Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Το heavy rain εχει πολυ καλυτερη ποιοτητα γραφικων απο το u2 , φαινεται απο τους χαρακτηρες που ειναι ενα επιπεδο πανω απο αυτων του u2

Οσο για το god of war σιγουρα και αυτο προβλεπτεται να ξεπερασει το u2 , οι δυνατοτητες του playstaiton δεν εχουν αξοποιηθει ακομα , συμφωνα με το yamahaci στο grand turimso λεγεται οτι θα χρησιμοποιηθει ως το 90% , βεβαια υπαρχει πολυς δρομος ακομα για να βγουν στο μελλον παιχνιδια με ακομα καλυτερη ποιοτητα γραφικων ισως το uncharted 3 κλπ

 

το uncharted 2 δυσκολα θα χτυπηθει...το heavy rain ειναι κατωτερο τεχνολογικα και λογικα το ιδιο και το gow 3....τωρα σχετικα με τα ποσοστα μην πιστευετε τιποτα...τι 90 και τι 92...hype ειναι ολα αυτα....δεν υπαρχει τροπος να υπολογισεις τετοια ποσοστα

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
το uncharted 2 δυσκολα θα χτυπηθει...το heavy rain ειναι κατωτερο τεχνολογικα και λογικα το ιδιο και το gow 3....τωρα σχετικα με τα ποσοστα μην πιστευετε τιποτα...τι 90 και τι 92...hype ειναι ολα αυτα....δεν υπαρχει τροπος να υπολογισεις τετοια ποσοστα

 

Ισως εχω την εντυπωση οτι προσπαθεις να υποβαθμισεις τις νεες αποκλειστικοτητες .

Δεν τιθεται θεμα οτι u2 εχει ξεπεραστει πολυ χαλαρα στην ποιοτητα γραφικων , αν εχεις playstation 3 κατεβασε το demo να καταλαβεις , εκατονταδες ingame images, video κριτικες το επιβεβαιωνουν , το παιχνιδι φτανει την ποιοτητα μιας πραγματικης κινηματογραφικης ταινιας

Oσο για το god of war 3 αυτο κατατασεται στην κατηγορια ποιοτικης υπερπαραγωγης κορυφαιο στην κατηγορια του , παρα εμπορικο hype τυπoυ halo

Το halo παντα θα πουλαει περισσοτερο , το ειδαμε και με το halo odst εναντι του killzone κλπ

 

Με τετοια παιχνιδια το playstation ( uncharted , god of war , heavy rain , μεχρι το Grand turismo) , αφησε κατηγορια πισω to xbox που φανταζει μαλλον αδυνατο να φτασει το υψηλο επιπεδο και standars που εχουν θεσει τα παιχνιδια αυτα .

Δημοσ.
Το heavy rain εχει πολυ καλυτερη ποιοτητα γραφικων απο το u2 , φαινεται απο τους χαρακτηρες που ειναι ενα επιπεδο πανω απο αυτων του u2

Οσο για το god of war σιγουρα και αυτο προβλεπτεται να ξεπερασει το u2 , οι δυνατοτητες του playstaiton δεν εχουν αξοποιηθει ακομα , συμφωνα με το yamahaci στο grand turimso λεγεται οτι θα χρησιμοποιηθει ως το 90% , βεβαια υπαρχει πολυς δρομος ακομα για να βγουν στο μελλον παιχνιδια με ακομα καλυτερη ποιοτητα γραφικων ισως το uncharted 3 κλπ

Αυτό το ακούμε εδώ και 3 χρόνια μαζί με τον ατίθασο cell cpu του ps3.

Απ' όταν βγήκε το ps3 αυτό ακούμε.

Δηλαδη είναι τόσο τιτανομηχάνημα που δεν μπορεί κανένα μα κανένα παιχνίδι να χρησιμοποιήσει το 100% των δυνατοτήτων του ps3.

Και το τι λεει ο καθε "yamahaci" ποσος με ενδιαφερει. Κι εγώ μπορώ να πω ότι μου έρθει πάει να πει ότι είναι αλήθεια.

 

Ας γελάσω κατσαρά. :lol:

 

Ισως εχω την εντυπωση οτι προσπαθεις να υποβαθμισεις τις νεες αποκλειστικοτητες .

Δεν τιθεται θεμα οτι u2 εχει ξεπεραστει πολυ χαλαρα στην ποιοτητα γραφικων , αν εχεις playstation 3 κατεβασε το demo να καταλαβεις , εκατονταδες ingame images, video κριτικες το επιβεβαιωνουν , το παιχνιδι φτανει την ποιοτητα μιας πραγματικης κινηματογραφικης ταινιας

Oσο για το god of war 3 αυτο κατατασεται στην κατηγορια ποιοτικης υπερπαραγωγης κορυφαιο στην κατηγορια του , παρα εμπορικο hype τυπoυ halo

Το halo παντα θα πουλαει περισσοτερο , το ειδαμε και με το halo odst εναντι του killzone κλπ

 

Με τετοια παιχνιδια το playstation ( uncharted , god of war , heavy rain , μεχρι το Grand turismo) , αφησε κατηγορια πισω to xbox που φανταζει μαλλον αδυνατο να φτασει το υψηλο επιπεδο και standars που εχουν θεσει τα παιχνιδια αυτα .

Σε αυτό απαντάς μόνος σου.

Δημοσ.
καλα καλα εαν σου αρεσει να βλεπεις ενα video να τρεχει και να πατας τα κουμπακια δεν σημαινει οτι αρεσει και σε μενα! Δεν μου αρεσουν τα καθαρα adventure γιατι? γιατι δεν εχουν gameplay...τωρα εσυ λεγε για αποκλειρους και αλλα τετοια....

 

Δεν έχουν gameplay τα adventure... τούμπανο... Δεν έχουν δηλαδή gameplay τα Gabriel Knight, Monkey Island, Dig και τόσα άλλα.

 

Πήγαινε παίξε Halo, God of War, whatever και άσε εμάς τους αδαείς να πατάμε κουμπάκια στο αριστούργημα της Jane Jensen που θα βγει σε λίγο καιρό και να δούμε αυτό που δεν έχει το 99% των games σήμερα: σενάριο.

Δημοσ.
Ισως εχω την εντυπωση οτι προσπαθεις να υποβαθμισεις τις νεες αποκλειστικοτητες .

Δεν τιθεται θεμα οτι u2 εχει ξεπεραστει πολυ χαλαρα στην ποιοτητα γραφικων , αν εχεις playstation 3 κατεβασε το demo να καταλαβεις , εκατονταδες ingame images, video κριτικες το επιβεβαιωνουν , το παιχνιδι φτανει την ποιοτητα μιας πραγματικης κινηματογραφικης ταινιας

Oσο για το god of war 3 αυτο κατατασεται στην κατηγορια ποιοτικης υπερπαραγωγης κορυφαιο στην κατηγορια του , παρα εμπορικο hype τυπoυ halo

Το halo παντα θα πουλαει περισσοτερο , το ειδαμε και με το halo odst εναντι του killzone κλπ

 

Με τετοια παιχνιδια το playstation ( uncharted , god of war , heavy rain , μεχρι το Grand turismo) , αφησε κατηγορια πισω to xbox που φανταζει μαλλον αδυνατο να φτασει το υψηλο επιπεδο και standars που εχουν θεσει τα παιχνιδια αυτα .

 

δεν προσπαθω να υποβαθμισω τιποτα...αν διαβασεις reviews του heavy rain θα δεις οτι εχει κατι θεματακια με τα γραφικα σε αντιθεση με το uncharted 2.....οσο για το gow 3 το demo επαιξα και με βαση αυτο δεν πιστευω οτι εχει ξεπερασει το u2....δεν το απειλει καν

Δημοσ.
οσο για το gow 3 το demo επαιξα και με βαση αυτο δεν πιστευω οτι εχει ξεπερασει το u2....δεν το απειλει καν

 

Το ντεμο ειναι 10 μηνων.... οποτε μην κρινεις με βαση αυτο. Περιμενε να δεις το final build που λενε οσοι το ειδαν εστω και λιγο οτι θα πεσουν σαγονια...;)

Δημοσ.
δεν προσπαθω να υποβαθμισω τιποτα...αν διαβασεις reviews του heavy rain θα δεις οτι εχει κατι θεματακια με τα γραφικα σε αντιθεση με το uncharted 2.....οσο για το gow 3 το demo επαιξα και με βαση αυτο δεν πιστευω οτι εχει ξεπερασει το u2....δεν το απειλει καν

 

Καλα εμενα μου φαινεται οτι εχεις μια ανεξηγητη αντιπαθεια και στους 2 τιτλους , και ειδικοτερα στο heavy rain για λογο που μονο εσυ ξερεις , οσο για τα γραφικα οι εικονες μιλανε απο μονες τους

 

Tωρα πως τo uncharted δεν το αγγιζει οπως λες τι να πω , θα πρεπει να μιλαμε για ενα uncharted περα απο καθε ανθρωπινη φαντασια στα γραφικα ακομα και απο αυτα του pciou κατι σαν virtual reality :shock::lol:.

 

 

Η φωτογραφια ειναι 1000 λεξεις , καποιοι θα πουν οτι εχει υποστει επεξεργασια απο photoshop κατι που δεν ισχυει , οποιος εχει παιξει το ντεμο θα συμφωνουσε μαζι μου

Και μην ξεχναμε το demo δεν ειναι τελικο προιον

 

http://defaultprime.com/wp-content/uploads/2010/01/heavy-rain-main-female-character-eyes-close-up-detailed-screenshot.jpg

 

http://www.jeuxvideo.com/images/p3/h/e/heavy-rain-playstation-3-ps3-144.jpg

 

 

 

http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2009/06/uncharted-2-high-quality.png

 

 

http://ve3dmedia.ign.com/images/05/00/50025_orig.jpg

 

 

 

Πολυ καλυτερη ποιοτητα εχει το heavy rain χωρις να χρειαζεται να κοιταξεις λεπτομερως τις εικονες , κανει μπαμ η διαφορα

 

---------- Προσθήκη στις 02:39 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 02:32 ----------

 

Αυτό το ακούμε εδώ και 3 χρόνια μαζί με τον ατίθασο cell cpu του ps3.

Απ' όταν βγήκε το ps3 αυτό ακούμε.

Δηλαδη είναι τόσο τιτανομηχάνημα που δεν μπορεί κανένα μα κανένα παιχνίδι να χρησιμοποιήσει το 100% των δυνατοτήτων του ps3.

Και το τι λεει ο καθε "yamahaci" ποσος με ενδιαφερει. Κι εγώ μπορώ να πω ότι μου έρθει πάει να πει ότι είναι αλήθεια.

 

Ας γελάσω κατσαρά. :lol:

 

 

Σε αυτό απαντάς μόνος σου.

 

Η ποιοτητα δεν συμβαδιζει με τις πωλησεις , πχ αν ειχα ενα ακριβο τοπ car οπως mclaren f1 δεν μπορει να βγει χειροτερο απο ενα VW , επειδη πουλησε μονο 200 αντιτυπα στον κοσμο , και το αλλο εκατομμυρια

 

Οι πωλησεις ειναι σχετικες και κρινονται απο πολλους παραγοντες , συνηθως τα ακριβα προιοντα η τα προιοντα που δεν εχουν καλο marketing υστερουν σε πωλησεις ασχετα αν ειναι καλυτερα απο αλλα που εχουν καλυτερη προβολη και ειναι χειροτερα

 

Δεν βλεπεις τι γινεται και με τις τηλεορασεις , οι πλασμα ειναι καλυτερες τηλεορασεις σε ολα τα επιπεδα αλλα δεν πουλανε ουτε το 1/3 των lcd , λογω του χαλια μαρκετιγκ και κακης προβολης που εχουν απο τα πολυκαταστηματα

Δημοσ.
Καλα εμενα μου φαινεται οτι εχεις μια ανεξηγητη αντιπαθεια και στους 2 τιτλους , και ειδικοτερα στο heavy rain για λογο που μονο εσυ ξερεις , οσο για τα γραφικα οι εικονες μιλανε απο μονες τους

 

Tωρα πως τo uncharted δεν το αγγιζει οπως λες τι να πω , θα πρεπει να μιλαμε για ενα uncharted περα απο καθε ανθρωπινη φαντασια στα γραφικα ακομα και απο αυτα του pciou κατι σαν virtual reality :shock::lol:.

 

 

Η φωτογραφια ειναι 1000 λεξεις , καποιοι θα πουν οτι εχει υποστει επεξεργασια απο photoshop κατι που δεν ισχυει , οποιος εχει παιξει το ντεμο θα συμφωνουσε μαζι μου

Και μην ξεχναμε το demo δεν ειναι τελικο προιον

 

http://defaultprime.com/wp-content/uploads/2010/01/heavy-rain-main-female-character-eyes-close-up-detailed-screenshot.jpg

 

http://www.jeuxvideo.com/images/p3/h/e/heavy-rain-playstation-3-ps3-144.jpg

 

 

 

http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2009/06/uncharted-2-high-quality.png

 

 

http://ve3dmedia.ign.com/images/05/00/50025_orig.jpg

 

 

 

Πολυ καλυτερη ποιοτητα εχει το heavy rain χωρις να χρειαζεται να κοιταξεις λεπτομερως τις εικονες , κανει μπαμ η διαφορα

 

---------- Προσθήκη στις 02:39 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 02:32 ----------

 

 

Η ποιοτητα δεν συμβαδιζει με τις πωλησεις , πχ αν ειχα ενα ακριβο τοπ car οπως mclaren f1 δεν μπορει να βγει χειροτερο απο ενα VW , επειδη πουλησε μονο 200 αντιτυπα στον κοσμο , και το αλλο εκατομμυρια

 

Οι πωλησεις ειναι σχετικες και κρινονται απο πολλους παραγοντες , συνηθως τα ακριβα προιοντα η τα προιοντα που δεν εχουν καλο marketing υστερουν σε πωλησεις ασχετα αν ειναι καλυτερα απο αλλα που εχουν καλυτερη προβολη και ειναι χειροτερα

 

Δεν βλεπεις τι γινεται και με τις τηλεορασεις , οι πλασμα ειναι καλυτερες τηλεορασεις σε ολα τα επιπεδα αλλα δεν πουλανε ουτε το 1/3 των lcd , λογω του χαλια μαρκετιγκ και κακης προβολης που εχουν απο τα πολυκαταστηματα

Αυτό ακυρώνεσαι με αυτά που λες χωρίς να το καταλάβεις.

Και εξηγώ: έλα όμως που και στα παιχνίδια του 360 άλλα και στου ps3 οι τιμές είναι πάνω κάτω σχεδόν ίδιες άντε με διαφορά 10 - 20 ευρώ όποτε μην μου λες για παπάτσες του στυλ ότι και καλά το ένα είναι η F1και το άλλο το VW αφού και τα δυο κοστίζουν περίπου τα ίδια λεφτά γιατί δεν έχει περισσότερες πωλήσεις η F1(Όπως λες) σε σχέση με το vw(Όπως λες) αφού είναι πολύ καλύτερο το F1(Όπως λες)? Για εξήγησε μου αυτό.

Αυτό που λες θα ίσχυε αν είχε το ένα με το άλλο τρομερή διαφορά τιμής(Όπως μια F1 με ένα VW(Χρησιμοποιώ δικά σου παραδείγματα)) τότε ναι να το δεκτό αυτό που λες εφόσον όμως κάτι τετοιο απλά δεν ισχυει αυτομάτως ότι λες αναιρείτε.

 

Πιστεύω να κατάλαβες τι εννοώ.

Δημοσ.

Η ποιοτητα δεν συμβαδιζει με τις πωλησεις , πχ αν ειχα ενα ακριβο τοπ car οπως mclaren f1 δεν μπορει να βγει χειροτερο απο ενα VW , επειδη πουλησε μονο 200 αντιτυπα στον κοσμο , και το αλλο εκατομμυρια

 

Οι πωλησεις ειναι σχετικες και κρινονται απο πολλους παραγοντες , συνηθως τα ακριβα προιοντα η τα προιοντα που δεν εχουν καλο marketing υστερουν σε πωλησεις ασχετα αν ειναι καλυτερα απο αλλα που εχουν καλυτερη προβολη και ειναι χειροτερα

 

Δεν βλεπεις τι γινεται και με τις τηλεορασεις , οι πλασμα ειναι καλυτερες τηλεορασεις σε ολα τα επιπεδα αλλα δεν πουλανε ουτε το 1/3 των lcd , λογω του χαλια μαρκετιγκ και κακης προβολης που εχουν απο τα πολυκαταστηματα

 

Η παρομοίωση είναι πολύ κουλή φίλε και την κάνεις μόνο και μόνο για να πουλήσεις τις μούφες σου. Δηλαδή θα μας πείς ότι ένα Killzone είναι η McLaren και το Halo είναι το VW???? Μάλλον μας δουλεύεις. Το Killzone δεν πούλησε για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν είναι στο μυαλό των PS users όσο το GoW, FF, Tekken, GT κτλ. Και τέλος, ασχολούμαστε ακόμα με αυτό γιατί αποτελεί μια από τις ηλίθιες καραμέλες των PSbots.

Δημοσ.

Τα γραφικά του heavy rain είναι υλοποιημένα κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και περιορισμούς. Είναι βλακώδες να συγκρίνει κάνεις το heavy rain και το uncharted 2 , σαφώς και το uncharted 2 του ρίχνει χάλαρα σαν engine…όπως επίσης το crisis τα ΠΑΤΑΕΙ όλα κάτω!

Απλά είναι τα πράγματα μάγκες!

Δημοσ.
Τα γραφικά του heavy rain είναι υλοποιημένα κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και περιορισμούς. Είναι βλακώδες να συγκρίνει κάνεις το heavy rain και το uncharted 2 , σαφώς και το uncharted 2 του ρίχνει χάλαρα σαν engine…όπως επίσης το crisis τα ΠΑΤΑΕΙ όλα κάτω!

Απλά είναι τα πράγματα μάγκες!

 

γιατί το u2 δεν έχει προυποθέσεις και περιορισμούς?τα πράγματα είναι απλά για όσους τα έχουν δοκιμάσει και τα 2 .το heavy rain έχει καλύτερα character models αλλα το u2 έχει καλύτερο enviroment.αυτό βλέπω τουλάχιστον εγώ που τα δοκίμασα και τα 2.

Δημοσ.
Τα γραφικά του heavy rain είναι υλοποιημένα κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και περιορισμούς. Είναι βλακώδες να συγκρίνει κάνεις το heavy rain και το uncharted 2 , σαφώς και το uncharted 2 του ρίχνει χάλαρα σαν engine…όπως επίσης το crisis τα ΠΑΤΑΕΙ όλα κάτω!

Απλά είναι τα πράγματα μάγκες!

 

Μονο κ μονο που συγκρινει καποιος το Uncharted 2 με το Heavy Rain δειχνει ποσο εκτος θεματος ειναι - φυσικα και το Uncharted 2 ειναι πολυ ανωτερο τεχνικα εφοσον ολα αυτα που κανει απο θεμα γραφικων τα κανει σε πολυ μεγαλυτερα περιβαλλοντα, με particle effects, μεγαλο αριθμο χαρακτηρων με αρκετα καλο AI, interactive περιβαλλοντα με φυσικη και + ολα αυτα τρεχει παντα σταθερα στα 30fps με υψηλης ποιοτητας motion-blur ενω το αλλο ειναι απλα γραμμικα interactive cut-scenes, το πιο ευκολο πραγμα για ολους ειναι να βγαλουν γραφικα οταν ειναι σε περιορισμενο περιβαλλον με μηδαμινη αλληλεπιδραση, χωρις enemy AI routines, χωρις effects..βασικα στο δευτερο μερος του demo που εχει πανω απο 3 χαρακτηρες σε μεγαλυτερο περιβαλλον ειναι εμφανες το downgrade στα γραφικα σε σχεση με το πρωτο μερος.

 

Aκομα δεν εχω καταλαβει γιατι πολλοι θεωρουν το Heavy Rain τοσο εντυπωσιακο...

 

Και κατι αλλο τωρα που ειναι ζεστο, δειτε κ το νεο πρωτο vidoc του Reach, κατι λεγανε μερικοι για spin-off...:lol:

 

http://au.xbox360.ign.com/articles/106/1068741p1.html

http://au.gamespot.com/events/microsoftx10/story.html?sid=6250303&tag=top_stories;img;2

 

In fact, the word most often used to describe the campaign battles was as a "sandbox." Bungie repeatedly stressed all of the improvements it has made to its engine, allowing for bigger and more epic battles. "We want huge, epic battles with more characters and enemies than you've ever seen before," explained Lehto. We want the AI to act and react to the player." The fights won't be scripted and the routes won't be predetermined. It will be up to the player to find the best way through a space and into the heart of a fight.

 

To do this, Bungie had to "take a generational leap forward" with animations and artificial intelligence. I saw just a bit of it in motion and can confirm that the textures, animations, lighting, and character modeling is leaps and bounds above Halo 3. Bungie has over 30 guys working on the engine and it shows. As for AI, we'll have to wait and see though the possibilities sure do sound intriguing.

 

Lehto then went into greater detail about things the team is doing on a technical level to achieve the epic scale that it's aiming for, and it sounds like the team has done quite a bit. Just about every facet of the Halo engine has been torn down and rebuilt to accommodate everything from more detail in the character models and environments to better animation and sound. In terms of character model improvements, we actually got to see a visual representation of the progression with an image that showed a version of a marine from the original Halo through Halo: Reach, and the level of added detail in the Reach version of the marine is pretty astounding. Another impressive aspect of Halo: Reach--at least on a visual level--is just how massive the environments are. We got a brief glimpse of a few of them (and a closer look at a multiplayer map), and the view distance is pretty astounding.

 

Of course, part of the reason these environments are so much larger is that Bungie is aiming for an epic scale for the battles. At one point in the video documentary we were shown (which will be released on Xbox Live tomorrow), one of the members of Bungie said that with the new engine, a battle can theoretically accommodate four Spartans, eight marines, and 30 Covenant enemies. At the same time, Bungie wants to reinforce that these battles and indeed the entire game are designed to be a sandbox, meaning that there won't be a whole lot of scripted events. The development team wants you to feel like you can approach a situation in any number of different ways and experience the results based on the approach that you take.

 

The game is pushing about four million polygons more than Halo 3 overall, we're told, with a completely re-written animation system and A.I.

 

halo27sct.gif

 

2skeb.gif

 

ncxvgo.gif

 

334nktx.jpg

 

2nog7a.jpg

 

2ihpl3r.gif

Δημοσ.

 

Aκομα δεν εχω καταλαβει γιατι πολλοι θεωρουν το Heavy Rain τοσο εντυπωσιακο...

 

 

Sonyfanboy = καραασχετος γενικα!

 

Να μπω σε διαδικασια αναλυσης γραφικων οταν ολα ειναι ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ και καθεται και μου λεει για την δεξια βλεφαριδα της γκομενας στο heavy rain , αυτο δειχνει ΚΑΡΑ-ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ !

 

Το halo reach με τα μεχρι τωρα, παταει το killzone ανετα... μην μπω σε αναλυση επι τουτου...

Δημοσ.
Μονο κ μονο που συγκρινει καποιος το Uncharted 2 με το Heavy Rain δειχνει ποσο εκτος θεματος ειναι - φυσικα και το Uncharted 2 ειναι πολυ ανωτερο τεχνικα εφοσον ολα αυτα που κανει απο θεμα γραφικων τα κανει σε πολυ μεγαλυτερα περιβαλλοντα, με particle effects, μεγαλο αριθμο χαρακτηρων με αρκετα καλο AI, interactive περιβαλλοντα με φυσικη και + ολα αυτα τρεχει παντα σταθερα στα 30fps με υψηλης ποιοτητας motion-blur ενω το αλλο ειναι απλα γραμμικα interactive cut-scenes, το πιο ευκολο πραγμα για ολους ειναι να βγαλουν γραφικα οταν ειναι σε περιορισμενο περιβαλλον με μηδαμινη αλληλεπιδραση, χωρις enemy AI routines, χωρις effects..βασικα στο δευτερο μερος του demo που εχει πανω απο 3 χαρακτηρες σε μεγαλυτερο περιβαλλον ειναι εμφανες το downgrade στα γραφικα σε σχεση με το πρωτο μερος.

 

Aκομα δεν εχω καταλαβει γιατι πολλοι θεωρουν το Heavy Rain τοσο εντυπωσιακο...

 

Και κατι αλλο τωρα που ειναι ζεστο, δειτε κ το νεο πρωτο vidoc του Reach, κατι λεγανε μερικοι για spin-off...:lol:

 

http://au.xbox360.ign.com/articles/106/1068741p1.html

http://au.gamespot.com/events/microsoftx10/story.html?sid=6250303&tag=top_stories;img;2

 

 

 

 

 

halo27sct.gif

 

2skeb.gif

 

ncxvgo.gif

 

334nktx.jpg

 

2nog7a.jpg

 

2ihpl3r.gif

 

 

 

 

Tι να συγκρινεις απο μοντελο φυσικης , ai , animation μεταξυ ενος intreactive adventure και ενος action , ειναι τελειως ακυρο

σημειο αναφορας εχουμε ΜΟΝΟ τα γραφικα εκει μπορει να γινει συγκριση

Το heavy rain ειναι εντυπωσιακο γιατι ειναι το μοναδικο παιχνιδι που φτανει τα επιπεδα μιας κανονικης κινηματογραφικης ταινιας σε ποιοτητα γραφικων , ιδιως στο σχεδιασμο characters ειναι σαν να βλεπεις πραγματικους ανθρωπους

 

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/937/937800/heavy-rain-impressions-20081211033055101.jpg

 

Εδω ειναι σαν να βλεπουμε πραγματικο σπιτι , εκατονταδες εικονες υπαρχουν

 

 

 

http://www.breakitdownblog.com/wp-content/uploads/2008/12/heavy-rain-screenshot-trendy-apartment.jpg

 

http://media.ps3.ign.com/media/811/811232/imgs_1.html

 

Γιατι κλεινετε τα ματια σας?

 

Το uncharted ειναι πολυ καλο παιχνιδι και κορυφαιο στην κατηγορια του , οταν βγηκε μειναμε ολοι μειναμε ανοιχτο το στομα στα γραφικα , αλλα ο καιρος περναει τα παιχνδια εξελισσονται δεν μενουν στασιμα

Χθες ηταν το uncharted σημερα το heavy rain κλπ , ετσι και αλλιως η naughty dog θα φτιαξει και τριτη συνεχεια 2011- 2012 ειπανε , θα εχουν μια διαφορα 2-3 χρονων ,ειναι φυσικο το uncharted3 να ειναι πολυ ανωτερο τεχνικα του 2 , ιδιως στα γραφικα

 

---------- Προσθήκη στις 15:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:38 ----------

 

Sonyfanboy = καραασχετος γενικα!

 

Να μπω σε διαδικασια αναλυσης γραφικων οταν ολα ειναι ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ και καθεται και μου λεει για την δεξια βλεφαριδα της γκομενας στο heavy rain , αυτο δειχνει ΚΑΡΑ-ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ !

 

Το halo reach με τα μεχρι τωρα, παταει το killzone ανετα... μην μπω σε αναλυση επι τουτου...

 

 

Εσυ εισαι ο καρασχετος που βγαζεις τα adventures μαπα , απορω ποσο χρονων θα εισαι , μαλλον κανενας πιτσιρικας που δεν εχει παιξει πολλα παιχνιδια στην ζωη του , και εντυπωσιαζεται ευκολα

 

 

Εννοειται οτι το halo reach θα ειναι καλυτερο του killzone 2 στα γραφικα αφου εχουν διαφορα εναμισι χρονο και , το Killzone 2 σαν γραφικα ειναι πολυ πισω σε σχεση με τα αντιστοιχα παιχνδια που κυκλοφορουν , οποτε δεν ειναι σημειο αναφορας παιχνιδι που κυκλοφορησε το φλεβαρη του 2009

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...