vandermonde Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Παιδιά μην μπερδεύετε τα adventure στις κονσόλες με αυτά στα PC. Διαμάντια στα PC (βλέπε Broken Sword) κατακρεουργήθηκαν για να περάσουν στις @#$@#$ κονσόλες... κρίμα για αυτή τη κατηγορία, πραγματικά κρίμα... δεν καταλαβα τι εννοεις......τα πρωτα δυο broken sword στο ps1 τα επαιξα! εμεις οι ιδιοι με τις επιλογες μας κατακρεουργησαμε τα adventures....και φτασαμε να παιζουμε τις μπουρδες που μας πλασαρουν και τους "αποκλειρους" να μιλανε τοσο απαξιωτικα για αυτα..... οσο για τα PC...αυτα δεν ειναι που ξεκινησαν με το DOOM, τον εφιαλτη που ζουμε σημερα?
DJTaurus Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Μεγαλες κουβεντες...ειδωμεν... http://www.gamesthirst.com/2010/02/11/breaking-crysis-2-new-screens-directly-from-ps3-built-to-take-full-advantage-of-the-console/
pscrazy Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 δεν καταλαβα τι εννοεις......τα πρωτα δυο broken sword στο ps1 τα επαιξα! εμεις οι ιδιοι με τις επιλογες μας κατακρεουργησαμε τα adventures....και φτασαμε να παιζουμε τις μπουρδες που μας πλασαρουν και τους "αποκλειρους" να μιλανε τοσο απαξιωτικα για αυτα..... οσο για τα PC...αυτα δεν ειναι που ξεκινησαν με το DOOM, τον εφιαλτη που ζουμε σημερα? καλα καλα εαν σου αρεσει να βλεπεις ενα video να τρεχει και να πατας τα κουμπακια δεν σημαινει οτι αρεσει και σε μενα! Δεν μου αρεσουν τα καθαρα adventure γιατι? γιατι δεν εχουν gameplay...τωρα εσυ λεγε για αποκλειρους και αλλα τετοια....
giorgos147 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Άραγε αν το Heavy Rain ήταν X-box Exclusive, τι θα έλεγε ο Απόκλειρος;
vandermonde Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 καλα καλα εαν σου αρεσει να βλεπεις ενα video να τρεχει και να πατας τα κουμπακια δεν σημαινει οτι αρεσει και σε μενα! ωραια αν το θετεις ετσι...και εσενα αν σου αρεσει να πατας κουμπακια για να βαραει τριποντο ο αλλος δεν σημαινει οτι αρεσει και σε μενα!! προτιμω να παρω μια μπαλιτσα και να παω γηπεδο.... Δεν μου αρεσουν τα καθαρα adventure γιατι? γιατι δεν εχουν gameplay... για πες μου ποιες απο τις re-"spown".......μπιχλες που παιζεις εχουν περισσοτερο "gameplay" απο gabriel knight, grim fandago, quest for glory κλπ....δεδομενου και της εποχης που βγηκαν...
GrandGamer Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Μεγαλες κουβεντες...ειδωμεν...http://www.gamesthirst.com/2010/02/11/breaking-crysis-2-new-screens-directly-from-ps3-built-to-take-full-advantage-of-the-console/ οψώμεθα είναι...
dr_thodt Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Final Fantasy XIII Gamespot Preview: [b']However, we noticed at this stage that the movies on the Xbox 360 suffered from more compression than on the PlayStation 3, while the Xbox 360 had an overall crisper image quality in the main game.[/b]
hollow_83 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 (επεξεργασμένο) Final Fantasy XIII Gamespot Preview: 10 σιτε να διαβασεις 10 διαφορετικες γνωμες θα παρεις. IGN IMPRESSIONS Both PS3s and 360s were being used to show off the game, which was great as I was able to see both versions running side-by-side. As expected, the 360 version was noticeably less crisp than its PS3 counterpart, but it still ran nicely. Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2010 από hollow_83
dr_thodt Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 :lol:...βασικα αν ανοιξεις τις photos σε HD η εκδοση για ps3 εχει πολυ καλυτερα textures...αλλα λεμε τωρα κουβεντα να γινεται. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-bioshock2-face-off-article The big visual differentiator between the two games comes down to the handling of transparent "alpha" textures. These eat up bandwidth and fill-rate on the consoles, and as regular Digital Foundry readers will know, the 10MB dedicated RAM attached directly to the Xbox 360's Xenos GPU can give the Microsoft console a very real advantage here. A very common solution on PS3 is to reduce the resolution of these textures: Killzone 2 for example scales them up from a quarter-resolution buffer, but adds multi-sampling anti-aliasing to smooth off the edges. For effects that are on-screen for a split second (for example, explosions) it's very hard for the human eye to notice much difference: it's a massive bandwidth-saver, with little impact on overall image quality. BioShock 2 employs the same trick with its transparencies (without the MSAA). A massive amount of the game's alpha textures are rendered with a quarter-resolution buffer, which is fine, except for one problem: these aren't on-screen for a split second, they are there a lot of the time. All of the water, particles and fire effects in BioShock 2 are rendered in this way, meaning that depending on the scene, some or even all of the screen is being generated at quarter-HD resolutions. Even some of the neon decals have a quarter-res effect on them that stays constant no matter how far you are away from them - the upshot being that, weirdly, the further away you move from the texture, the more obvious it becomes. To some extent or another, the sub-HD elements are with you for much of the game. After all, Rapture is an undersea city springing a hell of a lot of leaks: water is everywhere. It's as much a part of the BioShock 2's signature look as the art deco architectural style. Even transparent items such as EVE hypos exhibit the effect. What's odd is that this can result in some very weird and unattractive effects that I'm not sure are artifacts of this decision, or simply bugs in the game: the final shot of the vanquished Big Sister reminds me somewhat of the low-res texture bug with the Big Daddies in the PS3 version of the first BioShock. Not pretty, and it's difficult to understand why it's happening. In terms of purchasing decisions for those who own both HD consoles, it's fairly self-evident that the Xbox 360 version of BioShock 2 is the one to have: graphics are undoubtedly superior with four times the resolution on transparencies, the frame-rate is undoubtedly smoother, there's no HDD-sapping mandatory installation and control varies from slightly crisper to considerably more responsive, depending on the status of the PS3's frame-rate at any given point.
ikaruga24 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Ε αναμενομενο παντως. Σε ολα τα U3 engine παιχνιδια το X360 ειχε το προβαδισμα.
Tilemaxx Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 H μέρα με την νύχτα σε ποιότητα. Όπως και στο πρώτο.
skanjos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=jwwiXgsfue8[/ame] OMG!!!! κάποιοι χαίρονται που παίζουν κάποια παιχνίδια με 5 πίξελ πιο όμορφα και το κάνουν θέμα και κάποιοι θα χαρούν αυτό το αριστούργημα.... απότι φαίνεται στο τρειλερ χτυπάει και u2 σε quality,cant wait
ikaruga24 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Βασικα και εγω αυτο παρατηρησα. Να πω την αληθεια οτι το U2 το ειχα σαν οτι καλυτερο υπαρχει σε κονσολα απο αποψη γραφικων αλλα αυτο διχνει οντως να το χτυπαει, κατι καθολου ευκολο. Στημενο, ξεστημενο η ποιοητα των γραφικων πραγματικα παει ενα ακομα βημα παραπανω μπροστα απο το U2.
Xoxosis Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Βασικα και εγω αυτο παρατηρησα. Να πω την αληθεια οτι το U2 το ειχα σαν οτι καλυτερο υπαρχει σε κονσολα απο αποψη γραφικων αλλα αυτο διχνει οντως να το χτυπαει, κατι καθολου ευκολο. Στημενο, ξεστημενο η ποιοητα των γραφικων πραγματικα παει ενα ακομα βημα παραπανω μπροστα απο το U2. Το heavy rain εχει πολυ καλυτερη ποιοτητα γραφικων απο το u2 , φαινεται απο τους χαρακτηρες που ειναι ενα επιπεδο πανω απο αυτων του u2 Οσο για το god of war σιγουρα και αυτο προβλεπτεται να ξεπερασει το u2 , οι δυνατοτητες του playstaiton δεν εχουν αξοποιηθει ακομα , συμφωνα με το yamahaci στο grand turimso λεγεται οτι θα χρησιμοποιηθει ως το 90% , βεβαια υπαρχει πολυς δρομος ακομα για να βγουν στο μελλον παιχνιδια με ακομα καλυτερη ποιοτητα γραφικων ισως το uncharted 3 κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις