Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Tο ανθρώπινο αυτί δεν μπορεί να αντιληφθεί τις διαφορές μεταξυ compressed και uncompressed. Fail.

 

Συγνώμμη Tilemaxx, εγω πιστευω οτι αν τα ακουσεις κ τα 2 απο αθλια ηχεια, δεν θα καταλαβεις διαφορα.

 

Εγω π.χ. όταν έπαιζα (εεεμ ελιωνα δλδ) το mgs4 (που ναι uncompressed ο ηχος) με τα ηχεια της τηλεορασης ελεγα απλα ωραια μουσικη! Όταν ασχοληθηκα κ το συνδεσα με τα Z-5500 ε, εκει νομιζα οτι βρισκομουν σε πολεμο! λεπτομερειες (ηχητικα εφε) του ηχου που δεν ειχα παρατηρησει,κτλ.

 

Για τα υπολοιπα που λεει ο skanjos, καθαρα υποκειμενικο ειναι, π.χ. μπορει κ γω στο ff να γουσταρα παραπανω japanese voice acting, αλλα στο mgs προτιμω το αγγλικο που χω συνηθισει τοσα χρονια

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Συγνώμμη Tilemaxx, εγω πιστευω οτι αν τα ακουσεις κ τα 2 απο αθλια ηχεια, δεν θα καταλαβεις διαφορα.

 

Εγω π.χ. όταν έπαιζα (εεεμ ελιωνα δλδ) το mgs4 (που ναι uncompressed ο ηχος) με τα ηχεια της τηλεορασης ελεγα απλα ωραια μουσικη! Όταν ασχοληθηκα κ το συνδεσα με τα Z-5500 ε, εκει νομιζα οτι βρισκομουν σε πολεμο! λεπτομερειες (ηχητικα εφε) του ηχου που δεν ειχα παρατηρησει,κτλ.

 

Για τα υπολοιπα που λεει ο skanjos, καθαρα υποκειμενικο ειναι, π.χ. μπορει κ γω στο ff να γουσταρα παραπανω japanese voice acting, αλλα στο mgs προτιμω το αγγλικο που χω συνηθισει τοσα χρονια

 

Δηλαδή αν συνδέσεις το Halo 3 στα Z-5500 θα καταλάβεις τεράστια διαφορά απο το MGS4?

Δημοσ.
Συγνώμμη Tilemaxx, εγω πιστευω οτι αν τα ακουσεις κ τα 2 απο αθλια ηχεια, δεν θα καταλαβεις διαφορα.

 

Εγω π.χ. όταν έπαιζα (εεεμ ελιωνα δλδ) το mgs4 (που ναι uncompressed ο ηχος) με τα ηχεια της τηλεορασης ελεγα απλα ωραια μουσικη! Όταν ασχοληθηκα κ το συνδεσα με τα Z-5500 ε, εκει νομιζα οτι βρισκομουν σε πολεμο! λεπτομερειες (ηχητικα εφε) του ηχου που δεν ειχα παρατηρησει,κτλ.

 

Για τα υπολοιπα που λεει ο skanjos, καθαρα υποκειμενικο ειναι, π.χ. μπορει κ γω στο ff να γουσταρα παραπανω japanese voice acting, αλλα στο mgs προτιμω το αγγλικο που χω συνηθισει τοσα χρονια

 

Δεν εχεις δικιο. Εδω απλα ειναι η βελτιστη αυξηση της αποδοσης ποιοτητας μεσω των ιδιων των ηχειων. Εγω εχω τα Z-2300 και ειτε βαζω audio CD να παιξει ειτε μουσικη σε MP3 στα 224 και 320 δεν ακουω καμια διαφορα και ειμαι ανθρωπος με "εκπαιδευμενο" αυτι.

 

Τα δε παιχνιδια μια απο τα ιδια (εχω συνδεδεμενα και το Wii και PS2 και X360 πανω του). Οι διαφορες των uncompressed με τους compressed ηχους ειναι απλα ανυπαρκτες για τι ακουν τα αυτια μας. Αν η ποιοτητα ειναι υψηλη ο τυπος κωδικοποιησης του ηχου δεν εχει καμια σημασια.

Δημοσ.
Δηλαδή αν συνδέσεις το Halo 3 στα Z-5500 θα καταλάβεις τεράστια διαφορά απο το MGS4?

 

δεν το χω σπιτι για να το λιωσω κ να βγαλω αυτα τα συμπερασματα..αληθεια εχει uncompressed ήχο? σιγουρα δεν ειναι τεραστια διαφορα (όπως απο 2.1 σε 5.1/7.1), ειναι ομως σημαντικη κ υποκειμενικη για μερικους. Μπορω δηλ. να ζησω κ χωρις αυτο, αλλα οταν κ οποτε εχω την επιλογη,θα προτιμησω αυτο φυσικα :-)

 

Πάντως σου ειπα, παιζει μεγιστο ρολο για να καταλαβεις τις διαφορες κ απο που θα τα αναπαραγεις,με τι αποκωδικοποιητη/ενισχυτη κτλ.

 

Δεν εχεις δικιο. Εδω απλα ειναι η βελτιστη αυξηση της αποδοσης ποιοτητας μεσω των ιδιων των ηχειων. Εγω εχω τα Z-2300 και ειτε βαζω audio CD να παιξει ειτε μουσικη σε MP3 στα 224 και 320 δεν ακουω καμια διαφορα και ειμαι ανθρωπος με "εκπαιδευμενο" αυτι.

 

Τα δε παιχνιδια μια απο τα ιδια (εχω συνδεδεμενα και το Wii και PS2 και X360 πανω του). Οι διαφορες των uncompressed με τους compressed ηχους ειναι απλα ανυπαρκτες για τι ακουν τα αυτια μας. Αν η ποιοτητα ειναι υψηλη ο τυπος κωδικοποιησης του ηχου δεν εχει καμια σημασια.

 

μμ να ενα καλο παραδειγμα! αν θυμαμαι καλα, τα Z-2300 ειτε παιζουν cd, ειτε mp3, παιζουν στο Pro Logic II Music Mode (5.1 Emulation).

Σε Flac παντως υπαρχει αυτη η "παραπανω" καθαροτητα κ ποιοτητα του ηχου σε τραγουδια με εξτρα reverbs/λεπτομερειες κ ας υπαρχει το ιδιο mode.

 

(Άσχετο, σε Wii κ PS2 δεν θυμαμαι να υπαρχουν τοσα πολλα uncompressed tracks, μονο option για 5.1)

 

στο mgs4/hd ταινιες όπου αλλαζει η κατασταση του ηχου σε dts 96/24 παρατηρει κανεις λιγο μειωμενη ενταση μεν, αλλα πιο καθαρο κ πλουσιο ηχο. παιξε λιγο κ με το width/length των surround, κ εισαι jet. δοκιμασε το!

Δημοσ.
Δεν είπε κανένας ότι η sega δεν πήρε ρίσκα. Και κρίμα που δεν υπάρχει η sega. Χίλιες φορές sega παρα sony και microsoft. Αλλά δεν θα συμφωνήσω ότι έφτανε την προσφορά της Nintendo. Για παράδειγμα, το online αν και δεν υπήρχε στις κονσόλες μέχρι τότε, όμως δεν ήταν κάτι τελείος καινούργιο στο χώρο του gaming, στα pc υπήρχε ήδη. Ακόμη το mega cd ήταν σε μια προσπάθεια να αποφύγει την κατρακύλα από το πετυχημένο snes (ρε παιδιά θυμάστε πόσα extensions είχε βγάλει; Σαν ούφο έμοιαζε:P) και τελικά ήταν αποτυχημένη προσπάθεια μιας και το cd για εκείνη την εποχή έμοιαζε με περιττή πολυτέλεια. Αλλά όπως και να χει, δεν είπε κανένας τίποτα για τη sega που ως εταιρία ήταν (και είναι) respect

 

Όσον αφορά το blu ray και τη sony διαφωνώ. Η sony δεν το ενσωμάτωσε ΠΟΤΕ επειδή ήθελε να προάγει το gaming και ούτε νομίζω ότι έχει προσφέρει κάτι ιδιαίτερο μέχρι στιγμής. Ο λόγος που το ενσωμάτωσε ήταν για να προωθήσει και να επιβάλει την φόρμα της στα οπτικά μέσα (HD disks VS Blu-ray). Μπορεί ναι μεν να έχασε σε ανταγωνιστικότητα αλλά κέρδισε από την επιβολή της φόρμας της. Γενικά η sony ως επι το πλείστον ακολουθεί την πεπατημένη... μέχρι και το ίδιο πανάρχαιο χειριστήριο έχει ακόμα :lol:

Συμφωνώ. Η Nintendo κυρίως και η Sega δευτερευόντως έχουν προσφέρει τα περισσότερα. Η Σονυ χρησιμοποιεί τα formats για να εξυπηρετήσει άλλους σκοπούς που δεν έχουν τόσο να κάνουν με το gaming και τα μηχανήματά της δεν είναι ιδιαίτερα φιλικά προς τους προγραμματιστές. Επίσης θεωρώ ότι είναι μία εταιρεία που την νοιάζει περισσότερο το περιτύλιγμα παρά το περιεχόμενο. Η Nintendo από την άλλη παρότι είναι η εταιρεία με τις περισσότερες καινοτομίες, θεωρείται πολύ συντηρητική, δεν παίρνει πολλά οικονομικά ρίσκα και συνήθως δουλεύει με μεγάλα περιθώρια κέρδους.

Δημοσ.
Συμφωνώ. Η Nintendo κυρίως και η Sega δευτερευόντως έχουν προσφέρει τα περισσότερα. Η Σονυ χρησιμοποιεί τα formats για να εξυπηρετήσει άλλους σκοπούς που δεν έχουν τόσο να κάνουν με το gaming και τα μηχανήματά της δεν είναι ιδιαίτερα φιλικά προς τους προγραμματιστές. Επίσης θεωρώ ότι είναι μία εταιρεία που την νοιάζει περισσότερο το περιτύλιγμα παρά το περιεχόμενο. Η Nintendo από την άλλη παρότι είναι η εταιρεία με τις περισσότερες καινοτομίες, θεωρείται πολύ συντηρητική, δεν παίρνει πολλά οικονομικά ρίσκα και συνήθως δουλεύει με μεγάλα περιθώρια κέρδους.

 

Agreed :devil:

 

Η Sony βέβαια με το PS1, PS2 σάρωσε τα πάντα αλλά αυτό κατά την δική μου, ταπεινή γνώμη, δεν αποδεικνύει τίποτα περισσότερο από την ικανότητα της εταιρίας για καλό marketing και promotion των προϊόντων της στα target group της.:shock:

 

Οι "πιστοί ακόλουθοι" της Nintendo είναι περισσότεροι και προπαντώς πιο "φανατικοί" και πιο "κολλημένοι" από τους Sony fanboys. Κι αυτό βεβαίως δεν πετυχαίνεται ούτε με promotions, ούτε με marketing. Θέλει πολύ χρόνο και προπάντως ποιότητα ώστε να κρατήσεις πελάτες για τόσα χρόνια :-D.

Δημοσ.

Το μεγαλυτερο κριτηριο ειναι αυτο που βλεπεις στην οθονη σου οταν εχεις να κανεις με κονσολα .Το ps3 δεχτηκε ισχυρο χτυπημα απο το 360 παρολο που βγηκε πιο μετα,παρολο που ειχε κανει φοβερο promotion για την πανισχυρη επεξεργαστικη του ισχυ και παρολο που το ονομα ps3 ειχε μεγαλυτερη διεισδυτικότητα στις προτιμησεις του αγοραστικου κοινου.Παλια οι κονσολες κρινοντουσαν κατα καποιο τροπο με το συναισθημα οπως πχ η nintendo με τα κλασσικα της games.Τωρα ομως ολα κρινονται απο αυτο που βλεπεις μπροστα σου .

Δημοσ.

Παιδιά,το ότι ίσως η nintendo να έχει μεγαλύτερη και καλύτερη ιστορία στο gaming δεν σημαίνει ότι η sony δεν έχει προσφέρει τίποτα.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Μου φαίνεται ότι μερικοί το πάνε στο άλλο άκρο.Η nintendo έχει κάνει περισσότερα,άρα η sony είναι για τον π..τσο.Ελπίζω να ξέρετε ότι δεν είναι έτσι.Εντωμεταξύ, κατά μερικούς δεν ισχύει καν το ότι η nintendo έχει προσφέρει περισσότερα από τη sony...

 

"Το ps2 πέτυχε επειδή η sony ξέρει καλό μάρκετινγκ".Το είδαμε το marketing που ξέρει.Μια καλή διαφήμιση για το ps3 δεν έχει κάνει.Και όχι ότι το ps2 έχει παιχνίδια-διαμάντια.Το ίδιο ισχύει και για το ps1.

 

Δεν είναι τυχαίο βέβαια πως μερικοί που τα λένε αυτά έχουν μια βαθειά συμπάθεια προς τη microsoft (ονόματα δε λέμε,οικογένεις δε θίγουμε)...:P

 

Συγγνώμη για το απότομο ύφος,αλλά νυστάζω και ήθελα να γράψω επειδή μερικά πράγματα δεν ισχύουν.

Δημοσ.
Παιδιά,το ότι ίσως η nintendo να έχει μεγαλύτερη και καλύτερη ιστορία στο gaming δεν σημαίνει ότι η sony δεν έχει προσφέρει τίποτα.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Μου φαίνεται ότι μερικοί το πάνε στο άλλο άκρο.Η nintendo έχει κάνει περισσότερα,άρα η sony είναι για τον π..τσο.Ελπίζω να ξέρετε ότι δεν είναι έτσι.Εντωμεταξύ, κατά μερικούς δεν ισχύει καν το ότι η nintendo έχει προσφέρει περισσότερα από τη sony...

 

"Το ps2 πέτυχε επειδή η sony ξέρει καλό μάρκετινγκ".Το είδαμε το marketing που ξέρει.Μια καλή διαφήμιση για το ps3 δεν έχει κάνει.Και όχι ότι το ps2 έχει παιχνίδια-διαμάντια.Το ίδιο ισχύει και για το ps1.

 

Δεν είναι τυχαίο βέβαια πως μερικοί που τα λένε αυτά έχουν μια βαθειά συμπάθεια προς τη microsoft (ονόματα δε λέμε,οικογένεις δε θίγουμε)...:P

 

Συγγνώμη για το απότομο ύφος,αλλά νυστάζω και ήθελα να γράψω επειδή μερικά πράγματα δεν ισχύουν.

 

Ναι. Και δεν είπα ότι η Sony "ξέρει" καλό Marketing. Είπα προώθησε σωστά το PS1 k PS2. Μίλησα για το PS1, PS2 και όχι για το 3 που λες εσ'υ. Και δεν έχει καμιά μα καμιά σχέση αυτό που είπα εγώ με αυτά που γράφεις εσύ - όπως θες τα ερμηνεύεις στο μυαλό σου. Είχε παιχνίδια διαμάντια τα οποία τώρα πλέον δεν τα έχει πια, αυτό ήταν το "point". Tekken? το χει και το Xbox. Final Fantasy? επίσης. Crash? πάει κι αυτό. Τι της έμεινε; το Grand Turismo? η Nintendo έχει κρατήσει σχεδόν όλο το Franchise της. Από Metroid μέχρι Mario. Και αυτό είπα εγώ ουσιαστικά. Η fans της Nintendo παραμένουν ενώ του Playstation τον μπούλο. Γιατί άραγε; αφού δίνεις Tekken + FF + Crash (τα 3 top selling παιχνίδια του PS1) σαν να μου λες δηλαδή να δώσει η Nintendo το Mario και το Zelda. Γελοία πράγματα...

Και τα PS1, 2 πούλησε τα έντερα του λόγω τσιπακιών. Μην τα ξεχνάμε αυτά... όλοι με αντιγραμμένα παίζαμε.

 

Υ.Γ. Ούτε fan της Microsoft είμαι...

Δημοσ.

Εγώ είμαι λιώμα από τη νύστα.άλλος λέει ό,τι να 'ναι.:PΕπίσης,με είδες να κάνω κανά quote ή μήπως το "παιδιά" αναφέρεται σε εσένα?Όσα έγραψα δεν αναφέρονταν μόνο σε εσένα.Ειδικά το fanboy δεν πήγαινε σε σένα.Ας λυθεί η παρεξήγηση.

 

Γενικά το όλο κείμενό σου δεν αναφέρεται στην ιστορία των nintendo και sony,αλλά στο τώρα,κάτι το οποίο είναι τελείως άσχετο με τη συζήτηση που είχε ανοιχτεί παραπάνω.Κι εγώ αυτά που είπα τα είπα βάση αυτής,όχι με του τι γίνεται τώρα.Ακόμα και στο post σου δεν διευκρίνισες πουθενά ότι μιλάς για το τώρα.Όταν μιλάμε για την επιτυχία του ps1,μιλάμε για την εποχή του.Όταν μιλάμε για την επιτυχία του ps2,μιλάμε για την εποχή του.Απλό είναι...

 

Τώρα,η nintendo σε αυτή τη γενιά παίζει μόνη της σε ένα συγκεκριμένο στυλ,άρα και να θέλει κάποιος να της πάρει exclusives είναι αδύνατο πρακτικά.Επίσης,ενημερώσου λίγο για τα exclusives του ps3.Τα studio της sony είναι πολύ ταλαντούχα και παραγωγικά.

 

Τα ps1,2 πούλησαν λόγω marketing ή λόγω τσιπαρίσματος?Κάτσε γιατί με μπέρδεψες...:lol:Άμα ήταν λόγω τσιπαρίσματος,το 360 θα πρεπε να κάνει πωλήσεις αντίστοιχες του ps2.Ή και παραπάνω χάρη στην καλύτερη τιμή (αναλογικά πάντα).Οπότε,ψάξε κι άλλο...

 

Τέλος,το "ξέρει" καλό marketing και αυτό που λες εσύ είναι το ίδιο.Και για να ξέρεις,το τμήμα marketing και γενικά ένα τμήμα σε μία εταιρία δεν αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη.Άντε κανά καλό στέλεχος να φύγει/έρθει.Για να αλλάξει ριζικά ένα τμήμα θέλει πάααρα πολύ χρόνο.Οπότε εδώ και κάτι χρόνια η sony έχει το ίδιο τμήμα marketing.

Δημοσ.

Φίλε εδώ κάνεις ένα μεγάλο λάθος,τα παιχνίδια που ανέφερες δεν ανήκαν ποτέ στη Sony,μπορεί να τα είχαμε όλοι συνδέσει με τη Sony αλλά δεν ήταν 1st party παιχνίδια καθώς ήταν φτιαγμένα από ανεξάρτητα studios που δεν ανήκουν στη Sony.Η Nintendo φυσικά και κράτησε όλα τα franchises της καθώς ήταν δικά της ως 1st party.Μη σας κάνει εντύπωση αν σε μερικά χρόνια δείτε το Gran Turismo ή το Uncharted και σε άλλες κονσόλες.Το crash bandicoot που αναφέρεις έγινε multiplatform γιατί πουλήθηκαν τα δικαιώματα από το άτακτο σκυλί(Naughty Dog) στην traveler's tales,παρόλα αυτά η Naughty Dog δεν είναι first party για τη Sony,έχουν απλά συμβόλαιο που μετά από μερικά χρόνια μπορεί και να σπάσει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...