Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μα δεν διαφώνησα με αυτό που έγραψες! αν είναι δυνατόν εδώ μέσα με τις παρεξηγήσεις. Αυτό έγραψα και εγώ. Ότι θα έπρεπε να κρατήσει αυτό το μονοπώλιο (με το να τα σκάει στις εταιρίες όπως η Namco καλό παραδάκι για να συνεχίσουν να της παραχωρούν μονοπωλιακά καλής ποιότητας παιχνίδια ΚΑΙ να αφήσει τις κονσόλες τις τσιποfree). Αυτό όμως πρακτικά δεν γίνεται γιαυτό και κατήντησε μαζί με το Xbox να κάνουν την παρωδία του μετρίου. Η Nintendo δεν έδινε χρήμα ώστε να βγάλει παιχνίδια όπως το Tekken κτλ και την είχαν κάνει λαχείο στην Sony λόγω αυτού του μονπωλίου. Ουσιαστικά δεν υπήρχε ανταγωνισμός μεταξύ Nintendo και Sony αφού βγάζανε τελείως διαφορετικά games (εκτός μερικών μικρών εξαιρέσεων).

 

Συγγνώμη ρε παιδιά θα με τρελάνετε εδώ μέσα; είπα λέει ότι μίλησες εναντίον της Nintendo... Που το είδες αυτό; - καμιά σχέση. Έχεις κάνει πάρα πολλές υποθέσεις από τα ποστ μου.

 

Υ.Γ. Διάβαζα όσο καλύτερα μπορούσα την συζήτηση... πολύ μυστικισμός έχει πέσει όμως εδώ μέσα. Όλο μαντεψιές...

 

Το μύνημα φαινόταν σαν αντιπαραβολή απόψεων. Τέσπα, εσύ ξέρεις. BTW μιλάγαμε για το ποια εταίρια έχει προσφέρει περισσότερο και όχι το πως θα αυξήσει τις πωλήσεις της η sony.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Το μύνημα φαινόταν σαν αντιπαραβολή απόψεων. Τέσπα, εσύ ξέρεις. BTW μιλάγαμε για το ποια εταίρια έχει προσφέρει περισσότερο και όχι το πως θα αυξήσει τις πωλήσεις της η sony.

 

ΟΚ έχω πει εγώ η Nintendo για προφανείς λόγους... Μόνο για το Super Nintendo και το GameBoy της αξίζει ο "τίτλος". Η Microsoft δεν πιάνει πολλά (πέρα από το online). Η Sony και η Sega μετά που νομίζω έχουν συνεισφέρει το ίδιο. Η Sony ήταν πρώτη με τα CD (και τις κόπιες) που ήταν τεράστια καινοτομία για τον χώρο και η Sega μόνο και μόνο για τον Sonic - εγώ την βάζω ισάξια της Sony. (μπορεί πιο κάτω βέβαια διότι μας πίκρανε με την απώλεια της!)

 

Οπότε:

1. Nintendo

2. Sony/Sega

3. Microsoft

 

Πάντως εγώ ό,τι έγραψα δεν το έγραψα με την λογική "για να αυξήσει" τις πωλήσεις η Sony. Αυτό δεν γίνεται εύκολα πλέον. Ήθελα να δώσω μια εξήγηση γιατί η Sony δεν είναι πλέον στα επίπεδα του 1 και του 2 που συνείσφεραν (αυτό που λες) στον χώρο του gaming. Έχει ένα ανταγωνισμό από την Microsoft και κάνουν τα ίδια τετριμμένα πράγματα. Bγάζουν τα ίδια παιχνίδια και το market share που λέμε έχει μικρύνει.

 

Εμένα ειλικρινά και οι δυό κονσόλες ίδιες μου φαίνονται. Wii μόνο κάνει την διαφορά και ό,τι άλλο και να πάρεις μετά το ίδιο είναι. Εγώ είχα πρωτοπάρει το Xbox γιατί ήταν φτηνότερο (ήταν πάρα πολύ ακριβό τότε το Play) και μετά πήρα και το Play (τώρα που έγινε φθηνότερο) γιατί ήθελα ένα blu-ray και επί της ευκαιρίας θα παίζω και Pro με φίλους καθώς και ό,τι "exclusive" βγάζει η Sony (Grand Turismo, Metal Gear).

Δημοσ.
Εγώ πάντως θυμάμαι πως και το n64 (μιας που το ανέφερες) είχε πιο casual χαρακτήρα.Τότε δεν ήμουν και τόσο ψαγμένος βέβαια,οπότε μπορεί να κάνω λάθος.

 

Όσο για τις μασκότ,ποτέ δεν πίστευα ότι η sony είχε κάποιο χαρακτήρα σαν στάνταρ μασκότ.Είχε ποικίλα παιχνίδια και δεν έδινε σε κάποιο από αυτά πιο πολύ βάρος,ώστε να καθιερώσει ως μασκότ κάτι.

 

Το N64 ειναι ως επι το πλειστον ενα cult μηχανημα με απιστευτους, αν και περιορισμενους, τιτλους. Δεν θα βρεις δηλαδη fighting, racing, RPG παιχνιδια πανω του (με τα τοτε δεδομενα τουλαχιστον γιατι σε Racing υπηρχε το τρομερο F-Zero X). Θα βρεις ομως τα καλυτερα FPS (που ακομα και σημερα θεωρουνται καλυτερα απο τα καλυτερα ever στην κλαση του Half Life 2), adventures, action-adventures και αλλα. Καθε αλλο παρα casual ηταν το N64 με τα παιχνιδια της μαμας nintendo και οχι μονο.

 

Δεν ηταν δυνατον να εχεις ολοκληρομενη εμπειρια console gaming χωρις ΚΑΙ n64 εκεινη την εποχη. Τοσο καλο ηταν ακομα και χωρις τα "μεγαλα" third party ονοματα. Το οτι κρατησε με τον τροπο που κρατησε ειναι πραγματικα αξιοθαυμαστο και εντελως respect κονσολα. Ειχε τοσο καλα παιχνιδια που μπορουσες να εισαι και μονο με αυτην και να εισαι καλυμμενος, αν και λιγα και περιορισμενου ευρους, αλλα μπορουσες ανετα.

 

Οσο για την μασκοτ της Sony, ο κυριος Crash ηταν σχεδον official μασκοτ του PS1 με παιχνιδια που οπως Crash team racing kαι party style παιχνιδια που θυμιζαν την "αλλη" μασκοτ του αντιπαλου. Τα πραγματα φυσικα αλλαξαν με το PS2 και μετα αλλα την περιοδο με το PS1, αυτος ηταν ο "unofficial" μασκοτ.

Δημοσ.
Εγώ θα βαζα την sega πάνω από τη sony. Κρίμα που δεν υπάρχει πια η Sega (ως κονσόλα)

 

Όντως. Το Dreamcast μου άρεσε πάρα πολύ σαν κονσόλα (επίσης καινοτομία!) αλλά έφαγε πολύ flame :fear:

Δημοσ.

Φυσικα η εταιρεια με το μεγαλυτερο impact στο gaming (δεν εννοω την εμπορικη επιτυχια) ηταν προφανεστατα η Sega.

Χαρη σε αυτη το gaming πηρε το δρομο του ως lifestyle και attitude, οι παιχτες δεν ηταν πλεον τα φυτα με τα πατομπουκαλα, τα arcades ηρθαν στο σαλονι, απολαυσαμε τα μεγαλυτερα franchise κτλ.

O δρομος που επελεξε η Sega, δηλαδη να προσβλεπει αποκλειστικα στο hardcore κοινο, απαξιωνοντας τα καζουαλια και τις δεσποινιδες, της κοστισε εμπορικα ως hardware vendor. Η ιστορια μετα ειναι γνωστη...τα μεγαλα κεφαλια εφυγαν και η Sega κατρακυλησε.

 

Δευτερη φυσικα η Atari που εφερε το gaming στο σπιτι, το εκανε γνωστο στη μαζα.

 

Τριτη η MS που τουλαχιστον στη πρωτη κονσολα της, απαντουσε στο κοινο της Sega. Μετα το καζουαλιασε και αυτη ολιγον.

 

Στη Nintendo απλα "εκατσε" με πολυ τυχη το NES μετα το κραχ, πουλησε τα αντερα της και κρατησε τη τεχνολογια παιχνιδιων στασιμη για πολλα χρονια. Ευτυχως η Sega (και δευτερευοντως η NEC) εδωσε την τεχνολογικη κλωτσια που χρειαζοταν για να ξυπνησει η βιομηχανια. Το μονο θετικο που της προσαπτω ηταν τα Game&Watch που συνεχιζω να παιζω.

 

H Sony απλωσε δημογραφικα το gaming σε ξενες περιοχες (καζουαλς και γκομενες ολου του κοσμου ενωθειτε) και αυτο εκανε ζημια. Η κονσολα ξεφυγε απο μια (εστω ελαφρια) φιλοσοφικη εννοια και εγινε το "μλειστετιο" - το αγαπημενο δωρο για τα εγγονακια. Οι βιομηχανιες παιχνιδιων αρχιζαν να σκεφτονται διαφορετικα τους σκοπους πισω απο τη δημιουργια παιχνιδιου. Εν ολιγοις πηξαμε στην πατατα.

 

Αυτα με αρκετη χολη :P

Δημοσ.

pytzamarama,δεν τα λες και πολύ καλά.ms πάνω από nintendo και sony?Sry,αλλά fail από μένα.Πήξαμε στην πατάτα με τη sony?Λίγο προκατηλημένος φαίνεσαι...

 

Επίσης,αυτά που περιγράφεις για τη sega (ως προς το ότι έκανε το gaming lifestyle και το εξάπλωσε) ισχύουν για τη sony.Και δεν νομίζω να έχει αντίρρηση κανείς γι' αυτό.

Δημοσ.
Φυσικα η εταιρεια με το μεγαλυτερο impact στο gaming (δεν εννοω την εμπορικη επιτυχια) ηταν προφανεστατα η Sega.

Χαρη σε αυτη το gaming πηρε το δρομο του ως lifestyle και attitude, οι παιχτες δεν ηταν πλεον τα φυτα με τα πατομπουκαλα, τα arcades ηρθαν στο σαλονι, απολαυσαμε τα μεγαλυτερα franchise κτλ.

O δρομος που επελεξε η Sega, δηλαδη να προσβλεπει αποκλειστικα στο hardcore κοινο, απαξιωνοντας τα καζουαλια και τις δεσποινιδες, της κοστισε εμπορικα ως hardware vendor. Η ιστορια μετα ειναι γνωστη...τα μεγαλα κεφαλια εφυγαν και η Sega κατρακυλησε.

 

Δευτερη φυσικα η Atari που εφερε το gaming στο σπιτι, το εκανε γνωστο στη μαζα.

 

Τριτη η MS που τουλαχιστον στη πρωτη κονσολα της, απαντουσε στο κοινο της Sega. Μετα το καζουαλιασε και αυτη ολιγον.

 

Στη Nintendo απλα "εκατσε" με πολυ τυχη το NES μετα το κραχ, πουλησε τα αντερα της και κρατησε τη τεχνολογια παιχνιδιων στασιμη για πολλα χρονια. Ευτυχως η Sega (και δευτερευοντως η NEC) εδωσε την τεχνολογικη κλωτσια που χρειαζοταν για να ξυπνησει η βιομηχανια. Το μονο θετικο που της προσαπτω ηταν τα Game&Watch που συνεχιζω να παιζω.

 

H Sony απλωσε δημογραφικα το gaming σε ξενες περιοχες (καζουαλς και γκομενες ολου του κοσμου ενωθειτε) και αυτο εκανε ζημια. Η κονσολα ξεφυγε απο μια (εστω ελαφρια) φιλοσοφικη εννοια και εγινε το "μλειστετιο" - το αγαπημενο δωρο για τα εγγονακια. Οι βιομηχανιες παιχνιδιων αρχιζαν να σκεφτονται διαφορετικα τους σκοπους πισω απο τη δημιουργια παιχνιδιου. Εν ολιγοις πηξαμε στην πατατα.

 

Αυτα με αρκετη χολη :P

 

Μιας που μαζι με τους φιλους μου ειχαμε και NES,Master system, snes, Mega Drive

θα ελεγα οτι το SNES ειχε τα καλυτερα παιχνιδια

το Donkey Kong ας πουμε ειναι πολυ μπροστα, το πρωτο με predender 3d graphics

Η sega ειχε απο την αλλη το Sonic 3 που ηταν απιθανο αλλα τεχνολογικα ηταν ενα βημα πισω

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:13 ----------

 

θα χαλασω λιγο το νημα τωρα αλλα ετσι και αλλιως εχει φυγει

xbox-ps3 η Wii;;

Εχω τα 2 πρωτα αλλα δεν εχω wii

δεν εχω παιξει μαλιστα καθολου wii

αρα εγω δεν εχω γνωμη

Δημοσ.

Μα αν δεν ειχε κυκλοφορησει το MegaDrive η Nintendo θα καθυστερουσε αρκετα να κυκλοφορησει διαδοχο του NES. Επισης ας θυμηθουμε τη λογοκρισια που επεβαλε η Nintendo στους εκαστοτε δημιουργους. Οσο για θεμα συγκρισης παιχνιδιων μην ξεχναμε οτι το SNES βγηκε 1,5 χρονο μετα το MegaDrive και συνολικα δεν νομιζω να ειχε καλυτερα παιχνιδια (αν εξαιρεσεις τα JRPG), αλλα φυσικα γουστα ειναι αυτα.

 

Η λογοκρισια της Nintendo που οδηγησε σε χαζοχαρουμενα παιχνιδακια μαζι με το απλωμα του gaming σε ασχετους που δημιουργησε το hype και η υπερπροβολη του PS οδηγησαν στον ευτελισμο παλιων θρυλικων franchises και κυκλοφοριες τυπου καζουαλ τιτλων με το τσουβαλι.

Οι εταιρειες ξερουν οτι ενα νεο Silvergun, Ikaruga, Guardian Heroes, Silhouette Mirage, Shenmue, Comix Zone κτλ κτλ δεν θα πουλησουν. Η μαζα απαιτει Cooking Mama. Ειναι ευχαριστο αυτο?

Δημοσ.
Θυμάστε Ultimate MK3(MD) VS Ultimate MK3(SNES).

Η Nintendo είχε αφαιρέσει κάθε είδους fatality και αίματος...

 

Και στο καινούργιο MK vs DC δεν είναι έτσι; fatality έχει αλλά αίμα κτλ - τίποτα. ΜΟΥΦΕΣ. Και θα ήταν ακόμη πιο ωραίο παιχνίδι...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...