Woof Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Το βιντεακι σου ειναι σκετη προπαγανδα....λεει και για the darkness , που στο ps3 ειναι να ξερνας! Το βιντεακι απο που το ψωνησες ? απο το sony defence force? Και που ακριβως βλεπεις εσυ την προπαγανδα ρε μεγαλε...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Και σε τι εξωφρενικές τιμές θα είναι αυτές οι oled τηλεοράσεις? το 15αρι κάνει λέει 1700κάτι...nuff said
nzeppos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Όπως ακριβώς το είπα εξωφρενικές τιμές. Συνεπώς PS3 > 360.
JUST-GAMER Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Άλλο το ένα άλλο το άλλο μην μπερδεύεις 2 εντελώς άσχετα πράγματα καθότι στις κονσόλες δεν ισχυει το ρητό: ότι ποιο ακριβό = και καλύτερο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Όπως ακριβώς το είπα εξωφρενικές τιμές. το 2012 θα έχουν πάει σε "normal" επίπεδα
nzeppos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Άλλο το ένα άλλο το άλλο μην μπερδεύεις 2 εντελώς άσχετα πράγματα καθότι στις κονσόλες δεν ισχυει το ρητό: ότι ποιο ακριβό = και καλύτερο. Δεν μπερδεύω τίποτα. Ούτε εννοούσα "ό,τι πιο ακριβό = και καλύτερο". Απλώς εφόσον μιλάμε για εντελώς άσχετα πράγματα με το θέμα του thread (οθόνες OLED, wtf?) έβγαλα κι εγώ ένα άσχετο συμπέρασμα. Εδώ έχουμε φτάσει να λέμε ότι η διαφορά στα multiplatfrom 360 και PS3 οφείλεται στους δέκτες που συνδέουμε τις κονσόλες... Εγώ πάλι λέω ότι οφείλεται στην κοσμική ακτινοβολία και τα νετρίνα (ν).
Toufas Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 εδω πυραυλους και passwords κανει ο cell (και 4-5 παιχνιδια) στα νετρινα και στους μικρο θα κολλησει ?
Xoxosis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Οποιος γνωριζει απο ποιοτητα εικονας και γενικα ασχολειται με το αντικειμενο (tv) το καταλαβαινει , πολλοι κανουν ευαγγελιο τα videakia των sites που βλεπουνε στο pc τους ,χωρις καν να εχουν δοκιμασει σε πραγματικες συνθηκες , λες και στην τελικη θα το παιξουνε στο μονιτορ του pc τους , και οχι στην τηλεοραση τους Τι να λεμε η συζητηση δεν καταλαγει πουθενα και δεν εχει και νοημα , τροφη για να χαιρονται οι οπαδοι της καθε κονσολας , ποιος την εχει καλυτερη
giorgos147 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Τι να λεμε η συζητηση δεν καταλαγει πουθενα και δεν εχει και νοημα Το λέω καιρό αυτό. Μόνο για να χαλάει ο ένας τα νευρικά κύτταρα του άλλου είναι αυτό το θέμα. Τόσα χρόνια τώρα, άκρη δεν έχει βγει.
Toufas Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2009 Οποιος γνωριζει απο ποιοτητα εικονας και γενικα ασχολειται με το αντικειμενο (tv) το καταλαβαινει , πολλοι κανουν ευαγγελιο τα videakia των sites που βλεπουνε στο pc τους ,χωρις καν να εχουν δοκιμασει σε πραγματικες συνθηκες , λες και στην τελικη θα το παιξουνε στο μονιτορ του pc τους , και οχι στην τηλεοραση τους Τι να λεμε η συζητηση δεν καταλαγει πουθενα και δεν εχει και νοημα , τροφη για να χαιρονται οι οπαδοι της καθε κονσολας , ποιος την εχει καλυτερη εγω παντως σε οθονη παιζω...
dr_thodt Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 Παλιό αλλά καλό (και θα ρίξει και λίγο λαδάκι στη φωτίτσα...) http://www.youtube.com/watch?v=5HvdRfUmoqQ Aπο το Beyond 3D: The Darkness 360 version = Darkness, The = 1280x720 (4xAA) PS3 version = Darkness, The (demo) = 1024x576 (no AA) Beowulf 360 version: 1280x720 (4xAA) PS3 version: 1280x720 (no AA) Assassin's Creed 360 version = 1280x720 (2xAA) PS3 version = 1280x720 (QAA) Quincunx AA (QAA) on PS3 - two geometry sample points are used just like 2xMSAA (so the same storage cost), but it also uses 3 samples belonging to neighbouring pixels (regardless of a polygon edge) to the right and below of the original texture sampled point (see sample pattern image for clarity). The result is a blurring of the entire image, but higher perceived polygon AA. Consider a texture of higher frequency components, lots of different colour patterns. The current pixel's two geometry sample points indicate the pixel is entirely within one polygon. [b']However, the three neighbouring sub-samples are still accounted for in the final pixel, hence the overall image blur.[/b] These big open worlds, which are fully interactive, do come at a severe cost on PS3. There is considerable texture pop-in and noticeable framerate issues. Playing back-to-back with the 360 version, it's obvious that Ubisoft did not devote enough resources to the PS3 edition. The framerate is considerably worse, so much so that it begins to affect gameplay in the later levels. You can get through the first two-thirds of Assassin with the framerate being just an annoyance, but it becomes more of an issue for the final third of the missions[/b'].
nzeppos Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 Μη λέτε τέτοια πράγματα. Είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι για την επιπλέον θολούρα στα multiplatform του PS3 φταίνε οι... τηλεοράσεις. Ενώ για τα framerate issues μπορεί πχ. να φταίνε τα παράσιτα στο ρεύμα της πρίζας.
Tilemaxx Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 Γιατί κατηγορείτε το PS3? Ακόμα δεν εμπεδώσατε οτι φοράει Cell και μαμάει? Nuff said...
Προτεινόμενες αναρτήσεις