπτυξη προσφερει το καλυτερο μοντελο οδηγησης, physics μηχανη που τσεκαρει 360 φορες ανα δευτερολεπτο ολες τις συνιστωσες, 60 καρε κολλημενα, damages, τρελο online και customization

 

Eχει πλακα παντως που πεφτει μανουρα μεταξυ υπαρχοντων-360-τιτλων vs υπο-ομιχλωδη-αναπτυξη-PS3-τιτλων.

Συμφωνώ με τον pytzamarama

Δημοσ.
Εγω ξερω τα εξης

-Το GT5 πρεπει να κλεινει καμια 5ετια αναπτυξης και ακομα να επισημοποιηθει εστω η ημερομηνια κυκλοφοριας

-Το Forza3 με 1 χρονο αναπτυξη προσφερει το καλυτερο μοντελο οδηγησης, physics μηχανη που τσεκαρει 360 φορες ανα δευτερολεπτο ολες τις συνιστωσες, 60 καρε κολλημενα, damages, τρελο online και customization

 

Eχει πλακα παντως που πεφτει μανουρα μεταξυ υπαρχοντων-360-τιτλων vs υπο-ομιχλωδη-αναπτυξη-PS3-τιτλων.

 

όπα όπα πιστέυεις πραγματικά οτι σε 1 χρόνο φτιάξανε το forza3? εντάξυ δεν πήρε οσο το gt5 αλλα έχει 3 χρόνια + development time ,εμένα απο racing μόνο το dirt μου άρεσε απο αυτά που έχουν βγέι

 

http://www.n4g.com/dev/News-481426.aspx forza 4 in development ,παίζει να βγεί πιο νωρίς απο το gt5 χαχαχαχα

Δημοσ.
Oι εικονες που εχει ανεβασει ο ιδιος που κανει την κριτικη , τον εκθετουν ακομα και στα ματια ενος αδαη που δεν ξερει απα παιχνιδια στα γραφικα

 

Οσο για τα video κανουν μπαμ οι συγκρισεις

http://www.youtube.com/watch?v=4AK1DAUKuTQ

 

Το forza μοιαζει ζωγραφιστο σε σχεση με το gt5 prologue που φερνει πιο κοντα σε πραγματικο σε ολα τα επιπεδα.

 

Στα υπολοιπα το forza ειναι πιο πληρες σαν παιχνιδι , αλλα μην ξεχναμε οτι το prologue ειναι σαν demo , οποτε θα πιασουμε τις KANONIKEΣ συγκρισεις μονο ταν κυκλοφορησει το grand turismo 5

 

Υπαρχει το εξης προβλημα ομως. Παρα το γεγονος του οτι το GT5 θα σκιζει οταν με καλο θυμιθει να βγει υπαρχει η μεγαλη περιπτωση να βρει το Forza 4 στο δρομο του για να ανταγωνιστει.

 

Τωρα για τα υπολοιπα μπορουμε να πουμε οτι το GT5 διαθετει καλυτερα α) γραφικα β) αναγνωρισιμοτητα γ) μεγεθος. Αυτα τα 3 ειναι στανταρ. Αυτα που δεν ειναι στανταρ ειναι αν θα εχει και καλυτερο gameplay απο τον ανταγωνισμο.

 

Το οτι θα πουλησει σαν ζεστα ψωμακια ομως ειναι σιγουρο.

Δημοσ.

Πραγματικά αξίζει να διαβάσετε την συνέντευξη του Metro 2033

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tech-interview-metro-2033?page=2

 

Digital Foundry: How does your approach differ from that of Guerrilla Games with Killzone 2? They used a fully deferred rendering engine and a traditional forward renderer, in part to include hardware AA...

 

Oles Shishkovstov: Their implementation seems to be badly optimised. Otherwise why do they have pre-calculated light-mapping? Why do they light dynamic stuff differently to the rest of the world with light-probe similar stuff?

 

From our experience you need at least 150 full-fledged light-sources per frame to have indoor environments look good and natural, and many more to highlight such things like eyes, etc. It seems they just missed that performance target.

 

Digital Foundry: Deferred lighting solutions have cropped up in many games from Crackdown to Killzone 2 to GTA IV. But you also have a deferred reflections system built into 4A. How does this work and how does it benefit the game?

 

Oles Shishkovstov: That's natural extension of a "traditional" deferred rendering solution. Actually I don't know why others don't do that. While being deferred you first store some attributes (later used by shading) in several buffers, then you light the scene, and then shade it. So to do a mirror for example, all you need to do is just store mirrored attributes in the first pass and everything works as usual. We use such system a lot for water, mirrors and everything else which is reflective.

 

On PC we do even more interesting deferred stuff; we do deferred sub-scattering specifically tailored for human skin shading. But that's another story...

Δημοσ.

pr crap...

 

έχουν βγάλει και τα req για το pc version

Minimum:

 

* Dual core CPU (any Core 2 Duo or better will do)

* DirectX 9, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800, GeForce GT220 and above)

* 1GB RAM

 

Recommended:

 

* Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU

* DirectX 10 compliant graphics card (GeForce GTX 260 and above)

* 2GB RAM

 

Optimum:

 

* Core i7 CPU

* NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470)

* As much RAM as possible (8GB+)

* Fast HDD or SSD

 

Enabling 3D Vision

 

Metro 2033 utilizes NVIDIA 3D Vision with compatible cards and hardware. To play in 3D you will require:

 

* NVIDIA GeForce GTX 275 and above recommended

* A 120Hz (or above) monitor

* NVIDIA 3D Vision kit

* Microsoft Windows Vista or Windows 7

 

απο τις εικόνες του παιχνιδιού καταλαβαίνεις οτι αυτά που λένε είναι μπούρδες,για να δούμε.

Δημοσ.
murcielago580 Πιστεύω σου απάντησε είδη ο papahlamidas.

 

Αλλά από τη στιγμή που συγκρίνεις το forza3 με το nfs shift φαίνεται κατά πόσο γνωρίζεις τι διαφορά στα racing games και μεταξύ simulation vs arcade και κατά πόσο ασχολείσαι με αγωνιστικά παιχνίδια επομένως αυτό που είπες και για το gt5 prologue είναι στα ίδια επίπεδα.

 

Παιδια το ποσο εχω ασχοληθει με τα ραλλακια δεν το ξερετε γι'αυτο μην λετε οτι να'ναι.Παιζω πανω απο 10 χρονια ραλλυ και πιστευω οτι ξερω καποια πραγματα.Επισης δεν νομιζω στο ποστ μου να αναφερθηκα πουθενα σε χειρισμους και διαχωρισμους μεταξυ arcaδe kai simulation.....Απλα εθιξα τα γραφικα του ενος και τους αλλου!Οποιος πιστευει οτι το forza εχει πιο ωραια γραφικα απο το shift με συγχωρειτε αλλα νομιζω εχει λαθος.Και αυτο το λεω γτ ολοι λενε forza kai forza δλδ το παρουσιαζουν σαν οτι καλυτερο υπαρχει.(παντα απο αποψη γραφικων μιλαμε).Νομιζω οτι ειναι απλα μετριο.Τελος σαν συγκριση με το gt5 οταν και αν με το καλο βγει για μενα θα ειναι ενας καλος λογος να αγορασω το ps3 ισως μεχρι τοτε πεσει κι αλλο η τιμη του οποτε ακομα καλυτερα,πρωτον το forza εχει παρα μα παρα πολυ λιγα αυτοκινητα,πολυ λιγες πιστες,στο πρωταθλημα ολο τις ιδιες και τις ιδιες παιζεις σε σημειο να βαριεσαι τη ζωη σου!Το τερματισα αλλα με κουρασε ενω to shift ηταν απο την αρχη μεχρι το τελος ευχαριστο εκτος απο τα ηλιθια drift.....

Δημοσ.
pr crap...

 

Έχει τόσα tech stuff η συνέντευξη (αν την διάβασες και δεν αρκέστηκες στο απλό quote που έκανα) που απλά δεν πιάνεται το παλικάρι. Και τα λέει τα πράγματα στεγνά, χωρίς καν σάλιο. Όσοι έχουν γνώση, καταλαβαίνουν αν λέει ή όχι PR bullshits

 

έχουν βγάλει και τα req για το pc version

Optimum:

 

* Core i7 CPU

* NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470)

* As much RAM as possible (8GB+)

* Fast HDD or SSD

 

 

Τα Optimum (βγάλε έξω την RAM και τον σκληρό. Και 4GB να έχεις πάλι κομπλέ θα τρέχει) είναι για 3D Vision + DX11 with tessellation + PhysX effects. Απόλυτα λογικές απαιτήσεις όταν έχεις τέτοιο combo. Όσο για τις εικόνες σε max out settings, το πράγμα ξεφεύγει και φαίνεται να φτάνει επίεδα Crysis...

 

metro203319.jpg

Δημοσ.

το θέμα είναι :On PC we do even more interesting deferred stuff; we do deferred sub-scattering specifically tailored for human skin shading. But that's another story...:

 

δεν διαφωνώ μαζί σου στο pc πιστέυω οτι θα είναι ανώτερο απο αυτά που έχουμε στις κονσόλες(σύμφωνα με αυτα που λέει και τα req,και δεν θα είναι το 1ο χεχε),αλλα αν δεν δω 360 βίντεο για να δω κάποια πράγματα σε κίνηση δεν πιστέυω οτι λέει.δύσκολο αυτά που λέει να τα έχει η 360 βέρσιον ,αν τα καταφέρουν μπράβο θα έχουμε ενα ακόμα εξερετικό σουτερ.εγώ πιστέυω οτι εφόσον δεν μπορεί η Bungie με το reach που είναι καθαρά 360 exclusive να φτάσει επίπεδο Killzone2 με την τόση εμπειρία στο 360 δύσκολα θα τα καταφέρει 3rd party(μυρίζει bad port απο χιλιόμετρα)

Δημοσ.
Έχει τόσα tech stuff η συνέντευξη (αν την διάβασες και δεν αρκέστηκες στο απλό quote που έκανα) που απλά δεν πιάνεται το παλικάρι. Και τα λέει τα πράγματα στεγνά, χωρίς καν σάλιο. Όσοι έχουν γνώση, καταλαβαίνουν αν λέει ή όχι PR bullshits

 

 

 

Τα Optimum (βγάλε έξω την RAM και τον σκληρό. Και 4GB να έχεις πάλι κομπλέ θα τρέχει) είναι για 3D Vision + DX11 with tessellation + PhysX effects. Απόλυτα λογικές απαιτήσεις όταν έχεις τέτοιο combo. Όσο για τις εικόνες σε max out settings, το πράγμα ξεφεύγει και φαίνεται να φτάνει επίεδα Crysis...

 

metro203319.jpg

 

 

και καλα στο pc αυτο θα χρειαστει 3-4 γενιες καρτων για τρεξει , αν κρινω οτι για το crysis περασαν σχεδον 3 χρονια και με τις 280 ετρεξε αξιοπρεπως , στις προηγουμνες καρτες σερνοτανε ( 2007-2008) στα ultra high settings

 

---------- Προσθήκη στις 15:31 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:28 ----------

 

το θέμα είναι :On PC we do even more interesting deferred stuff; we do deferred sub-scattering specifically tailored for human skin shading. But that's another story...:

 

δεν διαφωνώ μαζί σου στο pc πιστέυω οτι θα είναι ανώτερο απο αυτά που έχουμε στις κονσόλες(σύμφωνα με αυτα που λέει και τα req,και δεν θα είναι το 1ο χεχε),αλλα αν δεν δω 360 βίντεο για να δω κάποια πράγματα σε κίνηση δεν πιστέυω οτι λέει.δύσκολο αυτά που λέει να τα έχει η 360 βέρσιον ,αν τα καταφέρουν μπράβο θα έχουμε ενα ακόμα εξερετικό σουτερ.εγώ πιστέυω οτι εφόσον δεν μπορεί η Bungie με το reach που είναι καθαρά 360 exclusive να φτάσει επίπεδο Killzone2 με την τόση εμπειρία στο 360 δύσκολα θα τα καταφέρει 3rd party(μυρίζει bad port απο χιλιόμετρα)

 

Συμφωνω απολυτως καμια τυχη δεν θα εχει στο xbox σαν καθροαιμο multiplatform που ειναι και απο μια 3rd που δεν ειναι το μεγαλο ονομα ουτε εχει τις γνωσεις που εχει μια bungle η τα ms studios στην αξιοποιηση του 360

Δημοσ.

Οι περιορισμοί στο Χ360 είναι δεδομένοι (και όλοι ξέρουμε ότι το μεγάλο πρόβλημα εκεί είναι η RAM). Η πλάκα είναι ότι λέει ακριβώς πόσα MB εξοικονομούν με τις πατέντες τους και αν αξίζει ή όχι το να σπαταλήσουν παραπάνω (σε αντίθεση με άλλους tech engineers που λένε ότι απλά έκαναν αυτό το feature χωρίς να δίνουν ακριβέστατα στοιχεία στο τι γίνεται στο rendering και τα σχετικά ;))

 

Αν κάνατε τον κόπο, θα διαβάζετε και μερικά ενδιαφέροντα πράγματα (όχι αρνητικά) για το PS3 που λέει... αλλά που τέτοια τύχη :P

Δημοσ.
Οι περιορισμοί στο Χ360 είναι δεδομένοι (και όλοι ξέρουμε ότι το μεγάλο πρόβλημα εκεί είναι η RAM). Η πλάκα είναι ότι λέει ακριβώς πόσα MB εξοικονομούν με τις πατέντες τους και αν αξίζει ή όχι το να σπαταλήσουν παραπάνω (σε αντίθεση με άλλους tech engineers που λένε ότι απλά έκαναν αυτό το feature χωρίς να δίνουν ακριβέστατα στοιχεία στο τι γίνεται στο rendering και τα σχετικά ;))

 

Αν κάνατε τον κόπο, θα διαβάζετε και μερικά ενδιαφέροντα πράγματα (όχι αρνητικά) για το PS3 που λέει... αλλά που τέτοια τύχη :P

 

Γελαμε με αυτα που λενε ,θα λεγα καλυτερα να κοιταξεις το hardware του ps3 με 7800 gt και 256 mb τρεχει παιχνιδαρες που δεν υπαρχουν ουτε σε pc θες heavy rain , god of war , gt , αντε και θα βγει θεεικο σου λεω τι να το κανω?

 

Οταν θελω pc 1000 ευρω χωρις να ειναι σιγουρο οτι θα τρεξει

Μα ειναι δυνατον να μιλανε για τετοια μνημη 8gb , ριξε εδω μια ματια αποθεωση του σωστου προγραμματισμου και ομως ολα αυτα τρεχουν με ιλλιγιωδες νουμερο των 256 mb

 

 

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85?sd=0&ch=1

 

 

Tι να μας πουνε , υπολειπονται στον καλο προγραμματισμο , αν ειχε το ps3 τετοιο hardware που περιγραφει για να τρεξει το metro στα high detials θα μιλαγμε για virtual reality games στο playstation

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...